آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه شماره (21/93) ( یک مرحله ای ) (نوبت اول و دوم)
احداث بخش سیویل تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر
شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ، احداث بخش سیویل تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر ( تکمیل کارهای باقی مانده ) را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین شرایط واگذار نماید .
1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار : شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا
تلفن:( 33717101 -045 )
2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : مهندسین مشاور آذرثقال اردبیل میدان جانبازان اول خیابان باکری ساختمان پنجم جنوبی پلاک 9 طبقه سوم. تلفن: 33519165-045
3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: احداث بخش سیویل تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر ( تکمیل کارهای باقی مانده )
با برآورد ریالی (367/128/783/15) ریال طبق فهرست بهای پایه ابنیه سال 93
4-اعتبار این پروژه از محل منابع عمرانی شرکت می باشد
5ـ محل انجام کار : شهر نیر
6ـ مدت انجام کار : 6 ماه شمسی
7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی : واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به خرید و دریافت اسناد ارزیابی از www.abfa-ardabil.co.ir اقدام نمایند.
8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 60.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه ورزش اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)
9ـ تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی : مناقصه گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 20/08/93 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 10 ( مورخ 21/08/93 در کمیسیون مناقصه بازگشایی خواهد شد. ضمنا" هزینه درج دو نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.
10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس : (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir )
و(co.ir .www.abfa-ardabil ) و(http://tender.nww.co.ir ) مراجعه فرمایند.
شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
بسمه تعالي
تائيديه دريافت اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران
بدينوسيله اينجانب نماينده معرفي شده شركت پيمانكاري طي نامه شماره مورخ . تائيد مينمايم اسناد ارزيابي فني و كيفي پيمانكاران احداث کارهای باقیمانده تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر را با كارفرمائي شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل كه بر طبق تصويب نامه شماره 84136/ت 33560 هـ مورخ 16 / 7 /1385 تنظيم شده از مهندسين مشاور آذر ثقال در تاريخ دريافت شده است و مقرر گرديد پس از تكميل فرم هاي مربوطه بانضمام سایر مدارک اسناد مناقصه حداكثر تا ساعت و تاریخ قید شده در اسناد مناقصه به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل تحويل نمايم. عدم تحويل به موقع ، به منزله انصراف از شركت در مناقصه پروژه مذكور مي باشد.
امضاء نماينده پيمانكار
تاريخ:
بسمه تعالی
اسناد ارزیابی کیفی پیمانکاران
عملیات اجرایی کارهای ساختمانی باقیمانده
تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر
كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
نام پيمـانكار:
مشاور: شرکت آذرثقال
پاییز 1393
اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران
موضـوع طــرح:احداث کارهای باقیمانده تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر
علاوه بر مراتبي كه در آگهي فراخوان اين طرح ذكر شده است ، شرايط مشروحه ذيل نيز به استناد تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي فنی و كيفي پيمانكاران توسط شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل
مورد عمل قرار خواهد گرفت.
1- به موجب اسناد حاضر ارزيابي كيفي پيمانكاران داوطلب با دريافت مدارك و اطلاعات عمومي، بررسي و با توجه به امتيازات حاصله بر اساس معيارهاي ارائه شده فهرست شركت هاي حائز شرايط براي دعوت به مناقصه اعلام مي گردد.
2- اطلاعات عمومي طرح كه جهت تكميل اسناد ارزيابي در اختيار پيمانكاران قرار مي گيرد به شرح ذيل ميباشد :
الف ) گزارش شناخت طرح
ب) فرم اخذ اطلاعات جهت ارزيابي كيفي پيمانكاران
3- داوطلب مشاركت در مناقصه بايد اسناد و مدارك خواسته شده را در پاكت سربسته لاك و مهر شده ، تنظيم و همراه با سایر اسناد مناقصه در موعد مقرر به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل تسليم نمايد . در روي پاكت فوق الذكر بايد موضوع طرح ، نام و نشاني پيمانكار و تاريخ تسليم اسناد ارزيابي نوشته شود و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، تسليم گردد.
