پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
مشخصات عمومی
احداث بخشی از شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر نمین
33/93 (تجدید)
مناقصه یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

 

  بسمه تعالي

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه شماره (33/93) ( یک مرحله ای ) (نوبت سوم و چهارم)

احداث بخشی از شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر نمین

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ، احداث بخشی از شبکه جمع آوری  و خط انتقال فاضلاب شهر نمین  را از طریق فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه به واجدین  شرایط واگذار نماید .

1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا

 تلفن:( 33717101 -045 )

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : معاونت مهندسی و توسعه

3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: احداث بخشی از شبکه جمع آوری  و خط انتقال فاضلاب شهر نمین با برآورد ریالی (6.884.791.100) ریال طبق فهرست بهای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب پایه سال 93  

4-اعتبار این پروژه از محل منابع عمرانی شرکت می باشد.

5ـ محل انجام کار : شهر نمین

6ـ مدت انجام کار  : 14 ماه شمسی

7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی: واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد مناقصه از www.abfa-ardabil.co.ir   شرکت اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 40.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه ورزش اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)

9ـ تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد ارزیابی : مناقصه گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 27/11/93 اسناد مربوطه را تکمیل و در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 8:30 ( مورخ 28/11/93 در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه  درج چهار نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir   )

و(www.abfa-ardabil.co.ir )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.                                             

                                                                        

                                                                                                                                                                                                        شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

 

  

 تائيديه دريافت اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران

 

 

بدينوسيله اينجانب                                   نماينده معرفي شده شركت پيمانكاري  طي نامه شماره              مورخ                     تائيد مينمايم اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران احداث شبکه جمع آوری فاضلاب نمین را با كارفرمائي شركت آب و فاضلاب استان اردبيل، تنظيم شده از              در تاريخ                  دريافت شده است و مقرر گرديد پس از تكميل فرم هاي مربوطه بانضمام سایر مدارک اسناد مناقصه حداكثر تا ساعت و تاریخ قید شده در اسناد مناقصه به دبیرخانه شركت آب و فاضلاب استان اردبيل تحويل نمايم. عدم تحويل به موقع ، به منزله انصراف از شركت در مناقصه پروژه مذكور مي باشد.

                              

 

                                      

 امضاء نماينده پيمانكار

 

 

 

       

اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران

موضـوع طــرح: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب نمین

علاوه بر مراتبي كه در آگهي فراخوان اين طرح ذكر شده است ، شرايط مشروحه ذيل نيز به استناد تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ  مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي كيفي  پيمانكاران توسط شركت آب و فاضلاب استان اردبيل مورد عمل قرار خواهد گرفت.

1- به موجب اسناد حاضر ارزيابي كيفي پيمانكاران داوطلب با دريافت مدارك و اطلاعات عمومي، بررسي و با توجه به امتيازات حاصله بر اساس معيارهاي ارائه شده فهرست شركت هاي حائز شرايط براي دعوت به مناقصه اعلام مي گردد.

2- اطلاعات عمومي طرح كه جهت تكميل اسناد ارزيابي در اختيار پيمانكاران قرار مي گيرد به شرح پیوست ميباشد :

الف ) گزارش شناخت طرح

ب) فرم اخذ اطلاعات جهت ارزيابي كيفي پيمانكاران

3- داوطلب مشاركت در مناقصه بايد اسناد و مدارك خواسته شده را در پاكت سربسته لاك و مهر شده ، تنظيم و همراه با سایر اسناد مناقصه در موعد مقرر به دبیرخانه شركت آب و فاضلاب استان اردبيل تسليم نمايد . در روي پاكت فوق الذكر بايد موضوع طرح ، نام و نشاني پيمانكار و تاريخ تسليم اسناد ارزيابي نوشته شود  و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، تسليم گردد.

4- منظور از اسناد ارزيابي ، تمام اسناد و مدارك مشروحه در بند (2)  مي باشد.

5- در صورتي كه پيمانكار به هر عنوان پس از دريافت اسناد ارزيابي ، از تكميل و تحويل آن انصراف حاصل نمايد بايد موضوع را قبل از پايان مهلت ارسال اسناد مندرج در بند (6) به مهندس مشاور و كارفرما اطلاع دهد.

