جمعه, 31 فروردين 1403
مشخصات عمومی
خرید کنتور آب 2/1 و 4/3 اینچ
10/93
فراخوان
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

آگهی فراخوان مناقصه شماره ( 10/93) ( یک مرحله ای ) (نوبت اول و دوم )

خرید کنتور 2/1 و 4/3 اینچ

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آیین نامه های اجرائی معاملات داخلی  ، خرید کنتور2/1 و 4/3 اینچ برای امورات سرعین مشگین شهر و خلخال را از طریق فراخوان مناقصه از مناقصه گران واجد شرایط خریداری نماید .

اـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل .  اردبیل : میدان بسیج جنب هتل دریا تلفن:04517717101

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : شرکت مهندسی و بازرگانی تجهیزات نیرو

3ـ موضوع مناقصه: خرید کنتور2/1 و 4/3 اینچ برای امورات سرعین مشگین شهر و خلخال

4-محل تحویل کالاها: شهرسرعین، خلخال و مشگین شهر

5- مدت تحویل کالاها: 30 روز

6- اعتبار این طرح از منابع داخلی شرکت می باشد.

7-تاریخ مهلت مبلغ و محل دریافت اسناد : واجدین شرایط می توانند در ساعتهای اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد از  سایت شرکت؛ www.abfa-ardabil.co.ir      اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (70.000.000 ریال) ، با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل می باشد. ( مدت اعتبار پیشنهاد ها 3 ماه می باشد )

9ـ تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد : مناقصه گران پس  از  دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 21/04/93 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت های لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت 10  مورخ  22/04/93  در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه  درج کل آگهی ها بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  Http://iets.mporg.ir  و .co.ir www.abfa-ardabil     وhttp://tender.nww.co.ir    http://tender.bazresi.ir , مراجعه فرمایند 

                                                                        

                                                        شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« شرایط مناقصه عمومی شماره 10 /93 »

ضمن تقدیر و تشکر از توجه آن مرکز به مناقصه این شرکت شرایط مد نظربه شرح ذیل به اطلاع میرساند :

الف ) مورد مناقصه : خرید کنتور2/1 و 4/3 اینچ برای امورات سرعین مشگین شهر و خلخال طبق مشخصات پیوستی

ب ) نظارت و بازرسی موضوع مناقصه توسط شرکت مهندسی و بازرگانی تجهیزات نیرو انجام خواهد شد .

ج) میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 70 میلیون ریال می باشد که می بایست به حساب  شماره   4729156424  نزد بانک ملت شعبه بسیج اردبیل به صورت فیش بانکی یا ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما واریز و اصل آن در پاکت (الف) میبایست ارسال گردد.( چک تضمین شده بانکی ـ چک بین بانکی و سایر ... مردود خواهد شد .)

د) اسناد مناقصه شامل : شرایط مناقصه ـ مشخصات واقلام پیوستی ـ تصویراساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه وثبت شرکت هاگواهینامه  استاندارد  ملی ایران –تصویر پروانه کار و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری  و درصورت تامین کالا ارائه نمایندگی رسمی از کارخانه سازنده - شناسه ملی و شماره  اقتصادی
هـ ) شرکت کنندگان می بایست تا آخر وقت اداری مورخ 21/04/93 پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این شرکت تحویل داده و رسید دریافت دارند .

و) جلسه مناقصه ساعت 10 مورخ 22/04/ 93  برگزار خواهد شد و حضور نمایندگان معرفی شده شرکتها  بلامانع   می باشد .

ز) پیشنهادات حاوی پاکات که باید با مهر و امضاهای مجاز تحویل داده شوند (پاکت لفاف لاک و مهر شده) عبارتند از :

پاکت الف : سپرده شرکت درمناقصه طبق بند ج شرایط مناقصه (در پاکت لاک و مهر شده).

پاکت ب : اسناد مناقصه طبق بند «د» شرایط مناقصه (در پاکت لاک و مهر شده ).

پاکت ج : قیمت پیشنهادی فروشنده ( در پاکت لاک و مهر شده )

ح) سپرده برنده مناقصه درصورت عدول از انجام تعهدات به نفع شرکت ضبط خواهد گردید و نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده شناخته خواهد گردید .