4- منظور از اسناد ارزيابي ، تمام اسناد و مدارك مشروحه در بند (2) مي باشد.
5- در صورتي كه پيمانكار به هر عنوان پس از دريافت اسناد ارزيابي ، از تكميل و تحويل آن انصراف حاصل نمايد بايد موضوع را قبل از پايان مهلت ارسال اسناد مندرج در بند (6) به مهندس مشاور و كارفرما اطلاع دهد.
6- اسناد تكميل شده توسط پيمانكار بايد تا پايان وقت اداري روز
مورخ به نشاني ذيل تحويل داده شود .
نشاني : اردبيل – جنب هتل دریا – شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل
7- برآورد اوليه كار : 367/128/783/15ریال
8- مدت انجام عمليات اجرائي : 12 ماه شمسي
9- اعتبار طرح : عمراني غير عمراني
10- هيات ارزيابي ، اسناد ارزيابي فني و كيفي پيمانكاران را پس از محاسبه امتيازات پيمانكاراني كه اسناد ارزيابي كيفي كار خود را در مهلت مقرر تحويل داده اند ، بررسي نموده و حداقل سه پيمانكار را كه داراي بالاترين امتياز بوده و حداقل 65% امتياز كل را كسب نموده باشند براي دعوت به مناقصه معرفي مي نمايد. در هر صورت مستندات ارجاع كار به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري كشور ارسال خواهد شد .
11- اسناد ارزيابي بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيج نوع ابهام خدشه ، عيب ، نقص و قلم خوردگي نداشته باشد. در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك ارزيابي با ارائه مدارك مشروط ، مبهم و بر خلاف شرايط ، آن اسناد مردود است. نام اين پيمانكاران به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري كشور اعلام مي شود تا اقدام هاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.
12- تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي كيفي و فنی پيمانكاران منضم به اين اسناد تلقي ميگردد ودراین مناقصه لازم الاجرا می باشد.
گزارش شناخت طرح احداث واحدهای کارگاهی
معرفی محل و موقعيت طرح -1
مجموعه این طرح شامل حوضچه های فرایندی بتن مسلح می باشد که مطابق نقشه های اجرائی بمورد مناقصه گزارده شده است.
مناقصه حاضر شامل تکمیل ساختمانهای اداری و حوضچه های فرایندی بتن مسلح بهمراه اجرای محوطه سازی و خیابان کشی تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر بشرح زير مي باشد
2- هدف مطالعات
عبارت از: تکمیل کارهای باقیمانده ساختمانی تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر می باشد.
4- مختصري از مشخصات و مقادير كار
انجام کلیه كارهاي باقیمانده ساختمانی تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر مطابق نقشه هاي اجرائي مورد نظر بوده و مقادير کارهای پیش بینی شده طرح، مطابق مقادیر کار ارائه شده در اسناد مناقصه می باشد
5- فهرست بهاي برآورد هزينه اجرايي
فهرست بهاي برآورد هزينه اجرايي واحد پايه رشته ابنيه سال 1393 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری جهت احداث ساختمانی تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر مورد استفاده قرار گرفته است. در اين برآورد ها تمامي موارد نصب، اجراء و ساير خريدها به جز مواردی که به صراحت در اسناد مناقصه ذکر شده است، بعهده پيمانكارمي باشد.
ب- اطلاعات جهت ارزيابي كيفي پيمانكاران
الف – اطلاعات كلي
نام شركت :
شماره ثبت:
سرمايه ثبت شده :
گروه رشته كاري :
موضوع فعاليت شركت ( طبق اساسنامه ):
گواهي احراز صلاحيت :
كد احراز صلاحيت :
امتياز صلاحيت بر اساس آخرين رتبه بندي و احراز صلاحيت :
نشاني شركت :
محل ثبت :
تاريخ ثبت :
سرمايه پرداخت شده :
كد پستي ، شماره تلفن و شماره نمابر :
ب - مشخصات اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران :
رديف
|
سمت
|
نام ونام خانوادگي
|
مدرك و رشته تحصيلي
|
تارخ اخذ مدرك
|
درصد سهام
|
تاريخ ورود به شركت
|
1
|
مدير عامل
|
|
|
|
|
|
2
|
رئيس هيات مديره
|
|
|
|
|
|
3
|
نايب رئيس هيات مديره
|
|
|
|
|
|
4
|
عضو هيات مديره
|
|
|
|
|
|
5
|
عضو هيات مديره
|
|
|
|
|
|
تذكر :
1- يك نسخه از اساسنامه و روزنامه رسمي مربوط به تاسيس شركت و تغييرات بعدي ضميمه شود.
