پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
مشخصات عمومی
تهیه حمل و نصب پکیچ تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهر نمین
29/93
فراخوان
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

آگهی فراخوان مناقصه شماره (29/93) ( دو مرحله ای ) (نوبت اول و دوم)

تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ، تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین  شرایط واگذار نماید .

1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا

 تلفن:( 33717101 -045 )

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : معاونت مهندسی و توسعه شرکت

3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین  با برآورد ریالی (6.800.000.000) ریال

4-اعتبار این پروژه از محل منابع عمرانی شرکت می باشد.

5ـ محل انجام کار : شهر نمین

6ـ مدت انجام کار  : 8 ماه شمسی

7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه : واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به خرید و دریافت اسناد مناقصه از www.abfa-ardabil.co.ir اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 350.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 2195160804000بانک صادرات شعبه ورزش اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)

9ـ تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد مناقصه : مناقصه گران پس  از  دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 15/ 09/93 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 10 ( مورخ 16/ 09/93 در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه  درج دو نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir   )

و(co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.                                             

                                                                        

                                                        شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالي

شرایط مناقصه  شماره( 29/92  ) یک مرحله ای

به شرکت محترم :

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران واجد صلاحیت ( گواهینامه پیمانکاری + صلاحیت ایمنی از اداره تعاون و کار و امور اجتماعی  ) قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 14643/93/10/ص مورخ 06/08/93 معاونت مهندسی و توسعه شرکت  ، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما شرایط منا قصه   شماره 29/92  بامشخصات مشروحه زيرمی دارد:

1ـ موضوع مناقصه: تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار: تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر طبق مشخصات پیوستی )

3ـ محل اجراي كار : شهرنمین

4ـ مبلغ برآوردكار: 6.800.000.000 ( شامل تهیه ، حمل و نصب )  ریال

5ـ مدت اجراي كار: 240 روز

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : معاونت مهندسی و توسعه

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام مناقصه: بصورت سه پاكتي سربسته و لاک و مهر شده با مهر و امضای مجاز شده، خواهد بود.

10ـ پيشنهادات قيمت تا سه ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

11ـ پاکت ها حاوی اسناد زیر می باشد :( پاکت لفاف لاک و مهر شده )

بررسی پاکات مناقصه که در لفاف لاک و مهر شده بایستی قرار گیرد ، طبق شرایط زیر انجام خواهد گرفت:

پاکت الف : شامل سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ  350.000.000ریال به حساب شماره 2195160804000  بانک  تجارت  شعبه ورزش اردبیل یا ضمانت نامه بانکی معتبر  (در پاکت لاک و مهر شده )

پاکت ب: : شامل اسناد مناقصه +شرایط مناقصه +شرح خدمات انجام کار (طرح پیشنهادی ، فهرست کا لا ها با کاتالوگ ها و مشخصات لازم )+ تصویر اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه (در پاکت لاک و مهر شده ) 

پاکت ج : شامل قیمت پیشنهادی و آنالیز قیمت  (در پاکت لاک و مهر شده ) ( بازگشایی پس از ارزیابی فنی و دارا بودن امتیاز بالای 65 )

  قيمت تراز شده طبق رابطه زير محاسبه و تعيين مي‌گردد:

 

     L : قيمت تراز شده

c : قيمت پيشنهادي (درج شده در پاكت قيمت)

i : ضريب تاثير امتياز فني (6/0)

t : امتياز فني

12ـ آخرين مهلت براي ارائه پیشنهاد  تا آخر وقت اداری مورخ 15/09/93 مي باشد.

13ـ زمان گشایش پیشنهاد ها ساعت 10 صبح  مورخ 16/09/93 مي باشد.

14ـ نشاني محل تحويل اسناد: www.abfa-ardabil.co.ir

15ـ مناقصه گران  مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.

16ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقض در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از مناقصه گران، مشارکت شرکت مذکور را در مناقصه کان لم يکن نمايد .