ط) کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات مختار است  .

ی ) هزینه حمل تا انبار شهر سرعین و مشگین شهر و خلخال  سایر هزینه های جانبی ( بارگیری ، حمل و تخلیه ) از جمله هزینه آگهی ها  به عهده برنده مناقصه می باشد .

ک ) مالیات بر ارزش افزوده  طبق قانون و مقررات مربوطه بر عهده کارفرما می باشد .

ل) برنده مناقصه موظف است ظرف مدت پانزده روز نسبت به ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات و واریز هزینه درج آگهی ها و مبادله قرارداد اقدام نماید .

م) طبق بخشنامه شماره 10425/1/17 مورخ 12/03/92 استانداری اردبیل در صورت برنده شدن کارخانجات خارج استانی ، مراتب جهت تایید به کمسیون مربوطه در استانداری ارجاع خواهد شد .

با توجه به الزام ثبت اطلاعات مناقصات در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کلیه شرکت کنندگان در مناقصه  می بایست درپایگاه مذکور به آدرس ذیل ثبت نام و کدکاربری دریافت و همراه پاکات پیشنهادی خود تحویل نمائید .

با عنایت به بخشنامه شماره 33516/90/200 مورخ 23/12/90 معاوت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی برای انجام هرگونه معاملات الزامی می باشد : (آدرس www.ilenc.ir )

 http://iets.mporg.ir    .,www.abfa-ardabil.co.ir  وwww.tender.nww.co.ir      http://tender.bazresi.ir                                                                                                          

       مهر و امضاهای مجاز                                                                    عبدالحسین حسن زاده  

شرکت پیشنهاد دهنده قیمت                                                         رییس هیأت مدیره و مدیرعامل

                                                                                              شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

 

 

باسمه تعالي

تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان

در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337

مربوط به مناقصه خرید کنتور2/1 و 4/3 اینچ برای امورات سرعین مشگین شهر و خلخال

اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانكار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانكار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.

تاريخ :                                                             نام پيشنهاد دهنده :

نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت ( مناقصه شماره 10/93)

موضوع مناقصه  : خرید کنتور2/1 و 4/3 اینچ برای امورات سرعین مشگین شهر و خلخال

 

امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت درمناقصه، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات کار ،  فهرست مقادير ، تعهد نامه اجرا و تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه  مربوطه و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه : عمليات موضوع مناقصه  فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك پيمان به شرح زير انجام دهم.مبلغ پيشنهادي ( به عدد )                                    ريال و ( به حروف )                                                                                                                             ريال

1-        چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت 15 روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه ( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم. ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، ماشين آلات و تجهيزات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در   مدت مندرج در اسناد و مدارك به اتمام برسانم.

3- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.

4- اطلاع كامل دارم كه کارفرما الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

فهرست اقلام مناقصه شماره 10/93

ردیف

نام و مشخصات کالا

تعداد یا مقدار

واحد

قیمت واحد بریال

قیمت کل بریال

نام امور (شهرستان )

1

کنتور 2/1 اینچ

422

دستگاه

 

 

خلخال

2

کنتور 4/3 اینچ

100

دستگاه

 

 

خلخال

3

کنتور 2/1 اینچ

1000

دستگاه

 

 

مشگین شهر

4

کنتور 2/1 اینچ

100

دستگاه

 

 

سرعین

5

کنتور 4/3 اینچ

20

دستگاه

 

 

سرعین

6

کنتور 1 اینچ

20

دستگاه

 

 

سرعین

قیمت پیشنهادی به عدد و حروف

 

 

 

 

 

 

 

شرایط مناقصه خريد كنتورهاي قطر 2/1 و 4/3 آب

با مکانیسم مولتی جت خشک کلاس B دارای قابلیت قرائت از راه دور

1- موضوع مناقصه :

شركت آب و فاضلاب استان اردبیل  در نظر دارد تعدادي كنتور مولتي جت خشک کلاس B  با نسبت Q3/Q1=100 دارای قابلیت قرائت از راه دور به قطر 2/1 و 4/3 اينچ مورد نياز خود را مطابق با شرايط و مشخصات زير از محل اعتبارات جاري از طريق مناقصه عمومي از توليد كنندگان داخلی واجد شرايط خريداري نمايد . موکدا اعلام می دارد مناقصه گر باید تولید کننده کنتور باشد (نه عامل توزیع و فروش) .

