چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
خدمات عمومی به صورت حجمی
42/92 مجدد
مناقصه یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

 

       بسمه تعالي

 

شرایط شرکت در مناقصه

 

 

 

مناقصه شماره: 42/92

تاريخ : 20/01/93

با سلام ،

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 26450/92/10/ص مورخ 28/12/92 معاونت مالی و پشتیبانی،  بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما از آن شرکت برای مناقصه شماره 42/92 (يک  مرحله­اي) بامشخصات مشروحه زير دعوت به عمل می آورد .

1ـ موضوع مناقصه : واگذاری خدمات عمومی به صورت حجمی

2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین به صورت حجمی طبق اسناد  و شرایط مناقصه و شرح خدمات و قرارداد پیوستی

3ـ محل اجراي كار :  شهرهای اردبیل- خلخال- بیله سوار نمین

4ـ مبلغ کل برآوردكار: 1.665.333.360 ريال  بر اساس شرح خدمات پیوستی

5ـ مدت اجراي كار: 12 ماه شمسي

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : معاونت مالی و پشتیبانی شرکت

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام مناقصه: بصورت يک مرحله اي و سه پاكتي خواهد بود.

10ـ مبلغ تضمين شركت در مناقصه 70.000.000ريال است  كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير در پاكت "الف" به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود.

الف- واريز نقدي مبلغ فوق به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه ميدان بسیج اردبيل  

ب ـ ضمانتنامه بانکي به نفع کارفرما به نام شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل

- مدت اعتبار تضمينهاي فوق بايد حداقل سه ماه از تاريخ افتتاح پيشنهادها بوده و به علاوه براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد .

11ـ پيشنهادات قيمت تا 180 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .

12ـ اسنادمناقصه طبق آگهی درج شده بفروش ميرسد.

نشاني محل فروش اسناد مناقصه پس از هماهنگي تلفني : www.abfa-ardabil.co.ir

13ـ اسناد مناقصه (شامل شرایط مناقصه +شرح خدمات + اسناد قرارداد )

14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد مناقصه به صورت کتبي مورخ  08/02/93 مي باشد.

15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد مناقصه، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ  08/02/93 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.

16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 10/02/93 مي باشد.

 

17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل  

 

18ـ اسناد ومدارك مناقصه از سایت شرکت دریافت می گردد.

 

19ـ پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد مناقصه ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.

20ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در مناقصه مشارکت شرکت مذکور را در مناقصه کن لم يکن نمايد .

 

21ـ تمام اسناد مناقصه، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد مناقصه درپاكت ب تسليم شود.

22ـ پيشنهادات (در يک پاکت لفاف سر بسته لاک و مهر شده که محتوي سه پاکت (الف) و (ب) و (ج ) جداگانه و هر کدام در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده ) راس ساعت 10 مورخ 11/02/93 در كميسيون مناقصه گشايش و قرائت خواهد شد و حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاددهندگان در جلسه افتتاح پاکات پيشنهادها آزاد است .

 

23ـ دستگاه  مناقصه گزار در رد ياقبول هر  يك از  پيشنهادها مختار  است. برندگان مناقصه براساس

آئين نامه معاملات داخلی شرکت  و ديگر مقررات و حسب نياز آنالیز بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

24ـ پيشنهادهاي ارائه شده ، به شرطي مورد بررسي قرار مي­گيرند که اوراق و جدولهاي تجزيه بهاي پيشنهاد قيمت از سوي پيمانکاران را داشته باشند . ( الزامی می باشد .)

25- چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با جدول ارائه شده  برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود.

26-  هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

27- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در مناقصه و رعايت مهلتهاي مقرر، به اداره کار اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

28-  محل كميسيون مناقصه: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  آب و فاضلاب اردبيل   خواهد بود.

29- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

30- برآورد از طرف معاونت مالی و پشتیبانی شرکت  انجام شده است .

31- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات وهزینه های مربوطه اعم از آگهی ها و ... به عهده پیمانکار خواهد بود .

32- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما مي­باشد

33- قيمت پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت ج قرار داده شود.

34- ـ از نظر کميسيون مناقصه ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت بوده و داراي آناليز بها  مي­باشد .

35 ـ نحوه اعلام برنده مناقصه از طرف کميسيون مناقصه مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

36- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط اداره کار مي­باشد .

37 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از مناقصه به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده مناقصه مي­باشد

                    مهر و امضاء پیشنهاد دهنده

مهر و امضاي شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

تاريخ:

تاريخ:

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالی

تعهد نامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان

در معاملات دولتی مورخ 22/10/1337

 

مربوط به مناقصه : واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد که مشمول ممنوعيت مذکور در قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه 1337 نمی باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، کارفرما يا مناقصه گزار حق دارد که پيشنهاد ارائه شده برای مناقصه فوق را مردود و تضمين شرکت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد که هر گاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانکار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان (تا تحويل موقت) به اثبات برسد يا چنانچه افرادی را که مشمول ممنوعيت مذکور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتی از کار را به آنها محول کند کارفرما حق خواهد داشت که قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانکار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجرای کار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص کارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد ميشود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع کارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهی است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها کارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه های مربوطه را ضبط نمايد بلکه خسارات ناشی از فسخ پيمان و يا تاخير در اجرای کار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد که بر مجازاتهای مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهی کامل دارد و رد صورت تخلف مستحق مجازاتهای مربوط مي باشد.

 

تاريخ :                                                              امضا مجاز تعهد آور و مهرشرکت پيشنهاد دهنده:

 

 

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالي                                            فرم شماره 6

نمونه فرم بيمه نامه ها ، كارها

 

موضوع مناقصه: واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه بدينوسيله تاييد مينمايدكه چنانچه بعنوان برنده مناقصه فوق انتخاب گردد در موقع عقد قرارداد آن قسمت از عمليات موضوع قرارداد مناقصه مزبور را بطوريكه در شرايط مناقصه و ماده 21 شرايط عمومي پيمان پيش بيني شده است در مقابل خطرات احتمالي مربوط به اجراي عمليات نزديكي از شركتهاي بيمه مورد قبول كارفرما بشرح جدول زير بيمه نمايد.

 

 

عمليات موضوع بيمه

حوادث موضوع بيمه

مبلغ كل مورد بيمه

هزينه بيمه

 

 

 

 

 

 

ضمناً تاييد مي نمايد كه جدول فوق الذكر با اطلاع كامل از نرخ بيمه و فرانشيز و غيره تكميل و در پاكت "ب" تسليم شده است.