6- اسناد تكميل شده توسط پيمانكار بايد تا پايان وقت اداري روز مورخ   27/بهمن/93  به نشاني ذيل تحويل داده شود.

نشاني : اردبيل میدان بسیج  جنب هتل دریا - شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7- برآورد اوليه كار : 6,884,791,100 ریال

8- مدت انجام عمليات اجرائي : 14 ماه شمسي

9- اعتبار طرح :      عمراني■               غير عمراني

10- هيات ارزيابي ، اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاران را پس از محاسبه امتيازات پيمانكاراني كه اسناد ارزيابي كيفي كار خود را در مهلت مقرر تحويل داده اند ، بررسي نموده و پيمانكارانی که حداقل 65% امتياز كل را كسب نموده باشند براي دعوت به مرحله بعدی مناقصه معرفي مي نمايد، در هر صورت مستندات ارجاع كار به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

11- اسناد ارزيابي بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيج نوع ابهام خدشه ، عيب ، نقص و قلم خوردگي نداشته باشد. در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك ارزيابي با ارائه مدارك مشروط ، مبهم و بر خلاف شرايط ، آن اسناد مردود است. نام اين پيمانكاران به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام مي شود تا اقدام هاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.

12- تصويب نامه شماره84136 /ت33560 هـ  مورخ 16/7/1385 هيات وزيران در ارزيابي كيفي  پيمانكاران منضم به اين اسناد تلقي ميگردد ودراین مناقصه لازم الاجرا می باشد.

13- به این پیمان پیش پرداخت تعلق نمی گیرد.

گزارش شناخت طرح احداث شبکه جمع آوری و انتقال نمین

1-حدود و مشخصات فنی کار

موضوع طرح احداث شبکه فاضلاب نمین شامل تهیه، حمل ،نصب و احداث لوله های پلی اتیلن دو جداره به اقطار

پیمانکار می بایست توانایی انجام کار دردو جبهه کاری ، به تشخیص کار فرما را داشته باشد.

2- موقعیت کار:

استان اردبیل-شهرستان نمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب- اطلاعات جهت ارزيابي كيفي پيمانكاران

      

      

الف اطلاعات كلي

نام شركت :

شماره ثبت:

سرمايه ثبت شده :

گروه رشته كاري :

موضوع فعاليت شركت ( طبق اساسنامه ):

 گواهي احراز صلاحيت :

كد احراز صلاحيت :

امتياز صلاحيت بر اساس آخرين رتبه بندي و احراز صلاحيت :

نشاني شركت :

محل ثبت :

تاريخ ثبت :

سرمايه پرداخت شده :

 

كد پستي ، شماره تلفن و شماره نمابر :

 

 

 

 

 

 

ب - مشخصات اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران :

 

رديف

سمت

نام ونام خانوادگي

مدرك و رشته تحصيلي

تارخ اخذ مدرك

درصد سهام

تاريخ ورود به شركت

1

مدير عامل

 

 

 

 

 

2

رئيس هيات مديره

 

 

 

 

 

3

نايب رئيس هيات مديره

 

 

 

 

 

4

عضو هيات مديره

 

 

 

 

 

5

عضو هيات مديره

 

 

 

 

 

 

  تذكر :

1-             يك نسخه از اساسنامه و روزنامه رسمي مربوط به تاسيس شركت و تغييرات بعدي ضميمه شود.( رونوشت مصدق )

2-             فتوكپي آخرين مدرك تحصيلي اعضاي هيات مديره و ساير سهامداران ضميمه شود.

3-             گواهينامه احراز صلاحيت و رتبه بندي پيمانكار ضميمه مي شود.

     * مدارك ارسالي مسترد نخواهد شد

 

 

 

ج پيمانهاي منعقده طي پنج ساله گذشته:

 

موضوع پيمان

مبلغ پيمان " ريال"

تاريخ شروع طبق قرارداد

تاريخ خاتمه طبق قرارداد

تاريخ تحويل موقت

نام كارفرما

نام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر:

1-                             ارايه فتوكپي پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.

2-                              در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد ارائه نمائيد.

