پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
مشخصات عمومی
احداث شبکه جمع آوری فاضلابی اولویت سوم مشکین شهر
15/93
فراخوان
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

 

  بسمه تعالي

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه شماره (15/93) ( دو مرحله ای ) (نوبت اول و دوم)

احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مشگین شهر اولویت سوم ( قسمت اول)

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ، احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مشگین شهر اولویت سوم ( قسمت اول) را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین  شرایط واگذار نماید .

1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا

 تلفن:( 33717101 -045 )

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : مهندسین مشاور قدس نیرو،تهران خیابان استاد مطهری بعد از تقاطع سهره وردی شماره 82 کدپستی 15667755353 تلفن:  82404000-88430454-021 . نمابر :(88411704-021 )

3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مشگین شهر اولویت سوم ( قسمت اول) با برآورد ریالی (866/615/197/16) ریال طبق فهرست بهای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب سال 93

4-اعتبار این پروژه از محل منابع عمرانی شرکت می باشد

5ـ محل انجام کار : شهر مشگین

6ـ مدت انجام کار  : 16  ماه شمسی

7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی : واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به خرید و دریافت اسناد ارزیابی از مهندسین مشاور قدس نیرو اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 60.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه ورزش اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)

9ـ تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد ارزیابی : مناقصه گران پس  از  دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 07/07/93 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 10  ( مورخ  08/07/93 در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه  درج دو نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir   )

و(co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.                                             

                                                                        

                                                        شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

 

 

 

 

تائيديه دريافت اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران

 

 

بدينوسيله اينجانب                                   نماينده معرفي شده شركت پيمانكاري  طي نامه شماره              مورخ                     تائيد مينمايم اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران احداث شبکه جمع آوری فاضلاب قسمت اول از اولویت سوم مشگین شهر را با كارفرمائي شركت آب و فاضلاب استان اردبيل، تنظيم شده از مهندسين مشاور قدس نیرو در تاريخ                  دريافت شده است و مقرر گرديد پس از تكميل فرم هاي مربوطه بانضمام سایر مدارک اسناد مناقصه حداكثر تا ساعت و تاریخ قید شده در اسناد مناقصه به دبیرخانه شركت آب و فاضلاب استان اردبيل تحويل نمايم. عدم تحويل به موقع ، به منزله انصراف از شركت در مناقصه پروژه مذكور مي باشد.

 

 

 

                               

 

 

                                           

 

امضاء نماينده پيمانكار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران

موضـوع طــرح: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب قسمت اول از اولویت سوم مشگین شهر

علاوه بر مراتبي كه در آگهي فراخوان اين طرح ذكر شده است ، شرايط مشروحه ذيل نيز به استناد تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ  مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي كيفي  پيمانكاران توسط شركت آب و فاضلاب استان اردبيل مورد عمل قرار خواهد گرفت.

1- به موجب اسناد حاضر ارزيابي كيفي پيمانكاران داوطلب با دريافت مدارك و اطلاعات عمومي، بررسي و با توجه به امتيازات حاصله بر اساس معيارهاي ارائه شده فهرست شركت هاي حائز شرايط براي دعوت به مناقصه اعلام مي گردد.

2- اطلاعات عمومي طرح كه جهت تكميل اسناد ارزيابي در اختيار پيمانكاران قرار مي گيرد به شرح پیوست ميباشد :

الف ) گزارش شناخت طرح

ب) فرم اخذ اطلاعات جهت ارزيابي كيفي پيمانكاران

3- داوطلب مشاركت در مناقصه بايد اسناد و مدارك خواسته شده را در پاكت سربسته لاك و مهر شده ، تنظيم و همراه با سایر اسناد مناقصه در موعد مقرر به دبیرخانه شركت آب و فاضلاب استان اردبيل تسليم نمايد . در روي پاكت فوق الذكر بايد موضوع طرح ، نام و نشاني پيمانكار و تاريخ تسليم اسناد ارزيابي نوشته شود  و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، تسليم گردد.

4- منظور از اسناد ارزيابي ، تمام اسناد و مدارك مشروحه در بند (2)  مي باشد.