17ـ تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

18- کلیه پیشنهاد دهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به مناقصه را طبق اسناد پس از مهر و امضاهای مجاز در پاکتهای الف ، ب ، ج طبق بند 11 قرار داده سپس در یک پاکت لفاف سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند .

19- اختیارات کمیسیون :

به پیشنهاداتی که فاقد سپرده و همچنین مشروط یا مبهم بوده و یا برگ شرایط شرکت در مناقصه آن فاقد امضاهای مجازباشد و نیز خارج از موعد مقرر واصل شود ، همچنین تأیید مراجع ذیصلاح رانداشته باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .همچنین کمیسیون معاملات در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات ارائه شده مختار می باشد .

20- ضبط سپرده : 

سپرده نفر اول و دوم برنده مناقصه تا ارائه ضمانت نامه حسن انجام تعهدات  توسط برنده مناقصه نزد این شرکت نگهداری خواهد شد وچنانچه برنده اول مناقصه ظرف مدت 15 روز از تاریخ ابلاغ نسبت به ارائه ضمانت نامه و امضاء قرارداد اقدام ننماید سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی به نفع شرکت ضبط می گردد و در این حال مراتب به برنده دوم مناقصه اعلام خواهد شد .

21-تضمین انجام تعهدات :

پیش پرداخت به این قرارداد تعلق نمی گیرد همچنین با توجه به اینکه مراحل ساخت در کارگاه پیمانکار انجام خواهد پذیرفت ، به هنگام عقد قرارداد ضمانتنامه بانکی  معادل  مبلغ قرارداد بابت تضمین صورت وضعیت های پرداختی  اخذ خواهد گردید .لازم به ذکر است صورت وضعیت کارکرد به تناسب پیشرفت فیزیکی پس از تایید مشاور و کارفرما ، پرداخت خواهد شد.حداقل مدت ضمانتنامه برابر مدت پیمان بوده و پس از نصب و تحویل موقت آزاد خواهد گردید.

برنده مناقصه باید ضمانت نامه بانکی معادل 10% مبلغ قرارداد را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات که تا دو ماه پس از پایان قرارداد معتبر بوده و قابل تمدید باشد را به کارفرما تسلیم نماید .

22ـ کارفرما  در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار  است.

23ـ در صورتي که مبلغ مورد مناقصه  با در نظر گرفتن کارهاي شرکتی که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شرکتی تجاوز  ­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار اطلاع دهند . مشارکت در اين مناقصه موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است .

24ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند، برابر ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

25ـ رفتار مناقصه گران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در مناقصه  و رعايت مهلت هاي مقرر، به مراجع ذیصلاح اعلام مي شود تا با مناقصه گران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

26ـ  محل تشکیل جلسه كميسيون  مناقصه : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل   خواهد بود.

27ـ محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت است

28ـ  کلیه کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس منابع عمرانی شرکت می باشد  و به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

) مالیات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات به عهده کارفرما می باشد .)

29ـ قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت ج به صورت سربسته  قرار داده شود.

30 ـ از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت برای اقلام اعلامی وارزیابی شده باشد .

31 ـ نحوه اعلام برنده منا قصه از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

32- تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه  و پیمان تعلق نمی گیرد.

33- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط مراجع ذیصلاح  مي­باشد .

34 ـ هزينه  درج آگهی ها  و تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از مناقصه  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده مناقصه مي­باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

تعهدنامه رعایت قانون مبارزه با پولشوئی:

            تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین

اینجانب خانم/آقای/ شرکت                          به شماره ملی/ شناسه ملی                                    به نشانی

کدپستی                              تلفن                                      همراه

با توجه به قانون مبارزه با پولشوئی مصوب 02/11/86 مجلس شورای اسلامی و آئین نامه و دستورالعمل های اجرایی آن، بدین وسیله متعهد و ملتزم می شوم ضمن رعایت مواد قانون یادشده و مقررات مربوطه از هرگونه اقدامی که منجر به پولشوئی گردد ، خودداری نمایم.

 

  امضا و مهر شرکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيوست شماره 2 فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار

 

مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ           براي مشاركت در مناقصه پروژه   : تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.