 

 

 

 

 

 

ج-1- پيمانهاي منعقده در كارهاي مشابه پروژه طي پنج سال گذشته:

 

موضوع پيمان

مبلغ پيمان به ريال

تاريخ شروع

تاريخ خاتمه

تاريخ تحويل موقت

نام كارفرما

نام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

1-                             ارايه فتوكپي پيمانهاي منعقده به انضمام گواهينامه خاتمه پيمان مربوطه ، براي ارزشيابي ضروري مي باشد.

2-                             در رابطه با پيمانهاي منعقده چنانچه كپي ضمانتنامه هاي بانكي مربوط به شركت در مناقصه، انجام تعهدات و پيش پرداخت را در دست داريد، ارايه نمائيد.

 

 

 

د- اطلاعات مالي:

1-            جهت ارزيابي توان مالي شركت، طي پنج سال گذشته اطلاعات درخواستي ذيل را ارسال نماييد:

1-1 - فتوكپي ماليات متوسط سالانه و بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.

1-2 - فتوكپي درآمد ناخالص سالانه مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت"برگ تائيديه هاي كارفرما ارسالي به ذيحسابي".

  1-3 - فتوكپي دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر             قانوني.

  1-4 - فتوكپي تائيد اعتبار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.

2 تكميل اطلاعات مالي طي پنج ساله قبل :

شرح    سال

              

مجموع ماليات پرداخت شده

بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده

مجموع صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت

1386

 

 

 

1387

 

 

 

1388

 

 

 

1389

 

 

 

1390

 

 

 

           جمع

 

 

 

متوسط اطلاعات مالي                      

 

 

 

     دارائي ثابت

 

       اعتبار بانكي

 

 

تبصره : براي موارد مذكور، براي هر سال جداول مجزا تهيه و اطلاعات كامل هر سند با ذكر نام طرح درج و مجموع آنها به اين جدول منتقل گردد.

 

 

 

 

و- ماشين آلات و تجهيزات آماده به كار و مرتبط با نوع كار

 

رديف

ماشين آلات و تجهيزات

مارك

مدل

تعداد

نحوه تامين

ملاحظات

تمليكي

استيجاري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر : فتوكپي خريد ( در مورد انواع وسايل و ابزار كار) و اسناد مالكيت  ( ماشين آلات و تجهيزات و يا اجاره ) بايستي ضميمه اين فرم گردد. عدم ارايه موجب بي اعتباري اطلاعات مي باشد.

 

 

 

ز- صورت اسامي كاركنان كليدي در كارگاههاي مهم

 

نام و نام خانوادگي

نوع مدرك و رشته تحصيلي

تاريخ اخذ مدرك

تاريخ همكاري با آن شركت

سوابق كاري در خارج از آن شركت

سمت در شركت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

1-          اطلاعات مندرج در جدول فوق وقتي معتبر است كه فتوكپي ليست بيمه تامين اجتماعي با گواهي سازمان تامين اجتماعي و همچنين كپي آخرين مدرك تحصيلي و گواهي سوابق كاري افراد مذكور ضميمه اين فرم گردد.

2-          در صورتي كه اين جدول جهت درج اطلاعات كافي نمی باشد، اطلاعات اضافي مربوطه به اين جدول را در برگهاي جداگانه درج و ضميمه اين فرم نمائيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ح - خلاصه سوابق كاري اعضاي هيئت مديره شركت و ساير سهامداران

 

خلاصه سوابق كاري:

 

خلاصه سوابق كاري

نام ونام خانوادگي

تاريخ شروع

تاريخ خاتمه

سمت

نوع و فعاليت كاري

نام كارفرما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تذكر :

1-                       چنانچه اين برگ براي درج اطلاعات كافي نباشد به تعداد مورد نياز تكثير نمائيد.

2-                       فتوكپي سوابق كاري فوق را ارائه نمائيد.

 

 

  

 1 - ط -  سازمان اجرايي پيمانكار:

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

2- ط - سازمان اجرايي پيمانكار جهت اجراي پروژه:

 

 

 

 

 

 

 

 

3 ط- مديران و افراد فني و اجرايي كه جهت اجراي پروژه پيش بيني گرديده اند.