رديف

شرح كالا

تعداد (دستگاه)

1

كنتور آب مولتي جت خشک كلاسB با نسبت Q3/Q1= 100 به قطر 2/1 اینچ DN15

 

2

كنتور آب مولتي جت خشک كلاسB با نسبت Q3/Q1= 100 به قطر 4/3 اینچ  DN20

 

 

شركت كنندگان در مناقصه بايستي در هر قطر حداقل سه نمونه از كنتورهاي كلاس B را  ارائه نمايند . نمونه هاي ارسالي پس از بررسي و تست در آزمايشگاه شركت آب و فاضلاب   استان اردبیل  نزد خريدار باقيمانده و قابل استرداد نمي باشد . همچنين نمونه هاي مربوط به برنده مناقصه بعنوان نمونه شاهد تلقي و هرگونه تغيير در مشخصات و ويژگيهاي كالاي تحويلي نسبت به نمونه شاهد (مانند تغيير در نوع ، جنس ، شركت سازنده ، كشور سازنده ، مكانيسم و ... ) در طول قرارداد مجاز نمي باشد . 

علاوه بر آن مستندات لازم جهت موارد زير را نيز در قالب جداولي كه در ادامه خواهد آمد ارائه كنند .

1-1-     بدنه کنتور از جنس برنجی و دارای پوشش بهداشتی مناسب داخلی و خارجی بوده بگونه ای که آب عبوری حداقل سطح تماس با فلز برنج را داشته باشد و بدنه داخلي كنتور بايد با پوشش دهنده مناسب ، مقاوم و بهداشتي پوشش شده باشد .

1-2-          ارائه مدارك و مستندات از مراجع ذيصلاح براي بهداشتي بودن كليه قطعات كنتور كه مستقيما با آب آشاميدني در تماس هستند الزامی است .

1-3-          ارائه گزارش نتايج آزمون تعيين تركيب شيميايي بدنه برنجي از مراجع ذيصلاح داخلي الزامی است .

1-4-          ارائه گزارش نتايج آزمون تعيين تركيب شيميايي قطعات پليمري از مراجع ذيصلاح داخلي و يا خارجي الزامی است .

1-5-          ارائه گواهي معتبر در عدم آزادسازي سرب از هيچيك از قطعات در تماس با آب الزامي است

1-6-       ارائه مستندات مبني بر انطباق كنتور با استاندارد ISO4064   ویرایش 2005 از مراجع ذيصلاح داخلي يا بين المللي و يا آخرين استاندارد اعلام شده از طرف سازمان ملي استاندارد ايران الزامی است.

1-7-      ارائه مدارك و مستندات مربوط به ابعاد كنتور و انطباق آن با استاندارد ISO4064   ویرایش 2005 و يا آخرين استاندارد اعلام شده از طرف سازمان ملي استاندارد ايران از مراجع ذيصلاح الزامی است .

1-8-      ارائه مدارك و مستندات مربوط به نتايج تست كنتور در چهار دبي استاندارد Q1 تا Q4 از مراجع ذيصلاح داخلي و بين المللي و يا آخرين استاندارد اعلام شده از طرف سازمان ملي استاندارد ايران الزامی است . نسبت Q3/Q1 بزرکتر یا مساوی 100 بوده و مقادیر دبی ها در صورتیکه این نسبت مساوی 100 باشد بشرح جدول زیر می باشد و درصورتیکه این نسبت بزرگتر از 100باشد مقادیر Q3 ثابت بوده و بقیه دبی ها مطابق استاندارد ISO4064   ویرایش  2005 و يا آخرين استاندارد اعلام شده از طرف سازمان ملي استاندارد ايران محاسبه خواهد شد:

 

 

 

 

 

آیتم

کنتور 2/1 اینچ

DN15

کنتور 4/3 اینچ

DN20

توضیحات

مقدار Q1 (لیتر بر ساعت)

1.0

1.0

 

مقدار Q2 (لیتر بر ساعت)

10

10

 

مقدار Q3 (لیتر بر ساعت)

100

100

 

مقدار Q4 (لیتر بر ساعت)

1000

1000

 

 

1-9-          ارائه مدارك و مستندات مربوط به حداكثر افت فشار ناشي از قرار گرفتن كنتور در مسير جريان در دبي Q3   همراه با ملزومات آن (مهره ، ماسوره، واشر و صافي) حداكثر 63/0(شصت و سه صدم) اتمسفر و تحمل فشار 16 ( شانزده) اتمسفر.