2- فتوكپي آخرين مدرك تحصيلي اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران ضميمه شود.
3- گواهينامه احراز صلاحيت و رتبه بندي پيمانكار ضميمه مي شود.
* مدارك ارسالي مسترد نخواهد شد
ج – پيمانهاي منعقده طي پنج ساله گذشته:
موضوع پيمان
|
مبلغ پيمان " ريال"
|
تاريخ شروع طبق قرارداد
|
تاريخ خاتمه طبق قرارداد
|
تاريخ تحويل موقت
|
نام كارفرما
|
نام مشاور
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تذكر:
1- ارايه فتوكپي مصدق پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.
2- در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد ارائه نمائيد.
ج-1- پيمانهاي منعقده در كارهاي مشابه پروژه طي پنج سال گذشته:
موضوع پيمان
|
مبلغ پيمان به ريال
|
تاريخ شروع
|
تاريخ خاتمه
|
تاريخ تحويل موقت
|
نام كارفرما
|
نام مشاور
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تذكر :
3- ارايه فتوكپي مصدق پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.
4- در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد، ارايه نمائيد.
د- اطلاعات مالي:
1- جهت ارزيابي توان مالي شركت، طي پنج سال گذشته اطلاعات درخواستي ذيل را ارسال نماييد:
1-1 - فتوكپي مصدق ماليات متوسط سالانه و بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.
1-2 - فتوكپي مصدق درآمد ناخالص سالانه مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت"برگ تائيديه هاي كارفرما ارسالي به ذيحسابي".
1-3 - فتوكپي مصدق دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر قانوني.
1-4 - فتوكپي مصدق تائيد اعتبار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.
2 – تكميل اطلاعات مالي طي پنج ساله قبل :
شرح س سال
|
مجموع ماليات پرداخت شده
|
بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده
|
مجموع صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت
|
1387
|
|
|
|
1388
|
|
|
|
1389
|
|
|
|
1390
|
|
|
|
1391
|
|
|
|
جمع
|
|
|
|
متوسط اطلاعات مالي
|
|
|
|
دارائي ثابت
|
|
اعتبار بانكي
|
|
تبصره : براي موارد مذكور، براي هر سال جداول مجزا تهيه و اطلاعات كامل هر سند با ذكر نام طرح درج و مجموع آنها به اين جدول منتقل گردد.
و- ماشين آلات و تجهيزات آماده به كار و مرتبط با نوع كار
رديف
|
ماشين آلات و تجهيزات
|
مارك
|
مدل
|
تعداد
|
نحوه تامين
|
ملاحضات
|
تمليكي
|
استيجاري
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تذكر : فتوكپي خريد ( در مورد انواع وسايل و ابزار كار) و اسناد مالكيت ( ماشين آلات و تجهيزات و يا اجاره ) بايستي ضميمه اين فرم گردد. عدم ارايه موجب بي اعتباري اطلاعات مي باشد.
ز- صورت اسامي كاركنان كليدي در كارگاههاي مهم
نام و نام خانوادگي
|
نوع مدرك و رشته تحصيلي
|
تاريخ اخذ مدرك
|
تاريخ همكاري با آن شركت
|
سوابق كاري در خارج از آن شركت
|
سمت در شركت
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تذكر :
1- اطلاعات مندرج در جدول فوق وقتي معتبر است كه فتوكپي مصدق ليست بيمه تامين اجتماعي با گواهي سازمان تامين اجتماعي و همچنين كپي آخرين مدرك تحصيلي و گواهي سوابق كاري افراد مذكور ضميمه اين فرم گردد.
