پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
واگذاری وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعاب منطقه 2 شهر اردبیل
2-2/94/استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالي

 

 

شرایط شرکت دراستعلام بها

 

 

شماره: 2-2/94/استعلام بها

تاريخ : 16 / 02 /94

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری و صلاحیت ایمنی از وزارت کار و امور اجتماعی  قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 2297 /94/10/ص مورخ 15 /02/94 معاونت خدمات مشترکین و درآمد ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد دراستعلام بهای شماره 2-2/94/استعلام بها با مشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.

1ـ موضوع استعلام: واگذاری وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعاب منطقه 2 شهر اردبیل

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:

واگذاری وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعاب منطقه 2 شهر اردبیل

3 - مبلغ برآوردكار: 250.000.000  ریال

4- مدت اجراي كار: 8  ماه      

5- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

6- دستگاه نظارت : معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت

7- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

8- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته و مهر و امضای مجاز شده، خواهد بود.

9- پيشنهادات قيمت تا سه ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

10- اسناداستعلام بها  طبق آگهی درج شده از طریق پایگاه اطلاع  رسانی شرکت در اختیار عموم پیمانکاران دارای  صلاحیت قرار می گیرد. نشاني و آدرس پایگاه پس از هماهنگي تلفني : اردبیل، میدان بسیج، جنب هتل دریا، امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تلفن 04533717101 www.abfa-ardabil.co.ir

11- قيمت اسناد ----ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .

12- آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها  به صورت کتبي مورخ 20/02/94  مي باشد.

13- آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا ساعت 14 مورخ 22/02/94 مي باشد.

14- نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ کدپستی 55194- دفتر امور قراردادهای  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل

 

15- پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.

16- کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .

17- تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

18- کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.

19- کارفرما  در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار  است. برندگان استعلام  براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

20- در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها  با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده­ايد و هنوز به معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مي­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

21- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

22- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها  و رعايت مهلت هاي مقرر، به معاونت محترم برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

23-  محل كميسيون  استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل خواهد بود.

24- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

25- قیمت پیشنهادی بر اساس برآورد ریالی پیوستی خواهد بود.

26- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... به عهده پیمانکار خواهد بود.

27- ماليات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات  به عهده کارفرما مي­باشد .

28- قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت سربسته  قرار داده شود.

29-  از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .

30-  نحوه اعلام برنده استعلام بها  از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

31- نحوه پرداخت پيش­پرداخت طبق مصوبه شماره 42956/ت 28493 هـ  مورخ 11/8/82 اصلاحيه شماره 20071/ت 30980 /هـ مورخ 21/4/83  هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .

32- نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.

33- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري مي­باشد .

34- هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام مي­باشد .

35- برنده استعلام بها مکلف است ظرف مدت یکهفته ظرفیت و صلاحیت پیمانکاری خود را از استانداری  و  صلاحین ایمنی از اداره  کار و تعاون ، اخذ و به شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ارائه نماید. در غیر این صورت مراتب به  دفتر فنی استانداری و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گزارش خواهد شد.

 

 

 

 

مهر و امضاء شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

مهر و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

                   تاريخ:

                     تاريخ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيوست شماره 2 فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار

 

مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ                              براي مشاركت در مناقصه واگذاری وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعاب منطقه 2 شهر اردبیل كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.

 

رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه سازمان مديريت و برنامه ريزي ظرفيت آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.

 

 

          تاريخ                                                                                                  امضاء مجاز و تعهد آور

 

 

 

اين برگ جزء لاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به پيمانكار تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط پيمانكار پيشنهاددهنده ، در پاكات الف قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و بهمراه اسناد و مدارك مورد نياز به سازمان مديريت و برنامه ريزي ارسال گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالي

تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان

در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337

مربوط به مناقصه واگذاری وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعاب منطقه 2 شهر اردبیل اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانكار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانكار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.