5- در صورتي كه پيمانكار به هر عنوان پس از دريافت اسناد ارزيابي ، از تكميل و تحويل آن انصراف حاصل نمايد بايد موضوع را قبل از پايان مهلت ارسال اسناد مندرج در بند (6) به مهندس مشاور و كارفرما اطلاع دهد.

6- اسناد تكميل شده توسط پيمانكار بايد تا پايان وقت اداري روز مورخ   07/مهر/93  به نشاني ذيل تحويل داده شود.

نشاني : اردبيل میدان بسیج   جنب هتل دریا - شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7- برآورد اوليه كار : 866/615/197/16ریال

8- مدت انجام عمليات اجرائي : 16 ماه شمسي

9- اعتبار طرح :      عمراني               غير عمراني

10- هيات ارزيابي ، اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران را پس از محاسبه امتيازات پيمانكاراني كه اسناد ارزيابي كيفي كار خود را در مهلت مقرر تحويل داده اند ، بررسي نموده و پيمانكارانی که حداقل 65% امتياز كل را كسب نموده باشند براي دعوت به مرحله بعدی مناقصه معرفي مي نمايد، در هر صورت مستندات ارجاع كار به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

11- اسناد ارزيابي بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيج نوع ابهام خدشه ، عيب ، نقص و قلم خوردگي نداشته باشد. در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك ارزيابي با ارائه مدارك مشروط ، مبهم و بر خلاف شرايط ، آن اسناد مردود است. نام اين پيمانكاران به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام مي شود تا اقدام هاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.

12- تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ  مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي كيفي  پيمانكاران منضم به اين اسناد تلقي ميگردد ودراین مناقصه لازم الاجرا می باشد.

 

گزارش شناخت طرح احداث شبکه جمع آوری و انتقال قسمت اول از اولویت سوم فاضلاب مشگین شهر

1-حدود و مشخصات فنی کار

موضوع طرح احداث شبکه فاضلاب مشگین شهر شامل تهیه، حمل ،نصب و احداث لوله های پلی اتیلن دو جداره به اقطار 200،250،315،500و 615 به طول کلی 6910 متر در هر بخش و احداث ابنیه های فنی مرتبط و آدم روهای بتنی و آجری متربهمراه تمام ابنیه وابسته، همچنین كليه عمليات مرتبط با موضوع پيمان مطابق نقشه ها و مشخصات فني ، به انضمام عمليات تجهيز و برچيدن كارگاه می باشد.شهردارای توپوگرافی و شیب مناسب بوده اما دارای بافت سنگلاخی با کوچه های نسبتا تنگ می باشد.همچنین در مسیر احداث خط 500 و615 مسیر دارای عمق زیاد در برخی قسمتها بوده وو در بخشهایی مسیر در دامنه تپه  اجرا خواهد شد که احتمالا لزوم احداث جاده دسترسی حتمی خواهد بود .لذا پیمانکار بایستی آمادگی وتوان و تجهیزات متناسب با شرایط فوق را داشته باشد.تهیه لوله واتصالات مربوطه به عهده کارفرما بوده و لی تهیه و تامین سایر مصالح به عهده پیمانکار خواهد بود .

متراژ مبنای برآورد به شرح ذیل می باشد که پیمانکار می بایست ماشین آلات وتوان مالی و غیره را بر این اساس ارزیابی نماید

لوله گذاری به قطر200 به طول 700 متر

لوله گذاری به قطر 250 به طول3000 متر

لوله گذاری به قطر 315 به طول 810 متر

لوله گذاری به قطر500 به طول 700 متر

لوله گذاری به قطر630 به طول 1700.

پیمانکار می بایست توانایی انجام کار دردو جبهه کاری ، به تشخیص کار فرما را داشته باشد.

