پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین
(6/94)(نوبت اول و دوم)
فراخوان
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

 

بسمه تعالي

آگهی فراخوان مناقصه شماره ( 6 /94) (یک مرحله ای) (نوبت اول و دوم)

احداث دیوار پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

 

شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های اجرایی قانون برگزاری مناقصات ، احداث دیوار پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین شرایط واگذار نماید­.

1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار : شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل،اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا  تلفن: ( 33717101-045 )

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : مهندسین مشاورآذرآب اندیش-اردبیل،ایستگاه سرعین، بزرگراه شهدا،جنب مرواریدپرواز،پلاک 15 تلفن : 33717850-045  دورنویس: 33726978-045

3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی:  احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین با برآورد ریالی (2.019.344.388) ریال بر اساس فهرست بهای ابنیه سال 94  

4-اعتبار این پروژه از محل منابع عمرانی شرکت می باشد.

5ـ محل انجام کار : شهرستان نمین

6ـ مدت انجام کار  : 5 ماه شمسی

7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی: واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد مناقصه از (co.ir .www.abfa-ardabil )اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه  ) 25.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 2195160804000 بانک صادرات شعبه میدان ورزش اردبیل می باشد .

9ـ تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی : مناقصه­گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 19/03/94 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 9:30 (مورخ 20/03/94 در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه درج دو نوبت آگهی بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir ) و  (co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir  مراجعه فرمایند.

                                                                        

                                                                      شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

توجه : فایل مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید. 

 

 

 

 

 

 

       بسمه تعالي

       شرایط شركت    درمناقصه

 

 

 

شماره: 6/94

تاريخ : 02/03/94

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 3122/94/10/ص مورخ 29/02/94 معاونت مهندسی و توسعه ، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد درمناقصه شماره 6/94 (يک  مرحله­اي) بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد. 

1ـ موضوع مناقصه : احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین  طبق مشخصات  و نقشه پیوستی در دانلود فایل

3ـ محل اجراي كار : شهرستان نمین 

4ـ مبلغ برآوردكار:  2.019.344.388  ريال

5ـ مدت اجراي كار: 5 ماه

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت :  مهندسین مشاورآذرآب اندیش - اردبیل، ایستگاه سرعین، بزرگراه شهدا، جنب  مروارید پرواز، پلاک 15 تلفن : 33717850-045  دورنویس: 33726978-045

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام مناقصه: بصورت يک مرحله اي و سه پاكتي خواهد بود.

10ـ مبلغ تضمين شركت در مناقصه 25.000.000 ريال است كه بايد به يكي از صورتهاي مشروحه زير در پاكت "الف" به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود.

الف- واريز نقدي مبلغ فوق به حساب تمرکز سپرده ها به شماره 2195160804000  بانک صادرات شعبه ميدان ورزش اردبيل  

ب ـ ضمانتنامه بانکي به نفع کارفرما به نام شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل

- مدت اعتبار تضمينهاي فوق بايد حداقل سه ماه از تاريخ افتتاح پيشنهادها بوده و به علاوه براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه­هاي بانکي بايد طبق فرمهاي پيوست اين اسناد تنظيم شود . 

11ـ پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .

12ـ اسنادمناقصه طبق آگهی درج شده در سایت www.abfa-ardabil.co.ir  ارائه می گردد.

نشاني: اردبیل میدان بسیج جنب هتل دریا امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل        تلفن 04533717101

13ـ قيمت اسناد مناقصه----ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .

14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد مناقصه به صورت کتبي مورخ  12/03/94 مي باشد.

 

15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد مناقصه، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ  16/03/94 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.

16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 19/03/94 مي باشد.

17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل  

18ـ اسناد ومدارك مناقصه از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

19ـ پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد مناقصه ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.

20ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در مناقصه مشارکت شرکت مذکور را در مناقصه کن لم يکن نمايد .

21ـ تمام اسناد مناقصه، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد مناقصه درپاكت ب تسليم شود.