 

 

تاريخ :                                                             نام پيشنهاد دهنده :

 

 

نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بسمه تعالی

 

     تعهدنامه رعایت قانون مبارزه با پولشوئی:

 

اینجانب خانم/آقای/ شرکت                                 به شماره ملی/ شناسه ملی                                 به نشانی

کدپستی                              تلفن             همراه

با توجه به قانون مبارزه با پولشوئی مصوب 02/11/86 مجلس شورای اسلامی و آئین نامه و دستورالعمل های اجرایی آن، بدین وسیله متعهد و ملتزم می شوم ضمن رعایت مواد قانون یادشده و مقررات مربوطه از هرگونه اقدامی که منجر به پولشوئی گردد ، خودداری نمایم.

  امضا و مهر شرکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت

موضوع مناقصه  : واگذاری وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعاب منطقه 2 شهر اردبیل

امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت درمناقصه، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات کار ،  فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي مناقصه و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه  مربوطه پس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه : عمليات موضوع مناقصه  فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك پيمان به شرح زير انجام دهم.

قیمت پیشنهادی به عدد.......................................................

به حروف...................................................................................................................................................................

1-     چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:

الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت 15 روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه ( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.

ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، نفرات وامکانات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در مدت مندرج در اسناد و مدارك به اتمام برسانم.

2- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.

3- اطلاع كامل دارم كه کارفرما الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     قرارداد وصول مطالبات معوقه آب بهاء و حق انشعابات آب و فاضلاب

 

این قرارداد به همراه دیگر مدارک الحاقی آن که یک مجموعه غیر قابل تفکیک می باشداز تاریخ تنفیذ که بین شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به نمایندگی آقایان علی خاک نژاد مدیرعامل و یحیی سیف الهی عضو اصلی هیاٌت مدیره که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف وآقای / شرکت ........................به شماره ثبت ..................به شماره شناسنامه ............و کد اقتصادی .........................و شماره تلفن ثابت ......................و همراه ........................که در این قرارداد پیمانکار نامیده می شود از طرف دیگر مطابق مقرراتی که در اسناد و مدارک درج شده منعقد می گردد.

 

ماده 1-موضوع قرارداد:

عبارت از کارهای اصلی (وصول مطالبات معوقه آب بهاء و اقساط انشعابات آب و فاضلاب) و کارهای فرعی (مرئی سازی شیر قطع و وصل و کارهای مربوطه در جهت وصول مطالبات) در شهر اردبیل (منطقه 2 اردبیل) بر اساس دستور العمل و لیست های پیوستی مربوطه که توسط منطقه 2 امور آب و فاضلاب اردبیل تهیه شده  و ضمیمه این قرارداد می باشد.

 

ماده 2-تعهدات پیمانکار در انجام موضوع قرارداد:

1-2پیمانکار باید نسبت به معرفی افراد واجد شرایط جهت انجام موضوع قرارداد به تعداد مورد نیاز حداقل 2 نفر  به دستگاه نظارت، و سپس برای تایید صلاحیت توسط حراست شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اقدام و لباس فرم و کارت شناسائی لازم، مورد تاٌیید کارفرما به هزینه خود برای افراد تایید شده تهیه  نماید. ضمناً هرگونه پرداختی به افراد معرفی شده به عهده پیمانکار بوده وکارفرما هیچگونه تعهدی برای افراد چه از بابت حقوق و مزایا و قوانین کار و تامین اجتماعی و دارائی  ندارد.

2-2 پیمانکار مجاز به استفاده از کادر شرکت آب و فاضلاب (اعم از رسمی، خدماتی و بازنشسته ) به هر عنوان در جهت امورات قرارداد فی مابین از قبیل رابط ، تهیه کننده صورت وضعیت وآمار ماهانه و سایر موارد مرتبط به موضوع پیمان نبوده و در صورت شناسائی و کشف این رفتارسوء چه به وسیله ترغیب و یا تطمیع ، کارفرما نسبت به برخورد قانونی با پیمانکار در محاکم قضائی و یا معرفی همکار خاطی به کمیته انضباطی اقدام خواهد نمود.