 

رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه مراجع ذیصلاح ظرفيت آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.

 

 

تاريخ                                                                                        امضاء مجاز و تعهد آور

 

 

 

اين برگ جزء لاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به پيمانكار تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط پيمانكار پيشنهاددهنده ، در پاكات الف قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و بهمراه اسناد و مدارك مورد نياز به مراجع ذیصلاح ارسال گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالي

تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان

در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337

مربوط به مناقصه: تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین

اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانكار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانكار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.

تاريخ :                                                             نام پيشنهاد دهنده :

نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت

موضوع مناقصه  : تهیه، حمل و نصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین

امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت درمناقصه، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات کار ،  فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي مناقصه و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه  مربوطه پس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه : عمليات موضوع مناقصه  فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك پيمان به شرح زير انجام دهم.

  1-   برای تهیه                                     ..................... ریال و حرف ............................................................. ریال

  2-  برای حمل و نصب                       ..................... ریال و حرف ............................................................. ریال

 

مبلغ کل پيشنهادي ( به عدد )                               ريال و ( به حروف )                                                          ريال

1-     چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:

الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت 15 روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه ( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.

ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، نفرات وامکانات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در مدت مندرج در اسناد و مدارك به اتمام برسانم.

2- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.

3- اطلاع كامل دارم كه کارفرما الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

 

تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع ومشخصات ساخت پکیج تصفیه فاضلاب مجتمعهای ساختمانی مسکونی

1 - سازه فلزی با ورقهای دیوار 6 میلی مترکف 8 میلی متر با سه لایه رنگ اپوکسی در داخل و پوشش رنگ بیرونی (مقاوم در برابر خورشید ) با ضخامت 250 میکرون .

2-دیفیورزها ،بلوئرها و پمپها با مارکهای معتبر اروپایی غربی

3-کلیه لوله ، اتصالات و شیرآلات از کارخانه معتبر داخلی دارای نشان استاندارد.

4-کلرزن مایع (شامل مخزن تهیه محلول پرکلرین یا آب ژاول، میکسر ، شاسی استقرار)

5-نوع فرآیند لجن فعال و تصفیه شامل:

تصفیه مقدماتی : آشغالگیر مکانیکی ، دانه گیر ، چربی گیر و حوضچه متعادل ساز

تصفیه ثانویه و بیولوژیکی : انوکسیک ، حوض هوادهی و برگشت لجن

مرحله نهایی:مخزن ته نشینی، مخزن ذخیره لجن مازاد، سیستم تخلیه اضطراری و تخلیه لجن،گندزدایی ( کلر زن مایع )

-سیستم تخلیه لجن به صورت پمپ خشک باشد .

-سیستم دارای تجهیزات پایش دبی و آلودگی (BOD ،COD ،SS ) باشدو کابلها از کارخانه معتبر داخل دارای استاندارد ایران .

-تابلو برق و کنترل (قطعات باید مارکهای معتبر اروپای غربی ) باشد .

-ظرفیت پکیچ تصفیه فاضلاب 600 متر مکعب  در شبانه روز

6-پساب خروجی به آبهای پذیرنده با استانداردهای سازمان محیط زیست مطابقت داشته باشد (BOD ،COD ،SSو.)

شرایط خصوصی :

1-     تجهیزات باید حداقل شامل یک سال گارانتی  و 10 سال خدمات پس از فروش داشته باشد و شرکت باید نسبت به ارائه مدارک مربوطه اقدام نماید .

2-      شرکتهای پیشنهاد دهنده نسبت به ارائه تأییدیه و رضایتمندی از کارفرمایان اجرایی قبلی اقدام نمایند .

3-     کلیه تجهیزات دارای تأییدیه استاندارد ملی باشد .

4-      شرکتهای پیشنهاد دهنده نسبت به آموزش رایگان پرسنل بهره برداری اقدام نمایند .

5-      احداث کلیه نشیمنگاهها وفونداسیونها بر اساس دتایلهای ارائه شده توسط پیمانکار به عهده خود پیمانکار خواهد بود.