1-10-   ارائه نتايج آزمايشات مربوط به دوام كنتور (تست خستگي) الزامی است . علاوه بر نتايج مربوط به آزمايشگاه كارخانه سازنده ، بايد نتايج مورد تاييد حداقل يك آزمايشگاه (يا  دستگاه نظارت ) معتبر ديگر هم كه از تاريخ صدورآن بيشتر از سه ماه نگذشته باشد ارائه شود .

1-11-      كنتور بايد فاقد شير يكطرفه باشد .

1-12-      کنتور باید دارای صافي داخلی مناسب ، قابل تميز سازي و قابل تعويض باشند

1-13-       کلیه ملزومات شامل مهره ، ماسوره و واشر بایستی از لحاظ ابعاد ، وزن و کیفیت مورد تأیید این شرکت باشند .

1-14-       سیستم باید قابليت اتصال به سامانه قرائت از راه دور (AMR ) با سامانه پالسي (غير نوري) را داشته باشد .

1-15-       دارا بودن بسته بندي مناسب براي هر دستگاه كنتور با حداكثر حفاظت از ضربه خوردگي در حين حمل الزامی است .

1-16-        ارائه مستندات در خصوص شرايط كنتور در برابر يخ زدگي هم از لحاظ تركيدگي و هم از لحاظ حفظ دقت كنتور پس از ذوب يخ

1-17-        دبي استارت كنتورها بايستي كمتر از 7  ليتر بر ساعت باشد.

1-18-       علاوه بر شماره سريال ، عبارت "سفارش شركت آب و فاضلاب استان اردبیل  "  بر روي بدنه كنتورها حك شود

1-19-      سريال بندي كنتورها بايد شامل سال توليد، كد شش رقمي مسلسل توليد مي باشد .

1-20-   هر كنتور داراي پلمپ مناسب بوده و شماره سريال كنتور علاوه بر بدنه بر روي پلمپ نيز حك شود . مؤكدا تصريح مي گردد كه پلمپ سيم و سرب مورد تاييد نمي باشد .

1-21-    فروشنده موظف به ارائه دستورالعملهاي فارسي اجرا ، نصب و نگهداري كنتور در شرايط و اقليمهاي مختلف مي باشد . ارائه نقشه و جزئيات مربوطه همراه دستورالعملها ضروري است و اسناد علاوه بر يك نسخه كاغذي بايد به صورت فايلهاي كامپيوتري قابل ويرايش در فرمتهاي متني(Doc & txt  ) و تصويري (jpg ) و ترسيمي(Dwg ) تحويل خريدار گردند .

1-22-       كليه قطعات كنتور به مدت دو سال يا دو هزار مترمكعب كاركرد ( هر كدام كه ديرتر محقق شود ) مشمول گارانتي تعويض بي قيد و شرط باشد .

1-23-   نمايشگر كنتور بايد حداقل پنج رقم صحيح داشته و قابليت نمايش حجم اندازه گيري شده تا دهم ليتر را داشته باشد . درج موارد زیر بر روی صفحه کنتور الزامی است:

- مقدار R  و  یا نسبت Q3/Q1

- مقدار Q3 و واحد آن

- دمای کاری کنتور

- مقدار افت فشار در دبی Q3  و فشار کاری کنتور

- همچنین مشخصات مرکز اخذ گواهینامه انطباق بر استاندارد و سال اخذ.

1-24-        2- مدت و محل تحويل كالاهاي موضوع مناقصه :

2-1- محل تحويل كالا انبار مركزي شركت آب و فاضلاب استان اردبیل  مي باشد و كليه هزينه هاي مربوط به بارگيري و حمل تا محل تحويل به عهده فروشنده مي باشد و در قيمت پيشنهادي بايستي اينگونه هزينه ها پيش بيني شود . بديهي است از اين بابت پرداخت جداگانه اي انجام نخواهد شد .