2- موقعیت کار:

استان اردبیل-شهرستان مشگین شهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب- اطلاعات جهت ارزيابي كيفي پيمانكاران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الف اطلاعات كلي

نام شركت :

شماره ثبت:

سرمايه ثبت شده :

گروه رشته كاري :

موضوع فعاليت شركت ( طبق اساسنامه ):

 گواهي احراز صلاحيت :

كد احراز صلاحيت :

امتياز صلاحيت بر اساس آخرين رتبه بندي و احراز صلاحيت :

نشاني شركت :

محل ثبت :

تاريخ ثبت :

سرمايه پرداخت شده :

 

كد پستي ، شماره تلفن و شماره نمابر :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب - مشخصات اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران :

 

رديف

سمت

نام ونام خانوادگي

مدرك و رشته تحصيلي

تارخ اخذ مدرك

درصد سهام

تاريخ ورود به شركت

1

مدير عامل

 

 

 

 

 

2

رئيس هيات مديره

 

 

 

 

 

3

نايب رئيس هيات مديره

 

 

 

 

 

4

عضو هيات مديره

 

 

 

 

 

5

عضو هيات مديره

 

 

 

 

 

 

  تذكر :

1-             يك نسخه از اساسنامه و روزنامه رسمي مربوط به تاسيس شركت و تغييرات بعدي ضميمه شود.( رونوشت مصدق )

2-             فتوكپي آخرين مدرك تحصيلي اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران ضميمه شود.

3-             گواهينامه احراز صلاحيت و رتبه بندي پيمانكار ضميمه مي شود.

     * مدارك ارسالي مسترد نخواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ج پيمانهاي منعقده طي پنج ساله گذشته:

 

موضوع پيمان

مبلغ پيمان " ريال"

تاريخ شروع طبق قرارداد

تاريخ خاتمه طبق قرارداد

تاريخ تحويل موقت

نام كارفرما

نام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر:

1-                             ارايه فتوكپي پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.

2-                              در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد ارائه نمائيد.

 

 

 

 

 

 

 

ج-1- پيمانهاي منعقده در كارهاي مشابه پروژه طي پنج سال گذشته:

 

موضوع پيمان

مبلغ پيمان به ريال

تاريخ شروع

تاريخ خاتمه

تاريخ تحويل موقت

نام كارفرما

نام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

1-                             ارايه فتوكپي پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.

2-                             در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد، ارايه نمائيد.

 

 

 

د- اطلاعات مالي:

1-            جهت ارزيابي توان مالي شركت، طي پنج سال گذشته اطلاعات درخواستي ذيل را ارسال نماييد:

1-1 - فتوكپي ماليات متوسط سالانه و بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.

1-2 - فتوكپي درآمد ناخالص سالانه مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت"برگ تائيديه هاي كارفرما ارسالي به ذيحسابي".

  1-3 - فتوكپي دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر             قانوني.

  1-4 - فتوكپي تائيد اعتبار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.

2 تكميل اطلاعات مالي طي پنج ساله قبل :

             شرح                         سال

              

مجموع ماليات پرداخت شده

بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده

مجموع صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت

1386

 

 

 

1387

 

 

 

1388

 

 

 

1389

 

 

 

1390

 

 

 

           جمع

 

 

 

متوسط اطلاعات مالي                      

 

 

 

     دارائي ثابت

 

       اعتبار بانكي

 

 

تبصره : براي موارد مذكور، براي هر سال جداول مجزا تهيه و اطلاعات كامل هر سند با ذكر نام طرح درج و مجموع آنها به اين جدول منتقل گردد.

 

 

 

 

و- ماشين آلات و تجهيزات آماده به كار و مرتبط با نوع كار

 

رديف

ماشين آلات و تجهيزات

مارك

مدل

تعداد

نحوه تامين

ملاحظات

تمليكي

استيجاري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر : فتوكپي خريد ( در مورد انواع وسايل و ابزار كار) و اسناد مالكيت  ( ماشين آلات و تجهيزات و يا اجاره ) بايستي ضميمه اين فرم گردد. عدم ارايه موجب بي اعتباري اطلاعات مي باشد.

 

 

 

ز- صورت اسامي كاركنان كليدي در كارگاههاي مهم

 

نام و نام خانوادگي

نوع مدرك و رشته تحصيلي

تاريخ اخذ مدرك

تاريخ همكاري با آن شركت

سوابق كاري در خارج از آن شركت

سمت در شركت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

1-          اطلاعات مندرج در جدول فوق وقتي معتبر است كه فتوكپي ليست بيمه تامين اجتماعي با گواهي سازمان تامين اجتماعي و همچنين كپي آخرين مدرك تحصيلي و گواهي سوابق كاري افراد مذكور ضميمه اين فرم گردد.

