چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
انجام خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست ( استاندارد HSE-MS )
24/93/استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالي

شرایط شرکت دراستعلام بها

 

 

 

 

شماره: 24/93/استعلام بها

تاريخ : 03/06/93

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار مشاوران دارای صلاحیت از معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری   قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 9737 /93/10/ص مورخ 26/05/93 رئیس اداره ایمنی حفاظت و سلامت کار    ، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد دراستعلام بهای شماره    24/93/استعلام بها  بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.

1ـ موضوع استعلام: خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MS

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MSطبق اسناد پیوستی

4ـ مبلغ برآوردكار: 500.000.000 ریال

  5ـ مدت اجراي كار: 365 روز  

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : اداره ایمنی حفاظت و سلامت کار

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته و مهر و امضای مجاز شده، خواهد بود.

10ـ پيشنهادات قيمت تا سه ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

11ـ اسناداستعلام بها  طبق آگهی درج شده از طریق پایگاه اطلاع  رسانی شرکت در اختیار عموم مشاوران دارای  صلاحیت قرار می گیرد.

نشاني و آدرس پایگاه پس از هماهنگي تلفني : اردبیل میدان بسیج جنب هتل دریا امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تلفن 04517717101 www.abfa-ardabil.co.ir

12ـ قيمت اسناد ----ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .

14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها  به صورت کتبي مورخ 15/06/93  مي باشد.

15ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 16/06/93  مي باشد.

16ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ کدپستی 55194- دفتر امور قراردادهای  شرکت   آب و فاضلاب استان اردبيل

17ـ مشاور مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.

18ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از مشاوران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .

19ـ تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

20ـ کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.

21ـ کارفرما  در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار  است. برندگان استعلام  براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

22ـ در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها  با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده­ايد و هنوز به معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مي­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار و دفتر امور مشاوران معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

23ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت مشاران و نحوه ارجاع کار به مشاوران با آنان رفتار خواهد شد.

24ـ رفتار مشاوران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها  و رعايت مهلت هاي مقرر، به معاونت محترم برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور اعلام مي شود تا با مشاوران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

25ـ  محل كميسيون  استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل   خواهد بود.

26ـ محل تأمين اعتبار منابع داخلی  شرکت است بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

27ـ قیمت پیشنهادی بر اساس درصدی از وصول خواهد بود.

28ـ کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... به عهده پیمانکار خواهد بود.

29ـ ماليات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات  به عهده کارفرما مي­باشد .

30ـ قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت سربسته  قرار داده شود.

31 ـ از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .

32 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها  از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

33- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري مي­باشد .

34 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام مي­باشد .

 

مهر و امضاء شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

مهر و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

                   تاريخ:

                     تاريخ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيوست شماره 2 فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار

 

مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ                 براي مشاركت در استعلام بها  خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MS   كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.

 

رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه سازمان مديريت و برنامه ريزي ظرفيت آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده مشاور بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.

 

 

تاريخ                                                             امضاء مجاز و تعهد آور

 

 

 

اين برگ جزء لاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به مشاور تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط مشاور پيشنهاددهنده ، در پاكات الف قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و بهمراه اسناد و مدارك مورد نياز به سازمان مديريت و برنامه ريزي ارسال گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالي

تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان

در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337

مربوط به مناقصه خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MS اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان مشاور، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات مشاور را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.

تاريخ :                                                             نام پيشنهاد دهنده :

نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت

موضوع استعلام بها:  خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MSامضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت در استعلام بها  ، شرايط استعلام ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات فني ، نقشه هاي كلي وتفصيلي اجرايي ، فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي استعلام و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد استعلام بهای مربوطه

پس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد استعلام پيشنهاد مي نمايم كه : عمليات موضوع استعلام  فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك پيمان به شرح زير انجام دهم.

قیمت پيشنهادي ( به عدد )                      ريال و ( به حروف )                                                 ريال

1-     چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده استعلام انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:

الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت هفت روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده استعلام( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.

ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، ماشين آلات و تجهيزات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در   مدت مندرج در اسناد و مدارك به اتمام برسانم.

3- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك استعلام بها جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.