22ـ پيشنهادات (در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده که محتوي سه پاکت (الف) و (ب) و (ج ) هر کدام جداگانه در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده ) پيشنهاد دهندگان راس ساعت9:30 مورخ 20/03/94 در كميسيون مناقصه گشايش و قرائت خواهد شد و حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاددهندگان در جلسه افتتاح پاکات پيشنهادها آزاد است .

23ـ دستگاه  مناقصه گزار در رد ياقبول هر  يك از  پيشنهادها مختار  است. برندگان مناقصه براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/ 83  و آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

24ـ پيشنهادهاي ارائه شده ، به شرطي مورد بررسي قرار مي­گيرند که اوراق و جدولهاي تجزيه بهاي بخشنامه شماره 4951/54 ـ 5453/102 مورخ 9/9/77 و نيز جداول الف ، ب و پ بخشنامه نحوه ارائه پيشنهاد قيمت از سوي پيمانکاران به تفکيک فصلهاي فهارس بها موضوع بخشنامه شماره 76574/100 مورخ 19/8/87 را داشته باشند .(الزامی نیست)

25ـ در صورتي که مبلغ کار مورد مناقصه با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده­ايد و هنوز به معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مي­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اطلاع دهيد . مشارکت در اين مناقصه موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

26ـ چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با جدول (4 )و (پ) ارائه شده  برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود. ( الزامی نیست)

27ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

28ـ رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در مناقصه و رعايت مهلت هاي مقرر، به معاونت محترم برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

29ـ  محل كميسيون مناقصه: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ آب و فاضلاب اردبيل خواهد بود.

30ـ محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت است  .

31ـ برآورد مقطوع است .

32ـ کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم بر جمهوري اسلامي ايران اعم از بخشنامه­هاي سازمان تأمين اجتماعي و امور اقتصادي و دارائي و ... خواهد بود .

33ـ ماليات بر ارزش افزوده به عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) مي­باشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .

34ـ  قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت ج قرار داده شود.

35 ـ از نظر کميسيون مناقصه ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي حداقل قيمت بوده مي­باشد .

36 ـ نحوه اعلام برنده مناقصه از طرف کميسيون مناقصه مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

37- نحوه پرداخت تعديل آحادبها:تعدیلی برای این پیمان درنظر گرفته نمی شود.

38- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط معاونت برنامه­ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري مي­باشد .

39 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از مناقصه به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده مناقصه مي­باشد .

40- دارا بودن دو کار مشابه در رشته و زمینه کار مربوطه ( تصویر قراردادهای منعقده ضمیمه اسناد گردد )  

41- برای احراز اصالت امضای صاحبان امضای مجاز در اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت ارائه گواهی امضای تائید شده توسط دفاتر اسناد رسمی  الزامی است.

42- کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضای مجاز و شناسنامه پدر افراد مزبور

 

 

 

مهر و امضاء شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

مهر و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

تاريخ:

تاريخ:

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیوست شماره یک : امورایمنی پیمانکاری

1-     پیمانکار موظف است  قبل از شروع  بکار به ازاء هر 50 نفر از کارکنان ، بطورکتبی نسبت به معرفی یک نفر به عنوان مسئول ایمنی که دارای تجربه و دانش فنی در خصوص ایمنی بوده ، اقدام نماید و صلاحیت مسئول ایمنی معرفی شده باید مورد تأیید اداره ایمنی کارفرما قرار گیرد .

2-     در زمان تجهیز کارگاه نسبت به برآورد و تهیه و سایل ایمنی و آتش نشانی مورد نیاز براساس نوع کار و تعداد کارکنان اقدام نماید .

3-     پیمانکار موظف است جهت انجام کار از افراد با صلاحیت ، با دانش و تجربه کافی و آموزش دیده استفاده نماید .

4-     در صورتی که کارکنان پیمانکار نسبت به خطرات کار مورد آشنا نبوده و نیاز به آموزش داشته باشند اداره ایمنی موظف است از ادامه کار جلوگیری کرده ، و با همکاری اداره آموزش و مسئول ایمنی  پیمانکار ، کلاس های آموزشی لازم را جهت کارکنان پیمانکار اجراء نموده و هزینه آن را به حساب پیمانکار منظور نماید .

