جمعه, 10 فروردين 1403
مشخصات عمومی
واگذاری اتفاقات شبکه توزیع آب شهر اردبیل
تجدید(56/93)(نوبت سوم و چهارم)
فراخوان
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالي

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه شماره ( 56 /93) ( یک مرحله ای ) (نوبت سوم و چهارم)

واگذاری اتفاقات شبکه توزیع آب شهر اردبیل

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ومعاملات داخلی شرکت اتفاقات شبکه توزیع آب شهر اردبیل را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین شرایط واگذار نماید­.

1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا  تلفن:( 33717101 -045 )

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : معاونت بهره برداری شرکت

3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: واگذاری اتفاقات شبکه توزیع آب شهر اردبیل با برآورد ریالی (13.477.936.470) ریال

4-اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی شرکت می باشد.

5ـ محل انجام کار : شهر اردبیل

6ـ مدت انجام کار  : 12 ماه شمسی

7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی: واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد مناقصه از www.abfa-ardabil.co.ir اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 150.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه بسیج اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)

9ـ تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد ارزیابی : مناقصه­گران پس  از  دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 14/02/94 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 9.30 ( مورخ 15/02/94 در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه درج چهار نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir )

و(co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.

                                                                        

                                                                                    شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل


توجه : فایل مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.


 

 

شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

 

اسناد ارزيابي كيفي مناقصه‌گران

 

 

موضوع مناقصه:

برونسپاری اتفاقات اردبیل

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست

 

            شـــــرح                                                                               شماره صفحه

 

 


تعهدنامه                                                                                                                                                                  2

کليات                                                                                                                                                                      3

گزارش شناخت                                                                                                                                                      5

بخش اول: جداول معيارهاي مربوط به اطلاعات پيمانكاران (توسط پيمانكار تكميل مي‌گردد)                               7

بخش دوم: جداول معيارها و سنجش امتيازات ارزيابي كيفي پيمانكاران  (توسط پيمانكار تكميل مي‌گردد)         17

بخش سوم: جداول معيارها و سنجش امتيازات ارزيابي كيفي پيمانكاران  (توسط هيات تكميل مي‌گردد)            26
» تعهد نامه «

 

اينجانب مدير عامل شرکت .................................... اعلام مي­دارد که اطلاعات درخواستي در فرمهاي مندرج در اسناد ارزيابي پيوست را تکميل و به همراه ضمائم آن به تعداد ..................... صفحه ارائه نموده است و در صورت عدم رعايت موارد فوق در هر يک از فرمها امتياز مربوطه صفر تلقي شده و هيچگونه ادعاي بعدي وجود نخواهد داشت .                                                     .

 

 

 

 

                                                                        مهر شرکت و امضاء مدير عامل شرکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کليات

تذکر : شرکت کنندگان مي بايست اطلاعات درخواستي در فرمهاي پيوست را صحيح و دقيق کامل نموده و مستنداتي که جهت اثبات موارد اظهار شده از سوي کميسيون ارزيابي درخواست شده  تهيه و به صورت طبقه بندي شده ، صفحه بندي نموده و پس از صحافي در پاکت سر بسته اي که روي آن موضوع کار ، نام ، نشاني و شماره تلفن و فاکس شرکت کننده و نيز تاريخ تسليم نوشته شده ، تحويل نمايند بديهي است که امتياز موارد بدون مستندات حذف خواهد شد .

مسئوليت صحت کليه کپي ها ، اسناد و مدارک ارائه شده و اطلاعات درج شده و مطالب ابراز شده با شرکت کنندگان بوده و چنانچه تناقضي مشاهده گردد کارفرما حق خواهد داشت تا به تناسب امر تصميمات مقتضي اتخاذ نمايد

ضمناً پيمانکار مکلف است کليه مدارک و فرمهاي پيوست و تمامي اطلاعات ارسال را به مهر و امضاء (مجاز) و تعهدآور (براساس مفاد اساسنامه شرکت و آخرين تغييرات آن) رسانده و تحويل کارفرما نمايد کليه اطلاعات درخواستي علاوه بر اينکه در فرمت ارائه شده در اسناد ارزيابي تکميل خواهد شد مي­بايست ضميمه اسناد ارزيابي و صفحه بندي گردد .

بديهي است مدارک فوق الذکر جزء لاينفک اسناد مناقصه و پيمان بوده و پيمانکار در قبال تعهدات مزبور متعهد و مسئول خواهد بود .

آخرين مهلت عودت اسناد ارزيابي تکميل شده از طرف پيمانکاران بين ساعات 8 تا 10 برابر مفاد مندرج در آگهي ..................... مي باشد . محل تحويل اسناد ارزيابي تکميل شده اردبيل -  ميدان بسيج -  جنب هتل دريا -  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل مي باشد .

 

 

 

 

 

 

مهر و امضاي مجاز و تعهدآور

 

 

 

 

 

 

 

گزارش شناخت براي اسناد ارزيابي كيفي مناقصه‌گران

 

گزارش شناخت پروژه شامل موارد زير مي باشد:

1-            عنوان ، مشخصات كلي ، اهداف كيفي و كمي پروژه

2-         سازمان كارفرمايي

3-         برنامه زماني كلي اوليه (متناسب با تعهدات موضوع مناقصه)

4-         اطلاعات تامين مالي پروژه

5-         اسناد فني و نقشه ها و اطلاعاتي كه وضعيت پروژه را براي مناقصه گر از نظر شرايط كار تبيين كند

6-         برنامه تداركاتي پروژه (تداركات داخلي و خارجي) ، حسب مورد

7-         قوانين خاص و مقررات اختصاصي پروژه ( نظير بيمه يا الزامات ايمني و زيست محيطي خاص) ، حسب مورد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش شناخت پروژه

1ـ عنوان پروژه :

برونسپاری اتفاقات اردبیل

2ـ شرح مختصري از کار :

بهره برداری و نگهداری شبکه توزیع آب آشاميدني با دستورالعملهاي ابلاغي از طرف كارفرما در شهر اردبیل  با استفاده از تأسيسات و تجهيزات شركت آب و فاضلاب استان شامل :

1-1-     رفع كليه اتفاقات شبکه توزیع آب به نحوي که فرایند توزیع آب دچار اختلال يا وقفه نشود.

