آگهی فراخوان مناقصه شماره ( 42 /93) ( یک مرحله ای ) (نوبت سوم و چهارم)
اصلاح شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب مناطق مختلف شهر اردبیل
شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ، اصلاح شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب مناطق مختلف شهر اردبیل و مناطق 13 گانه را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین شرایط واگذار نماید .
1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار : شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا
تلفن:( 33717101 -045 )
2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : معاونت مهندسی و توسعه شرکت
3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: اصلاح شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب مناطق مختلف شهر اردبیل و مناطق 13 گانه با برآورد ریالی (885/200/764/1) ریال
4-اعتبار این پروژه از محل منابع عمرانی شرکت می باشد.
5ـ محل انجام کار : شهراردبیل
6ـ مدت انجام کار : 10 ماه شمسی
7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه : واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به خرید و دریافت اسناد مناقصه از www.abfa-ardabil.co.ir اقدام نمایند.
8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 20.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه ورزش اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)
9ـ تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه : مناقصه گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 25/ 12/93 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 8:30 ( 26/ 12/93 در کمیسیون مناقصه بازگشایی خواهد شد. ضمنا" هزینه درج چهار نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.
10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس : (co.ir .www.abfa-ardabil ) و(Http://iets.mporg.ir
( و (http://tender.bazresi.ir )
و(http://tender.nww.co.ir
) مراجعه فرمایند.
شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
توجه : فایل مربوط به اسناد و برآورد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.
بسمه تعالي
شماره: 42/93
تاريخ : 15/10/93
باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 18394 مورخ 09/10/93 امور آبفای اردبیل ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد درمناقصهشماره 42/93 (يک مرحلهاي) بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.
1ـ موضوع مناقصه : اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل و مناطق 13 گانه
3ـ محل اجراي كار : شهرستان اردبیل
4ـ مبلغ برآوردكار: 1.764.200.885ريال براساس فهرست بهاء رشته توزیع آب سال 93 .
5ـ مدت اجراي كار: 10 ماه شمسي
6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
7ـ دستگاه نظارت : امور آبفای اردبیل و معاونت مهندسی و توسعه شرکت
8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
9ـ نحوه انجام مناقصه: بصورت يک مرحله اي و سه پاكتي خواهد بود.
10ـ مبلغ تضمين شركت در مناقصه 20.000.000ريال است كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير در پاكت "الف" به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود.
الف- واريز نقدي مبلغ فوق به حساب تمرکز سپرده ها به شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه ميدان ورزش اردبيل
ب ـ ضمانتنامه بانکي به نفع کارفرما به نام شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل
- مدت اعتبار تضمينهاي فوق بايد حداقل سه ماه از تاريخ افتتاح پيشنهادها بوده و به علاوه براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامههاي بانکي بايد طبق فرمهاي پيوست اين اسناد تنظيم شود .
11ـ پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .
12ـ اسنادمناقصه طبق آگهی درج شده در سایت www.abfa-ardabil.co.ir ارائه می گردد.
نشاني: اردبیل میدان بسیج جنب هتل دریا امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تلفن 04533717101
13ـ قيمت اسناد مناقصه---ريال است كه مي بايست به حساب شماره ---در وجه ---- واريز گردد .
14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد مناقصه به صورت کتبي مورخ 20/12/93 مي باشد.
15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد مناقصه، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ 22/12/93 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.
16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 25/12/93 مي باشد.
17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل
18ـ اسناد ومدارك مناقصه از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.
19ـ پيمانکار ميبايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد مناقصه ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.
20ـ کارفرما مخير ميباشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در مناقصه مشارکت شرکت مذکور را در مناقصه کن لم يکن نمايد .
21ـ تمام اسناد مناقصه، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد مناقصه درپاكت ب تسليم شود.
22ـ پيشنهادات (در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده که محتوي سه پاکت (الف) و (ب) و (ج ) هر کدام جداگانه در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده ) پيشنهاد دهندگان راس ساعت8:30مورخ 26/12/93 در كميسيون مناقصه گشايش و قرائت خواهد شد و حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاددهندگان در جلسه افتتاح پاکات پيشنهادها آزاد است .