3-2 پيمانكار متعهد مي گردد از بكارگيري اتباع خارجي فاقد پروانه كار و افرادي كه استخدام آنها از نظر اداره وظيفه عمومي و ساير مراجع قانوني غير مجاز مي باشد جهت انجام كارهاي موضوع قرارداد خودداري نمايد .

4-2پیمانکاربایستی نسبت به  دریافت  فرم های اخطار مطابق نمونه (لیست پیوستی ) که توسط امورات  تهیه و امضاء گردیده و نوشتن مشخصات مشترک و مبالغ بدهی های معوقه مشترکین اعم از بدهی اقساط آب یا فاضلاب وآب بهاء دراین فرم و تعیین مهلت پرداخت به مدت سه روز از روی لیست پیوستی و مهر نمودن فرم ها جهت شناسائی وصولی توسط پیمانکاراقدام نمایند.

5-2شناسائی و پخش برگهای اخطار (دوبرگه) برای سه بار به مشترکینی که مطابق لیست اقساط معوقه حق انشعاب آب یا فاضلاب و یا آب بهاء دارند بطوریکه بایستی  مشترکین حتماً در جریان امر قرار گیرند. (درصورت امکان برگه دوم که نزد پیمانکار باقی خواهد ماند به امضاء مشترک برسد.مهلت برگه های اخطار سه روز بوده و پیمانکار پس از اتمام مهلت سه روزه در صورت عدم مراجعه مشترک نسبت به تحویل اخطار دوم اقدام و پس از تحویل اخطار سوم و عدم مراجعه نسبت به قطع انشعاب اقدام نمایند. کلیه هزینه های ایاب و ذهاب در جهت پخش اخطار و یا وصول مطالبات به عهده پیمانکار می باشد.

6-2کارفرما موظف است نسبت به تهیه فرم های مربوطه به تعداد مناسب اقدام و تحویل پیمانکار نمایند بطوریکه در انجام موضوع قرارداد وقفه ای حاصل نشود. تحویل فرم های  اخطار که به همراه لیست ضمیمه شده که به شش ماه تقسیم می شود با صورتجلسه ناظر مقیم و پیمانکار خواهد بود.

7-2 وصول مبالغ اقساط انشعابات آب و فاضلاب بایستی بصورت رسید بانکی واریز شده به شماره حسابی که توسط کارفرما اعلام خواهد شد بوده و پرفراژ شده توسط بانکها،  باشد در غیر اینصورت قابل تاًیید نبوده و پیمانکار جوابگوی اشتباهات احتمالی و جبران خسارت خواهد بود.

8-2وصول مبالغ آب بهائ معوقه فقط از طریق قبوض صادره توسط امور مشترکین بوده و بایستی از طریق درگاههای مختلف بانکی با شناسه قبض و شناسه پرداخت انجام پذیرد, در غیر اینصورت قابل تاًیید نبوده و پیمانکار جوابگوی اشتباهات و جبران خسارت احتمالی خواهد بود.

9-2درصورت دریافت هرگونه وجهی توسط پیمانکار و عوامل ایشان  متخلفین از سوی کارفرما جهت تعقیب قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و در صورت تکرار به قرارداد خاتمه داده خواهد شد.

10-2مبالغ وصول شده بدهی هائ که  در جریان اجرای قرارداد سال مورد اجرا برای هر مشترک به هر نحوی که ایجاد گردیده اند جزء کارکرد پیمانکار محسوب نمی شود و فقط مبالغ وصول شده لیست تحویلی مطابق ضمایم قرارداد مورد قبول می باشد. درصورتی که مطالبات ضمیمه وصول و به اتمام برسد به تشخیص کارفرما و در صورت تاٌیید دستگاه نظارت لیست های جدید به پیمانکار ارجاع خواهد شد و در صورتیکه از مبلغ اولیه قرارداد  بیشتر شود ، در قالب 25% افزایش قرارداد به پیمانکار ابلاغ خواهد شد.

11-2کلیه عملیات خارج از شرکت از ساعت  9صبح الی 14و16 الی  19بعدازظهر خواهد بود وکلیه عملیاتهای مربوطه در داخل شرکت در ساعات اداری می باشد. درصورت وجود مشترکین خاصی که نیاز به مراجعه در زمانهای غیر از ساعتهای مذکور  باشد با هماهنگی دستگاه نظارت خواهد بود.