همچنين تاييد مي شود در موقع مبادله قرارداد بيمه نامه مربوط تنظيم و تسليم گردد و چنانچه بعلت تشريفات بيمه يا هر علت ديگر اين امر ميسر نشود تا حداكثر سه ماه پس از مبادله قرارداد مكلف به تسليم بيمه نامه مربوط بوده و در صورت تأخير آنگاه دستگاه اجرايي مطابق ماده21 شرايط عمومي پيمان راسا" در اين مورد اقدام خواهد نمود و البته چنانچه در اين خلال حوادث سوئي پيش آمد نمايد كه به عمليات انجام شده آسيب وارد نمايد اين پيشنهاد دهنده مسئول خسارت ناشيه مي باشد.

 

 

 

 

نام و نام خانوادگي و سمت و مهر و امضاء پيشنهاد دهنده براي اسناد مالي و تعهد آور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرايط اختصاصی مناقصه                                       

موضوع: واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین

علاوه بر مراتبي كه در دعوتنامه اين مناقصه ذكر شده است ، شرايط مشروح زير نيز در اين مناقصه مورد عمل قرار خواهد گرفت:

1-     داوطلب مشاركت در مناقصه بايد پيشنهاد خود را در يك پاكت لفاف سربسته لاك و مهر شده  كه محتوي سه پاكت لاک و مهر شده جداگانه « الف ‌» ، « ب» و «ج » ميباشد ، به ترتيب بندهاي بعدي تنظيم و در موعد مقرر به دستگاه مناقصه گزار تسليم نمايد. در روي پاكت فوق­الذكر و هر يك از پاكتهاي « الف» ، « ب» و «ج» بايد موضوع مناقصه ، نام و نشاني مناقصه­گر و تاريخ تسليم پيشنهاد نوشته شود و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، به دستگاه مناقصه­گزار تسليم گردد.

2-    منظور از پيشنهاد مناقصه ، تمام اسناد و مدارك مشروح در بندهاي 3 ، 4 و 5 است كه بر حسب مورد در داخل يكي از سه پاكت « الف ‌» ، « ب» يا «ج »قرار داده مي­شوند.

3-   اسناد و مدارك پاكت « الف» :

در پاكت « الف» منحصراً تضمين شركت در مناقصه كه بايد به شرح مندرج در شرایط تهيه گردد، قرار داده مي­شود.

4-  اسناد و مدارك پاكت « ب»:

       مداركي كه بايد در پاكت « ب» قرار داده شود، شامل :

       4-1- محتويات پاكت « ب» :

پاكت « ب» شامل اسناد و مداركي است از طرف دستگاه مناقصه­گزار در اختيار شركت­كنندگان در مناقصه قرار داده شده است در برگ های قطع A4  چاپ و بايستی بدون درج هيچگونه مطلب، عدد و مبلغي به مهر و امضاي مجاز مناقصه­گر برسد و مشتمل بر موارد زير است: (که بصورت چاپ شده از پایگاه اطلاع رسانی و سایت شرکت و مدارک دریافتی)

4-1-اصل دعوتنامه شركت در مناقصه که مي بايست حتما امضاء اصل گردد.

4-2-اسناد مناقصه

4-3-هر نوع ضمايم و مداركي كه بعداٌ از طرف كارفرما ارسال شده باشد ( از قبيل تغييرات در پاره­اي از مشخصات و غيره)

4-4-فرم خود اظهاري تكميل شده توسط پيمانكار ، مطابق نمونه پيوست

4-5-رونوشت اساسنامه شركت

4-6-رونوشت آخرين آگهي ( داراي اعتبار در روز تسليم پيشنهادها) روزنامه رسمي در مورد دارندگان امضاي مجاز مناقصه­گر براي اسناد مالي و تعهد­آور. (شرکت های سهامی خاص اعتبار دو ساله برای مدیریت و صاحبان امضا داشته باشند . )

4-7- آخرين گواهينامه معتبر احراز صلاحيت از اداره تعاون کار و امور اجتماعی استان  (یا پرينت از سايت مربوطه با در نظر گرفتن تاريخ يک هفته قبل از روز افتتاح پاکات مناقصه) رسته های مرتبط طبق ظرفیت و حدود قانونی

توجه 1: در ميان اسناد و مدارك پاكت «ب» نبايد هيچگونه اثري از قيمت يا توضيح اشاره كننده به آن وجود داشته باشد.

توجه 2: در صورتي كه دارندگان امضاي مجاز در اساسنامه حق دادن وكالت به غير را داشته باشند و مناقصه گر به وكالت از طرف مسئولان شركت پيشنهاد بدهد، ارايه رونوشت مصدق وكالتنامه رسمي نيز الزامي است.

5-  اسناد و مدارك پاكت « ج» :

در پاكت «ج » مدارك مشروح زير كه بايد مطابق الگوي ارايه شده و تهيه و تكميل گردند ، قرار داده مي­شود:

       5-1- برگ پيشنهاد قيمت 

5-2- اوراق و جداول تجزيه بها، طبق فرمت خود پیشنهاد دهنده تکمیل گردد.     

6-    مناقصه­گر بايد تمام اسناد و مدارك مناقصه را كه در بندهاي 3 ، 4 و 5 ذكر شده بدون تغيير ، حذف و يا قرار­دادن شرط در آن ، تنظيم و حسب مورد تكميل و مهر و امضا نموده و به دستگاه مناقصه­­گزار تسليم نمايد . چنانچه با تشخيص كميسيون مناقصه بعضي از اوراق غير تعهد­آور و مهر و امضا نشده باشند، آن پيشنهاد ناقص و مردود خواهد بود.

7-    پيشنهاد­هاي مناقصه بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيچ نوع ابهام ، خدشه ، عيب ، نقص و قلم­خوردگي نداشته باشد در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك مناقصه با ارايه پيشنهاد مشروط، مبهم و بر خلاف شرايط مناقصه­ و يا نداشتن تضمين كافي ، آن پيشنهاد مردود است و عينا به مناقصه­گر مسترد مي­شود. نام اين مناقصه­گران  به امور مشاوران و پیمانکاران  اعلام مي­شود تا اقدامهاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.

8-    هر يك از دعوت شدگان كه نسبت به مفهوم اسناد و مدارك مناقصه ابهامي داشته باشد ، بايد ظرف مهلت تعيين شده در دعوتنامه مراتب را كتباً به کارفرما اطلاع دهد و تقاضاي توضيح كتبي نمايد.