1-2-     جلوگيري از بروز هرگونه كم آبي در سطح شهر با مانور شیرآلات.

1-3-     برقراری مداوم جریان آب در شبکه توزیع.

1-4-     مانور،تعمیر ، بازسازی و مرئی نگهداشتن شیرآلات شبکه توزیع.

1-5-     بازسازی و پاک سازی حوضچه های شیرآلات شبکه توزیع.

1-6-     علامت گذاری و پلاک کوبی شیرآلات شبکه توزیع.

1-7-     قطع و وصل آب شبکه برای عملیاتهای رفع اتفاق، اصلاح و توسعه شبکه.

1-8-     بروز رسانی نقشه های ازبیلت و اجرای  PMشبکه توزیع آب.

1-9-          انجام خدمات  نگهباني ، حفاظت فیزیکی و نظافت ساختمانهاي مربوط به اداره اتفاقات  .

1-10-       انجام خدمات تخليه و بارگيري و جابجايي كالا در محلهاي مورد نياز موضوع قرارداد.

1-11-كليه عمليات نگهداري , تعميرات ، راهبري ، راه اندازي به شرح مفاد قرارداد .

 

3ـ مبلغ برآورد اوليه عمليات :

به مبلغ  حدود 470/936/477/13 ريال

4ـ مدت عمليات : 12 ماه شمسي

5ـ نحوه تعديل آحاد بهاء :

برای قرارداد مذکور تعدیلی تعلق نمی گیرد

6ـ  محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت بوده و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد. 

7- پيمانکار موظف است کليه دستورالعمل و استانداردهاي مرتبط ابلاغي معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري را رعايت کند .

8 ـ کسورا ت قانوني از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم جمهوري اسلامي ايران اعم از قوانين و مقررات و ضوابط سازمان تأمين اجتماعي ، وزارت امور اقتصادي و دارائي خواهد بود .

9 ـ ماليات بر ارزش افزوده بر عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) مي باشد و طبق قوانين و مقررات مربوطه عمل خواهد شد .

10 ـ دستگاه نظارت :

نظارت کارگاهی بعهده امور آب و فاضلاب اردبیل و نظارت عالیه به عهده معاونت بهره برداری شرکت می باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جداول و فرمهاي ارزيابي

 

 

 

 

بخش اول

 

جداول معيارهاي مربوط به اطلاعات پيمانكاران

 

 

موضوع فصل سوم آيين نامه اجرايي بند (ج)

ماده 12 قانون برگزاري مناقصات

(توسط پيمانكار تكميل مي‌گردد)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مقدمه

اين پرسشنامه به‌استناد بند (ج) ماده (12) قانون برگزاري مناقصات مصوب 1383 هيات وزيران و آئين نامه اجرائي مصوب شماره 84136/ت33560 هـ مورخ 16/7/1385هيات وزيران و آئین نامه معاملات داخلی شرکت به منظور ارزيابي كيفي مناقصه گران شركت كننده در مناقصات تهيه شده است.

هدف از موازين و معيارهاي ارزيابي كيفي مناقصه گران، تحقق افزايش كارايي مناقصات، تضمين كيفيت خدمات، به كارگيري مناقصه گران توانمند و با سابقه و ايجاد محيط رقابت كيفي براي توسعه فعاليتهاي اقتصادي مي باشد.

بديهي است از شركت كنندگان محترم در اين ارزيابي انتظار مي رود ضمن رعايت كامل مفاد آئين‌نامه، اطلاعات درخواستي را در نهايت دقت به همراه مستندات و مدارك لازم ارائه نمايند. مسئوليت صحت کليه کپي ها ، اسناد و مدارک ارائه شده ، مطالب مندرج در جداول و تکميل شدن آنها به عهده پيمانکار است .   لازم به يادآوري است كه مطابق بند (ت) ماده 9 آيين‌نامه اجرايي ماده 12 قانون برگزاري مناقصات، اگر اثبات گردد كه پيمانكاران در فرآيند ارزيابي كيفي مناقصه‌گران از مدارك جعلي يا اطلاعات خلاف واقع، تهديد، تطميع، رشوه و نظائر آن براي قبول پيشنهادها استفاده كرده‌اند، به تشخيص هيات رسيدگي به شكايات، به مدت 2 سال از ارجاع كارهاي موضوع اين آيين‌نامه محروم مي‌شوند.

 

معيارهاي ارزيابي كيفي و جداول سنجش امتيازات

     ارزيابي كيفي براساس پاسخ به فرم هاي 1 تا 5 و ساير اسناد خواسته شده صورت خواهد گرفت و مناقصه گران داوطلب شركت در مناقصه مي بايست جداول پيوست و مدارك مورد لزوم را پس از تكميل همراه با مدارك و مستندات مورد نياز به صورت منظم و طبقه بندي شده و به همراه فهرست كامل جهت بررسي هيات ارزيابي كيفي مناقصه ارائه نمايند. كليه مدارك ارائه شده بايد مهر و امضای اصل صاحبان امضاء مجاز را داشته باشد.

 

فرم الف  ( اطلاعات عمومي)

      هر يك از شركت كنندگان مي بايست اين فرم را كه مربوط به اطلاعات عمومي شركت و صاحبان سهام مي باشد به صورت دقيق تكميل و به همراه مدارك خود تحويل نمايند. ضمناً نمودار تشكيلاتي شركت، تصوير آگهي تاسيس شركت در روزنامه رسمي شامل اسامي و سمت اعضاء هيات مديره به همراه فتوكپي اساسنامه شركت ارائه شود.