12-2پیمانکار وعوامل اجرائی ایشان حق هیچگونه دخالت وکنجکاوی درحریم خصوصی مشترک را نخواهند داشت وعواقب ومسئولیت عدم رعایت این امر مستقیماًبا پیمانکار میباشد.

13-2پیمانکار درهنگام وصول مطالبات ازهرگونه درگیری با مشترک خودداری نموده وضمن رعایت شئونات اسلامی واخلاقی موارد راصورتجلسه وبه کارفرما گزارش نماید.درغیر اینصورت کلیه عواقب بعدی به عهده پیمانکار خواهد بود.

14-2 درصورتیکه مشترک پس ازتحویل سه فقره فرم اعلام بدهی و عدم پرداخت توسط مشترک ،پیمانکار موظف است  نسبت به قطع موقت انشعاب اقدام ،درصورت نامرئی بودن محفظه شیرقطع ووصل پیمانکار موظف است نسبت  به مرئی سازی وقطع انشعاب اقدام نمایدپیمانکار  هزینه های این مرحله را درقیمت پیشنهادی خود لحاظ نموده  است .

15-2درصورتیکه مرئی سازی محفظه شیرقطع ووصل وهمچنین قطع انشعاب نیاز به اخذ مجوز حفاری داشته باشد پیمانکار مکلف است برابرمقررات جاری وباهماهنگی کارفرما پیگیریهای لازم جهت اخذ مجوز ازشهرداری رانماید بدیهی است هزینه های مجوز حفاری توسط کارفرما پرداخت خواهدشد.

16-2پیمانکارموظف است بعد ازحفاری های لازم وقطع انشعاب محل حفاری شده رابه حالت اولیه برگردانده وبعدازهماهنگی با کارفرما تحویل نماید.درصورتیکه خسارت به اشخاص ثالث اعم ازحقیقی وحقوقی درحین عملیات ویا به علت عدم رعایت نکات ایمنی وعدم برگرداندن محل حفاری به حالت اولیه واردگردد جبران کلیه خسارات جانی ومالی برعهده پیمانکار میباشد پیمانکار هزینه های این بند درقیمت پیشنهادی  لحاظ نموده  است .

17-2درصورت نیاز به استفاده از ماٌمورین نیروی انتظامی دراجرای عملیات  موضوع قرارداد پیمانکار میتواند با درخواست کتبی وباهماهنگی امورحقوقی و حراست شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ومراجع ذیصلاح وبه هزینه خود اقدام نماید.

18-2تهیه وسائط نقلیه ودرصورت نیاز بیل مکانیکی ،ابزارآلات وتجهیزات کار،وسایل ایمنی ،نوشت افزاروسایر موارد موردنیازجهت انجام عملیات  موضوع قرارداد به عهده پیمانکار میباشد.

19-2 پیمانکار موظف است جهت انجام موضوع قرارداد با هماهنگی کارفرما واخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی نسبت به تجهیز خودرو به آرم خود شرکت که مجری این قرارداد بوده وچراغ گردون اقدام نماید. پیمانکار هزینه های این بند را درقیمت پیشنهادی خود لحاظ نموده است .

20-2پیمانکار مکلف است به هزینه خودنسبت به بیمه تکمیلی ،بیمه کامل مسئولیت مدنی (جانی ومالی )نیروهای تحت پیمان موضوع قرارداد در طول مدت قرارداد ودوره تضمین  اقدام نموده ویک نسخه ازبیمه نامه فوق الذکر را تحویل دستگاه نظارت نماید وازاین بابت کارفرما هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت . پیمانکار هزینه های این بند درقیمت پیشنهادی  لحاظ نموده  است.

21-2پیمانکارمسئولیت کامل حسن انجام کلیه کارهای موضوع قراردادرا براساس مشخصات ودستورکار دستگاه نظارت به عهده دارد ونظارتی که ازطرف کارفرما ویا نمایندگان او دراجرای کارها میشود به هیچ وجه از میزان این مسئولیت نمی کاهد.