2-          در صورتي كه اين جدول جهت درج اطلاعات كافي نمی باشد، اطلاعات اضافي مربوطه به اين جدول را در برگهاي جداگانه درج و ضميمه اين فرم نمائيد.

 

 

 

 

ح - خلاصه سوابق كاري اعضاي هيئت مديره شركت و ساير سهامداران

 

خلاصه سوابق كاري:

 

خلاصه سوابق كاري

نام ونام خانوادگي

تاريخ شروع

تاريخ خاتمه

سمت

نوع و فعاليت كاري

نام كارفرما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

1-                       چنانچه اين برگ براي درج اطلاعات كافي نباشد به تعداد مورد نياز تكثير نمائيد.

2-                       فتوكپي سوابق كاري فوق را ارائه نمائيد.

 

 

 

 

 

1 - ط -  سازمان اجرايي پيمانكار:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- ط - سازمان اجرايي پيمانكار جهت اجراي پروژه:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 ط- مديران و افراد فني و اجرايي كه جهت اجراي پروژه پيش بيني گرديده اند.

 

نام و نام خانوادگي

سمت و مسئوليت در كارهاي اجرايي

رشته تحصيلي

سابقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره : ارايه مدارك تحصيلي و سابقه كار الزامي است.

 

 

 

 

1- ي اقدامات و راهكاري كه پيمانكار در كارهاي مشابه ارايه نموده كه منجر به كاهش زمان اجرا يا كاهش بار مالي گرديده است .

 

رديف

نام پروژه

كارفرما

مشاور

نوع اقدام

نتيجه اقدام

ساير موارد

كاهش زمان اجرا

كاهش هزينه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره : ارايه مستندات اقدامات انجام شده كه به تاييد مشاور یا کارفرمای مربوطه رسيده باشد ضروري است.

 

 

 

 

 

 

 

ي چنانچه در مورد نحوه اجراي پروژه از لحاظ كيفي پيشنهادي داريد، ارايه نماييد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول ضريب وزني معيارهاي ارزيابي كيفي پيمانكاران و امتياز هر معيار

 

رديف

معيار ارزيابي كيفي

ضريب وزني

امتياز

امتياز اخذ شده

1

تجربه ( سابقه اجرايي )

30

100

 

2

توان مالي

25

100

 

3

حسن سابقه در كارهاي قبلي

15

100

 

4

توان تجهيزاتي

20

100

 

5

توان فني و برنامه ريزي

10

100

 

 

 

 

 

 

جمع

100

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مباني تعيين امتياز معيارهاي ارجاع كار :

 

1- سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

الف   سابقه اجرايي در رشته و زمينه كار

1

داشتن 10 سال سابقه اجرائي

10

2

اجراي طرح شبکه فاضلاب با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

25

4

اجراي كارهاي لوله گذاری متناسب با موضوع کار و با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

20

5

اجرا ي كارهاي خاكي متناسب با موضوع کار و با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

10

 

تبصره : حداكثر امتياز زماني احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته چهار كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه اجرا كرده باشد

 

2- حسن سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته:

 

امتياز اين معيار براساس ارزيابي كارفرمايان كارهاي قبلي در پنج سال گذشته و نداشتن سو پیشینه حرفه‌ای تعيين خواهد شد.

 

 

 

 

 

3- توان مالي:

ارزيابي توان مالي براساس اطلاعات حداكثر پنج سال گذشته بشرح زير تعيين خواهد شد و حداكثر ارزيابي توان مالي در صورتي احراز خواهد شد، كه مبالغ زير براي پيمانكاران معادل مبلغ برآوردي مناقصه يا بيشتر از آن باشد :

 

3-1 - پنجاه برابرماليات متوسط سالانه يا هفتاد برابر بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.

3-2 - سه برابر درآمد ناخالص سالانه، مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت.