 

فرم ب   (اسامي اعضاء هيأت مديره)

     اسامي و سمت اعضاء هيأت مديره و مدرك تحصيلي آنها در فرم (ب) ارائه شود. كپي آخرين صورت جلسه مجمع عمومي شركت جهت تعيين هيأت مديره و كپي آخرين روزنامه رسمي شامل آخرين تغييرات هيات مديره شركت ارائه شود.

 

فرم ج   ( وضعيت تشخيص صلاحيت و رتبه بندي)

     براي احراز صلاحيت هر يك از پيمانكاران، مي‌بايست گواهي صلاحيت و رتبه‌بندي آخرين پايه‌اي كه در زمينه رشته مورد نظر جهت شركت در مناقصه مورد نياز مي‌باشد، به همراه مدارك ارائه نمايند.

- پرينت گواهی صلاحيت شرکت از سايت معاونت  برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري به تاريخ دو روز قبل از اتمام مهلت ارائه اسناد تکميل شده و ضميمه اسناد نمائيد .

تذکر مهم : به استناد مفاد ماده 2 آيين نامه راهکارهای افزايش ضمانت اجرائی و تقويت حسابرسی موضوع تصويب نامه شماره 26510/ت 39039/ک مورخ 9/2/88 معاونت محترم برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری ، ارائه صورت های مالی حسابرسی شده از سوی سازمان حسابرسی برای سال مالی به اتمام رسيده و گواهی حسابرسی برای سالهای بعدی الزامی می باشد . بديهی است در صورت عدم ارائه ، ارزيابی مناقصه گر کان لم يکن تلقی می شود .

 

فرم د  (  فرم خوداظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به كار)

 مطابق ماده 18 آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت هاي اجرايي، اين فرم بايستي توسط پيمانكار تكميل گردد.

فرم تعهد نامه تنخواه گردان کارگاه :

اين فرم بايستی توسط پيمانکار مهر و امضاء گردد .

 

روش ارزيابي و امتياز دهي

       براساس موارد مندرج در اسناد ارزيابي كه توسط مناقصه‌گر تكميل و همراه مستندات ارائه گرديده، هيأت ارزيابي كليه اطلاعات و مستندات دريافتي را به طور دقيق مورد بررسي قرار داده و براساس امتيازات اخذ شده هر معيار محاسبه خواهد نمود. روش ارزيابي كيفي مناقصه‌گران، روش وزني مي‌باشد. در اين روش مجموع ضريب وزني معيارها معادل صددرصد مي‌باشد و هر مناقصه‌گر در ازاي هر معيار، امتيازي بين صفر تا صد كسب مي‌كند. امتياز كل هر مناقصه‌گر، معادل مجموع حاصل‌ضرب امتياز كسب شده براي هر معيار در ضريب وزني مربوط مي‌باشد. كسب حداقل 65 درصد امتياز كل جهت شركت در مناقصه الزامي است.

فرم‌هاي شماره (1): ارزيابي تجربه (سابقه اجرايي) پيمانكار براساس اطلاعات مربوط به تعداد و نوع كارهاي مشابه در رشته و زمينه كار در پنج سال گذشته تعيين مي‌گردد.

حداكثر امتياز در صورتي احراز مي‌شود كه پيمانكار سه كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه اجراء نموده باشد.ارائه تصويرکليه موافقتنامه ها طي 5 سال گذشته انجام و در آن موضوع پيمان ، شرح مختصر کار ، مدت پيمان و مبلغ اوليه مشخص شده باشد توسط مناقصه گزار الزامي است .

ضمناً ارائه تصويرموافقتنامه‌ها و مدارك مشخصات كليه پيمانهائي كه جهت كسب امتياز در جداول درج مي شود جهت ثبوت موارد ذكر شده در جدول الزامي است.

در مورد كارهايي‌كه تحويل شده‌اند ارائه تصوير صورت‌مجلس تحويل موقت يا قطعي الزامي است.

متقاضيان ارزيابي چنانچه داراي تجربه انجام كارهاي قابل مقايسه با پروژه پيشنهادي باشند مي‌توانند اطلاعات مربوط به پروژه‌هاي مذكور را در فرم مربوطه اعلام نمايند.کارهای مرتبط نيز با امتياز کمکی منظور خواهد شد.

فرم شماره (2): ارزيابي حسن سابقه كار در كارهاي قبلي

       در اين قسمت استعلام از كارفرمايان قبلي و ارائه مدارك و مستندات در 5 سال گذشته در خصوص رضايت كارفرمايان از انجام كارهاي اجرايي شامل نشاني و مقام مطلع در دستگاه هاي كارفرمايي، موضوع و مبلغ قراردادها و نام دستگاه نظارت طبق فرم اعلام مي‌گردد.

احراز امتياز در اين قسمت با ارائه مستندات (رضايت كارفرمايان در كارهاي گذشته) نظير كيفيت كار، كفايت كادر فني و زمان بندي اجراي پروژه‌ها، تعيين مي‌گردد.

امتيازهاي ذيربط به ارزشيابي دوره‌اي مراجع معتبر درباره عملكرد پيمانكاران مي‌تواند جايگزين كسب اطلاعات فوق گردد.

فرم شماره (3): ارزيابي توان مالي پيمانكار

        توان مالي پيمانكار براساس اطلاعات مستند حداكثر 5 سال گذشته تعيين مي گردد و امتياز توان مالي در صورتي احراز مي‌شود كه مبلغ برآورد مناقصه معادل يا كمتر از يكي از مقادير زير باشد.

الف   پنجاه برابر ماليات متوسط سالانه يا هفتاد برابر بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي‌الحساب پرداخت شده.