2-2- مدت تحويل كالا حداكثر .... ماه شمسي مي باشد و شرايط تحويل به صورت درصدي ، تابع پيشرفت زماني خواهد بود . بدين ترتيب فروشنده موظف است در هر ماه حداقل یک سوم تعداد كنتورهاي موضوع قرارداد را تحويل نمايد (از هر قطر) . تاخير در تحويل به موقع كالا مشمول جريمه مندرج در متن قرارداد خواهد بود .

3- شرایط خصوصی شرکت در مناقصه :

3-1) فروشنده متعهد خواهد بود تحويل كنتورهاي درخواستي را حداكثر تا دو هفته پس از انعقاد قرارداد آغاز نموده و در هر ماه حداقل یک سوم كل تعداد تعهد شده را تحويل شركت آب و فاضلاب نمايد .

3-2) كالاهاي ارسالي بايستي از لحاظ مشخصات فني مطابق استاندارد مربوطه باشد در صورتي كه كالاهاي ارسالي مورد تائيد دستگاه نظارت نباشد مرجوع گرديده و فروشنده موظف است بدون هيچگونه ادعايي آنها را تحويل گرفته و به هزينه خود آنها را حمل نموده و نسبت به جايگزيني آنها با نوع مورد تائيد اقدام نمايد بديهي است از اين بابت هيچگونه هزينه اضافي تحت هرعنواني به فروشنده پرداخت نخواهد شد . علاوه بر نظارت و بازرسي سطح يك ، شركت آب و فاضلاب تست هاي راندوم بر روي هر سري كنتورهاي تحويل شده به انبار خود را نيز در صورت صلاحديد در كارگاه تست خود يا توسط بازرس ديگري انجام خواهد داد كه در صورت اعلام خرابي بيش از 2 درصد كنتورها در تست ثانويه فروشنده متعهد خواهد بود : اولاً كل بار مربوط به آن سري تحويل شده را مرجوع و با نمونه سالم جايگزين نمايد و ثانياً در اين صورت هزينه هاي بازرسي مرحله دوم كنترل ، كلاً بر عهده فروشنده خواهد بود ( از اولين فاكتور ارسالي كسر خواهد شد )

3-3) فروشنده متعهد مي گردد در صورت وجود عيب(در صورتي كه عيب مربوط به عملكرد كنتور باشد) در مدت گارانتي (دو سال يا دو هزار مترمكعب هر كدام كه دیرتر محقق شود) بنا به تشخيص دستگاه نظارت كارفرما اقدام به جايگزيني كنتور با كنتور نو با مشخصات مشابه نمايد و كليه هزينه هاي مرتبط شامل : دستمزد تعويض ، ارسال به كارخانه ، خسارات احتمالي وارده به مشترك يا اشخاص ثالث و هزينه هاي تحميل شده به شركت آب و فاضلاب استان اردبیل(نظير هدر رفت ظاهري و ...) را به عنوان ضرر و زيان ناشي از عيب مذكور به كارفرما پرداخت نمايد .

3-4) فروشنده متعهد مي گردد كه قيمتهاي پيشنهادي تا پايان مدت تحويل كالا بصورت مقطوع ثابت و معتبر باشد . بديهي است هيچگونه اضافه قيمت تحت هر عنوان قابل پرداخت نخواهد بود .

3-5) در اجراي تعهدات اين مناقصه هيچگونه تاخيري از سوي فروشنده پذيرفته نيست و مسئوليت هر نوع تاخيري بر عهده وي مي باشد و در صورتي كه فروشنده در انجام تعهدات موضوع اين مناقصه بنا به تشخيص دستگاه نظارت خريداركلا يا بعضا قصور ورزيده يا در تحويل اقلام موضوع مناقصه به خريدار تاخير نمايد مكلف به پرداخت جريمه براي هر ماه معادل  10%  از بهاي مقاديري كه مشمول قصور يا تاخير
 مي شود خواهد بود و فروشنده حق هيچگونه اعتراضي را نخواهد داشت . بديهي است احتساب جريمه تاخير تا ايفاي كامل تعهدات فروشنده ادامه خواهد داشت و مشمول هيچگونه محدوديتي نخواهد بود .