5-     مسئول ایمنی پیمانکار موظفند مقررات ایمنی حاکم  درآن شرکت را از سوی  اداره ایمنی ارائه شده را رعایت نماید .

6-     کلیه کارکنان پیمانکار زیر نظر موظفند مقررات ایمنی حاکم در آن شرکت را از سوی اداره ایمنی ارائه شده را رعایت نمایند .

7-     نوع وسایل حفاظتی فردی مورد نیاز پیمانکار توسط اداره ایمنی تعیین می گردد .

8-      وسایل حفاظتی فردی که پیمانکار تهیه می نماید باید از نوع مرغوب ، مقاوم و متناسب با نوع کار و قبل از خرید انبوه می بایست نمونه ای از آن به تأیید امورایمنی رسیده باشد .

9-     چنانچه بنا به دلایل مختلف پیمانکار جهت انجام کاربا موافقت کارفرما، از پیمانکار فرعی استفاده نماید تمام موارد مطرح شده در این سند مشمول پیمانکار فرعی نیز خواهد بود ضمن این که در نهایت پیمانکار اصلی پاسخگو خواهد بود .

10-  پیمانکار موظف است در زمان حمل و نقل تجهیزات و وسایل ، مجموعه مقررات ایمنی مربوطه به حمل و نقل تجهیزات را رعایت نموده و در تمامی مراحل هماهنگی های لازم را با امور ایمنی به عمل آورد .

11-  پیمانکار موظف است در زمان تجهیز کارگاه  ، انبار و یا فضاهای کار ، تمامی موارد ایمنی را رعایت نموده و در صورت نیاز از امور ایمنی شرکت جهت ایجاد محیطی امن کمک بگیرد .

12-    پیمانکار موظف است قبل از شروع به کار لیست نفرات خود را به امور ایمنی ارائه نماید .

13-   کلیه وسایل و تجهیزات مورد استفاده پیمانکار می بایست استاندارد بوده و از سلامت کامل برخوردار باشند . استفاده از وسایل و تجهیزاتی  که دارای نقص فنبی بوده و می تواند ایمنی کارکنان را به خطر اندازد جلوگیری خواهد شد .

14-   انجام هر کاری توسط کارکنان پیمانکار اعم از کار سرد ، گرم ، حفاری و کار در ارتفاع ورود به فضاهای بسته می بایست با هماهنگی مسئولین ذیربط بوده و پس از کسب مجوزهای لازم مطابق دستورالعمل جاری شرکت که از سوی اداره ایمنی ارائه می گردد انجام می شود .

15-   پیمانکار موظف است پس از انجام کار نسبت به پاکسازی و بهسازی محیط کار و بازگردان آن به حالت اولیه اقدام کند .

16-  چنانچه به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی ، از ادامه فعالیت پیمانکار جلوگیری به عمل آید تا زمان رفع نقص و نارسائی و صدور مجوز از سوی امور ایمنی ، پیمانکار حق هیچگونه فعالیتی را نخواهد داشت .

17-  در صورتی که به واسطه عدم رعایت مقررات توسط کارکنان پیمانکار ، حادثه ای با خسارت جانی و مالی رخ دهد ، در خصوص خسارات جانی ، پیمانکار پاسخگویی مراجع قانونی بوده و کلیه خسارات مالی ناشی از حادثه نیز به حساب پیمانکار منظور خواهد شد .

18-  پیمانکار موظف است از قوانین ، مقررات ، دستورالعمل ها و استانداردهای شرکت به طورکامل پیروی نماید .

19-   پیمانکار موظف است به نحوی که برنامه ریزی نمایدکلیه کارکنان تحت سرپرستی او از وسایل استحفاظی تحویلی استفاده نماید .

20-  در صورتی که فرد یا افرادی که از کارکنان پیمانکار از مقررات ایمنی تبعیت ننموده و ایمنی خود و دیگران را به خطر اندازد با نظر امور ایمنی پیمانکار موظف است نسبت به اخراج ایشان اقدام نماید . در غیر اینصورت اداره ایمنی به طور مستقل به این امور اقدام خواهد نمود .