ب     سه برابر درآمد ناخالص ساليانه مستند به صورت وضعيت هاي قطعي يا موقت

ج      پنج برابر دارايي هاي ثابت، مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه دارايي‌ها يا دفاتر قانوني

د       تاييد اعتبار از سوي بانك يا موسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه

بالاترين عدد كسب شده از جزءهاي فوق در اين بند، مبناي محاسبات امتياز ارزيابي مي‌باشد و در صورتي كه بالاترين عدد محاسبه شده از مبلغ برآوردي مناقصه‌ كمتر باشد، امتياز مالي به تناسب كاهش مي‌يابد.(پيمانکار يکی از عوامل الف تا د که بيشترين امتياز راکسب می کند، انتخاب و فرم مربوط به آن را تکميل و در مستندات پيوستي با ماژيک رنگي مشخص گردد و به همراه مدارک مربوطه ارائه نمايد.)

نکته 1 : پيمانکاران موظفند صرفاً يکی از بندهای "الف تا د" را تکميل نمايند و در صورتيکه ساير موارد را نيز تکميل نمودند انتخاب با هيأت ارزيابی بوده و پيمانکار حق اعتراض بعدی نخواهد داشت .

نکته 2 : در مورد بند" د" ، تأييد اعتباراز سوی بانک صرفاً با نامه رسمی بانک و مهر و امضای همراه با نام و عنوان شغلی ، معتبر می باشد .

فرم شماره (4): ارزيابي توان تجهيزاتي

          پيمانكار اطلاعات تجهيزات و ماشين آلات آماده به كار و تحت مالكيت خود را مطابق فهرست مندرج در فرم شماره 4 به انضمام تصوير اسناد مالكيت را ارائه مي نمايد.

در صورت نياز پروژه به ماشين‌آلات خاص پيمانكار مي‌تواند موافقتنامه اجاره ماشين‌آلات را همراه با اسناد معتبر ارائه نمايد.

در صورتيكه امكان تامين حداقل ماشين‌آلات و تجهيزات مورد نياز پروژه (تحت مالكيت پيمانكار) احراز شود. حداكثر امتياز تجهيزاتي به پيمانكار تعلق مي‌گيرد.

به آن بخش از ماشين‌آلات كه به صورت استيجاري تامين مي‌شود ، تصوير برابر اصل شده  اجاره نامه و سند مالکيت موجر بايد ضميمه گردد و در محاسبه 40 درصد امتياز اعمال مي‌گردد. چنانچه مستندات ماشين‌آلات تحت مالكيت و يا استيجاري ارائه نگردد. هيچ‌گونه امتيازي تعلق نمي‌گيرد.

فرم شماره (5): ارزيابي توان فني و برنامه ريزي

       ارزيابي توان فني و برنامه ريزي پيمانكاران براساس حداقل معيارهاي زير انجام مي شود.

الف    كفايت كاركنان كليدي

كادر فني مورد نياز براي اخذ امتيازکامل اين قسمت :

 

رديف

شرح كاركنان كليدي

مدرك و رشته تحصيلي

سابقه‌كار

تعداد  نفر

1

 مدير پروژه

ليسانس عمران با سابقه کار در زمينه کارهای آبی

10

1

2

 سرپرست کارگاه

ليسانس عمران یا مکانیک با سابقه کار در زمينه شبکه آب

5

1

3

   سرپرست دفتر فني

ليسانس عمران با سابقه کار در دفتر فنی

5

1

 

احراز امتياز بند (الف)براساس تكميل فرم كاركنان كليدي صلاحيت دار محاسبه مي شود لازم به ذکر است مدارک دال بر تأييد سوابق مذکور (مدرک تحصيلي و ليست بيمه کارکنان شرکت که با ماژيک نام فرد مشخص شده است)مي بايست پيوست گردد.

ب       توان برنامه ريزي و كنترل پروژه

احراز امتياز بند (ب) براساس برنامه ريزي و كنترل پروژه كه در سوابق 5 سال گذشته پيمانكار حداقل دو پروژه  بدون تاخير غير مجاز (تا تحويل موقت) وجود داشته باشد.

* براي کسب امتياز قسمت ( ب ) و تصاوير ابلاغ هاي بررسي نهايي تأخيرات پيمانها ، صورتجلسات تحويل موقت و مدارک دال بر تاخيرات مجاز  پروژه ها حتماً ارائه گردد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جداول سنجش امتيازات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه گر:

فرم الف ـ اطلاعات عمومي شركت

نام شركت داوطلب:

نشاني دفتر مركزي شركت :

شماره تلفن:

نام مديرعامل :

شماره فاكس :

محل ثبت شركت :

پست الكترونيكي :

سال و شماره ثبت شركت:

 

اطلاعات مربوط به صاحبان سهام

رديف

نام و نام خانوادگي

درصد سهام

سمت

رشته تحصيلي

سال فراغت از تحصيل

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 


دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه گر:

فرم ب ـ اسامي اعضاء هيات مديره

رديف

نام و نام خانوادگي

سمت

مدرك تحصيلي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصوير آخرين صورت جلسه مجمع عمومي شركت با مهر و امضاء مجاز و تصوير روزنامه رسمي كه آخرين تغييرات شركت در آن ذكر شده باشد، ارائه شود.

فرم ج ـ وضعيت تشخيص صلاحيت و رتبه بندي

عنوان شركت كننده:

تاريخ آخرين احراز صلاحيت:

كد احراز صلاحيت:

رشته تشخيص صلاحيت شده:

پايه:

حداكثر ظرفيت در رشته فوق:

حداقل ظرفيت در رشته فوق:

تعداد كار مجاز:

تعداد كارهاي دردست اجرا:

ظرفيت موجود:

توجه: به ه اين فرم مي بايست تأييد سازمان مديريت و نظارت راهبردي ، گواهي احراز صلاحيت بصورت مصدق اسناد


 

فرم د - خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به كار

 

مطابق ماده 18 آيين نامه ارجاع كار به پيمانکار در جهت رعايت ظرفيتهاي اجرايي، امضاء كننده زير متعهد مي گردد در تاريخ                براي شرکت در مناقصه پروژه  برونسپاری اتفاقات اردبیل كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است به شرح زير مي باشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا ظرفيت آماده به كار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا مي باشم.

.رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

.چنانچه سازمان مديريت و برنامه ريزي ظرفيت آماده به كار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه به عهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستور العمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار مي گردد.

 

تاريخ:                                                                                                                                                                                                     امضاء مجاز و تعهد آور

اين برگ جزلاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به پيمانكار تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط پيمانكار پيشنهاد دهنده ، در پاكت ب قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و به همراه اسناد و مدارك مورد نياز به سازمان مديريت و برنامه ريزي ارسال گردد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش دوم

 

 

جداول معيارها و سنجش امتيازات

ارزيابي كيفي پيمانكاران

(توسط پيمانكاران تكميل مي‌گردد)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

معيارهاي ارزيابي پيوست به استناد بند (ج) ماده 12 قانون برگزاري مناقصات مصوب 1383 هيات وزيران و آيين‌نامه اجرايي مصوب 84136/ت 33560 هـ مورخ 16/7/85 به منظور ارزيابي  كيفي مناقصه‌گران شركت كننده در مناقصات تهيه شده است.

هدف از موازين و معيارهاي ارزيابي كيفي مناقصه‌گران تحقق افزايش كارآيي مناقصات، تضمين كيفيت خدمات، به كارگيري مناقصه‌گران تواتمند و با سابقه و ايجاد محيط رقابت كيفي براي توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي مي‌باشد.

هيات ارزيابي براساس موارد مندرج در اسناد ارزيابي كه توسط مناقصه‌گران (پيمانكاران) تكميل و همراه مدارك و مستندات ارزيابي ارائه گرديده،كليه اطلاعات و مستندات دريافتي را در نهايت دقت و حفظ امانت به طور دقيق مورد بررسي قرارداده و براساس امتيازات اخذ شده هر معيار، امتياز كل دريافتي پيمانكار را محاسبه خواهند نمود.

 

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه گر :

فرم شماره 1ـ  تجربه ( سابقه اجرايي «الف»)

شرح ‌كارهاي مشابه انجام شده يا در حال اجرا در 5 سال گذشته

رديف

شرح پروژه

مبلغ پيمان

(ميليون ريال)

تاريخ شروع

مدت پيمان (ماه)

تاريخ تحويل موقت يا درصد پيشرفت

نام مشاور

نام كارفرما

دوره  مبناي پيمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احراز حداكثر امتياز در صورتي است كه(3) كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه توسط پيمانكار اجرا شده باشد.

  • براي كارهاي در دست اجرا بايستي تاييديه كارفرماي مربوطه نسبت به مبلغ اوليه پيمان و در صد پيشرفت كار ارائه گردد.
  • امتياز فرم شماره «ب» بصورت كمكي به نظر كميته ارزيابي براي كارهاي در زمينه و رشته كار مربوطه در نظر گرفته خواهد شد

هريک از موارد زير ضميمه فرم گردد :

ـ تصوير کليه صفحات موافقتنامه براي هر مورد از پروژه هاي مندرج جداول فوق                                         -  منظور از کار مشابه ،کارهای ايستگاه پمپاژ و خط انتقال آب می باشد .

ـ  برگه هاي خلاصه مالي فهارس بهائي منضم به پيمان براي هر يک از پروژه هاي فوق                                 - منظورکارهای قابل مقايسه ، کارهای آبی نظير سدو شبکه و تصفيه خانه و . . . می باشد .

ـ تصوير صورتجلسه مصوب تحويل موقت يا قطعي براي کارهاي پايان يافته

ـ تصوير نامه تأييد آخرين صورت وضعيت موقت براي کارهاي در حال اجرا که بيش از 6 ماه از تاريخ صدور آن نگذشته باشد .

مهر و امضاء شرکت کنندگان :                                                                                                                                                           امضاء اعضاء کميته ارزيابي :


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه گر:

فرم شماره 2-1ـ حسن سابقه در كارهاي قبلي و فقدان سوء پيشينه حرفه اي حداکثر پنج ساله گذشته

 

موضوع

شماره صفحه مدارک پيوستي

نشاني و مقام مطلع کارفرمائي

امتياز کميته ارزيابي

ارائه جدول و امتياز مربوط به ارزيابي پيمانکار در کارهاي قبلي در 5 ساله گذشته (مربوط به بندهاي کيفيت کار ، کفايت کادر فني و زمانبندي پروژه ، حداقل 4 فرم)

 

 

 

امتياز مربوط به ارزشيابي دوره اي درباره عملکرد پيمانکار موضوع تبصره ماده (10) تصويب نامه شماره 48013/ت 25123 هـ مورخ 11/12/81

 

 

 

تکميل فرم شماره 2ـ2 براي پروژه هاي مشابه در 5 سال گذشته

 

 

 

 

 

 

 

توضيح: به تعداد پروژه ها از فرم شماره 2ـ2 تکثير و براي هرکدام بصورت جداگانه تهيه شود .

(مهر و امضاي مجاز کارفرماي مربوطه الزامي است) .

 

 

 

 

مهر و امضاء اعضاء شرکت کننده                                                                         امضاء اعضا کميته ارزيابي

 

 

 

فرم شماره 2-2-  ارزيابي كارفرمايان قبلي از پروژه‌هاي انجام شده (پايان يافته در 5 سال اخير)

 

به:  شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

از ....................................................................

 

موضوع : استعلام نحوه عملكرد اين شركت در پروژه .......................................................

 

احتراما" نظر به آن كه كميسيون مناقصه                                            در نظر دارد نحوه عملكرد اين شركت را در پروژه اجراء شده  ....................................................بر اساس آيين نامه اجرايي شماره 84136/ت33560هـ مورخ 16/7/85 هيأت وزيران ارزيابي نمايد، خواهشمند است دستور فرماييد فرم زير در خصوص عملكرد اين شركت در پروژه ياد شده تكميل و گواهي گردد .