2- در صورتي كه اين جدول جهت درج اطلاعات كافي نمی باشد، اطلاعات اضافي مربوطه به اين جدول را در برگهاي جداگانه درج و ضميمه اين فرم نمائيد.
ح - خلاصه سوابق كاري اعضاي هيئت مديره شركت و ساير سهامداران
خلاصه سوابق كاري:
خلاصه سوابق كاري
|
نام ونام خانوادگي
|
تاريخ شروع
|
تاريخ خاتمه
|
سمت
|
نوع و فعاليت كاري
|
نام كارفرما
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تذكر :
1- چنانچه اين برگ براي درج اطلاعات كافي نباشد به تعداد مورد نياز تكثير نمائيد.
2- فتوكپي سوابق كاري فوق را ارائه نمائيد.
1 - ط - سازمان اجرايي پيمانكار :
2- ط - سازمان اجرايي پيمانكار جهت اجراي پروژه :
3– ط- مديران و افراد فني و اجرايي كه جهت اجراي پروژه پيش بيني گرديده اند.
نام و نام خانوادگي
|
سمت و مسئوليت در كارهاي اجرايي
|
رشته تحصيلي
|
سابقه
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تبصره : ارايه مدارك تحصيلي و سابقه كار الزامي است.
1- ي – اقدامات و راهكاري كه پيمانكار در كارهاي مشابه ارايه نموده كه منجر به كاهش زمان اجرا يا كاهش بار مالي گرديده است .
رديف
|
نام پروژه
|
كارفرما
|
مشاور
|
نوع اقدام
|
نتيجه اقدام
|
ساير موارد
|
كاهش زمان اجرا
|
كاهش هزينه
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تبصره : ارايه مستندات اقدامات انجام شده كه به تاييد مشاور یا کارفرمای مربوطه رسيده باشد ضروري است.
ي – چنانچه در مورد نحوه اجراي پروژه از لحاظ كيفي پيشنهادي داريد، ارايه نماييد .
جدول ضريب وزني معيارهاي ارزيابي كيفي پيمانكاران و امتياز هر معيار
رديف
|
معيار ارزيابي كيفي
|
ضريب وزني
|
امتياز
|
امتياز اخذ شده
|
1
|
تجربه ( سابقه اجرايي )
|
25
|
100
|
|
2
|
توان مالي
|
25
|
100
|
|
3
|
حسن سابقه در كارهاي قبلي
|
20
|
100
|
|
4
|
توان تجهيزاتي
|
20
|
100
|
|
5
|
توان فني و برنامه ريزي
|
7
|
100
|
|
6
|
بومي بودن پيمانكار
|
3
|
100
|
|
جمع
|
100
|
-
|
|
مباني تعيين امتياز معيارهاي ارجاع كار :
1- سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته :
رديف
|
شرح امتياز دهي هر معيار
|
امتياز
|
الف – سابقه اجرايي در رشته و زمينه كار
|
1
|
داشتن 10 سال سابقه اجرائي
|
10
|
2
|
اجراي کارهای ساختمانی تصفیه خانه آب یا فاضلاب
|
25
|
4
|
اجراي ساختمانهای بتنی با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه
|
15
|
5
|
اجرا ي سازه های بتنی با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه
|
10
|
تبصره : حداكثر امتياز زماني احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته چهار كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه اجرا كرده باشد
2- حسن سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته :
امتياز اين معيار براساس ارزيابي كارفرمايان كارهاي قبلي در پنج سال گذشته و نداشتن سو پیشینه حرفهای تعيين خواهد شد.
3- توان مالي:
ارزيابي توان مالي براساس اطلاعات حداكثر پنج سال گذشته بشرح زير تعيين خواهد شد و حداكثر ارزيابي توان مالي در صورتي احراز خواهد شد، كه مبالغ زير براي پيمانكاران معادل مبلغ برآوردي مناقصه يا بيشتر از آن باشد :
3-1 - پنجاه برابرماليات متوسط سالانه يا هفتاد برابر بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.
3-2 - سه برابر درآمد ناخالص سالانه، مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت.
