جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 1868
  • کد خبر : ۲۶۴۸
مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان اردبیل :پیشگامی آبفای اردبیل در اتصال كلیه امور و ادارات تابعه استان به سیستم سامانه ارتباطات مردمی 122 در بین شركتهای آب و فاضلاب شهری كشور
مهندس خاک نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ضمن اعلام اتصال کلیه شهرهای استان به سیستم ارتباطات مردمی 122و پیشگامی این شرکت در کشور ،از کاهش زمان تماس تا رفع حوادث با این اقدام خبر دادند.
                    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل :پیشگامی آبفای استان اردبیل در اتصال کلیه امور و ادارات تابعه استان به سیستم ارتباطات مردمی 122 در بین شرکتهای آب و فاضلاب شهری کشور

    مهندس خاک نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ضمن اعلام اتصال کلیه شهرهای استان به سیستم ارتباطات مرمی 122وپیشگامی این شرکت در کشور، از کاهش زمان تماس تا رفع حوادث به زیر سه ساعت خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ،مهندس خاک نژاد مدیر عامل شرکت ضمن اعلام اتصال کلیه شهرهای استان به سیستم ارتباطات مردمی 122 افزودند:سامانه 122 در سال 87 و در شهرهای اردبیل ،پارس آباد ،خلخال ،گرمی و مشکین شهر راه اندازی شده وتااوایل سال 94 در این شهرها به مردم شریف شهرهای مذکور خدمات ارائه می نمود.با توجه به ضرورت افزایش گستره خدمات سامانه 122 و در یک برنامه ریزی 3 ماهه کلیه شهرهای باقیمانده از مرحله اول اجرای سامانه یعنی شهرهای بیله سوار،نمین ،کوثر ،نیر،سرعین،هیر،رضی ،لاهرود،انگوت،اصلاندوز،جعفرآباد،هشتجین ،کلور،عنبران و آبیبگلو به سیستم مذکور وصل شده و رفع حوادث شبکه و اتفاقات آب و فاضلاب با مدیریت سیستم مرکزی در ستاد شرکت انجام می شود.مهندس خاک نژاد هدف از اجرای این برنامه را تلاش در جهت خدمات رسانی به موقع و در خور شان مردم شریف استان با مدیریت آنلاین و ثبت واقعی گزارشات  مراکز رفع اتفاق در سطح استان دانسته و افزودند:در ابتدای سال  آمار عدم ثبت گزارشات اتفاقات  بیش از 50 درصد بوده که با تلاش مجموعه همکاران و با توجیه اهمیت موضوع ،این رقم به کمتر از دو درصد رسیده و همچنین متوسط زمان تماس تا رفع اتفاق در ابتدای سال بیش از هشت ساعت بوده که این رقم به زیر سه ساعت رسیده و انشا... سعی خواهیم کرد تا آمار عدم ثبت گزارشات به حداقل ممکن رسیده و زمان تماس تا رفع اتفاق رابه کمتر از 100 دقیقه تا پایان سال کاهش دهیم.مهندس خاک نژاد در پایان اهداف نهایی اجرای این برنامه هارا در راستای بهبود خدمات و مهمتر ازهمه حفظ و حراست از منابع آبی به عنوان گرانبهاترین میراث برای نسل های آینده عنوان فرمودند.
   


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/30 10:55
    6.1.8.0
    V6.1.8.0