 

 

                                                                                                            با تقديم احترام

                                                                                                شركت .......................................

                                                                                                            (مهر و امضا)   

 

 


ارزيابي كارفرما از پروژه اجراء شده:

                                                                                                                عالي        خوب       متوسط     ضعيف

1- كيفيت كار پيمانكار در اجراي عمليات                                                                             

2- كفايت كادر فني تخصيص يافته و فعال در طول پروژه                                                     

3- ميزان پايبندي و تعهد پيمانكار به برنامه زماني و مدت پيمان                                             

 

                                                                                                                                (مهر و امضاي مجاز كارفرما)

 

 

 

توجه:

1-     پيمانكار موظف است براي پروژه‌هاي انجام شده مورد رضايت كارفرما فرم فوق را تكميل و گواهي كارفرماي مربوط برساند.

2-     اين فرم به عنوان بخشي از مستندات موضوع جدول 2-1 خواهد بود. 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه گر:

                            فرم شماره 3ـ توان مالي در 5 سال گذشته                                                                          ارقام به ميليون ريال

رديف

شـــرح

              سال 1389

 

شماره صفحه

              سال 1388

 

شماره صفحه

             سال 1387

 

شماره صفحه

            سال 1386

 

شماره صفحه

         سال 1385

 

شماره صفحه

ضريب تأثير

1

ميزان ماليات‌هاي پرداختي طي پنج سال گذشته

 

 

 

 

 

50

 

 

 

 

 

2

ميزان پرداخت بيمه تامين اجتماعي قطعي يا علي‌الحساب

 

 

 

 

 

70

 

 

 

 

 

3

درآمد ناخالص پنج سال گذشته

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

مجموع دارايي‌هاي ثابت در پنج سال گذشته

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

5

داشتن اعتبار از سوي بانك و موسسات مالي و اعتباري ‌معتبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع كل ( ميليون ريال )

 

 

 

 

 

 

ـ       ارائه مستندات مربوط به پرداخت ماليات و يا بيمه تامين اجتماعي به صورت قطعي يا علي‌الحساب طي پنج سال گذشته جهت كسب امتياز رديف 2 و 1 الزامي است.

ـ       ارائه مستندات مربوط به ميزان درآمد ناخالص سالانه، شامل ارائه مستندات مربوط به صورت‌وضعيت‌هاي قطعي يا موقت جهت كسب امتياز رديف 3 الزامي است.

ـ       ارائه مستندات مربوط به ميزان دارايي‌هاي ثابت، شامل ارائه اظهار نامه مالياتي يا گواهي بيمه دارايي‌ها و يا دفاتر قانوني جهت كسب امتياز رديف 4 الزامي است.

ـ       داشتن تاييديه اعتبار از سوي بانك و يا موسسات اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه جهت كسب امتياز رديف 5 الزامي است.

ـ       بالاترين امتياز كسب شده از هريك از رديف‌هاي 1 لغايت 4 فوق مبناي محاسبه امتياز اين معيار خواهد بود.

-  پيمانكار بايستي يكي از پنج مورد مذكور را كه بيشترين امتياز را دارد تكميل و ارائه نمايد.

تذکر : اعداد مشخص شده در جدول فوق مي بايست در مستندات پيوستي با ماژيک رنگي مشخص شود .

مهر و امضاء اعضاء شرکت کننده                                                                                                                         امضاء اعضا کميته ارزيابي


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه گر :

فرم شماره 4 ـ پتانسيل ماشين آلات شرکت کننده در مناقصه براي حداقل ماشين آلات مورد نياز

رديف

شرح ماشين‌آلات

حداقل‌

تعداد مورد نياز

امتياز واحد

امتياز کل

وضعيت مالكيت ماشين‌آلات

شماره صفحه پيوست اسناد مالکيت

تمليكي

استيجاري

1

کامپیوتر  

2 دستگاه

20

40

 

 

 

2

پرینترچهار کاره        

1دستگاه

10

10

 

 

 

3

خودرو سواری

1 دستگاه

50

50

 

 

 

جمع

 

100

 

 

 

ـ تصوير سند مالکيت ماشين آلات و تجهيزات فوق ( در صورت مالکيت) بنام شرکت يا يکی از سهامداران آن

ـ     امتياز ماشين‌آلاتي كه از طريق اجاره تامين مي‌شود، در صورت ارائه تعهدنامه مبني بر استيجاري بودن ماشين آلات  حاوي مشخصات كامل قرارداد اجاره (مشخصات دستگاه، اسامي اجاره دهنده و اجاره گيرنده و مبلغ اجاره و تصوير سند مالکيت آنها)، معادل 40 درصد امتياز ماشين‌آلات تحت مالكيت منظور مي‌گردد.

مهر و امضاء اعضاء شرکت کننده                                                                                      امضاء اعضا کميته ارزيابي


دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

عنوان شرکت کننده :‌

مناقصه گر :

 

فرم شماره 5ـ1 ارزيابي توان فني و برنامه ريزي کفايت کادر فني و عناصر کليدي از نظر دانش و تجربه

اسامي کادر فني کليدي براساس ليست ارائه شده توسط پيمانکار

رشته تحصيلي

موسسه آموزشي

تاريخ اخذ مدارک

سمت فعلي در شرکت

سابقه کار

شماره صفحه مدارک تحصيلي پيوستي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مستندات فرم شماره 5ـ1 :

- تصوير اساسنامه ، تصوير آخرين آگهي معتبر روزنامه رسمي درخصوص اعضاي مديره ، صاحبان امضاي مجاز

- تصوير آخرين مدارک تحصيلي اعم از هيات مديره و ساير کارکنان

- خلاصه سوابق مفيد و اجرايي اعضاي فوق همراه با مستندات مربوطه

- ليست بيمه مهندسين شاغل و کارمندان

- جمع امتيازات قسمت (الف) حداکثر 60 خواهد بود .