21-  پیمانکار موظف خواهد بود کلیه کارکنان و کارگران خود را در مقابل حوادث ناشی از کار بیمه نماید .

22-  پیمانکار موظف است بروز هرگونه حوادث و رویدادها و رخدادها را سریعاً به امور ایمنی گزارش نمایند .

23-   پیمانکار موظف است در هنگام تخلیه بار و یا بارگیری ماشین خود را خاموش نگهدارد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيوست شماره 2 فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار

 

مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ                براي مشاركت در مناقصه: احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

 كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.

 

رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه سازمان مديريت و برنامه ريزي ظرفيت آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.

 

 

تاريخ                                                                        امضاء مجاز و تعهد آور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالی

تعهد نامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان

در معاملات دولتی مورخ 22/10/1337

مربوط به مناقصه : احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد که مشمول ممنوعيت مذکور در قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه 1337 نمی باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، کارفرما يا مناقصه گزار حق دارد که پيشنهاد ارائه شده برای مناقصه فوق را مردود و تضمين شرکت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد که هر گاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانکار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان (تا تحويل موقت) به اثبات برسد يا چنانچه افرادی را که مشمول ممنوعيت مذکور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتی از کار را به آنها محول کند کارفرما حق خواهد داشت که قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانکار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجرای کار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص کارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد ميشود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع کارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهی است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها کارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه های مربوطه را ضبط نمايد بلکه خسارات ناشی از فسخ پيمان و يا تاخير در اجرای کار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد که بر مجازاتهای مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهی کامل دارد و رد صورت تخلف مستحق مجازاتهای مربوط مي باشد.

 

تاريخ :                                                               نام پيشنهاد دهنده:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالي                                            فرم شماره 6

نمونه فرم بيمه نامه ها ، كارها

 

موضوع مناقصه: احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

 

اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه بدينوسيله تاييد مينمايدكه چنانچه بعنوان برنده مناقصه فوق انتخاب گردد در موقع عقد قرارداد آن قسمت از عمليات موضوع قرارداد مناقصه مزبور را بطوريكه در شرايط مناقصه و ماده 21 شرايط عمومي پيمان پيش بيني شده است در مقابل خطرات احتمالي مربوط به اجراي عمليات نزديكي از شركتهاي بيمه مورد قبول كارفرما بشرح جدول زير بيمه نمايد.

 

 

عمليات موضوع بيمه

حوادث موضوع بيمه

مبلغ كل مورد بيمه

هزينه بيمه

 

 

 

 

 

 

ضمناً تاييد مي نمايد كه جدول فوق الذكر با اطلاع كامل از نرخ بيمه و فرانشيز و غيره تكميل و در پاكت "ب" تسليم شده است.

همچنين تاييد مي شود در موقع مبادله قرارداد بيمه نامه مربوط تنظيم و تسليم گردد و چنانچه بعلت تشريفات بيمه يا هر علت ديگر اين امر ميسر نشود تا حداكثر سه ماه پس از مبادله قرارداد مكلف به تسليم بيمه نامه مربوط بوده و در صورت تأخير آنگاه دستگاه اجرايي مطابق ماده21 شرايط عمومي پيمان راسا" در اين مورد اقدام خواهد نمود و البته چنانچه در اين خلال حوادث سوئي پيش آمد نمايد كه به عمليات انجام شده آسيب وارد نمايد اين پيشنهاد دهنده مسئول خسارت ناشيه مي باشد.

 

 

 

 

نام و نام خانوادگي و سمت و مهر و امضاء پيشنهاد دهنده براي اسناد مالي و تعهد آور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

پیوست شماره پنج

تعهدنامه رعایت قانون مبارزه با پولشوئی:

    احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

این شرکت                     به شماره شناسه ملی                         به نشانی

کدپستی                  تلفن  همراه

با توجه به قانون مبارزه با پولشوئی مصوب 02/11/86 مجلس شورای اسلامی و آئین نامه و دستورالعمل های اجرایی آن، بدین وسیله متعهد و ملتزم می شوم ضمن رعایت مواد قانون یادشده و مقررات مربوطه از هرگونه اقدامی که منجر به پولشوئی گردد ، خودداری نمایم.