3-3 - پنج برابر دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر قانوني.
3-4 - اعتبار پيمانكار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.
بالاترين عدد كسب شده از رديفهاي 1 تا 3 مبناي محاسبات اين معيار خواهد بود و در صورتيكه بالاترين عدد محاسبه شده از مبلغ برآوردي مناقصه کمتر باشد، امتياز مالي به تناسب كاهش مي يابد.
4- توان تجهيزاتي:
حداكثر امتياز به پيمانكاران بر اساس تجهيزات و ماشين آلات در مالكيت آنها مطابق جدول زير تعلق خواهد گرفت ، ( ارائه مدارك مثبته جهت احراز مالكيت الزامي است ارائه سند مالكيت حداكثر امتياز و در صورت ارائه اجاره نامه 75% امتياز تعلق خواهد گرفت)
رديف
|
نوع ماشين آلات( آماده به كار يا در دسترس)
|
حداقل تعداد ماشين آلات
|
امتياز
|
امتياز اخذ شده
|
1
|
دستگاه بچینگ پلانت
|
یکدستگاه
|
25
|
|
2
|
جرثقيل
|
یکدستگاه
|
20
|
|
3
|
پمپ تخلیه آب
|
پنج دستگاه
|
20
|
|
4
|
موتور برق
|
دو دستگاه
|
8
|
|
5
|
موتور جوش
|
سه دستگاه
|
7
|
|
6
|
بيل مكانيكي و بيل بكو يا لودر
|
يكدستگاه
|
5
|
|
7
|
غلطك ويبره دستي
|
یک دستگاه
|
3
|
|
8
|
تراك ميكسر يا بتونير
|
دو دستگاه
|
6
|
|
9
|
ويبراتور شلنگي
|
یک دستگاه
|
2
|
|
10
|
سيلوي سيمان 50 تني
|
يكدستگاه
|
4
|
|
5 - توان فني و برنامهريزي
رديف
|
شرح امتياز دهي هر معيار
|
امتياز
|
1
|
كفايت كاركنان كليدي
|
40
|
2
|
تشریح نحوه برنامه ريزي و كنترل پروژه
|
40
|
3
|
چارت سازماني كارگاه و دفتر مركزي
|
20
|
5-1- كفايت كاركنان فني و عناصر كليدي از نظر دانش و تجربه:
هر پيمانكار با عوامل زير حائز حداكثر امتياز خواهد بود.
رديف
|
سمت
|
مدرك و رشته تحصيلي
|
سابقه كار در رشته يا زمينه كاري مرتبط به سال
|
امتياز
|
امتياز اخذ شده
|
1
|
مدير پروژه
|
مهندس
|
15
|
35
|
|
2
|
رئيس كارگاه
|
مهندس
|
15
|
20
|
|
3
|
مسئول دفتر فني كارگاه
|
مهندس
|
10
|
10
|
|
4
|
معاونت اجرايي و جانشين رئيس كارگاه
|
ليسانس عمران
|
12
|
15
|
|
5
|
عوامل دفتر فني و نقشه برداري
|
فوق ديپلم
|
10*2
|
20
|
|
5-2- برنامه ريزي و كنترل پروژه :
رديف
|
شرح امتياز دهي هر معيار
|
امتياز
|
1
|
انجام پروژه هاي بدون تاخير غير مجاز (تا تحويل موقت)
|
40
|
2
|
برنامه زمانبندي اجرا عمليات
|
20
|
3
|
برنامه زمانبندي تامين مصالح
|
20
|
4
|
كنترل پروژه و كيفيت مصالح و واحد متره و برآورد دفتر فني و
|
20
|
تبصره : حداكثر امتياز اين معيار در صورتي احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته، حداقل دو پروژه بدون تاخير غيرمجاز(تا تحويل موقت وجود داشته باشد).
6- بومي بودن پيمانكار و داشتن تجربه در محل اجراي پروژه :
رديف
|
شرح امتياز دهي هر معيار
|
امتياز
|
1
|
بومي بودن با كار محلي
|
100
|
2
|
غير بومي با كار محلي
|
80
|
3
|
بومي بدون كار محلي
|
80
|