9-    هر گونه توضيح يا تجديد نظر يا حذف و اضافه نمودن اسناد و مدارك  مناقصه و نحوه تغيير و تسليم آنها ، كتبا از سوي کارفرما  اعلام و جزو اسناد و مدارك پيمان منظور خواهد شد.

10-  مناقصه­گزار حق تغيير ، اصلاح يا تجديد نظر در اسناد و مشخصات را ندارد.

11-  در صورتي كه در اسناد و مدارك مناقصه ، ارايه جدول آنالیز ­بها ، قيمت پيشنهادي ( مبلغ نوشته شده در برگ پيشنهاد قيمت) با«جمع(برآورد كل)» مغايرت داشته باشد. در اينصورت پيشنهاد مردود خواهد بود.

12- رقم پيشنهادي قيمت بايد براي كل به عدد و حروف در برگ پيشنهاد نوشته شود. براي تعيين برنده مناقصه ارقامي كه به حروف نوشته شده ملاك عمل خواهد بود و پيشنهادي كه قيمت كل به حروف را نداشته باشد، مردود است.

13- اتمام وقت اداری جهت تحویل پاکات ساعت 14:15 می باشد .

14- ابتدا پاكتهاي « الف» باز شده و در صورت صحت تضمين از نظر مبلغ ، نوع و فرم آن ، پاكتهاي « ب» مربوط گشوده مي­شود. سپس مدارك پاكتهاي « ب» مورد بررسي قرار گرفته و تنها در صورت كامل بودن، پاكتهاي «ج» مربوط گشوده خواهد شد

15- برنده مناقصه بر اساس قانون برگزاري مناقصات و آیین نامه معاملات داخلی شرکت  و با توجه به مدارك ارايه شده تعيين مي­گردد.

16- مدت اعتبار پيشنهادها (حداكثر فاصله زماني بين پايان مهلت تسليم پيشنهادها و ابلاغ كارفرما به برنده مناقصه مبني بر پذيرش پيشنهاد وي) 180 روز مي باشد.

17- برنده مناقصه بايد حداكثر تا پانزده روز پس از ابلاغ كارفرما به او ، با سپردن تضمين انجام تعهدات بر اساس قيمت پيشنهادي خود به میزان 5 درصد مبلغ پیشنهادی ، به انعقاد پيمان مبادرت نمايد. در غير اين صورت تضمين شركت او در مناقصه ، بدون هيچ تشريفات قضايي به نفع كارفرما ضبط مي­شود و حق هيچگونه اعتراض ندارد. در صورتي كه برنده مناقصه در مهلت پيش­بيني شده فوق حاضر به انعقاد پيمان نشود. نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده مناقصه اعلام ميگردد و چنانچه او نيز با توجه به موارد ياد شده بالا، حاضر به انعقاد پيمان نشود ، تضمين شركت در مناقصه او هم به نفع كارفرما ضبط مي­شود و مناقصه تجديد خواهد شد.

18- تضمين شركت در مناقصه برنده مناقصه پس از اعلان كتبي كارفرما به برنده مناقصه در مقابل تسليم تضمين انجام تعهدات مسترد مي­گردد . تضمين شركت در مناقصه برنده دوم نيز بلافاصله پس از تحويل تضمين انجام تعهدات نفر اول برگردانده خواهد شد.

19-                        محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت می باشد و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد .

20-                        برآورد انجام کار به پیوست ارائه شده  است .

21- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ...(بر اساس کسورات منابع داخلی محاسبه شده ) به عهده پیمانکار خواهد بود .

22- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما  مي­باشد .

23-در صورتی که برنده حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده او ضبط و با نفر دوم معامله انجام می گیرد و در صورت امتناع وی سپرده شرکت در مناقصه وی نیز ضبط و مراتب به دفتر فنی استانداری مربوطه اعلام می گردد.

24-شرکت در موارد موضوع جز ح بند 1 و جز های ه  و  و بند 2 ماده 23 آیین نامه معاملات داخلی و اعمال مندرج در بند های ماده 1 تصویب نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی مختار است .

 

 

 

                   مهر و امضاء مجاز مناقصه­گر                                     مهرو امضاء مجاز مناقصه­گزار

 

 

 

تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان

 در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337

 

مربوط به مناقصه: واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین

اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانكار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانكار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.

 

 

تاريخ :                                                             نام پيشنهاد دهنده :

 

 

نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيوست شماره 2 فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار

 

                 مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ..............براي مشاركت در مناقصه پروژه واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین ، كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.

 

رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     چنانچه اداره کل کار و امور اجتماعی استان آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.

 

 

                        تاريخ                                                       امضاء مجاز و تعهد آور

                                                                                       

 

 

اين برگ جزء لاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به پيمانكار تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط پيمانكار پيشنهاددهنده ، در پاكات الف قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و بهمراه اسناد و مدارك مورد نياز به سازمان مديريت و برنامه ريزي ارسال گردد.

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت مناقصه شماره 42/92

موضوع مناقصه: واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین

امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت در مناقصه ، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات فني ، نقشه هاي كلي وتفصيلي اجرايي ، فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي مناقصه و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه وپس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه :

1-     عمليات موضوع مناقصه فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك مناقصه پيمان به شرح زير انجام دهم.

2-     مبلغ پيشنهادي  کل برای ( به عدد ) ----------------------------------- ريال

و ( به حروف ) ---------------------------------------------------------------------ريال

 

1-     چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:

       الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت 15روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.

        ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، ماشين آلات و تجهيزات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در   مدت مندرج در اسناد و مدارك مناقصه به اتمام برسانم.

       3- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.    

       4- اطلاع كامل دارم كه دستگاه مناقصه گزار الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

        5- تحت عنوان تضمين شركت در مناقصه و به منظور تعهد به امضا و مبادله پيمان و تسليم تضمين اجراي تعهد ، تضمين  دعوتنامه را به نفع كارفرما در پاكت «الف» تقديم داشته ام.