امضا و مهر شرکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چک لیست پاکت (ب) اسناد مناقصه

ردیف

شرح

دارد

ندارد

1

کپی اساسنامه                   

 

 

2

کپی آخرین آگهی تغییرات ( در صورت عدم وجود تغییرات کپی آگهی تاسیس)

 

 

3

فرم خوداظهاری تکمیل شده                                                   

 

 

4

امضاء فرم منع مداخله در معاملات دولتی                                 

 

 

5

فرم بیمه نامه مسئولیت  مدنی                                                   

 

 

6

صلاحیت  معتبر پیمانکاری  ( نامه تمدید صلاحیت )                

 

 

7

صلاحیت ایمنی پیمانکاران (یا رسید تحویل مدارک به اداره کار ) 

 

 

8

گزارش حسابرسی شده  ( برای برآوردهای بالاتر از ده برابر نصاب معاملات که به تائید هیات مدیره آن شرکت و حسابرسی رسیده باشد )               

 

 

9

کپی شناسنامه امضا کنندگان مجاز و پدران محترم ایشان        

 

 

10

گواهی امضا صاحبان امضا از دفاتر رسمی                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرايط مناقصه        

                          

موضوع: احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

 

علاوه بر مراتبي كه در دعوتنامه اين مناقصه ذكر شده است ، شرايط مشروح زير نيز در اين مناقصه مورد عمل قرار خواهد گرفت:

1-    داوطلب مشاركت در مناقصه بايد پيشنهاد خود را در يك پاكت سربسته لاك و مهر شده  كه محتوي سه پاكت جداگانه « الف ‌» ، « ب» و «ج » ميباشد ، به ترتيب بندهاي بعدي تنظيم و در موعد مقرر به دستگاه مناقصه گزار تسليم نمايد. در روي پاكت فوق­الذكر و هر يك از پاكتهاي « الف» ، « ب» و «ج» بايد موضوع مناقصه ، نام و نشاني مناقصه­گر و تاريخ تسليم پيشنهاد نوشته شود و در مهلت مقرر با اخذ رسيد حاوي ساعت و تاريخ وصول ، به دستگاه مناقصه­گزار تسليم گردد.

2-    منظور از پيشنهاد مناقصه ، تمام اسناد و مدارك مشروح در بندهاي 3 ، 4 و 5 است كه بر حسب مورد در داخل يكي از سه پاكت « الف ‌» ، « ب» يا «ج »قرار داده مي­شوند.

3-     اسناد و مدارك پاكت « الف» : ( لاک و مهر شده )

در پاكت « الف» منحصراً تضمين شركت در مناقصه كه بايد به شرح مندرج در دعوتنامه تهيه گردد، قرار داده مي­شود.

4-    اسناد و مدارك پاكت « ب»: ( لاک و مهر شده )

        مداركي كه بايد در پاكت « ب» قرار داده شود، شامل دو قسمت است:

       اين قسمت از پاكت « ب» شامل اسناد و مداركي است از طرف دستگاه مناقصه­گزار در اختيار شركت­كنندگان در مناقصه قرار داده شده است و بايد بدون درج هيچگونه مطلب، عدد و مبلغي به مهر و امضاي مجاز مناقصه­گر برسد و مشتمل بر موارد زير است: (که بصورت چاپ شده از پایگاه اطلاع رسانی و سایت شرکت )

4-1-1-اصل شرایط شركت در مناقصه که مي بايست حتما امضاء و مهر اصل گردد.