  3-3 - پنج برابر دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر قانوني.

  3-4 - اعتبار پيمانكار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.

    بالاترين عدد كسب شده از رديفهاي 1 تا 3 مبناي محاسبات اين معيار خواهد بود و در صورتيكه بالاترين عدد محاسبه شده از مبلغ برآوردي مناقصه کمتر باشد، امتياز مالي به تناسب كاهش مي يابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- توان تجهيزاتي:

حداكثر امتياز به پيمانكاران بر اساس تجهيزات و ماشين آلات در مالكيت آنها مطابق جدول زير تعلق خواهد گرفت ، ( ارائه مدارك مثبته جهت احراز مالكيت الزامي است ارائه سند مالكيت حداكثر امتياز و در صورت ارائه اجاره نامه 50% امتياز تعلق خواهد گرفت)

 

رديف

نوع ماشين آلات( آماده به كار يا در دسترس)

حداقل تعداد ماشين آلات

امتياز

امتياز اخذ شده

1

تراك ميكسر یا بتونیر یا ظرفیت نیم  متر مکعبی

 دستگاه

20

 

2

سيلوي سيمان

يكدستگاه

5

 

3

كاميون كمپرسي

یک دستگاه

5

 

4

تانکر سوخت 16000 لیتری

يكدستگاه

5

 

5

بيل مكانيكي چرخ لاستیکی با قدرت 150 اسب بخار

دو دستگاه

15

 

6

دستگاه کاتر

یک دستگاه

5

 

7

موتور برق دیزل 100 کیلو ولت آمپر

دو دستگاه

5

 

8

موتور جوش دیزل

یک دستگاه

5

 

9

جرثقيل 10 تنی

يكدستگاه

5

 

10

وانت نیسان

دو دستگاه

3

 

11

خودروی سبک

يكدستگاه

2

 

12

تلمبه موتوری 6 اینچ

دودستگاه

6

 

13

ويبراتور شلنگي

سه دستگاه

6

 

14

قالب فلزی ساخت منهول پیش ساخته

پنج قالب

10

 

15

تانکر آب 16000 لیتری

يكدستگاه

3

 

 

 

 

 

 

 

 

a.            - توان فني و برنامه‌ريزي

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

كفايت كاركنان كليدي

40

2

تشریح نحوه برنامه ريزي و كنترل پروژه

40

3

چارت سازماني كارگاه و دفتر مركزي

20

 

 

5-1- كفايت كاركنان فني و عناصر كليدي از نظر دانش و تجربه:

هر پيمانكار با عوامل زير حائز حداكثر امتياز خواهد بود.

 

رديف

سمت

مدرك و رشته تحصيلي

سابقه كار در رشته يا زمينه كاري مرتبط به سال

امتياز

امتياز اخذ شده

1

مدير پروژه

مهندس

15

20

 

2

رئيس كارگاه

مهندس

10

15

 

3

مسئول دفتر فني كارگاه

مهندس

7-8

10

 

4

معاونت اجرايي و جانشين رئيس كارگاه

ليسانس عمران

5

20

 

5

عوامل دفتر فني و نقشه برداري

فوق ديپلم

7*2

35

 

6

مهندس مکانیک

ليسانس

5

20

 

 

 

 

 

5-2- برنامه ريزي و كنترل پروژه :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

انجام پروژه هاي بدون تاخير غير مجاز (تا تحويل موقت)

40

2

برنامه زمانبندي تفصیلی اجرای عمليات تهیه شده توسط پیمانکار

20

3

برنامه زمانبندي تامين مصالح

20

4

كنترل پروژه و كيفيت مصالح و واحد متره و برآورد دفتر فني

20

برای احراز امتیاز ردیفهای 2 و 3  ارائه برنامه زمانبندی پیشنهادی پیمانکار الزامی است.

تبصره: حداكثر امتياز اين معيار در صورتي احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته، حداقل دو پروژه بدون تاخير غيرمجاز(تا تحويل موقت ) وجود داشته باشد.

قوانین
1393/06/13
1393/06/27
1393/07/07
1393/07/08
1393/07/09
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/30 10:55
6.1.8.0
V6.1.8.0