 

 

 

 

                  تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

آنالیز قیمت  

( برای یک نفر) در سال 93

ضمیمه برگ پیشنهاد قیمت

 

شرح

قیمت (ریال )

 

 

دستمزد

 

 

 

مسکن

 

 

 

خواربار

 

 

 

بن

 

 

 

حق اولاد

 

 

 

سنوات

 

 

 

خرید مرخصی و جایگزین

 

 

 

آموزش

 

 

 

عیدی

 

 

 

نوبت کاری

 

 

 

اضافه کار

 

 

 

لباس

 

 

 

سود و هزینه های مدیریتی

 

 

 

بیمه

 

 

 

مالیات

 

 

 

جمع کل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

قرارداد

واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین به صورت حجمی

این قرارداد در تاریخ                  به استناد درخواست خرید خدمات شماره 26450/92/10/ص مورخ 28/12/92 معاونت مالی و پشتیبانی ، بین شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به نمایندگی آقایان  عبدالحسین حسن زاده (رئیس هیات مدیره و مدیر عامل) و یحیی سیف الهی (عضو اصلی هیات مدیره ) از یک طرف و شرکت                به نمایندگی آقای          به نشانی                    به شماره تلفن          -              کدپستی            و شناسه ملی                 کد اقتصادی                و شماره ثبت               که از این پس پیمانکار نامیده می شود از سوی دیگر به شرح ذیل منعقد و طرفین ملزم به رعایت کلیه مفاد آن می باشند .

ماده 1 : تعاریف

برگزارکننده مناقصه : شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل که در این اسناد برگزارکننده مناقصه یا کارفرما نامیده می شود .

مناقصه گران  : شرکتهایی که نام و علائم آن در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده و اهداف انجام امور خدماتی را دارند و صلاحیت کاری آنان در موارد مطروحه در این مناقصه توسط وزارت کار و امور اجتماعی مورد تائید قرارگرفته است

برنده مناقصه : شرکتی که در این مناقصه کمترین قیمت مناسب را پیشنهاد نماید پس از تأئید کمیسیون معاملات و مقامات ذیصلاح به عنوان برنده مناقصه شناخته  میشود .

پیمانکار : شرکتی که پس از برگزاری مناقصه به عنوان برنده شناخته شده و مبادرت به امضاء قرارداد می نماید . پیمانکار نامیده میشود .

طرح هماهنگ : دستورالعمل شماره 9149 مورخ 11/2/81 وزارت کار و امور اجتماعی مربوط به نحوه اجرای طرح هماهنگ طبقه بندی مشاغل کارگران مشمول قانون کار شرکتهای خدماتی ، پشتیبانی و تأمین نیروی انسانی در این اسناد طرح هماهنگ نامیده میشود .   

ماده 2  : موضوع قرارداد:

واگذاری خدمات عمومی ستاد و امورات اردبیل و خلخال و بیله سوار و نمین به صورت حجمی

         1- ستاد شرکت

2-     امور آبفای اردبیل

3-     امور آبفای بیله سوار

4-     امور آبفای خلخال

5-     امور آبفای نمین

به صورت حجمی  مطابق شرح خدمات پیوستی.  ضمنا پیمانکار موظف می باشد که امورات مربوطه را حداقل با 10  نفر انجام دهد

  تبصره 1 :

لیست 5 برگ فرم فهرست شرح خدمات پیوستی به عنوان جزء لاینفک اسناد و قرارداد میباشد.

تبصره 2 :

چنانچه کارفرما نیاز به انجام امور خدماتی فوق الذکر در ایام تعطیلات و ساعات غیر اداری داشته باشد . مراتب را بنحو مقتضی به پیمانکار اعلام می نماید و پیمانکار موظف است نسبت به انجام کار مورد درخواست کارفرما اقدام نماید.

ماده 3 : مدت قرارداد :

مدت قرارداد از تاریخ 01/01/93 الی 29/12/93 به مدت دوازده ماه شمسی میباشد .

ماده 4 : مبلغ قرارداد:

مبلغ قرارداد برای 12 ماه به عدد (                              ریال ) به حروف (                      ریال) می باشد که ماهانه معادل یک دوازدهم مبلغ فوق در وجه پیمانکار پس از تائید کارکرد از طرف دستگاه نظارت پرداخت می گردد .   

1-4-محل تامین اعتبار منابع داخلی می باشد و بیمه سهم کارفرما به این قرارداد تعلق نمی گیرد وکلیه کسورات قانونی بر مبنای کسورات منابع داخلی محاسبه و  از کارکرد پیمانکار کسر خواهد شد .

2-4- مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما می باشد.

ماده 5 : تضمین انجام تعهدات :

پیمانکار می باید ضمانت نامه بانکی معادل 5 درصد مبلغ قرارداد را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات که تا دو ماه پس از پایان قرارداد معتبر بوده و قابل تمدید باشد را به کارفرما تسلیم نماید .

ماده 6 : نحوه پرداخت

در صورتیکه پیمانکار بنحو احسن نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نماید کارفرما متعهد میگردد پس از کسر ، 10 % حسن انجام کار وکسورات قانونی ، بهای انجام خدمات را براساس مبلغ تائید شده صورت حساببهای ارسالی توسط ناظر کارفرما و پس از اطمینان در خصوص پرداخت دستمزد پرسنل مربوطه در وجه پیمانکار پرداخت نماید .

تبصره : 1 پیمانکار اقرار می نماید توانایی پرداخت حقوق و مزایای پرسنل مربوطه را برای مدت 3 ماه بدون دریافت صورتحساب تائید شده قبلی را دارد .

تبصره : 2: در صورتیکه نماینده کارفرما تشخیص دهد پیمانکار  در مواردی از انجام شرح وظایف تعریف شده در فهرست شرح خدمات قصور ورزیده و همچنین چنانچه کارکنان پیمانکار غیبت نمایند مجاز است به ازای این موارد تا دو برابر دستمزد روزانه کارگر از  صورت وضعیت پیمانکار کسر نماید .

تبصره : 3

در صورتیکه کارکنان پیمانکار با مجوز کارفرما در مرخصی استحقاقی و یا به دلیل موجه در مرخصی استعلاجی باشند پیمانکار می باید نسبت به تأمین نیروی انسانی جایگزین اقدام نماید در غیر اینصورت کارفرما نسبت به کسر مدت مرخصی از صورت وضعیت اقدام خواهد نمود لیکن پیمانکار می باید برابر قوانین مربوطه نسبت به پرداخت دستنمزد سه روز اول مرخصی استعلاجی و دستمزد مرخصی استحقاقی به کارکنان خود اقدام و در سایر موارد نیز قانون کار را رعایت نمایند .