3-6) فروشنده براي كليه دعاوي و اختلافات احتمالي مربوط به نقض مقررات حقوقي و ثبت علائم تجاري و ساير حقوق مربوطه كه مورد استفاده است از خريدار رفع مسئوليت نموده و مسئوليت اين موارد بعهده فروشنده خواهد بود و همچنين فروشنده نسبت به كليه دعاوي و مطالبات و اختلافات و خسارات و هزينه هاي مربوط به اين قبيل موارد جبران خسارتهاي خريدار را تعهد و تقبل مي نمايد .

3-7) هيچگونه تعديل مالي شامل افزايش قيمت مواد اوليه و ساير موارد هنگام اجراي قرارداد به اين قرارداد تعلق نخواهد گرفت .

3-8) حق تفکیک معامله برای خریدار محفوظ بوده و خریدار بسته به نتایج ارزیابی انجام شده می تواند کالاهای موضوع مناقصه را از چند  شرکت کننده خرید نماید .

4- شرايط عمومي شركت در مناقصه:

4-1- كليه كسورات قانوني نظير بيمه ، ماليات و غيره كه اين مناقصه به نحوي مشمول آن مي شود به عهده فروشنده خواهد بود .

4-2- به پيشنهادات مشروط ، مبهم ، مخدوش و يا ناقص ، مدت دار و يا فاقد ضمانت و قيمت هاي خارج از عرف ترتيب اثر داده نخواهد شد .

4-3- در صورت قبول پيشنهاد و ابلاغ آن به پيشنهاد دهنده ، برنده بايستي حداكثر ظرف مدت يك هفته از تاريخ ابلاغ به شركت مراجعه و نسبت به عقد قرارداد اقدام نمايد . درغير اينصورت ضمانت شركت در مناقصه ضبط و در صورت صلاحديد با نفر دوم قرارداد منعقد خواهد شد.

4-4- تا زماني كه با برنده مناقصه قرارداد منعقد نشده است ، ضمانت نفر دوم در صورت احراز آزاد نخواهد شد .

4-5- برنده مناقصه هنگام عقد قرارداد بايستي ضمانت نامه بانكي معادل 10%  مبلغ قرارداد تحت عنوان ضمانت نامه انجام تعهدات تحويل خريدار نمايد .

4-6- مدارك تحويل شده بجز ضمانت شركت در مناقصه تحت هر عنواني قابل استرداد نخواهد بود .

4-7- امضاء كننده پيشنهاد اطلاع دارد كه اين پيشنهاد و تعهدات ناشي از آن با تائيد كتبي خريدار مبني بر قبول آن كه سه ماه از تاريخ تسليم معتبر خواهد بود در حالت يك قرارداد فيمابين محسوب مي گردد و پيشنهاد دهنده متعهد به عقد قرارداد و انجام تعهدات مربوطه مي باشد .

4-8- در اين مناقصه ، فروشنده به عدم شمول ممنوعيت موضوع قانون راجع به منع مداخله وزراء ، نمايندگان و كاركنان دولت در معاملات دولتي و كشوري مصوب دي ماه 1337 اقرار مي نمايد .

4-9- كالاهاي موضوع مناقصه طبق نظر و تائيد خريدار به ميزان 25%  از مبلغ قرارداد قابل كاهش يا افزايش خواهد بود و در صورت تغيير تعداد اقلام يا مدت قرارداد هيچگونه اضافه قيمتي به بهاي واحد آن تعلق نخواهد گرفت .

4-10-  هزینه چاپ آگهی مناقصه در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد .

4-11- هيچگونه پيش پراختي از بابت قرارداد به نفر برنده پرداخت نخواهد شد .

5- نحوه دريافت و مهلت تحويل اسناد مناقصه : ( طبق شرایط عمومی مناقصه)

5-1- كليه اشخاص حقيقي و حقوقي  واجد صلاحیت به منظور دريافت اسناد مناقصه تا روز          مورخ    به سايت اينترنتي شركت آب و فاضلاب استان اردبیل  مراجعه نمايند .

5-2- پيشنهادات مربوطه بايستي حداكثر تا پايان وقت اداري روز     مورخ         با ذكر كامل نام و شماره مناقصه و شركت پيشنهاد دهنده بر روي پاكت پيشنهادي به دبيرخانه ستاد شرکت خريدار به نشاني اردبیل میدان بسیج جنب هتل بیمارستان قائم   تحويل گردد و رسيد آن دريافت شود .