6-      سیستم پیشنهادی باید شامل بهره برداری آسان و حداقل زمین مورد نیاز باشد و کارفرما براساس معیارهای بهره برداری آسان و هزینه های ساخت و بهره برداری در انتخاب سیستمهای پیشنهادی مختار خواهد بود .

7-      نصب و راه اندازی پکیچ مورد نظر در محدوده شهرنمین توسط شرکت پیشنهاد دهنده خواهد بود .

8-     پیشنهاد دهنده قیمت مورد نظر خود رابه صورت مجزا(1-تهیه و حمل 2-نصب وراه اندازی و بهره برداری آزمایشی) ارائه دهند .

9-      یکسال بهره برداری آزمایشی به عهده شرکت برنده خواهد بود هزینه آن در ردیف نصب و راه اندازی از سوی پیشنهاد دهنده پیش بینی گردد . 

10-  حمل تجهیزات بعد از تائید مشاور و کارفرما انجام خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    بسمه تعالی

اسناد ارزیابی  فنی پیمانکاران

تهیه،حمل ونصب

تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهرشهرنمین پکیج

 

 

 

 

 

 

كارفرما:  شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

نام پيمـانكار:

 

 

                                                                                                                                              پاییز   1393        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علاوه بر مراتبي كه در آگهي فراخوان اين طرح ذكر شده است ، شرايط مشروحه ذيل نيز به استناد تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ  مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي فنی پيمانكاران توسط شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل

مورد عمل قرار خواهد گرفت.

1- به موجب اسناد حاضر ارزيابي فنی پيمانكاران داوطلب با دريافت مدارك و اطلاعات عمومي، بررسي و با توجه به امتيازات حاصله بر اساس معيارهاي ارائه شده فهرست شركت هاي حائز شرايط براي دعوت به مناقصه اعلام مي گردد.

2- اطلاعات عمومي طرح كه جهت تكميل اسناد ارزيابي در اختيار پيمانكاران قرار مي گيرد به شرح ذيل ميباشد :

الف ) گزارش شناخت طرح

ب‌)         فرم اخذ اطلاعات جهت ارزيابي فنی پيمانكاران

 

3- داوطلب مشاركت در مناقصه بايد اسناد و مدارك خواسته شده را در پاكت سربسته لاك و مهر شده ، تنظيم و همراه با سایر اسناد مناقصه در موعد مقرر به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل  تسليم نمايد . در روي پاكت فوق الذكر بايد موضوع طرح ، نام و نشاني پيمانكار و تاريخ تسليم اسناد ارزيابي نوشته شود  و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، تسليم گردد.

 

4- منظور از اسناد ارزيابي ، تمام اسناد و مدارك مشروحه در بند (2)  مي باشد.

5- در صورتي كه پيمانكار به هر عنوان پس از دريافت اسناد ارزيابي ، از تكميل و تحويل آن انصراف حاصل نمايد بايد موضوع را قبل از پايان مهلت ارسال اسناد مندرج در بند (6) به كارفرما اطلاع دهد.

6- اسناد تكميل شده توسط پيمانكار بايد تا پايان وقت اداري روز   
مورخ                       به نشاني ذيل تحويل داده شود .

نشاني : اردبيل جنب هتل دریا    شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل

7- برآورد اوليه كار :  000/000/800/6ریال

8- مدت انجام عمليات اجرائي : 8 ماه شمسي

9- اعتبار طرح :       عمراني         

10- هيات ارزيابي ، اسناد ارزيابي فني پيمانكاران را پس از محاسبه امتيازات پيمانكاراني كه اسناد ارزيابي فنی كار خود را در مهلت مقرر تحويل داده اند ، بررسي نموده و پیمانکارانی که حداقل 65% امتياز كل را كسب نموده باشند براي دعوت به مناقصه معرفي مي نمايد.

11- اسناد ارزيابي بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيج نوع ابهام خدشه ، عيب ، نقص و قلم خوردگي نداشته باشد. در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك ارزيابي با ارائه مدارك مشروط ، مبهم و بر خلاف شرايط ، آن اسناد مردود است. نام اين پيمانكاران به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري كشور اعلام مي شود تا اقدام هاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.