  ماده 7 : شرایط عدم مسئولیت این شرکت

پیمانکار برای کلیه دعاوی و اختلافات احتمالی مربوط به نقض مقررات حقوقی و ثبت علائم تجاری و سایر حقوق مربوطه که مورد استفاده است از این شرکت رفع مسئولیت نموده و همچنین نسبت به کلیه دعاوی و مطالبات و اختلافات و خسارات و هزینه های مربوط به این قبیل موارد جبران خسارتهای این شرکت را تعهد و تقبل می نماید . کارفرما هیچگونه مسئولیتی در قبال مسائل اداری و استخدامی و ایاب و ذهاب و ... پرسنل تحت سرپرستی پیمانکار نداشته و کلیه آنها کارکنان پیمانکار محسوب میگردد .

ماده 8 : تعهدات پیمانکار

1-8- خسارات ناشی ازبروز آتش سوزی و یا هرگونه خسارت دیگر به لوازم و وسایل و تأسیسات این شرکت از سوی کارگرانی که مشغول کار هستند ( برآورد قیمت توسط کارشناس منتخب کارفرما ) به عهده پیمانکار میباشد .

 2-8- مسئولیت رعایت شئون اخلاقی و رفتار متعارف کارگران به عهده پیمانکار بوده و موظف است در این مورد براساس و نقطه نظرات نماینده کارفرما عمل نماید . در صورتیکه طرز رفتار و صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمانی و روانی و نحوه کارکارگر مورد تائید نماینده کارفرما نباشد پیمانکار موظف است پس از اعلام کتبی کارفرما سریعاً نسبت به تعویض آنها اقدام نماید و در نهایت پرسنل پیمانکار می باید مورد تأئید کارفرما باشند .

3-8- رعایت مقررات ایمنی بهداشتی و انضباط اداری ( از جمله عدم برخورد نامطلوب با دیگران ) مواردی است که افراد تحت سرپرستی پیمانکار ملزم به اجرای دقیق آن میباشند .

4-8- داشتن کارت بهداشت برای کارکنانی که مسئولیت خدمات آبدارخانه را به عهده دارند الزامیست ، بدیهی است کلیه هزینه های مرتبط به عهده پیمانکار است ( با رعایت مفاد بخشنامه شماره 0398242 مورخ 26/11/85 وزیر محترم بهداشت)

5-8- مسئولیت و پاسخگوئی مستقیم و جبران خسارت هرگونه حادثه احتمالی که به دلیل مسامحه کارگران و یا کوتاهی پیمانکار به علت عدم در اختیار قراردادن لوازم و وسایل ایمنی کار رخ دهد به عهده پیمانکار خواهد بود .

6-8 پیمانکار موظف است کارکنانی را به کارگمارد که دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند .

7-8- پیمانکار موظف است کلیه مقررات قانون کار و امور اجتماعی و آئین نامه و دستورالعملهای ذیربط درسال 93 را رعایت نماید

 بدیهی است چنانچه در سال آینده حداقل دستمزد گروههای شغلی مذکور توسط مراجع ذیصلاح افزایش یابد ، پیمانکار موظف است حقوق و مزایای پرسنل تحت سرپرستی خود را مطابق دستورالعمل وزارت کار ورفاه امور اجتماعی و شورای عالی کار در سال 93 را پرداخت نماید  و کارفرما هیچگونه پرداخت اضافی را در این خصوص نخواهد داشت .کلیه پرداختهای قانونی از قبیل حقوق ، مزایا ، حق الزحمه و واریز کسور قانونی لیستهای مربوط شامل مالیات ، بیمه و سایر پرداختهای قانونی کارکنان مربوطه توسط  پیمانکار واریز وپس از تائید کارکرد پیمانکار توسط معاونت مالی و پشتیبانی شرکت و کنترل  مستندات ارائه شده توسط واحد  مالی به پیمانکار پرداخت خواهد شد

8-8- پیمانکار موظف است کلیه پرسنل خود را نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه نماید .

9-8- پیمانکار به جهت عدم اخلال در امور خدماتی این شرکت می باید  حداکثر تا آخر همان ماه نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود اقدام و یک نسخه از لیست تائید شده را به ناظر کارفرما تحویل دهد ، در غیر اینصورت این شرکت پس از پایان مهلت و اخطار 48 ساعته و عدم توجه پیمانکار رأساً نسبت به پرداخت حقوق و مزایای آنان بر مبنای لیست ماه قبل اقدام و با احتساب 10 % جریمه از اولین صورت وضعیت پیمانکار کسر خواهد نمود .

10-8- پیمانکار می باید حقوق و مزایای پرسنل خود را از طریق سیستم بانکی ( واریز بحساب ) پرداخت و برای هر یک از آنان فیش حقوق و مزایا صادر و تحویل نماید .

11- 8- پیمانکار موظف است نسبت به عقد قرارداد با کارکنان خود اقدام نماید .

12-8- پیمانکار موظف است نسبت به تعیین نماینده جهت حل و فصل مشکلات کارکنان خود و نظارت بر کار آنان در محل شرکت کارفرما اقدام و ساعات مشخص ( دو ساعت در روز ) جهت حضور نامبرده تعیین نماید .

ماده 9 : منع مداخله در معاملات دولتی

شرکت کنندگان در مناقصه باید مشمول قانون منع مداخله در معاملات  دولتی مصوب سال 1337 نبوده و در صورتیکه به نحوی از انحاء مشمول مواد قانون مذکور شناخته شوند از هر جهت مسئول و جوابگو خواهند بود . ضمناً علاوه بر اقدامات قانونی نسبت به ضبط سپرده حسن انجام تعهدات وی اقدام خواهد شد .

ماده 10 : حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف در تغییر و تفسیر و یا طرز اجرای قرارداد بدواً موضوع اختلاف در کمیسیونی مرکب از نمایندگان مجاز و مختار طرفین قرارداد که کتباً معرفی خواهند شد مطرح و هر تصمیمی که کمیسیون مذکور به اتفاق آراء اتخاذ نماید ، برای طرفین نافذ و لازم الاجرا است .

ماده 11 :

کارفرما میتواند به هر دلیلی با اعلام مهلت یکماهه نسبت به فسخ قرارداد بصورت یکطرفه اقدام و پیمانکار اقرار می نماید هیچگونه ادعایی در این خصوص در هیچ یک از مراجع ذیصلاح نخواهد داشت .