5-3- جلسه گشايش پاكتهاي مناقصه ............صبح مورخ ..............مي باشد و حضور شركت كنندگان در مناقصه در جلسه مذكور آزاد مي باشد .

5-4- شركت كنندگان در مناقصه جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص موضوع مناقصه مي توانند با دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تماس حاصل نمايند .

6- نحوه ارائه پیشنهاد قیمت : 

6-1- كليه اوراق اسناد و مدارك مناقصه بايستي به امضاء و مهر پيشنهاد دهنده رسيده و در سه پاكت جداگانه گذاشته و تحويل شود :

پاكت الف : (لاک ومهر شده ) محتوي ضمانت نامه معتبر شركت در مناقصه در وجه شركت آب و فاضلاب اردبیل با مدت اعتبار سه ماه پس از تاريخ افتتاح پاكتهای پيشنهاد مناقصه و يا فيش واريزي به حساب 4729156424 بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیلبه مبلغ 70.000.000ريال .

پاكت ب : (لاک ومهر شده )

تمامی اسناد پیوستی

پاكت ج : جداول خود اظهاري فول الذكر ، برگ پيشنهاد قيمت .

تبصره : اوراق مربوط به اسناد مناقصه كه تحويل شركت كننده در مناقصه شده است بايستي كليه صفحات آن به مهر و امضاي پيشنهاد دهنده برسد .( از جدا نمودن اوراق اسناد شركت در مناقصه خودداري نمائيد )

تذكر : فرشنده بايستي پيشنهاد قيمت خود را براي هر قطر به صورت جداگانه در پاكت ( ج ) ارائه نمايد به اين صورت كه بهاي پيشنهادي هر قطر و هر  نوع مکانیسم در پاكت جداگانه اي كه قطر و نوع مکانیسم كنتور روي آن مشخص شده لاك و مهر شده و كل پاكتهاي پيشنهاد قيمت به صورت يكجا در داخل پاكت ديگري كه برچسب پاكت ج بر روي آن منقوش است ، مجدداً لاك و مهر گردد . بديهي است مناقصه گران به فراخور توانائي خود مي توانند در يك يا چند مورد از اقطار فوق الذكر و يا همه اقطار پيشنهاد قيمت خود را ارائه نمايند و مناقصه گزار مي تواند هر يك از اقلام مورد مناقصه را از يك يا چند شركت كننده در مناقصه خريداري نمايد . پيشنهاداتي كه فاقد ريز قيمت و تعداد پيشنهادي اقلام درخواستي (به شرح جدول) باشند مردود خواهند بود

6-2- چنانچه پاكت ( الف ) پس از بازگشائي محتوي ضمانت نامه معتبر شركت در مناقصه نباشد پاكت ( ب ) و ( ج ) باز نخواهد شد .

6-3- از ارسال پول نقد، چك حساب جاري، سفته يا چك پول خودداري شود. بديهي است در صورت ارسال پاكت ( ب ) و ( ج ) باز نخواهد شد و در صورت مفقود شدن مناقصه گزار هيچگونه تعهد و مسئوليتي نخواهد داشت .

 

7- جدول ارائه پیشنهاد قیمت :

امضاء كننده اسناد مناقصه آمادگي خود را جهت انجام عمليات موضوع مناقصه با شرايط و مشخصات مندرج در فوق و بر مبناي قيمت زير اعلام مي دارد :

 

رديف

شرح كالا

تعداد

(دستگاه)

بهاي واحد (ريال)

بهاي كل

بر اساس تعداد پيشنهادي(ريال)

1

كنتور آب مولتي جت خشک  معادل كلاسB قطر  2/1  اينچ با واشر و  اتصالات كامل

 

 

2

كنتور آب مولتي جت خشک معادل كلاسB قطر  4/3  اينچ با واشر و  اتصالات كامل

 

 

 

 

مبلغ کل پيشنهادي فروشنده( ريال )

به عدد:

به حروف:

7-1- پيشنهاد دهنده موظف است قيمت اجناس مرغوب كالاي ذكر شده در جدول پيشنهاد قيمت را ارائه دهد .