23ـ دستگاه مناقصه گزار در رد ياقبول هر يك از پيشنهادها مختار است. برندگان مناقصه براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/ 83 و آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.
24ـ پيشنهادهاي ارائه شده ، به شرطي مورد بررسي قرار ميگيرند که اوراق و جدولهاي تجزيه بهاي بخشنامه شماره 4951/54 ـ 5453/102 مورخ 9/9/77 و نيز جداول الف ، ب و پ بخشنامه نحوه ارائه پيشنهاد قيمت از سوي پيمانکاران به تفکيک فصلهاي فهارس بها موضوع بخشنامه شماره 76574/100 مورخ 19/8/87 را داشته باشند .(الزامی نیست)
25ـ در صورتي که مبلغ کار مورد مناقصه با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نمودهايد و هنوز به معاونت برنامهريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مينمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصهگزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران معاونت برنامهريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اطلاع دهيد . مشارکت در اين مناقصه موکول به تأييد دفتر مزبور ميباشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي معاونت برنامهريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .
26ـ چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با جدول (4 )و (پ) ارائه شده برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود.
27ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.
28ـ رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در مناقصه و رعايت مهلتهاي مقرر، به معاونت محترم برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.
29ـ محل كميسيون مناقصه: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ آب و فاضلاب اردبيل خواهد بود.
30ـ محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت است .
31ـ برآورد بر اساس فهارس بهاي پايه است .
32ـ کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم بر جمهوري اسلامي ايران اعم از بخشنامههاي سازمان تأمين اجتماعي و امور اقتصادي و دارائي و ... خواهد بود .
33ـ ماليات بر ارزش افزوده به عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) ميباشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .
34ـ قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت ج قرار داده شود.
35 ـ از نظر کميسيون مناقصه ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصهگري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي حداقل قيمت بوده ميباشد .
36 ـ نحوه اعلام برنده مناقصه از طرف کميسيون مناقصه مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .
37- نحوه پرداخت تعديل آحادبها: قيمت پيشنهادي براساس بخشنامه های معاونت محترم برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري تعديل مي شود وشاخص مبناي محاسبه تعديل قسمت فهرست بهائی، يك سه ماهه قبل از پيشنهاد قيمت توسط پيمانكار مي باشد.
38- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط معاونت برنامهريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري ميباشد .
39 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از مناقصه به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده مناقصه ميباشد .
40- پیمانکاران موظف هستند ظرف مدت پانزده روز از تاریخ ابلاغ برنده نسبت به ارائه صلاحیت پیمانکاری از استانداری اردبیل و صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون رفاه و کار و امور اجتماعی استان به امور قراردادهای شرکت اقدام نمایند در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه ایشان ضبط و نفر دوم به عنوان برنده اعلام خواهد شد.
مهر و امضاء شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
|
مهر و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده
|
|
|
تاريخ:
|
تاريخ:
|
شرايط اختصاصی مناقصه
موضوع: اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
علاوه بر مراتبي كه در دعوتنامه اين مناقصه ذكر شده است ، شرايط مشروح زير نيز در اين مناقصه مورد عمل قرار خواهد گرفت:
1- داوطلب مشاركت در مناقصه بايد پيشنهاد خود را در يك پاكت سربسته لاك و مهر شده كه محتوي سه پاكت جداگانه « الف » ، « ب» و «ج » ميباشد ، به ترتيب بندهاي بعدي تنظيم و در موعد مقرر به دستگاه مناقصه گزار تسليم نمايد. در روي پاكت فوقالذكر و هر يك از پاكتهاي « الف» ، « ب» و «ج» بايد موضوع مناقصه ، نام و نشاني مناقصهگر و تاريخ تسليم پيشنهاد نوشته شود و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، به دستگاه مناقصهگزار تسليم گردد.
2- منظور از پيشنهاد مناقصه ، تمام اسناد و مدارك مشروح در بندهاي 3 ، 4 و 5 است كه بر حسب مورد در داخل يكي از سه پاكت « الف » ، « ب» يا «ج »قرار داده ميشوند.
3- اسناد و مدارك پاكت « الف» : ( لاک و مهر شده )
در پاكت « الف» منحصراً تضمين شركت در مناقصه كه بايد به شرح مندرج در دعوتنامه تهيه گردد، قرار داده ميشود.