ماده 12 : تغییرات مقادیر کار

کارفرما مجاز و مختار است به میزان 25 % حجم کار و تعهدات موضوع قرارداد را افزایش ، کاهش یا تغییر دهد در اینصورت مبلغ قرارداد متناسب با تغییرات تعیین و محاسبه میگردد ، لیکن تغییری در بهای واحد قرارداد به نفع پیمانکار صورت نخواهد گرفت .

ماده 13 : اطلاع شرکت کننده  از آئین نامه معاملات کارفرما

شرکت در مناقصه به منزله پذیرفتن و اطلاع کامل شرکت کنندگان از کلیه قوانین و مقررات مربوطه و آئین نامه معاملات کارفرما خواهد بود .

ماده 14 : کسورات قانونی

کلیه کسورات قانونی مترتب برقرارداد از هرحیث طبق قوانین و مقررات موجود و یا قوانینی که در طی مدت قرارداد وضع خواهد شد به عهده پیمانکار بوده و کارفرما مجاز است مبالغی که از این بابت به پیمانکار مربوط می شود را رأساً و مستقیماً از صورتحساب ماهیانه کسر و به حساب ذیربط واریز نمایند .

ماده 15 :

ساعات کار روزانه کارکنان پیمانکار که در امور مربوط به قرارداد با این شرکت همکاری می نماید از شروع تا خاتمه وقت اداری طبق ضوابط کارفرما خواهد بود .

تبصره :

پیمانکار می بایستی نظارت دقیق  در ورود و خروج به موقع کارکنان خود در ساعت قید شده را داشته باشد و در صورت مشاهده موارد خلاف طبق نظر نماینده کارفرما و براساس تبصره 2 ماده 6 اقدام خواهد شد .

ماده 16 :

تأمین اجناس و لوازم مصرفی و غیر مصرفی و دستگاههای مورد نیاز جهت انجام قراردادبه عهده کارفرما میباشد .

ماده 17:

این قرارداد در 7 نسخه که همه حکم واحد دارند تنظیم و به امضای طرفین رسیده است .

                پیمانکار                                                                                         کارفرما

   شرکت                                                                         شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

                                                                                                        عبدالحسین حسن زاده (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل )

                                                                                            

                                                                                           یحیی سیف الهی (عضو اصلی هیات مدیره )     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« فهرست شرح خدمات  در سال 93» 

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

 

1

خدمات رفاهی

ـ تهیه و توزیع چای برای همکاران و میهمانان آنان .

ـ تهیه و توزیع به موقع نان همکاران .

ـ توزیع قند بین همکاران .

ـ راهنمایی ارباب رجوع یا مدعوین جلسات .

پذیرایی از میهمانان یا مدعوین جلسات در موقع لزوم .

پذیرایی از همکاران در مناسبتهای مختلف .

ـ انجام سایر امورات مربوطه ..

حوزه های معاونت خدمات مشترکین و امور اردبیل و مناطق 1 و 2

 

 

2

نظافت

ـ نظافت آبدارخانه .

ـ نظافت پنجره ها و شیشه ها .

ـ نظافت کف اتاقها و پنجره ها و راهروها ، سالن جلسه ، سالن اجتماعات و نمازخانه ( اعم از جارو کشی ، تی کشی ، غبار روبی ) .

ـ نظافت میز و صندلی ، کمدها و فایل های بایگانی و ...

ـ نظافت تجهیزات اداری (گوشی تلفن ، کامپیوتر و متعلقات مربوطه و ... )

ـ نظافت ساعت دیواری ، تابلوها، سایرمنصوبات روی دیوار ، پرده کرکره ها

ـ نظافت درب و یراق آلات .

ـ نظافت زیر پایی ، شوفاژها ، لوله و اتصالات شوفاژها ، رخت آویز ، پریز برق و کلیدها .

ـ نظافت محوطه بیرون ساختمان شرکت اعم از حیاط ، پارکینگ و انباری .

ـ نظافت میهمانسرا اعم از جاروکشی ، تی ، جمع آوری اشغال محوطه و غیره .

ـ نظافت دستشوئی ها ، روشویی ها و کاسه های توالت و جرم گیری داخل محوطه توالت ها  .

ـ شستشوی خودروهای شرکت در مواقع لزوم .

ـ جمع آوری وسایل اضافی اعم از پوسترها های بدون مناسبت ـ برگ اعلامیه ها ومجلس ترحیم های از تاریخ گذشته وغیره از محوطه ستاد ، نظافت ساختمان و محوطه سامانه 122.

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

 

3

تأسیسات آب و برق

ـ کنترل روشنایی و خاموش نمودن لامپهای اضافی داخل و بیرون شرکت ( ستاد ) و همچنین میهمانسراها .

ـ جمع آوری کابل ها و سیم های اضافی و زاید از محوطه ستاد شرکت و مهمانسراها

ـ کنترل وتعمیر شیرآلات واتصالات و همچنین رفع گرفتگی لوله های محوطه و لوله های دستشویی ها

ـ انجام سایر امورات مربوطه

 

 

 

4

فضای سبز

نگهداری و حفاظت از فضای سبز و درختان ( آبیاری ، پاک کردن علف های هرز و کاشتن گل و گیاه و چمن زنی و... )

ـ کاشتن درخت ، چمن در محوطه شرکت و میهمانسراها و وجین کردن آنها .

انجام سایر امورات مربوطه

 

 

5

سایر خدمات

ـ انجام امورات برف روبی ساختمانها و محوطه ستاد و مهمانسراها در فصل زمستان

ـ حمل ملزومات و اثاثیه اداری در داخل و خارج شرکت برحسب نیاز

ـ تخلیه و بارگیری اثاثیه و ملزومات اداری

ـ ذخیره آب

ـ انجام سایر امورات خدمات عمومی و دفتری برحسب نیاز

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

15/11/92

توضیح :

با توجه به بررسیهای به عمل آمده و رعایت کلیه جوانب امر و موارد مرتبط از جمله قانون کار ، خدمات فوق ماهانه حداقل  با مبلغ    (41،633،334) ریال و سالانه ( دوازده ماهه با مبلغ (499،600،008) ریال با سه نفر قابل انجام می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

 

1

خدمات رفاهی

ـ تهیه و توزیع چای برای همکاران و میهمانان آنان .

ـ تهیه و توزیع به موقع نان همکاران در صورت نیاز.

ـ توزیع قند بین همکاران .

ـ راهنمایی ارباب رجوع یا مدعوین جلسات .

پذیرایی از میهمانان یا مدعوین جلسات در موقع لزوم .