22-2پیمانکار ازکلیه مقررات وقوانین شرکت آب وفاضلاب ،قانون کار وبیمه های درمانی واجتماعی ، مالیاتها وعوارض وآیین نامه ایمنی امورپیمانکاری ودیگر قوانین ومقررات که تا تاریخ تسلیم پیشنهاد قیمت معمول ومجرابوده است کاملاً مطلع بوده ودرقیمت پیشنهادی خود منظور نموده ومتعهداست که همه آنها را رعایت کند درهر حال مسئولیت عدم رعایت قوانین ومقررات یاد شده بر عهده پیمانکار میباشد.

 

 

ماده 3-مدت قرارداد:

زمان اجرای قراردادازتاریخ ابلاغ قرارداد به مدت  8 ماه شمسی میباشد.

 

ماده 4-مبلغ قرارداد:

مبلغ کل قرارداد ......................ریال به حروف ......................... ریال که 5% مبلغ مانده مطالبات که به پیمانکار ارجاع می شود در منطقه 2 امور آبفای شهر اردبیل می باشدکه ماهانه پس ازارائه صورت وضعیت توسط پیمانکاراز لیست های ارجاع شده وصول شده مطابق تعهدات پیمانکار  به پیمانکار بوده وپس از کسر جرایم به شرح ذیل وتاٌییددستگاه نظارت وکسر کسورات قانونی مربوطه قابل پرداخت میباشد.

1-4محل تأمین اعتبار این قرارداد از منابع داخلی شرکت بوده وبیمه سهم کارفرما به این قرارداد تعلق نمیگیرد.

2-4کلیه کسورات قانونی قرارداد به عهده پیمانکارمیباشد.

3-4 مالیات بر ارزش افزوده مطابق  قوانین ومقررات مربوطه به عهده کارفرما میباشد.

4-4 پیمانکار موظف است کلیه قوانین ومقررات مرتبط با قانون مبارزه با پولشوئی را براساس آئین نامه های صادره رعایت نماید.

5-4 باتوجه به اینکه لیست درقراردادضمیمه میباشدلذا برمدت اجرای قراردادکه 6ماه شمسی بوده تقسیم میگردد.درصورتیکه وصول مطالبات در ماه بین 50% تا70%  لیست باشد به میزان نیم درصد از مبلغ وصولی به عنوان  جریمه کسر خواهدشد.

6-4 درصورتیکه وصول مطالبات کمتر از50% باشد به میزان یک درصد از مبلغ وصولی به عنوان  جریمه کسر خواهد شد.

7-4درصورتیکه پس از اخطار و مراجعه مشترک به هر نحوی مبلغ بدهی  اصلاح یا تقسیط دوباره گردید درصدمبلغ وصول شده  بدهی محاسبه و در وجه  پیمانکار پرداخت خواهد شد.

8-4 کارفرما میتواند مبلغ قرارداد و مدت قرارداد را 25% افزایش و یا کاهش دهد.

9-4 درصورتیکه مبلغ وصولی پیمانکار درماه بیش از 90%  لیست تحویلی در ماه باشد به میزان یک درصد از مبلغ وصولی  محاسبه و پس از تایید دستگاه نظارت در وجه پیما نکار بعنوان پاداش قابل  پرداخت خواهد شد.

ماده 5-دستگاه نظارت :

نظارت بر اجرای موارد موضوع قرارداد از طرف کارفرما برعهده امور آبفای اردبیل و نظارت عالیه بر عهده معاونت مشترکین و درآمد میباشد.

 

ماده 6-وظایف واختیارات کارفرما:

1- 6مشخص نمودن لیست مشترکینی که مانده بدهی دارند در منطقه تحت پوشش پیمانکار از سیستم مشترکین درابتدای عقد قرارداد.

2-6 تهیه وواگذاری فرم های اخطار مربوط به مشترکین جهت تکمیل وتوزیع به پیمانکار.

3-6تعیین مقادیر معینی از کار بصورت متوسط درهرماه .