4- اسناد و مدارك پاكت « ب»: ( لاک و مهر شده )
مداركي كه بايد در پاكت « ب» قرار داده شود، شامل دو قسمت است:
اين قسمت از پاكت « ب» شامل اسناد و مداركي است از طرف دستگاه مناقصهگزار در اختيار شركتكنندگان در مناقصه قرار داده شده است و بايد بدون درج هيچگونه مطلب، عدد و مبلغي به مهر و امضاي مجاز مناقصهگر برسد و مشتمل بر موارد زير است: (که بصورت چاپ شده از پایگاه اطلاع رسانی و سایت شرکت )
4-1-1-اصل شرایط شركت در مناقصه که مي بايست حتما امضاء و مهر اصل گردد.
4-1-2-اسناد مناقصه ( كليه بخشها و مجلدات)
4-1-3-هر نوع ضمايم و مداركي كه بعداٌ از طرف كارفرما ارسال شده باشد ( از قبيل تغييرات در پارهاي از مشخصات و غيره)
اين قسمت از پاكت « ب» شامل مداركي است كه مناقصهگر تهيه خواهد كرد و بايد همراه با قسمت يكم در پاكت « ب» قرار داده شود و مشتمل بر موارد زير است:
4-2-1-فرم خود اظهاري تكميل شده توسط پيمانكار ، مطابق نمونه پيوست
4-2-2-رونوشت اساسنامه شركت
4-2-3-رونوشت آخرين آگهي ( داراي اعتبار در روز تسليم پيشنهادها) روزنامه رسمي در مورد دارندگان امضاي مجاز مناقصهگر براي اسناد مالي و تعهدآور
4-2-4- آخرين گواهي احراز صلاحيت از سايت معاونت محترم برنامهريزي و نظارت راهبردي (پرينت از سايت مربوطه با در نظر گرفتن تاريخ يک هفته قبل از روز افتتاح پاکات مناقصه)
4-2-5- گواهي صورتحسابهاي مالي حسابرسي شده پيمانکار مطابق مصوب 26510/ت 39039 ک مورخ 9/2/88 (الزامی نمی باشد.)
توجه 1: در ميان اسناد و مدارك پاكت «ب» نبايد هيچگونه اثري از قيمت يا توضيح اشاره كننده به آن وجود داشته باشد.
توجه 2: در صورتي كه دارندگان امضاي مجاز در اساسنامه حق دادن وكالت به غير را داشته باشند و مناقصه گر به وكالت از طرف مسئولان شركت پيشنهاد بدهد، ارايه رونوشت مصدق وكالتنامه رسمي نيز الزامي است.
5- اسناد و مدارك پاكت « ج» : ( لاک و مهر شده )
در پاكت «ج » مدارك مشروح زير كه بايد مطابق الگوي ارايه شده و تهيه و تكميل گردند ، قرار داده ميشود:
5-1- برگ پيشنهاد قيمت و فرم بيمه نامه تكميل شده مطابق با فرم پيوستي
چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با مبلغ مندرج در جدول شماره (4) و جدول (پ) ارائه شده برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود. ( الزامی نمی باشد .)
5-2- اوراق و جداول تجزيه بها، موضوع بخشنامه شماره 4951/54-5453/102 مورخ 9/9/1377 و بخشنامه شماره 76574/100 مورخ 19/8/87 در 2 نسخه كاملاً مشابه و مجزا (الزامی نمی باشد)
6- مناقصهگر بايد تمام اسناد و مدارك مناقصه را كه در بندهاي 3 ، 4 و 5 ذكر شده بدون تغيير ، حذف و يا قراردادن شرط در آن ، تنظيم و حسب مورد تكميل و مهر و امضا نموده و به دستگاه مناقصهگزار تسليم نمايد . چنانچه با تشخيص كميسيون مناقصه بعضي از اوراق غير تعهدآور و مهر و امضا نشده باشند، مناقصهگر در جلسه مناقصه آنها را مهر و امضا خواهد كرد . در غير اينصورت ، آن پيشنهاد ناقص و مردود خواهد بود.
