جمعه, 10 فروردين 1403
مشخصات عمومی
فروش اقلام راکد و اسقاطی ( طرحهای عمرانی)
تجدید ( 1/94) (نوبت سوم و چهارم )
مزايده
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

آگهی فراخوان مزایده شماره ( 1/94) (نوبت سوم و چهارم )

فروش اقلام راکد و اسقاطی ( طرحهای عمرانی)

 

شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آیین نامه های اجرائی قانون برگزاری مناقصات  ، اقلام راکد و اسقاطی شرکت را از طریق فراخوان مزایده به فروش برساند .

1ـ نام و نشانی دستگاه مزایده گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل .  اردبیل : میدان بسیج جنب هتل دریا تلفن:04533717101

2- موضوع مزایده : فروش اقلام راکد و اسقاطی شرکت ( لوله و اتصالات)

3- محل تحویل اقلام : شهراردبیل

4- مدت تحویل اقلام  : 30 روز

5-تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد : واجدین شرایط میتوانند از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد ازwww.abfa-ardabil.co.i اقدام نمایند. ( برای رویت اقلام در ساعات اداری به آدرس شرکت مراجعه نمایند. ) 

6- مبلغ تضمین شرکت در مزایده مبلغ 150میلیون ریال،  با اعتبار 3 ماه فقط بصورت وجه واریز به حساب شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه میدان ورزش اردبیل می باشد.

7- تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد : مزایده گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 17/03/94 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت های لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت 8.30  مورخ  18/03/94  در کمیسیون  مزایده  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه درج آگهی ها بعهده برنده مزایده می باشد.

8- مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه شمسی می باشد .

9- جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir ) و                  (co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.

                                                                        

                                                                                    شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 توجه : فایل مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.

 

 

« شرایط مزایده شماره 1/94 »

ضمن تقدیر و تشکر از توجه آن مرکز به مزایده این شرکت شرایط مد نظربه شرح ذیل به اطلاع میرساند :

الف ) مورد مزایده : فروش اقلام راکد و اسقاطی ( طرحهای عمرانی)

ب ) نظارت و بازرسی موضوع مزایده توسط معاونت مالی و پشتیبانی شرکت  انجام خواهد شد .

ج) میزان سپرده شرکت در مزایده

ردیف

شماره مزایده

شرح  مزایده

مبلغ سپرده شرکت در مزایده

1

1/94

فروش اقلام راکد و اسقاطی

150.000.000 ریال

که می بایست به حساب  شماره   2195160804000 نزد بانک صادرات شعبه ورزش اردبیل فقط به صورت فیش بانکی واریز و اصل آن در پاکت (الف) ارسال گردد.( چک تضمین شده بانکی ـ چک بین بانکی وضمانت نامه بانکی و سایر ... مردود خواهد شد .)

د) اسناد مزایده شامل : شرایط مزایده تصویر شناسنامه و کارت ملی آدرس پستی دقیق و شماره تماس ـ
هـ ) شرکت کنندگان می بایست تا آخر وقت اداری مورخ 17/03/94 پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این شرکت تحویل داده و رسید دریافت دارند .

و) جلسه مزایده ساعت 8.30  مورخ 18/03/ 94  برگزار خواهد شد و حضور نمایندگان معرفی شده شرکتها  بلامانع می باشد .

ز) پیشنهادات حاوی پاکات که باید با مهر و امضاهای مجاز تحویل داده شوند (پاکت لفاف لاک و مهر شده) عبارتند از :

پاکت الف : سپرده شرکت در مزایده  طبق بند ج شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده).

پاکت ب : اسناد مزایده طبق بند «د» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده ).

پاکت ج : قیمت پیشنهادی خریدار ( در پاکت لاک و مهر شده )

ح) سپرده برنده مزایده درصورت عدول از انجام تعهدات به نفع شرکت ضبط خواهد گردید و نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده شناخته خواهد گردید .

ط) کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات مختار است . ضمن این که پاکت های ( لفاف+ الف + ب+ج )  بدون لاک و مهر  بازگشایی نخواهد شد.

ی ) کلیه ی هزینه های جانبی( اعم از حمل و بارگیری ، تخلیه ، باسکول ، انتقال و غیره ) به عهده برنده مزایده می باشد .

ک )  مالیات بر ارزش افزوده  به عهده برنده مزایده می باشد .

ل) هزینه درج آگهی مزایده و هزینه کارشناسان رسمی (بابت قیمت گذاری اقلام ) ، به عهده برنده مزایده می باشد .

م) برنده مزایده موظف است ظرف مدت پانزده روز نسبت به واریز نقدی مبلغ پیشنهادی و مبالغ مندرج در بند های ( ک و ل ) را واریز و نسبت به تحویل اقلام اقدام نماید.

ن) برای احراز اصالت امضای صاحبان امضای مجاز در اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت ارائه گواهی امضای تائید شده توسط دفاتر اسناد رسمی  الزامی است.

س) کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضای مجاز و شناسنامه پدر افراد مزبور

ع) آدرس و شماره تماس :

 

 

 

........................................................................................................................( بریده شود و به همراه قیمت های پیشنهادی ریز جدول اقلام  ضمیمه گردد. )

 

 

قیمت پیشنهادی :

اینجانب  ...................................... فرزند ............. به شماره شناسنامه ..........  صادره از ................  دارای کد ملی به شماره ........................... برای اقلام راکد و اسقاطی به پیوست جدول  مزایده شماره 1/94

ردیف

شماره مزایده

شرح  مزایده

مبلغ پیشنهادی

 (به عدد )

مبلغ پیشنهادی

( به حروف)

1

1/94

اقلام راکد و اسقاطی

 

 

 

 پیشنهاد می کنم .

نام و نام خانوادگی پیشنهاد کننده :

                                                                                                                                                   امضاء

 

قوانین
1394/02/23
1394/03/05
1394/03/17
1394/03/18
1394/03/19
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
6.1.7.0
V6.1.7.0