4-6کمک به شناسائی کدها ی مشترکین ومناطق مختلف شهری موضوع انجام قرارداد به صورت نقشه وکروکی ومشخص کردن شروع وپایان کدهای شناسائی مشترکین .

5-6کارفرما میتواند در پایان مدت قرارداد در صورت وجود هرگونه بدهکاری پیمانکاربه کارفرما یا سایراشخاص حقیقی و حقوقی (اعم ازخسارت ،جریمه ،بدهی وغیره ) به تشخیص خود از محل تضمین ها ومطالبات وی برداشت نماید.

6-6درطول مدت پیمان به محض شناسائی ومحرز شدن تخلف ،عدم اجرای تعهدات وخسارتهای احتمالی وسایرموارد مشمول کسر جرائم حق پیگیری حقوقی از مراجع قضائی برای شرکت آب وفاضلاب برعلیه پیمانکارمحفوظ میباشد.

7-6دربرخی مواقع که کارفرما صلاح بداند میتواند نسبت به تعطیلی کار به مدت معینی اقدام نماید وپیمانکار حق اعتراضی از این بابت ندارد دراینصورت مدت زمان تعطیلی کار  درمدت اجرای قرارداد لحاظ خواهد شد.

 

ماده 7-نحوه پرداخت :

صورت وضعیت پیمانکار پس ازانجام موضوع قرارداد به صورت ماهانه از اولین روز ابلاغ قراردادوشروع کار بادرخواست پیمانکاروپس از تاًیید نظارت مقیم ونظارت عالیه وقابل پرداخت میباشدازهرصورت وضعیت پیمانکار10%به عنوان حسن انجام کاربه غیرازکسورات قانونی مربوطه کسر که پس از پایان قرارداد وتاًیید دستگاه نظارت به پیمانکار مستردمیگردد.

 

 

ماده 8-دوره تضمین :

انجام عملیات موضوع قرارداد از تاریخ اتمام قرارداد به مدت دوماه تضمین میگردد و پیمانکار موظف به رفع نواقص و معایب کار در دوره تضمین می باشد در غیر اینصورت هزینه کار از محل تضمینها و مطالبات پیمانکار جهت رفع نواقص و معایب عملیات موضوع قرارداد به علاوه 15درصد کسرخواهدشد.

 

ماده 9-تضمین انجام تعهدات :

پیمانکار باید برای تضمین انجام تعهداتی که بموجب این قرارداد بر عهده دارد(پنج درصد)کل مبلغ اولیه قرارداد را به صورت ضمانتنامه بانکی تسلیم کارفرما نماید بدیهی است که پس ازاتمام مدت قرارداد وانجام کامل تعهدات توسط پیمانکار و ارائه صورت وضعیت قطعی از مبادی ذیربط و تاًییدکارفرما ضمانتنامه مذکور مستردمیگردد.

 

ماده 10-فسخ قرارداد:

کارفرما میتواند درموارد زیر قراردادرا بطور یک جانبه فسخ نماید وپیمانکار حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت :

1-10چنانچه درطول مدت قرارداد عدم توانائی پیمانکار اعم از فنی ،مالی  ویا مدیریتی درخصوص انجام موضوع پیمان محرز گردد کارفرما مخیر خواهد بود بدون نیاز به تشریفات قضائی وفقط با نظر بالاترین مقانم شرکت آب وفاضلاب  نسبت به فسخ قرارداد بصورت یکطرفه اقدام نموده وپیمانکار حق هر گونه اعتراض واقامه دعوی درمحاکم قضائی را دراین خصوص از خود سلب مینماید.

2-10عدم انجام دستورات دستگاه نظارت درخصوص اجرای کارهای محوله واصلاح کارهای انجام شده ناصحیح درمهلتی که به پیمانکار تعیین میشود.

3-10عدم انجام تمام یا قسمتی ازمفاد قرارداد.

4-10انحلال ویا ورشکستگی شرکت پیمانکار.

5-10واگذاری  کل قرارداد به شخص ثالث .

6-10تعطیل کردن کار بدون اجازه کارفرما.