 

مهر و امضاء اعضاء شرکت کننده                                                                                      امضاء اعضا کميته ارزيابي

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

عنوان شرکت کننده :‌

مناقصه گر :

 

فرم شماره 5ـ2 ارزيابي توان فني و برنامه ريزي توان برنامه ريزي و کنترل پروژه

 

نام پروژه

نام کارفرما

نام مشاور

صورتجلسه تحويل زمين

مدت پيمان

صورتجلسه تحويل موقت

شماره صفحه مربوط به مدارک دال بر تأخيرات مجاز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مستندات فرم شماره 5ـ2 :

1- تصوير کليه صفحات موافقتنامه براي هر مورد از پروژه هاي فوق 

2ـ تصوير صورتجلسه مصوب تحويل موقت ، نامه ابلاغ آن و گواهي رفع نقص

3ـ تصوير ابلاغ رسمي بررسي نهايي تأخيرات پروژه هاي فوق

* حداکثر امتياز مربوط به قسمت (ب) در صورتي احراز مي شود که در سوابق 5 سال گذشته پيمانکار ، حداقل دو پروژه مرتبط بدون تأخير غير مجاز داشته باشد .

* جمع امتيازات قسمت (ب) برابر حداکثر 40 خواهد بود .

 

 

 

مهر و امضاء اعضاء شرکت کننده                                                                                      امضاء اعضا کميته ارزيابي

 

 

چک لیست پاکت (ب) اسناد مناقصه

 

 

1-    کپی اساسنامه                                                                          دارد             ندارد   

2-    کپی آخرین آگهی تغییرات  

( در صورت عدم وجود تغییرات کپی آگهی تاسیس)                             دارد               ندارد

3-    فرم خوداظهاری تکمیل شده                                                    دارد                          ندارد

4-    امضاء فرم منع مداخله در معاملات دولتی                                  دارد               ندارد

5-    فرم بیمه نامه مسئولیت  مدنی                                                    دارد                            ندارد 

6-    صلاحیت  معتبر پیمانکاری  ( نامه تمدید صلاحیت )                 دارد                      ندارد

7-    صلاحیت ایمنی پیمانکاران

 ( یا رسید تحویل مدارک به ادراه کار )                                                 دارد                     ندارد 

8-    گزارش حسابرسی شده  ( برای برآوردهای بالاتر از ده برابر نصاب معاملات که به تائید هیات مدیره آن شرکت و حسابرسی رسیده باشد )                                                          دارد                     ندارد

9-     کپی شناسنامه امضائ کنندگان مجاز و پدران محترم ایشان         دارد                     ندارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش سوم

 

 

جداول معيارها و سنجش امتيازات

ارزيابي كيفي پيمانكاران

(توسط هيأت ارزيابي كيفي تكميل مي‌گردد)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

فرم خلاصه ارزيابي و بررسي كارشناسي هيات ارزيابي مناقصه‌گران كه به فراخوان ارزيابي كيفي پاسخ داده‌اند ( نقل از فرم‌هاي 1 تا 5 اسناد ارزيابي)

تاريخ تشكيل جلسه :                                                                                                                                                                                                                             محل تشكيل جلسه:

رديف

معيار هاي ارجاع كار

ضريب معيار

(ai )

نام مناقصه‌گران

(پيمانكاران)

پيمانكار

1

پيمانكار

2

پيمانكار

3

پيمانكار

4

پيمانكار

5

پيمانكار

6

پيمانكار

7

پيمانكار

8

پيمانكار

9

پيمانكار

10

رشته 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پايه 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رشته 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پايه 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      امتياز هر معيار ( بين صفر تا صد ) = bi

1

تجربه ( سابفه اجرايي)

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

حسن سابقه در كارهاي قبلي

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

توان مالي

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

توان تجهيزاتي

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

توان فني و برنامه‌ريزي

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتياز كل يا ميانگين وزني=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

 

شرح امتياز دهي تجربه (سابقه اجرايي) كار در 5 سال گذشته ( معيار شماره 1 ـ ضريب وزني = 30)

 

رديف

شرح

امتياز پيمانکاران

حداکثر

امتياز

پيمانكار

1

پيمانكار

2

پيمانكار

3

پيمانكار

4

پيمانكار

5

پيمانكار

6

پيمانكار

7

پيمانكار

8

پيمانكار

9

پيمانكار

10

1

سابقه انجام كار در كارهاي مشابه (انجام شده و در حال اجرا)

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

سابقه انجام كار در رشته و زمينه كاري مرتبط

60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حداکثر امتياز

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ـ احراز حداکثر امتياز در صورتي که سه کار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه اجرا نموده باشد .

ـ کارهاي در دست اجرا به نسبت پيشرفت ريالي پروژه محاسبه خواهد شد .

ـ کارهاي دست دوم به عنوان تجربه محاسبه نخواهد شد .

ـ حجم ريالی پروژه های اجراء شده در سنوات قبل  برای هر سال 10 درصد تعديل منظور خواهد شد .

ـ پروژه هايی که از متوسط دوره اجراء آنها (مدت  اوليه بعلاوه مدتهای مجاز تمديد شده) بيش از 5 سال سپری شده باشد منظور نخواهد شد .