7- پيشنهادهاي مناقصه بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيچ نوع ابهام ، خدشه ، عيب ، نقص و قلمخوردگي نداشته باشد در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك مناقصه با ارايه پيشنهاد مشروط، مبهم و بر خلاف شرايط مناقصه و يا نداشتن تضمين كافي ، آن پيشنهاد مردود است و عينا به مناقصهگر مسترد ميشود. نام اين مناقصهگران به سازمان مديريت و برنامهريزي كشور اعلام ميشود تا اقدامهاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.
8- هر يك از دعوت شدگان كه نسبت به مفهوم اسناد و مدارك مناقصه ابهامي داشته باشد ، بايد ظرف مهلت تعيين شده در دعوتنامه مراتب را كتباً به کارفرما اطلاع دهد و تقاضاي توضيح كتبي نمايد.
9- هر گونه توضيح يا تجديد نظر يا حذف و اضافه نمودن اسناد و مدارك مناقصه و نحوه تغيير و تسليم آنها ، كتبا از سوي کارفرما اعلام و جزو اسناد و مدارك پيمان منظور خواهد شد.
10- مناقصهگزار حق تغيير ، اصلاح يا تجديد نظر در اسناد و مشخصات را قبل از انقضاي مهلت تسليم پيشنهادها براي خود محفوظ ميدارد و اگر چنين موردي پيش آيد ، مراتب به دعوتشدگان ابلاغ ميشود و در صورتي كه پيشنهادي قبل از ابلاغ مراتب مزبور تسليم شده باشد ، مناقصهگر حق دارد تقاضاي استرداد آن را بنمايد. از آنجا كه ممكن است تجديد نظر يا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغيير مقادير يا قيمتها باشد، در اين صورت دستگاه مناقصهگزار ميتواند آخرين مهلت دريافت پيشنهادها را با اعلام كتبي به مناقصهگران به تعويق اندازد به نحوي كه آنان فرصت كافي براي اصلاح و تجديد نظر در پيشنهاد خود را داشته باشند.
11- رقم پيشنهادي قيمت بايد براي كل به عدد و حروف در برگ پيشنهاد نوشته شود. براي تعيين برنده مناقصه ارقامي كه به حروف نوشته شده ملاك عمل خواهد بود و پيشنهادي كه قيمت كل به حروف را نداشته باشد، مردود است.
12- ميزان اضافه يا تخفيف پيشنهادي مناقصهگران نسبت به برآورد بر حسب درصد و با دو رقم اعشار با روش استاندارد گرد كردن محاسبه ميشود. به اين ترتيب كه چنانچه رقم سوم اعشار از صفر تا 4 باشد، رقمهاي سوم و پس از آن حذف ميگردد و اگر رقم سوم 5 تا 9 باشد، ضمن حذف رقمهاي سوم به بعد ، يك واحد به رقم دوم اضافه ميشود. ضريب پيمان نيز به همين روش ( اما غير درصدي ) با چهار رقم اعشار محاسبه ميگردد.
13- ابتدا پاكتهاي « الف» باز شده و در صورت صحت تضمين از نظر مبلغ ، نوع و فرم آن ، پاكتهاي « ب» مربوط گشوده ميشود. سپس مدارك پاكتهاي « ب» مورد بررسي قرار گرفته و تنها در صورت كامل بودن، پاكتهاي «ج» مربوط گشوده خواهد شد
14- برنده مناقصه بر اساس قانون برگزاري مناقصات و با توجه به مدارك ارايه شده تعيين
ميگردد.
15- مدت اعتبار پيشنهادها (حداكثر فاصله زماني بين پايان مهلت تسليم پيشنهادها و ابلاغ كارفرما به برنده مناقصه مبني بر پذيرش پيشنهاد وي) سه ماه مي باشد.
16- برنده مناقصه بايد حداكثر تا هفت روز پس از ابلاغ كارفرما به او ، با سپردن تضمين انجام تعهدات بر اساس قيمت پيشنهادي خود، به انعقاد پيمان مبادرت نمايد. در غير اين صورت تضمين شركت او در مناقصه ، بدون هيچ تشريفات قضايي به نفع كارفرما ضبط ميشود و حق هيچگونه اعتراض ندارد. در صورتي كه برنده مناقصه در مهلت پيشبيني شده فوق حاضر به انعقاد پيمان نشود. نفر دوم به عنوان برنده مناقصه اعلام ميگردد و چنانچه او نيز با توجه به موارد ياد شده بالا، حاضر به انعقاد پيمان نشود ، تضمين شركت او هم به نفع كارفرما ضبط ميشود و مناقصه تجديد خواهد شد.