7-10پیمانکار مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت درمعاملات دولتی(مصوب 22دیماه 1337واصلاحیه های بعدی آن ) گردد.

8-10پیمانکار مرتکب یکی از اعمال مندرج دربندهای ماده یک آئین نامه پیشگیری ومبارزه با رشوه دردستگاههای اجرائی مصوب 1/9/83 هیاٌت محترم وزیران گردد.

9-10هرگاه ثابت شود که پیمانکار برای تحصیل قرارداد یا اجرای آن به عوامل کارفرما حق العمل ،پاداش  یا هدایایی داده وبا آنها ویا واسطه های آنها را درمنافع خود سهیم کرده است .

10-10عدم اجرای تعهدات ،کم کاری ،سهل انگاری ،عدم رعایت مفاد قراردادونارضایتی وشکایت مشترکین ازپیمانکار وعواملش که مورد تاٌیید کارفرما قرارگیرد وسایر موارد ذکر شده درمتن قرارداد پس از اخذ جرایم وخسارات وارده به کارفرما ،درصورت تحقق هریک از بندهای فوق کارفرما مراتب فسخ قرارداد را کتبا به اطلاع پیمانکار رسانده وبدون نیاز به انجام تشریفات قضائی مبالغ ضمانتنامه های انجام تعهدات وسپرده حسن انجام کار قرارداد را بنفع خود ضبط مینماید.بدیهی چنانچه دراثر عدم ایفای تعهدات پیمانکار منجر به فسخ قراردادگردد کارفرما کلیه خسارات ،جرایم وضرروزیان وارده را محاسبه واز محل مطالبات وضمانتنامه ها یا سایر دارائیهای پیمانکار کسرخواهدنمود.

 

ماده 11-خاتمه قرارداد:

درهرمرحله ازکار کارفرما میتواندبدون آنکه تقصیری متوجه پیمانکار باشد بنابه صلاحدید خود قرارداد رابطور یک جانبه خاتمه دهد.دراین صورت مراتب را کتباٌ سی روز قبل به اطلاع پیمانکار خواهد رساند.کلیه کارکردهای پیمانکار تا تاریخ  فوق که به تاًیید دستگاه نظارت کارفرما رسیده دروجه وی قابل پرداخت خواهد بود.

تعهداتی که پیمانکار تا قبل ازابلاغ خاتمه قرارداد درمقابل اشخاص ثالث نموده که دراثر خاتمه دادن به قرارداد مسلتزم پرداخت هزینه وخساراتی ازجانب پیمانکار به آن اشخاص باشد، کافرما هیچ  گونه تعهدی ندارد.

 

ماده 12-حل اختلاف :

درتمامی مواردی که اختلافی بین کارفرما وپیمانکار ایجاد شود اعم ازاینکه مربوط به اجرای عملیات موضوع قراردادویا مربوط به تعبیر وتفسیر هریک از مفاد قرارداد وسایر اسناد ومدارک پیوست قرارداد باشد حکمیت با کارگروه حل اختلاف کارفرما وپیمانکار شرکت آب وفاضلاب خواهدبود.احاله موضوع اختلاف با نظر این کارگروه که دونفر به نمایندگی از طرف کارفرما ودونفر به نمایندگی ازطرف پیمانکار ویک نفر مرضی الطرفین با دبیری امور حقوقی وقراردادها  با نظر اکثریت آراء امکان پذیر خواهدبود.دوطرف موظفند تا حل اختلاف تعهداتی را که به موجب این قرارداد برعهده دارند انجام دهند.

 

 

ماده 13-نشانی دوطرف :

نشانی کارفرما : اردبیل میدان بسیج جنب هتل دریا شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل  تلفن 04533717101 www.abfa-ardabil.co.ir

نشانی پیمانکار :

 

ماده 14:

این قرارداد در14ماده ودرهشت نسخه که هرکدام حکم واحد رادارند تنظیم وبه طرفین رسید.

 

 

 

قوانین
1394/02/16
1394/02/19
1394/02/22
1394/02/23
1394/02/24
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 17:41
6.1.8.0
V6.1.8.0