پذیرایی از همکاران در مناسبتهای مختلف .

ـ انجام سایر امورات مربوطه ..

حوزه امور آب و فاضلاب نمین

 

 

2

نظافت

ـ نظافت آبدارخانه .

ـ نظافت پنجره ها و شیشه ها .

ـ نظافت کف اتاقها و پنجره ها و راهروها ، سالن جلسه ، سالن اجتماعات و نماز خانه ( اعم از جارو کشی ، تی کشی ، غبار روبی ) .

ـ نظافت میز و صندلی ، کمدها و فایل های بایگانی و ...

ـ نظافت تجهیزات اداری ( گوشی تلفن ، کامپیوتر و متعلقات مربوطه و ... )

ـ نظافت ساعت دیواری ، تابلوها ، سایر منصوبات روی دیوار ، پرده کرکره ها .

ـ نظافت درب و یراق آلات .

ـ نظافت زیر پایی ، شوفاژها ، لوله و اتصالات شوفاژها ، رخت آویز ، پریز برق و کلیدها .

ـ نظافت محوطه بیرون ساختمان اعم از حیاط ، پارکینگ ، انباری ، ساختمان اداری و منابع .

ـ نظافت دستشوئی ها ، روشویی ها و کاسه های توالت و جرم گیری داخل محوطه توالت ها  .

ـ شستشوی خودروهای شرکت در مواقع لزوم .

ـ جمع آوری وسایل اضافی اعم از پوسترها های بدون مناسبت ـ برگ اعلامیه ها ومجلس ترحیم های از تاریخ گذشته وغیره از محوطه امور .

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

 

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

 

3

تأسیسات آب و برق

ـ کنترل روشنایی و خاموش نمودن لامپهای اضافی داخل و بیرون امور.

ـ جمع آوری کابل ها و سیم های اضافی و زاید از محوطه  امور.

ـ کنترل و تعمیر شیرآلات و اتصالات و همچنین رفع گرفتگی لوله های محوطه و لوله های دستشویی ها

ـ انجام سایر امورات مربوطه

حوزه امور آب و فاضلاب  نمین

 

 

4

سایر خدمات

ـ انجام امورات برف روبی ساختمانها و محوطه  امور و چاهها و منابع  درفصل زمستان  .

ـ حمل ملزومات و اثاثیه اداری در داخل و خارج امور برحسب نیاز.

ـ تخلیه و بارگیری اثاثیه و ملزومات اداری .

ـ ذخیره آب .

ـ انجام سایر امورات خدمات عمومی برحسب نیاز .

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

15/11/92

توضیح :

با توجه به بررسیهای به عمل آمده و رعایت کلیه جوانب امر و موارد مرتبط از جمله قانون کار ، خدمات فوق ماهانه حداقل  با مبلغ    (13،877،778) ریال و سالانه ( دوازده ماهه با مبلغ (166،533،336) ریال با یک نفر قابل انجام می باشد .

 

                                                                                                              مرتضی رنجبر

                                                                                                   مدیرامور آب وفاضلاب نمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« فهرست شرح خدمات  در سال 93 » 

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

1

خدمات اداری و پرسنلی و دفتری

ـ ثبت نامه های وارده و صادره

ـ تفکیک نامه های صادره و وارده ، کدبندی نامه های وارده .

ـ بایگانی نامه های وارده و صادره .

ـ انجام کلیه مکاتبات امورات شبکه پیام دولت و اتوماسیون .

ـ ثبت ورود و خروج کارکنان در رایانه بصورت روزانه .

ـ تهیه گزارشات لازم از امورات اداری و پرسنلی .

ـ تهیه شناسنامه پرسنلی برای کلیه کارکنان ( رسمی و خدماتی )

ـ بازسازی و ممهور نمودن پرونده های پرسنلی و شماره گذاری پشت آنها .

صدور و ثبت مرخصی های روانه ، ساعتی ، استعلاجی و مأموریتهای روزانه بصورت روزانه .

ـ تشکیل پرونده های اداری و پرسنلی و کد گذاری آنها .

ـ انجام امورات تایپ نامه ها .

ـ تهیه کارکردهای پرسنلی اعم از رسمی و خدماتی در هر ماه .

ـ استخراج مرخصی های استفاده شده کارکنان در طول سال و اعلام آن به امور اداری شرکت .

ـ انجام امورات دفتری ( هماهنگی و پیگیری اولیه امورات دفتری واداری و پرسنلی  .

ـ انجام سایر امورات محوله در حوزه امور اداری و پرسنلی و دفتری و ... برحسب نیاز .

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

ـ انجام امورات روابط عمومی ، حقوقی و IT

حوزه امور آب و فاضلاب  خلخال

 

15/11/92

توضیح :

با توجه به بررسیهای به عمل آمده و رعایت کلیه جوانب امر و موارد مرتبط از جمله قانون کار ، خدمات فوق ماهانه حداقل  با مبلغ    (13،877،778) ریال و سالانه ( دوازده ماهه با مبلغ (166،533،336) ریال با یک نفر قابل انجام می باشد .

 

                                                                                                              جعفر یحیوی  

                                                                                                   مدیرامور آب وفاضلاب خلخال  

 

 

 

« فهرست شرح خدمات  در سال 93» 

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

 

1

خدمات رفاهی

ـ تهیه و توزیع چای برای همکاران و میهمانان آنان .

ـ تهیه و توزیع نان بین همکاران .

ـ راهنمایی ارباب رجوع یا مدعوین جلسات .

پذیرایی از میهمانان یا مدعوین جلسات در موقع لزوم .

پذیرایی از همکاران در مناسبتها  .

ـ انجام سایر امورات .

حوزه  امور آب و فاضلاب شهری بیله سوار 

 

 

2

نظافت

ـ نظافت آبدارخانه .

ـ نظافت پنجره ها و شیشه ها .

ـ نظافت کف اتاقها و پنجره ها و راهروها و نمازخانه ( اعم از جارو کشی ، تی کشی ، غبار روبی ) .

ـ نظافت میز و صندلی ، کمدها و فایل های بایگانی و ...

ـ نظافت تجهیزات اداری (گوشی تلفن ، کامپیوتر و متعلقات مربوطه و ... )

ـ نظافت ساعت دیواری ، تابلوها ، سایر منصوبات روی دیوار ، پرده ها و کرکرها .

ـ نظافت درب و یراق آلات .

ـ نظافت زیر پایی ، شوفاژ ، رخت آویز ، پریز برق و کلیدها .