 

نام و نام خانوادگي

سمت و مسئوليت در كارهاي اجرايي

رشته تحصيلي

سابقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره : ارايه مدارك تحصيلي و سابقه كار الزامي است.

 

 

 

 

1- ي اقدامات و راهكاري كه پيمانكار در كارهاي مشابه ارايه نموده كه منجر به كاهش زمان اجرا يا كاهش بار مالي گرديده است .

 

رديف

نام پروژه

كارفرما

مشاور

نوع اقدام

نتيجه اقدام

ساير موارد

كاهش زمان اجرا

كاهش هزينه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره : ارايه مستندات اقدامات انجام شده كه به تاييد مشاور یا کارفرمای مربوطه رسيده باشد ضروري است.

 

 

ي چنانچه در مورد نحوه اجراي پروژه از لحاظ كيفي پيشنهادي داريد، ارايه نماييد .

 

 

 

 

 

  

جدول ضريب وزني معيارهاي ارزيابي كيفي پيمانكاران و امتياز هر معيار

 

رديف

معيار ارزيابي كيفي

ضريب وزني

امتياز

امتياز اخذ شده

1

تجربه ( سابقه اجرايي )

30

100

 

2

توان مالي

25

100

 

3

حسن سابقه در كارهاي قبلي

15

100

 

4

توان تجهيزاتي

20

100

 

5

توان فني و برنامه ريزي

10

100

 

 

 

 

 

 

جمع

100

-

 

 

 

 

 

 مباني تعيين امتياز معيارهاي ارجاع كار :

 

1- سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

الف –  سابقه اجرايي در رشته و زمينه كار

1

داشتن 10 سال سابقه اجرائي

10

2

اجراي طرح شبکه فاضلاب با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

25

4

اجراي كارهاي لوله گذاری متناسب با موضوع کار و با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

20

5

اجرا ي كارهاي خاكي متناسب با موضوع کار و با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه

10

 

تبصره : حداكثر امتياز زماني احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته چهار كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه اجرا كرده باشد

 

2- حسن سابقه اجرايي كار در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته:

 

امتياز اين معيار براساس ارزيابي كارفرمايان كارهاي قبلي در پنج سال گذشته و نداشتن سو پیشینه حرفه‌ای تعيين خواهد شد.

 

 

 

 

 

3- توان مالي:

ارزيابي توان مالي براساس اطلاعات حداكثر پنج سال گذشته بشرح زير تعيين خواهد شد و حداكثر ارزيابي توان مالي در صورتي احراز خواهد شد، كه مبالغ زير براي پيمانكاران معادل مبلغ برآوردي مناقصه يا بيشتر از آن باشد :

 

3-1 - پنجاه برابرماليات متوسط سالانه يا هفتاد برابر بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي الحساب پرداخت شده.

3-2 - سه برابر درآمد ناخالص سالانه، مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت.

  3-3 - پنج برابر دارائيهاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارائيها يا دفاتر قانوني.

  3-4 - اعتبار پيمانكار از سوي بانك يا موءسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه.

    بالاترين عدد كسب شده از رديفهاي 1 تا 3 مبناي محاسبات اين معيار خواهد بود و در صورتيكه بالاترين عدد محاسبه شده از مبلغ برآوردي مناقصه کمتر باشد، امتياز مالي به تناسب كاهش مي يابد.

 

 

 

4- توان تجهيزاتي:

حداكثر امتياز به پيمانكاران بر اساس تجهيزات و ماشين آلات در مالكيت آنها مطابق جدول زير تعلق خواهد گرفت ، ( ارائه مدارك مثبته جهت احراز مالكيت الزامي است ارائه سند مالكيت حداكثر امتياز و در صورت ارائه اجاره نامه 50% امتياز تعلق خواهد گرفت)

 

رديف

نوع ماشين آلات( آماده به كار يا در دسترس)

حداقل تعداد ماشين آلات

امتياز

امتياز اخذ شده

1

تراك ميكسر یا بتونیر یا ظرفیت نیم  متر مکعبی

 دستگاه

20

 

2

سيلوي سيمان

يكدستگاه

5

 

3

كاميون كمپرسي

یک دستگاه

5

 

4

تانکر سوخت 16000 لیتری

يكدستگاه

5

 