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

 

شرح امتياز دهي به حسن سابقه در كارهاي قبلي در 10 سال گذشته (معيار شماره 2 ـ ضريب وزني =20)

رديف

شرح

امتياز پيمانکاران

حداکثر امتياز

پيمانكار

1

پيمانكار

2

پيمانكار

3

پيمانكار

4

پيمانكار

5

پيمانكار

6

پيمانكار

7

پيمانكار

8

پيمانكار

9

پيمانكار

10

1

ميانگين امتياز ارزيابي كارفرمايان قبلي در 5 سال گذشته براي كارهاي مشابه

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

ميانگين امتياز ارزيابي كارفرمايان قبلي در 5 سال گذشته براي كارهاي قابل مقايسه

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حداکثر امتياز

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

 

شرح امتيازدهي توان مالي در 5 سال گذشته (معيار شماره 3 ـ ضريب وزني = 30)

شرح

امتياز

پيمانكار1

پيمانكار2

پيمانكار3

پيمانكار4

پيمانكار5

پيمانكار6

پيمانكار7

پيمانكار8

پيمانكار9

پيمانكار10

مبلغ برآورد مناقصه معادل يا كمتر از پنجاه برابر ماليات متوسط سالانه

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هفتاد برابر بيمه تامين اجتماعي به صورت قطعي يا علي‌الحساب پرداخت شده باشد.

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مبلغ برآورد مناقصه معادل يا كمتر از سه برابر درآمد ناخالص سالانه مستند به صورت‌وضعيت قطعي يا موقت باشد.

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مبلغ برآورد مناقصه معادل يا كمتر از پنج برابر دارايي‌هاي ثابت مستند به اظهارنامه مالياتي يا گواهي بيمه ‌دارايي‌ها يا دفاتر قانوني باشد.

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاييد اعتبار از سوي بانك يا موسسه مالي اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حداكثر امتياز

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ـ    بالاترين امتياز كسب شده از هر يك رديف‌هاي فوق مبناي محاسبه امتياز اين معيار خواهد بود و در صورتي كه بالاترين عدد محاسبه شده از مبلغ برآورد مناقصه كمتر باشد، امتياز مالي به تناسب كاهش مي‌يابد.

 

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

شرح امتياز دهي توان تجهيزاتي و ماشين‌آلاتي (معيار شماره 4 ـ ضريب وزني = 10)

رديف

شرح ماشين‌آلات

تعداد

امتيازتخصيص‌يافته

پيمانكار1

پيمانكار2

پيمانكار3

پيمانكار4

پيمانكار5

پيمانكار6

پيمانكار7

پيمانكار8

پيمانكار9

پيمانكار10

جزء

كل

1

کامپیوتر  

2 دستگاه

20

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

پرینترچهار کاره        

1دستگاه

10

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

خودرو سواری

1 دستگاه

50

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

شرح امتياز دهي توان فني و برنامه‌ريزي (معيار شماره 5 ـ ضريب وزني = 10)

الف ـ  كفايت كاركنان كليدي(امتياز: 60)

رديف

شرح كاركنان كليدي

مدرك و رشته تحصيلي

سابقه‌كار

تعداد  نفر

امتياز

تخصيصي

پيمانكار1

پيمانكار2

پيمانكار3

پيمانكار4

پيمانكار5

پيمانكار6

پيمانكار7

1

 مدير پروژه

ليسانس عمران

10

1

7

 

 

 

 

 

 

 

2

 سرپرست کارگاه

ليسانس عمران در زمينه ايستگاه پمپاژ و خط انتقال

7

1

7

 

 

 

 

 

 

 

3

   سرپرست دفتر فني

ليسانس عمران در زمينه ايستگاه پمپاژ

7

1

7

 

 

 

 

 

 

 

جمع

 

 

 

60

 

 

 

 

 

 

 

ب ـ توان برنامه‌ريزي و كنترل پروژه در 5 سال گذشته (امتياز: 40)

شرح

تعداد

امتياز

پيمانكار1

پيمانكار2

پيمانكار3

پيمانكار4

پيمانكار5

پيمانكار6

پيمانكار7

پيمانكار8

پيمانكار9

پيمانكار10

اتمام حداقل 2 پروژه مشابه در 5 سال گذشته بدون تاخير غير مجاز

2

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع كل امتياز

 

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

موضوع مناقصه: برونسپاری اتفاقات اردبیل

مناقصه­گر

 

فرم شماره 2-تجربه(سابقه اجرايي «ب»)

شرح كارهاي انجام شده يا در حال اجرا با پيشرفت ريالي حداقل 30 درصد قابل مقايسه با پروژه موضوع مناقصه در 5 سال گذشته

رديف

شرح پروژه

مبلغ پيمان

(ميليون ريال)

تاريخ شروع

مدت پيمان (ماه)

تاريخ تحويل موقت يا درصد پيشرفت

نام مشاور

نام كارفرما

دوره مبناي پيمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احراز حداكثر امتياز در صورتي است كه(3) كار مشابه با حجم معادل يا بيشتر از موضوع مناقصه توسط پيمانكار اجرا شده باشد.

  • براي كارهاي در دست اجرا بايستي تاييديه كارفرماي مربوطه نسبت به مبلغ اوليه پيمان و در صد پيشرفت كار ارائه گردد.
  • امتياز فرم شماره «ب» بصورت كمكي به نظر كميته ارزيابي براي كارهاي در زمينه و رشته كار مربوطه در نظر گرفته خواهد شد

هريک از موارد زير ضميمه فرم گردد :

ـ تصوير کليه صفحات موافقتنامه براي هر مورد از پروژه هاي مندرج جداول فوق                                         -  منظور از کار مشابه ،کارهای ايستگاه پمپاژ و خط انتقال آب می باشد .

ـ  برگه هاي خلاصه مالي فهارس بهائي منضم به پيمان براي هر يک از پروژه هاي فوق                                 - منظورکارهای قابل مقايسه ، کارهای آبی نظير سدو شبکه و تصفيه خانه و . . . می باشد .

ـ تصوير صورتجلسه مصوب تحويل موقت يا قطعي براي کارهاي پايان يافته

ـ تصوير نامه تأييد آخرين صورت وضعيت موقت براي کارهاي در حال اجرا که بيش از 6 ماه از تاريخ صدور آن نگذشته باشد .

مهر و امضاء شرکت کنندگان :                                                                                                                                                           امضاء اعضاء کميته ارزيابي :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قوانین
1394/01/17
1394/01/30
1394/02/14
1394/02/15
1394/02/16
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
6.1.7.0
V6.1.7.0