ـ نظافت محوطه بیرون  ساختمان اعم از حیاط ، پارکینگ و انباری .

ـ نظافت میهمانسرا جاروکشی ، تی ، جمع آوری اشغال محوطه و غیره .

ـ نظافت دستشوئی ها ، روشویی ها و کاسه های توالت و جرم گیری داخل محوطه توالت ها  .

ـ شستشوی خودروهای شرکت در موقع لزوم .

ـ جمع آوری وسایل اضافی اعم از پوسترها های بدون مناسبت ـ برگ اعلامیه ها ومجلس ترحیم های از تاریخ گذشته وغیره از محوطه .

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

 

3

تأسیسات آب و برق

ـ کنترل روشنایی و خاموش نمودن لامپهای اضافی داخل و بیرون .

ـ جمع آوری کابل ها و سیم های اضافی و زاید از محوطه وغیره .

ـ کنترل وتعمیر شیرآلات واتصالات و همچنین رفع گرفتگی لوله های محوطه و لوله های دستشویی ها

ـ انجام سایر امورات مربوطه

 

 

 

4

فضای سبز

نگهداری و حفاظت از فضای سبز و درختان ( آبیاری ، علف های هرز و کاشتن گل و گیاه و چمن زنی و... )

ـ کاشتن درخت ، چمن در محوطه تصفیه خانه ها  .

انجام سایر امورات مربوطه .

 

5

سایر خدمات

ـ انجام امورات برف روبی ساختمانها و محوطه .

ـ حمل ملزومات و اثاثیه اداری در داخل و خارج  امور .

ـ تخلیه و بارگیری اثاثیه و ملزومات اداری .

ـ ذخیره آب .

ـ انجام سایر امورات خدمات عمومی و دفتری برحسب نیاز.

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

15/11/92

توضیح :

با توجه به بررسیهای به عمل آمده و رعایت کلیه جوانب امر و موارد مرتبط از جمله قانون کار ، خدمات فوق ماهانه حداقل  با مبلغ    (13،877،778) ریال و سالانه ( دوازده ماهه )با مبلغ (166،533،336) ریال قابل انجام می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« فهرست شرح خدمات  در سال 93» 

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

1

خدمات رفاهی

ـ تهیه و توزیع چای برای همکاران و میهمانان آنان .

ـ تهیه و توزیع به موقع نان همکاران .

ـ توزیع قند بین همکاران .

ـ راهنمایی ارباب رجوع یا مدعوین جلسات .

پذیرایی از میهمانان یا مدعوین جلسات در موقع لزوم .

پذیرایی از همکاران در مناسبتهای مختلف .

ـ انجام سایر امورات مربوطه ..

حوزه ستاد شرکت

 

2

نظافت

ـ نظافت آبدارخانه .

ـ نظافت پنجره ها و شیشه های  .

ـ نظافت کف اتاقها و پنجره ها و راهروها ، سالن جلسه ، سالن اجتماعات و نمازخانه ( اعم از جارو کشی ، تی کشی ، غبار روبی ) .

ـ نظافت میز و صندلی ، کمدها و فایل های بایگانی و ...

ـ نظافت تجهیزات اداری (گوشی تلفن ، کامپیوتر و متعلقات مربوطه و ... )

ـ نظافت ساعت دیواری ، تابلوها، سایرمنصوبات روی دیوار ، پرده کرکره ها

ـ نظافت درب و یراق آلات .

ـ نظافت زیر پایی ، شوفاژها ، لوله و اتصالات شوفاژها ، رخت آویز ، پریز برق و کلیدها .

ـ نظافت محوطه بیرون ساختمان شرکت اعم از حیاط ، پارکینگ و انباری .

ـ نظافت میهمانسرا اعم از جاروکشی ، تی ، جمع آوری اشغال محوطه و غیره .

ـ نظافت دستشوئی ها ، روشویی ها و کاسه های توالت و جرم گیری داخل محوطه توالت ها  .

ـ شستشوی خودروهای شرکت در مواقع لزوم .

ـ جمع آوری وسایل اضافی اعم از پوسترها های بدون مناسبت ـ برگ اعلامیه ها ومجلس ترحیم های از تاریخ گذشته وغیره از محوطه ستاد ، نظافت ساختمان و محوطه سامانه 122.

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

 

« فهرست شرح خدمات  در سال 93»                                    صفحه (2)  ستاد

ردیف

عنوان خدمات

شرح خدمات

محل اجراء

ملاحضات

3

تأسیسات آب و برق

ـ کنترل روشنایی و خاموش نمودن لامپهای اضافی داخل و بیرون شرکت ( ستاد ) و همچنین میهمانسراها .

ـ جمع آوری کابل ها و سیم های اضافی و زاید از محوطه ستاد شرکت و مهمانسراها

ـ کنترل وتعمیر شیرآلات واتصالات و همچنین رفع گرفتگی لوله های محوطه و لوله های دستشویی ها .

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

حوزه ستاد شرکت

 

4

فضای سبز

نگهداری و حفاظت از فضای سبز و درختان ( آبیاری ، پاک کردن علف های هرز و کاشتن گل و گیاه و چمن زنی و... )

ـ کاشتن درخت ، چمن در محوطه شرکت و میهمانسراها و وجین کردن آنها ( درصورت نیاز)  

انجام سایر امورات مربوطه .

 

5

سایر خدمات

ـ انجام امورات برف روبی ساختمانها و محوطه ستاد و مهمانسراها در فصل زمستان .

ـ حمل ملزومات و اثاثیه اداری در داخل و خارج شرکت برحسب نیاز .

ـ تخلیه و بارگیری اثاثیه و ملزومات اداری .

ـ ذخیره آب .

ـ انجام سایر امورات خدمات عمومی و دفتری برحسب نیاز .

ـ انجام سایر امورات مربوطه .

15/11/92

توضیح :

با توجه به بررسیهای به عمل آمده و رعایت کلیه جوانب امر و موارد مرتبط از جمله قانون کار ، خدمات فوق ماهانه حداقل  (55،511،112 ) ریال و سالانه ( دوازده ماهه ) با مبلغ (666،133،344 ) ریال با چهار نفر قابل انجام می باشد .

 

                                                                                           علی قاسمپور

                                                                              رئیس اداره خدمات عمومی

 

قوانین
1393/01/20
1393/01/31
1393/02/10
1393/02/11
1393/02/12
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/04 16:09
6.1.8.0
V6.1.8.0