17- تضمين شركت در مناقصه برنده مناقصه پس از اعلان كتبي كارفرما به برنده مناقصه در مقابل تسليم تضمين انجام تعهدات مسترد ميگردد . تضمين شركت در مناقصه برنده دوم نيز بلافاصله پس از تحويل تضمين انجام تعهدات نفر اول برگردانده خواهد شد.
18- محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت می باشد.
19- برآورد بر اساس فهارس بهاي پايه است .
21- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم بر جمهوري اسلامي ايران اعم از بخشنامههاي سازمان تأمين اجتماعي و امور اقتصادي و دارائي و ... خواهد بود .
22- ماليات بر ارزش افزوده به عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) ميباشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .
23- حقوق دولتي مورد تقاضاي دستگاههاي مسئوول دولتي طبق مفاد شرايط عمومي و خصوصي از صورت كاركردهاي پيمانكار كسر ميشود.
24- برای احراز اصالت امضای صاحبان امضای مجاز در اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت ارائه گواهی امضای تائید شده توسط دفاتر اسناد رسمی الزامی است.
25- کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضای مجاز و شناسنامه پدر افراد مزبور
مهر و امضاء مجاز مناقصهگزار مهرو امضاء مجاز مناقصهگر
امضاء پيشنهاد دهنده : امضاء كارفرما
باسمه تعالي
تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان
در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337
مربوط به مناقصه: اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.
همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانكار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانكار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.
اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.
مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.
تاريخ : نام پيشنهاد دهنده :
نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :
باسمه تعالي فرم شماره 6
نمونه فرم بيمه نامه ها ، كارها
موضوع مناقصه: اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه بدينوسيله تاييد مينمايدكه چنانچه بعنوان برنده مناقصه فوق انتخاب گردد در موقع عقد قرارداد آن قسمت از عمليات موضوع قرارداد مناقصه مزبور را بطوريكه در شرايط مناقصه و ماده 21 شرايط عمومي پيمان پيش بيني شده است در مقابل خطرات احتمالي مربوط به اجراي عمليات نزديكي از شركتهاي بيمه مورد قبول كارفرما بشرح جدول زير بيمه نمايد.
عمليات موضوع بيمه
|
حوادث موضوع بيمه
|
مبلغ كل مورد بيمه
|
هزينه بيمه
|
|
|
|
|
ضمناً تاييد مي نمايد كه جدول فوق الذكر با اطلاع كامل از نرخ بيمه و فرانشيز و غيره تكميل و در پاكت "ب" تسليم شده است.
همچنين تاييد مي شود در موقع مبادله قرارداد بيمه نامه مربوط تنظيم و تسليم گردد و چنانچه بعلت تشريفات بيمه يا هر علت ديگر اين امر ميسر نشود تا حداكثر سه ماه پس از مبادله قرارداد مكلف به تسليم بيمه نامه مربوط بوده و در صورت تأخير آنگاه دستگاه اجرايي مطابق ماده21 شرايط عمومي پيمان راسا" در اين مورد اقدام خواهد نمود و البته چنانچه در اين خلال حوادث سوئي پيش آمد نمايد كه به عمليات انجام شده آسيب وارد نمايد اين پيشنهاد دهنده مسئول خسارت ناشيه مي باشد.
نام و نام خانوادگي و سمت و مهر و امضاء پيشنهاد دهنده براي اسناد مالي و تعهد آور
فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار
مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ............................براي مشاركت در مناقصه پروژه اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
، كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.
رديف
|
نام پروژه
|
رشته كار
|
نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد
|
مبلغ قرارداد
|
مبلغ كاركرد قرارداد
|
ظرفيت پايه در رشته
|
مانده ظرفيت
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
چنانچه سازمان مديريت و برنامه ريزي ظرفيت آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.
تاريخ امضاء مجاز و تعهد آور
اين برگ جزء لاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به پيمانكار تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط پيمانكار پيشنهاددهنده ، در پاكات الف قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و بهمراه اسناد و مدارك مورد نياز به سازمان مديريت و برنامه ريزي ارسال گردد.