5

بيل مكانيكي چرخ لاستیکی با قدرت 150 اسب بخار

دو دستگاه

15

 

6

دستگاه کاتر

یک دستگاه

5

 

7

موتور برق دیزل 100 کیلو ولت آمپر

دو دستگاه

5

 

8

موتور جوش دیزل

یک دستگاه

5

 

9

جرثقيل 10 تنی

يكدستگاه

5

 

10

وانت نیسان

دو دستگاه

3

 

11

خودروی سبک

يكدستگاه

2

 

12

تلمبه موتوری 6 اینچ

دودستگاه

6

 

13

ويبراتور شلنگي

سه دستگاه

6

 

14

قالب فلزی ساخت منهول پیش ساخته

پنج قالب

10

 

15

تانکر آب 16000 لیتری

يكدستگاه

3

 

 

 

 

 

 

 

 

a.            - توان فني و برنامه‌ريزي

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

كفايت كاركنان كليدي

40

2

تشریح نحوه برنامه ريزي و كنترل پروژه

40

3

چارت سازماني كارگاه و دفتر مركزي

20

 

 

5-1- كفايت كاركنان فني و عناصر كليدي از نظر دانش و تجربه:

هر پيمانكار با عوامل زير حائز حداكثر امتياز خواهد بود.

 

رديف

سمت

مدرك و رشته تحصيلي

سابقه كار در رشته يا زمينه كاري مرتبط به سال

امتياز

امتياز اخذ شده

1

مدير پروژه

مهندس

15

20

 

2

رئيس كارگاه

مهندس

10

15

 

3

مسئول دفتر فني كارگاه

مهندس

7-8

10

 

4

معاونت اجرايي و جانشين رئيس كارگاه

ليسانس عمران

5

20

 

5

عوامل دفتر فني و نقشه برداري

فوق ديپلم

7*2

35

 

6

مهندس مکانیک

ليسانس

5

20

 

 

 

 

 

5-2- برنامه ريزي و كنترل پروژه :

 

رديف

شرح امتياز دهي هر معيار

امتياز

1

انجام پروژه هاي بدون تاخير غير مجاز (تا تحويل موقت)

40

2

برنامه زمانبندي تفصیلی اجرای عمليات تهیه شده توسط پیمانکار

20

3

برنامه زمانبندي تامين مصالح

20

4

كنترل پروژه و كيفيت مصالح و واحد متره و برآورد دفتر فني

20

برای احراز امتیاز ردیفهای 2 و 3  ارائه برنامه زمانبندی پیشنهادی پیمانکار الزامی است.

تبصره: حداكثر امتياز اين معيار در صورتي احراز مي شود كه پيمانكار طي پنج سال گذشته، حداقل دو پروژه بدون تاخير غيرمجاز(تا تحويل موقت ) وجود داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كارفرما : شركت آب و فاضلاب اردبيل

                    برگ خلاصه برآورد

طرح : شبكه جمع آوري فاضلاب وخط انتقال شهر نمين

فهرست بهای واحد پایه رشته شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب سال 1393

رديف

شرح فصول

بهاي کل (ريال)

دوم

عمليات لوله گذاري با لوله هاي بتنی فاضلابي

155,564,758

چهارم

عمليات لوله گذاري با لوله هاي پلي اتيلن فاضلابي

1,034,696,938

پنجم

عمليات لوله گذاري در نقب

29,569,800

هفتم

احداث آدم روها

951,580,000

هشتم

عمليات خاكي و مرمت نوار حفاري

2,317,848,000

نهم

كارهاي فولادي

560,377,400

يازدهم

كارهاي بتني و قالب بندي

22,468,750

دوازدهم

حمل و نقل

35,425,970

 

جمع فصول

5,107,531,615

 

مبلغ ضریب بالاسری 1.3

1,532,259,485

 

جمع مبلغ فصول پس از اعمال ضریب بالاسری

6,639,791,100

 

مبلغ تجهیز و برچیدن کارگاه

245,000,000

 

جمع کل

6,884,791,100

 

قوانین
1393/10/25
1393/11/16
1393/11/27
1393/11/28
1393/11/29
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
6.1.7.0
V6.1.7.0