4-1-2-اسناد مناقصه ( كليه بخشها و مجلدات)

4-1-3-هر نوع ضمايم و مداركي كه بعداٌ از طرف كارفرما ارسال شده باشد ( از قبيل تغييرات در پاره­اي از مشخصات و غيره)

اين قسمت از پاكت « ب» شامل مداركي است كه مناقصه­گر تهيه خواهد كرد و بايد همراه با قسمت يكم در پاكت « ب» قرار داده شود و مشتمل بر موارد زير است:

4-2-1-فرم خود اظهاري تكميل شده توسط پيمانكار ، مطابق نمونه پيوست

4-2-2-رونوشت اساسنامه شركت

4-2-3-رونوشت آخرين آگهي ( داراي اعتبار در روز تسليم پيشنهادها) روزنامه رسمي در مورد دارندگان امضاي مجاز مناقصه­گر براي اسناد مالي و تعهد­آور

4-2-4- آخرين گواهي احراز صلاحيت از سايت معاونت محترم برنامه­ريزي و نظارت راهبردي (پرينت از سايت مربوطه با در نظر گرفتن تاريخ يک هفته قبل از روز افتتاح پاکات مناقصه)

4-2-5- گواهي صورتحسابهاي مالي حسابرسي شده پيمانکار مطابق مصوب 26510/ت 39039 ک مورخ 9/2/88 (الزامی نمی باشد.)

 

 

توجه 1: در ميان اسناد و مدارك پاكت «ب» نبايد هيچگونه اثري از قيمت يا توضيح اشاره كننده به آن وجود داشته باشد.

توجه 2: در صورتي كه دارندگان امضاي مجاز در اساسنامه حق دادن وكالت به غير را داشته باشند و مناقصه گر به وكالت از طرف مسئولان شركت پيشنهاد بدهد، ارايه رونوشت مصدق وكالتنامه رسمي نيز الزامي است.

5-    اسناد و مدارك پاكت « ج» : ( لاک و مهر شده )

در پاكت «ج » مدارك مشروح زير كه بايد مطابق الگوي ارايه شده و تهيه و تكميل گردند ، قرار داده مي­شود:

       5-1- برگ پيشنهاد قيمت و فرم بيمه نامه تكميل شده مطابق با فرم پيوستي ...

قیمت پیشنهادی به صورت مقطوع ارائه گردد.

چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با مبلغ مندرج در جدول شماره (4) و جدول (پ) ارائه شده  برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود. ( الزامی نمی باشد .)

5-2- اوراق و جداول تجزيه بها، موضوع بخشنامه شماره 4951/54-5453/102 مورخ 9/9/1377 و بخشنامه شماره 76574/100 مورخ 19/8/87 در 2 نسخه كاملاً مشابه و مجزا (الزامی نمی باشد)          

6-    مناقصه­گر بايد تمام اسناد و مدارك مناقصه را كه در بندهاي 3 ، 4 و 5 ذكر شده بدون تغيير ، حذف و يا قرار­دادن شرط در آن ، تنظيم و حسب مورد تكميل و مهر و امضا نموده و به دستگاه مناقصه­­گزار تسليم نمايد . چنانچه با تشخيص كميسيون مناقصه بعضي از اوراق غير تعهد­آور و مهر و امضا نشده باشند، مناقصه­گر در جلسه مناقصه آنها را مهر و امضا خواهد كرد . در غير اينصورت ، آن پيشنهاد ناقص و مردود خواهد بود.

7-    پيشنهاد­هاي مناقصه بايد از هر حيث كامل و بدون قيد و شرط بوده و هيچ نوع ابهام ، خدشه ، عيب ، نقص و قلم­خوردگي نداشته باشد در صورت وجود خدشه يا نقص در اسناد و مدارك مناقصه با ارايه پيشنهاد مشروط، مبهم و بر خلاف شرايط مناقصه­ و يا نداشتن تضمين كافي ، آن پيشنهاد مردود است و عينا به مناقصه­گر مسترد مي­شود. نام اين مناقصه­گران  به سازمان مديريت و برنامه­ريزي كشور اعلام مي­شود تا اقدامهاي لازم در مورد آنان به عمل آيد.

8-    هر يك از دعوت شدگان كه نسبت به مفهوم اسناد و مدارك مناقصه ابهامي داشته باشد ، بايد ظرف مهلت تعيين شده در دعوتنامه مراتب را كتباً به کارفرما اطلاع دهد و تقاضاي توضيح كتبي نمايد.