برگ پيشنهاد قيمت
موضوع مناقصه: اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت در مناقصه ، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات فني ، نقشه هاي كلي وتفصيلي اجرايي ، فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي مناقصه و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه اصلاح و توسعه بخشی از شبکه توزیع آب و استانداردسازی انشعابات آب اردبیل
وپس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه :
1- عمليات موضوع مناقصه فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك مناقصه پيمان به شرح زير انجام دهم.
مبلغ پيشنهادي ( به عدد ) --------- ريال و ( به حروف ) ---------------------------------------- ريال
2- چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:
الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت هفت روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.
ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، ماشين آلات و تجهيزات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در مدت مندرج در اسناد و مدارك مناقصه به اتمام برسانم.
3- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.
4- اطلاع كامل دارم كه دستگاه مناقصه گزار الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .
5- تحت عنوان تضمين شركت در مناقصه و به منظور تعهد به امضا و مبادله پيمان و تسليم تضمين اجراي تعهد ، تضمين دعوتنامه را به نفع كارفرما در پاكت «الف» تقديم داشته ام.
تاريخ : نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده
گزارش طرح
موقعيت پروژه
پروژه مورد نظر شامل اصلاح بخشي از شبكه توزيع آب و استانداردسازي انشعابات آب وکلیشه زنی شیرآلات تحت مديريت امور آب و فاضلاب اردبيل مي باشد كه در سطح شهراردبیل – مناطق 13 گانه وحوزه استحفاظی آن و در طول مترهای مختلف واقع گرديده است
در پروژه فوق از لوله هاي با اقطار 90 الي 400 ميليمتري پلي اتيلن بانضمام شير فلكه هاي مربوطه واتصالات چدنی یاپلی اتیلنی استفاده خواهدشد .
دامنه و مقادير كار
كارهاي موضوع اين پيمان عبارتست از اصلاح و توسعه بخشي از شبكه توزيع آب و استانداردسازي انشعابات آب بخشي از شبكه توزيع آب تحت مديريت امور آب و فاضلاب اردبيل كه از بخشهاي زير تشكيل شده است :
1- عمليات لوله گذاري با لوله پلي اتيلن قطر 90 ميليمتر و به طول 400 متر.
2- عمليات لوله گذاري با لوله پلي اتيلن قطر 110 ميليمتر و به طول 2600 متر.
3- عمليات لوله گذاري با لوله پلي اتيلن قطر 160 ميليمتر و به طول 2200 متر.
4- عمليات لوله گذاري با لوله پلي اتيلن قطر 250 ميليمتر و به طول 500 متر.
5- عمليات لوله گذاري با لوله پلي اتيلن قطر 400 ميليمتر و به طول 100 متر.
6- استانداردسازي انشعابات به تعداد 458 فقره .
برآورد هزینه اجرایی اصلاح و توسعه شبکه بر اساس فهرست بهای شبکه آب 93
|
|
|
ردیف
|
شرح عمليات
|
شماره رديف فهرست بها
|
بهای واحد به ريال
|
واحد
|
مقدار
|
بهای کل(ريال)
|
|
|
1
|
لوله گذاری با لوله پلی اتیلن 90 به عمق 1.5 متر
|
٠۴٠١٠ 4
|
60,800
|
مترطول
|
400
|
24,320,000
|
|
2
|
لوله گذاری با لوله پلی اتیلن 110 به عمق 1.5 متر
|
٠۴٠١٠۵
|
65,000
|
مترطول
|
2600
|
169,000,000
|
|
3
|
لوله گذاری با لوله پلی اتیلن 160 به عمق 1.5 متر
|
٠۴٠١٠٨
|
86,300
|
مترطول
|
2200
|
189,860,000
|
|
4
|
لوله گذاری با لوله پلی اتیلن 250 به عمق 1.75 متر
|
٠۴٠١١٢
|
108,500
|
مترطول
|
500
|
54,250,000
|
|
5
|
لوله گذاری با لوله پلی اتیلن 400 به عمق 1.75 متر
|
٠۴٠١١۶
|
170,000
|
مترطول
|
100
|
17,000,000
|
|
6
|
اضافه بهای اجرای متعلقات روی لوله پلی اتیلن 110
|
0401051
|
91,000
|
عدد
|
40
|
3,640,000
|
|
7
|
اضافه بهای اجرای متعلقات روی لوله پلی اتیلن 160
|
0401081
|
120,820
|
عدد
|
34
|
4,107,880
|
|
8
|
اضافه بهای اجرای متعلقات روی لوله پلی اتیلن 250
|
0401121
|
151,900
|
عدد
|
10
|
1,519,000
|
|
9
|
اضافه بهای اجرای متعلقات روی لوله پلی اتیلن 400
|
0401161
|
238,000
|
عدد
|
5
|
1,190,000
|
|
10
|
اضافه بهای اجرای متعلقات روی لوله آزبست 100
|
0101021
|
123,900
|
عدد
|
27
|
3,345,300
|
|
11
|
اضافه بهای اجرای متعلقات روی لوله آزبست 150
|
0101031
|
129,150
|
عدد
|
31
|
4,003,650
|
|
12
|
حمل و نصب شیر کشویی، به قطر 65 تا 10٠ میلیمتر.