 

12- تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ  مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي فنی پيمانكاران منضم به اين اسناد تلقي ميگردد ودراین مناقصه لازم الاجرا می باشد.

 

 

 

 

 

 

گزارش شناخت طرح احداث واحدهای کارگاهی

 معرفی محل و موقعيت طرح -1

          مجموعه این طرح شامل 1- سازه فلزی با ورقهای دیوار 6 میلی متر وکف 8میلیمتر با سه لایه رنگ اپوکسی در داخل وپوشش رنگ بیرونی (مقاوم در برابر نور خورشید)با ضخامت 250میکرون 2- دیفیوزرها وبلوئر ها وپمپها با مارکهای معتبر اروپای غربی 3-کلرزن مایع- کلیه لوله واتصالات وشیر آلات از کارخانه معتبر داخلی دارای نشان استاندارد باشد. 4-نوع فرآیند(لجن فعال)شامل: تصفیه مقدماتی(آشغالگیرمکانیکی،دانه گیر ،چربی گیر،حوضچه متعادل ساز) تصفیه ثانویه وبیولوژیکی(انوکسیک،حوض هوادهی ولجن برگشت)مرحله نهایی(مخزن ته نشینی،مخزن ذخیره لجن مازاد،سیستم تخلیه اضطراری وتخلیه لجن) 5- سیستم تخلیه لجن بصورت پمپ خشک 5- سیستم باید دارای تجهیزات پایش دبی وآلودگی ( BOD ،COD وSS )باشد. 6-تابلو برق وکنترل(قطعات با مارکهای معتبر اروپای غربی)باشد  به مورد مناقصه گزارده شده است.

    مناقصه حاضر شامل: تهیه ،حمل ونصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهرشهر نمین می باشد ومحل اجرای آن محل جدید تصفیه خانه فاضلاب شهر نمین در 2 کیلومتری شهر نمین می باشد.

2- هدف مطالعات

عبارت از: تهیه ،حمل ونصب تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر در شهر نمین می باشد.  

4- مختصري از مشخصات و مقادير كار

انجام کلیه كارهاي تهیه،حمل ونصب پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر شهرنمین مطابق اسناد مناقصه مورد نظر بوده و مقادير کارهای پیش بینی شده  طرح، مطابق مقادیر کار ارائه شده در اسناد مناقصه می باشد.

5- فهرست بهاي برآورد هزينه اجرايي

      برآورداولیه هزينه خرید ونصب براساس قیمت روز تهیه پکیج تصفیه خانه فاضلاب در کشور  می باشد. در اين برآورد ها تمامي موارد تهیه ،حمل ونصب، و ساير خريدها که به صراحت در اسناد مناقصه ذکر شده است، بعهده پيمانكارمي باشد.

 

ب- اطلاعات جهت ارزيابي فنی پيمانكاران

 

الف اطلاعات كلي

نام شركت :

شماره ثبت:

سرمايه ثبت شده :

گروه رشته كاري :

موضوع فعاليت شركت ( طبق اساسنامه ):

 گواهي احراز صلاحيت :

كد احراز صلاحيت :

امتياز صلاحيت بر اساس آخرين رتبه بندي و احراز صلاحيت :

نشاني شركت :

محل ثبت :

تاريخ ثبت :

سرمايه پرداخت شده :

 

كد پستي ، شماره تلفن و شماره نمابر :

 

 

 

 

 

 

ب - مشخصات اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران :

 

رديف

سمت

نام ونام خانوادگي

مدرك و رشته تحصيلي

تارخ اخذ مدرك

درصد سهام

تاريخ ورود به شركت

1

مدير عامل

 

 

 

 

 

2

رئيس هيات مديره

 

 

 

 

 

3

نايب رئيس هيات مديره

 

 

 

 

 

4

عضو هيات مديره

 

 

 

 

 

5

عضو هيات مديره

 

 

 

 

 

 

  تذكر :

1-      يك نسخه از اساسنامه و روزنامه رسمي مربوط به تاسيس شركت و تغييرات بعدي ضميمه شود.