7-2- پيشنهاد دهنده بايستي بهاي پيشنهادي هر كالا را در ستون تعداد مورد نياز ضرب نموده و در ستون قيمت كل پيشنهادي درج نمايد .

7-3- جمع كل مبلغ پيشنهادي بايستي به عدد و حروف در رديف مربوطه درج گردد .

7-4- مسئوليت هر گونه اشتباه محاسباتي به عهده پيشنهاد دهنده مي باشد و در صورت بروز اشتباه پيشنهاد مردود خواهد بود.

7-5- عدم درج نام و امضاء و آدرس پيشنهاد دهنده مشمول مردود شناختن قيمت پيشنهادي خواهد بود .

7-6- پيشنهاد دهنده موظف است قيمت پيشنهادي خود را بدون در نظر گرفتن 5% ارزش افزوده محاسبه نمايد .

7-7-مجدداً تاکید می نماید : حق تفکیک معامله برای خریدار محفوظ بوده و خریدار بسته به نتایج ارزیابی انجام شده می تواند کالاهای موضوع مناقصه را از مکانیسمهای مختلف و از چند شرکت کننده خرید نماید .

7-8 پیشنهاد دهنده برای هر قطرصرفاً با یکی از مکانیسمهای خشک یا نیمه خشک مجاز به شرکت در مناقصه می باشد مشروط بر آنکه مستندات مربوط به هر مکانیسم را به صورت کامل و جداگانه ارائه کرده باشد اما مکانیسم های پیشنهاد شده در هر قطر الزاماً نباید از یک نوع باشند . بدیهی است با توجه به اینکه خرید به روش تراز و بر اساس امتیازات حاصل از ارزیابی انجام خواهد شد ، تصمیم نهائی در انتخاب برنده مناقصه بستگی مستقیم به کیفیت کنتور پیشنهاد شده دارد .

7-9-در ارائه پیشنهاد به مدت قرارداد دقت شود . فروشنده باید توان تحویل کل خرید انجام شده را در مدت 2ماه از زمان انعقاد قرارداد را داشته باشد  .

7-10 پاکات الف وب وج که هرکدام بصورت جداگانه لاک ومهر شده دریک پاکت (لفافه) لاک ومهر شده ارائه گردد درغیر این صورت کلیه پاکات عودت داده خواهد شد .

7- 11-کلیه مناقصه گران بایستی پروانه کاربرد اجباری علامت استاندارد را داشته باشند .

7-12 کلیه مناقصه گران اساسنامه وشناسه حقوقی وشناسه ملی وکد اقتصادی و آخرین آگهی تغییرات خود را بایستی در پاکت ب ارائه نمایند .

7-12-  امضاء كننده اسناد مناقصه آمادگي خود را جهت فروش كالاهاي  موضوع اين مناقصه بر اساس مشخصات مندرج در جدول و پيوست هاي سند مناقصه اعلام مي دارد :

نام شركت كننده در مناقصه :

نشاني :

شماره تلفن ثابت :                                                                                      شماره تلفن همراه :

شماره فاکس :                                                                                                 تاريخ و امضاء  

 

 

تذكر: شركت كننده در مناقصه بايد پس از برش محل هاي مشخص شده و تكميل اطلاعات مندرج در زير ، برچسب مربوط به هر يك از پاكات "الف" ، "ب" و "ج" را روي پاكت مربوطه بچسباند و سپس پاكات را تحويل نمايد .

" - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پاكت الف

شماره مناقصه :

 

موضوع مناقصه:

مناقصه خريد كنتورهاي آب مولتی جت خشک کلاس B با قابلیت قرائت از راه دور

نام شركت :

 

شماره تلفن :

 

" - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پاكت ب

شماره مناقصه :

 

موضوع مناقصه:

مناقصه خريد كنتورهاي آب مولتی جت خشک کلاس B با قابلیت قرائت از راه دور

نام شركت :

 

شماره تلفن :

 

" - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پاكت ج

شماره مناقصه :

 

موضوع مناقصه:

مناقصه خريد كنتورهاي آب مولتی جت خشک کلاس B با قابلیت قرائت از راه دور

نام شركت :

 

شماره تلفن :

 

" - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

 

قوانین
1393/04/18
1393/04/20
1393/04/21
1393/04/22
1393/04/23
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/30 10:55
6.1.8.0
V6.1.8.0