|
050101
|
225,000
|
عدد
|
20
|
4,500,000
|
|
13
|
حمل و نصب شیر کشویی، به قطر ١۵٠ تا ٢۵٠ میلیمتر.
|
٠۵٠١٠٢
|
302,000
|
عدد
|
14
|
4,228,000
|
|
14
|
حمل و نصب شیر کشویی، به قطر ٣٠٠ تا ۴٠٠ میلیمتر.
|
٠۵٠١٠٣
|
574,000
|
عدد
|
2
|
1,148,000
|
|
15
|
احداث حوضچه بتنی شیر، به عمق تا ۳ متر.
|
۰۶۰۱۰۱
|
4,280,500
|
مترمکعب بتن
|
25
|
107,012,500
|
|
16
|
حمل و نصب کمربند چدنی (بست انشعاب) روی لوله آزبست،پلی اتیلن به قطر 50 تا 110 میلی متر و نصب شیر انشعاب به قطر 2/1 تا 1 اینچ.
|
٠٧٠١٠١
|
50,400
|
عدد
|
166
|
8,366,400
|
|
17
|
حمل و نصب کمربند چدنی (بست انشعاب) روی لوله آزبست،پلی اتیلن به قطر 125تا 200 میلی متر و نصب شیر انشعاب به قطر 2/1 تا 1 اینچ.
|
٠٧٠١٠٢
|
60,600
|
عدد
|
292
|
17,695,200
|
|
18
|
گرفتن انشعاب با استفاده از کمربند از لوله چدنی نشکن به قطر 60 تا 100 میلی متر
|
٠٧٠٢٠١
|
116,000
|
عدد
|
166
|
19,256,000
|
|
19
|
گرفتن انشعاب با استفاده از کمربند از لوله چدنی نشکن به قطر 150 تا 200 میلی متر
|
٠٧٠٢٠٢
|
129,000
|
عدد
|
292
|
37,668,000
|
|
20
|
حمل و نصب شیر قطع و وصل به قطر 2/1 تا 1 اینچ
|
٠٧٠٣٠١
|
111,000
|
عدد
|
458
|
50,838,000
|
|
21
|
حمل و نصب شیر فلکه به قطر 2/1 تا 1 اینچ
|
٠٧٠ 4 ٠١
|
46,100
|
عدد
|
458
|
21,113,800
|
|
22
|
حمل و نصب شیر یکطرفه به قطر 2/1 تا 1 اینچ
|
٠٧٠۵٠١
|
46,100
|
عدد
|
458
|
21,113,800
|
|
23
|
حمل و نصب کنتور آب به قطر 2/1 تا 1 اینچ
|
٠٧٠۶٠١
|
50,700
|
عدد
|
458
|
23,220,600
|
|
24
|
حمل و نصب لوله انشعاب به قطر 2/1 تا 1 اینچ
|
٠٧٠٧٠١
|
98,800
|
متر طول
|
1374
|
135,751,200
|
|
25
|
اضافه بها برای ردیف لوله گذاری در صورتی که حفر ترانشه در زمین های سخت و خاکریزی با استفاده از وسایل مکانیکی مقدور نباشد و عملیات خاکی با دست و تا عمق حداکثر 2 متر انجام شود.