2-      فتوكپي آخرين مدرك تحصيلي اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران ضميمه شود.

3-      گواهينامه احراز صلاحيت و رتبه بندي پيمانكار ضميمه مي شود.

     * مدارك ارسالي مسترد نخواهد شد

 

ج پيمانهاي منعقده طي پنج ساله گذشته:

 

موضوع پيمان

مبلغ پيمان " ريال"

تاريخ شروع طبق قرارداد

تاريخ خاتمه طبق قرارداد

تاريخ تحويل موقت

نام كارفرما

نام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر:

1-          ارايه فتوكپي مصدق پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.

2-       در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد ارائه نمائيد.

 

 

 

 

 

 

ج-1- پيمانهاي منعقده در كارهاي مشابه پروژه طي پنج سال گذشته:

 

موضوع پيمان

مبلغ پيمان به ريال

تاريخ شروع

تاريخ خاتمه

تاريخ تحويل موقت

نام كارفرما

نام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

3-          ارايه فتوكپي مصدق پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.

4-       در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد، ارايه نمائيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

د- اطلاعات مالي:

1-           جهت ارزيابي توان مالي شركت، طي پنج سال گذشته اطلاعات درخواستي ذيل را ارسال نماييد:

1-1 - فتوكپي مصدق ماليات متوسط سالانه و بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.

1-2 - فتوكپي مصدق درآمد ناخالص سالانه مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت"برگ تائيديه هاي كارفرما ارسالي به ذيحسابي".

  1-3 - فتوكپي مصدق دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر             قانوني.

  1-4 - فتوكپي مصدق تائيد اعتبار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.

2 تكميل اطلاعات مالي طي پنج ساله قبل :

             شرح                       س سال

              

مجموع ماليات پرداخت شده

بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده

مجموع صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت

1387

 

 

 

1388

 

 

 

1389

 

 

 

1390

 

 

 

1391

 

 

 

جمع

 

 

 

متوسط اطلاعات مالي

 

 

 

دارائي ثابت

 

اعتبار بانكي

 

 

تبصره : براي موارد مذكور، براي هر سال جداول مجزا تهيه و اطلاعات كامل هر سند با ذكر نام طرح درج و مجموع آنها به اين جدول منتقل گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و- ماشين آلات و تجهيزات پکیج تصفیه خانه فاضلاب

 

رديف

ماشين آلات و تجهيزات

مارك

مدل

تعداد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 - ط -  سازمان اجرايي پيمانكار  :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- ط - سازمان اجرايي پيمانكار جهت اجراي پروژه  :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- ي اقدامات و راهكاري كه پيمانكار در كارهاي مشابه ارايه نموده كه منجر به كاهش زمان اجرا يا كاهش بار مالي گرديده است .

 

رديف

نام پروژه

كارفرما

مشاور

نوع اقدام

نتيجه اقدام

ساير موارد

كاهش زمان اجرا

كاهش هزينه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره : ارايه مستندات اقدامات انجام شده كه به تاييد مشاور یا کارفرمای مربوطه رسيده باشد ضروري است.

 

 

ي چنانچه در مورد نحوه اجراي پروژه از لحاظ فنی پيشنهادي داريد، ارايه نماييد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول ضريب وزني معيارهاي ارزيابي فنی پيمانكاران و امتياز هر معيار

 

رديف

معيار ارزيابي كيفي

ضريب وزني

امتياز

امتياز اخذ شده

1

تجربه ( سابقه اجرايي )

25

100

 

2

توان مالي

15

100

 

3

حسن سابقه در كارهاي قبلي

15

100

 

4

توان تجهيزاتي

15

100

 

5

  تجربیات ویژه

10

100

 

6

آموزش و انتقال فن آوری

10

100

 

7

توان فني و برنامه ريزي

5

100

 

8

بومي بودن پيمانكار

5

100

 

جمع

100

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مباني تعيين امتياز معيارهاي ارجاع كار :

 

1- سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

الف   سابقه اجرايي در رشته و زمينه كار

1

داشتن 5 سال سابقه اجرائي

30

2

اجراي پکیج تصفیه خانه فاضلاب

30

3

اجراي پکیج تصفیه خانه فاضلاب با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

40

 

تبصره : حداكثر امتياز زماني احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته چهار كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه اجرا كرده باشد

2- حسن سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته :

امتياز اين معيار براساس ارزيابي كارفرمايان كارهاي قبلي در پنج سال گذشته و نداشتن سو پیشینه حرفه‌ای تعيين خواهد شد.