4- اطلاع كامل دارم كه کارفرما الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرح خدمات

مشاوره و استقرار سیستم مدیریت

ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MS

شرح خدمات مشاوره و استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مبتنی بر استاندارد HSE-MS

 

خدمات آموزشي و مشاوره در جهت استقرار استاندارد HSE-MS تا مرحله اخذ تائيديه و مراحل اجرايي آن به شرح زير مي باشد :

1-  شناخت: شناسایی شرایط جاری و وضعیت موجود سازمان اعم از تولیدی یا خدماتی براساس استاندارد HSE-MS :

1-1- بررسی فرآیندها و سیستم های مدیریتی سازمان به صورت کلان

1-2-  مطالعه ساختار سازمانی

1-3- بررسی شرایط تامین کنندگان، مشتریان و طرفهای ذی نفع

1-4-  دریافت نقطه نظرات و دیدگاه های مدیریت ارشد و درک اهداف مورد انتظار آن ها و نتایج حاصل از اجرای استاندارد

1-5- مصاحبه با مدیران و کارشناسان سازمان و مطالعه نمودار گردش فعالیت های مرتبط با برآورده سازی انتظارات و خواسته های مشتریان

1-6- تهیه و ارائه گزارش به مشتری ( کارفرما )

2-  آموزش: آموزش استاندارد HSE-MS :

2-1- مستندسازي و تشريح الزامات استاندارد HSE-MS

2-2- مميزي داخلي الزامات استاندارد  HSE-MS

3- تشکیل کمیته راهبری: انتخاب نماینده مدیریت و تشكیل و توجیه کمیته راهبری و تعیین مسئولیت های ایشان و دیگر اعضای پروژه

4- طراحی سیستم : همكاري و مشاركت مشاور با كارشناسان سازمان در زمينه طراحي يا اصلاح سيستمهاي مورد نياز:

4-1- تدوین خط مشی سیستم بهداشت، ایمنی و محیط زیست

4-2- تدوین اهداف زیست محیطی و ایمنی و بهداشت

4-3- تدوین نقشه فرایندها

5- مستندسازی: مستندسازي فرآيندها و تدوین روشهاي اجرايي و دستورالعملهاي کاری و فرم های مورد نياز و نيز مديريت منابع نسبت به الزامات استاندارد:

5-1- تدوین شناسنامه فرایندهای موثر بر ایمنی، بهداشت و مدیریت محیط زیست

5-2- سيستم مديريت ایمنی،بهداشت و محیط زیست (شامل : الزامات عمومي و الزامات مربوط به مستندات)

5-3- شناسايي جنبه های محیط زیست و خطرات کار مربوط به طراحی و توسعه، فرآيندهای ساخت و توليد، بسته بندی و حمل و نقل،عملکرد پيمانکاران و تأمين کنندگان، مديريت پسماند، استخراج و توزيع مواد خام و منابع

5-4- طراحی روش جهت ارزیابی خطرات کار و جنبه های زیست محیطی

5-5-  مديريت منابع (شامل : فراهم كردن منابع، منابع انساني و آموزش، زير ساخت، محيط كار)

5-6-  تدوين روشهايي برای مشخص کردن ارتباطات داخلی و خارجی و ثبت آنها با طرفهای برون سازمانی .

5-7- تدوین روش برای کنترل عمليات و فعاليتهايي که در ارتباط با خطرات غیر قابل تحمل و جنبه های زيست محيطی بارز شناسايي شده است.

5-8- وین روش برای شناسايي احتمال وقوع و نحوه مقابله با حوادث و وضعيتهای اضطراری بالقوه که می تواند پيامدهای ایمنی، بهداشت و زيست محيطي داشته باشد.

5-9- تدوین مدیریت ریسک

5-10- تدوین روش برای پايش و اندازه گيری مشخصه های کليدی عمليات و فعاليتهایی که امکان دارد پيامدهای زيست محيطی داشته باشد.

5-11-  تدوین نظامنامه سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست

6-  ممیزی داخلی:

6-1-  تعریف و استقرار نظام ممیزی داخلی

6-2- تدوین چک لیست ممیزی داخلی

6-3- انجام یک نوبت ممیزی داخلی توسط مشاور با همکاری نماینده مدیریت بر روی سیستم طراحی شده و شناسایی مغایرت ها و عدم انطباق های احتمالی



 

قوانین
1393/06/03
1393/06/15
1393/06/16
1393/06/17
1393/06/18
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 17:41
6.1.8.0
V6.1.8.0