|
٠٨٠١٠٢
|
71,700
|
متر مکعب
|
112
|
8,030,400
|
|
26
|
اضافه بها برای ردیف لوله گذاری در صورتی که حفر ترانشه با استفاده از کمپرسور انجام شود.
|
٠٨٠١٠٣
|
730,500
|
متر مکعب
|
55
|
40,177,500
|
|
27
|
اضافه بها به ردیفهای فصلهای لوله گذاری و احداث حوضچه ها و نصب انشعابها، چنانچه حفاری در زمین های سنگی با استفاده از چکش هیدرولیکی انجام شود.
|
٠٨٠١٠۴
|
215,000
|
متر مکعب
|
70
|
15,050,000
|
|
28
|
خاکبرداری اضافی در زمین ریزشی با وسایل مکانیکی
|
٠٨٠٢٠١
|
13,500
|
متر مکعب
|
120
|
1,620,000
|
|
29
|
خاک ریزی در زمین ریزشی با وسایل مکانیکی
|
٠٨٠٢٠٢
|
33,700
|
متر مکعب
|
120
|
4,044,000
|
|
30
|
تخریب پوشش آسفالتی بدون استفاده از کاتر
|
٠٨٠۶٠١
|
389,000
|
متر مکعب
|
80
|
31,120,000
|
|
31
|
تخریب پوشش بتنی در مسیر لوله
|
٠٨٠٦٠٢
|
843,000
|
متر مکعب
|
15
|
12,645,000
|
|
32
|
تخریب هر نوع پوشش، به استثنای پوشش آسفالت و بتن،در مسیر لوله.
|
٠٨٠۶٠٣
|
299,500
|
متر مکعب
|
15
|
4,492,500
|
|
33
|
برش آسفالت با كاتر به عمق تا 7 سانتيمتر
|
080604
|
4,880
|
مترطول
|
10800
|
52,704,000
|
|
34
|
اضافه بها به رديف 080604 به ازاي هر سانتيمتر اضافه عمق مازاد بر 7 سانتيمتر
|
080605
|
695
|
مترطول
|
32400
|
22,518,000
|
|
35
|
تخريب پوشش آسفالتي بين دو خط برش داده شده با كاتر در مسير لوله.
|
080606
|
233,500
|
مترمكعب
|
324
|
75,654,000
|
|
36
|
اضافه بها به ردیفهای فصلهای لوله گذاری، برای تهیه،حمل و پخش خاک مناسب به جای استفاده از خاک سرند شده محلی
|
٠٨١٠٠١
|
22,700
|
مترمكعب
|
125
|
2,837,500
|
|
37
|
جمع آوری خاک و مواد زاید و حمل تا 500 متر
|
081002
|
18,800
|
متر مکعب
|
665
|
12,501,973
|
|
38
|
حمل خاک و مواد زاید بیش از 500 متر تا 10 کیلومتر
|
081101
|
32,965
|
متر مکعب- کیلومتر
|
665
|
21,921,677
|
|
39
|
حمل خاک و مواد زاید بیش از 10 کیلومتر تا 30 کیلومتر
|
081102
|
47,400
|
متر مکعب- کیلومتر
|
665
|
31,520,931
|
|
40
|
تهیه ،خم کردن و کارگذاشتن میلگرد آجدار به قطر تا 10 میلی متر.
|
٠٩٠٢٠١
|
27,100
|
کیلوگرم
|
225
|
6,097,500
|
|
41
|
تهیه ،خم کردن و کارگذاشتن میلگرد آجدار به قطر 12 تا 18 میلی متر.
|
٠٩٠٢٠٢
|
21,600
|
کیلوگرم
|
500
|
10,800,000
|
|
42
|
تهیه و نصب دریچه چدنی آدم رو با قاب مربوط به طور کامل
|
٠٩٠۴٠٢
|
26,700
|
کیلوگرم
|
125
|
3,337,500
|
|
43
|
تهیه مصالح ساخت و ریختن بتن از نوع C 20(پشت بندوزیرسازی)
|
100104
|
946,500
|
متر مکعب
|
25
|
23,662,500
|
|
|
جمع
|
|
|
|
1,304,882,311
|
|
|
هزینه بالاسری
|
|
|
|
391,464,693
|
|
|
هزینه تجهیز کارگاه
|
|
|
|
67,853,880
|
|
|
جمع کل
|
|
|
|
1,764,200,885
|
|