3- توان مالي:

ارزيابي توان مالي براساس اطلاعات حداكثر پنج سال گذشته بشرح زير تعيين خواهد شد و حداكثر ارزيابي توان مالي در صورتي احراز خواهد شد، كه مبالغ زير براي پيمانكاران معادل مبلغ برآوردي مناقصه يا بيشتر از آن باشد :

3-1 - پنجاه برابرماليات متوسط سالانه يا هفتاد برابر بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.

3-2 - سه برابر درآمد ناخالص سالانه، مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت.

  3-3 - پنج برابر دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر قانوني.

  3-4 - اعتبار پيمانكار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.

    بالاترين عدد كسب شده از رديفهاي 1 تا 3 مبناي محاسبات اين معيار خواهد بود و در صورتيكه بالاترين عدد محاسبه شده از مبلغ برآوردي مناقصه کمتر باشد، امتياز مالي به تناسب كاهش مي يابد.

3-5- قرارداد بهره برداری از پکیج های نصب شده ی قبلی ضمیمه ی اسناد گردد. /.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- توان تجهيزاتي:

حداكثر امتياز به پيمانكاران بر اساس تجهيزات و ماشين آلات در مالكيت آنها مطابق جدول زير تعلق خواهد گرفت ، ( ارائه مدارك مثبته جهت احراز مالكيت الزامي است ارائه سند مالكيت حداكثر امتياز و در صورت ارائه اجاره نامه 75% امتياز تعلق خواهد گرفت)

 

رديف

نوع تجهیزات و سیستم های الزامی  برای بهره برداری از پروژه

 

امتیاز

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

5        - توان فني و برنامه‌ريزي

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

كفايت كاركنان كليدي

40

2

تشریح نحوه برنامه ريزي و كنترل پروژه

40

3

چارت سازماني كارگاه و دفتر مركزي

20

 

5-2- برنامه ريزي و كنترل پروژه :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

انجام پروژه هاي بدون تاخير غير مجاز (تا تحويل موقت)

40

2

برنامه زمانبندي اجرا عمليات

20

3

برنامه زمانبندي تامين مصالح

20

4

كنترل پروژه و كيفيت مصالح و واحد متره و برآورد دفتر فني و

20

تبصره : حداكثر امتياز اين معيار در صورتي احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته، حداقل دو پروژه بدون تاخير غيرمجاز(تا تحويل موقت وجود داشته باشد).

 

 

 

 

 

 

 

6- بومي بودن پيمانكار و داشتن تجربه در محل اجراي پروژه :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

بومي بودن با كار محلي

100

2

غير بومي با كار محلي

80

3

بومي بدون كار محلي

80

 

 

 

7-  اسناد مرتبط با تجربیات ویژه ضمیمه گردد.

داشتن تجربيات مشابه در حوزه كسب‌وكار مربوط به آب و فاضلاب  و موارد مشابه (بيان مشخصات پروژه‌ها ضروري است.)

داشتن سوابق در زمينه طراحي و نظارت  بويژه نظارت کارگاهی و عالیه(بيان مشخصات و سرويس‌هاي سيستم ضروري است.)

 

8- تعهد نامه مربوط به آموزش و انتقال فناوری به عوامل بهره برداری شرکت

داشتن تجربه در ارائه و برگزاری کارگاه های آموزشی

پیشنهاد انتقال تکنولوژی

 

 

 

قوانین
1393/08/17
1393/09/05
1393/09/15
1393/09/16
1393/09/17
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
6.1.7.0
V6.1.7.0