9-    هر گونه توضيح يا تجديد نظر يا حذف و اضافه نمودن اسناد و مدارك  مناقصه و نحوه تغيير و تسليم آنها ، كتبا از سوي کارفرما  اعلام و جزو اسناد و مدارك پيمان منظور خواهد شد.

10- مناقصه­گزار حق تغيير ، اصلاح يا تجديد نظر در اسناد و مشخصات را قبل از انقضاي مهلت تسليم پيشنهادها براي خود محفوظ مي­دارد و اگر چنين موردي پيش آيد ، مراتب به دعوت­شدگان ابلاغ مي­شود و در صورتي كه پيشنهادي قبل از ابلاغ مراتب مزبور تسليم شده باشد ، مناقصه­گر حق دارد تقاضاي استرداد آن را بنمايد. از آنجا كه ممكن است تجديد نظر يا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغيير مقادير يا قيمتها باشد، در اين صورت دستگاه مناقصه­گزار مي­تواند آخرين مهلت دريافت پيشنهادها را با اعلام كتبي به مناقصه­گران به تعويق اندازد به نحوي كه آنان فرصت كافي براي اصلاح و تجديد نظر در پيشنهاد خود را  داشته باشند.

11- رقم پيشنهادي قيمت بايد براي كل به عدد و حروف در برگ پيشنهاد نوشته شود. براي تعيين برنده مناقصه ارقامي كه به حروف نوشته شده ملاك عمل خواهد بود و پيشنهادي كه قيمت كل به حروف را نداشته باشد، مردود است.

12- ميزان اضافه يا تخفيف پيشنهادي مناقصه­گران نسبت به برآورد بر حسب درصد و با دو رقم اعشار با روش استاندارد گرد كردن محاسبه مي­شود. به اين ترتيب كه چنانچه رقم سوم اعشار از صفر تا 4 باشد، رقمهاي سوم و پس از آن حذف مي­گردد و اگر رقم سوم 5 تا 9 باشد، ضمن حذف رقمهاي سوم به بعد ، يك واحد به رقم دوم اضافه مي­شود. ضريب پيمان نيز به همين روش ( اما غير درصدي ) با چهار رقم اعشار محاسبه مي­گردد.

13- ابتدا پاكتهاي « الف» باز شده و در صورت صحت تضمين از نظر مبلغ ، نوع و فرم آن ، پاكتهاي « ب» مربوط گشوده مي­شود. سپس مدارك پاكتهاي « ب» مورد بررسي قرار گرفته و تنها در صورت كامل بودن، پاكتهاي «ج» مربوط گشوده خواهد شد

14- برنده مناقصه بر اساس قانون برگزاري مناقصات و با توجه به مدارك ارايه شده تعيين
مي­گردد.

15- مدت اعتبار پيشنهادها (حداكثر فاصله زماني بين پايان مهلت تسليم پيشنهادها و ابلاغ كارفرما به برنده مناقصه مبني بر پذيرش پيشنهاد وي) سه ماه  مي باشد.

16- برنده مناقصه بايد حداكثر تا هفت روز پس از ابلاغ كارفرما به او ، با سپردن تضمين انجام تعهدات بر اساس قيمت پيشنهادي خود، به انعقاد پيمان مبادرت نمايد. در غير اين صورت تضمين شركت او در مناقصه ، بدون هيچ تشريفات قضايي به نفع كارفرما ضبط مي­شود و حق هيچگونه اعتراض ندارد. در صورتي كه برنده مناقصه در مهلت پيش­بيني شده فوق حاضر به انعقاد پيمان نشود. نفر دوم به عنوان برنده مناقصه اعلام ميگردد و چنانچه او نيز با توجه به موارد ياد شده بالا، حاضر به انعقاد پيمان نشود ، تضمين شركت او هم به نفع كارفرما ضبط مي­شود و مناقصه تجديد خواهد شد.

17- تضمين شركت در مناقصه برنده مناقصه پس از اعلان كتبي كارفرما به برنده مناقصه در مقابل تسليم تضمين انجام تعهدات مسترد مي­گردد . تضمين شركت در مناقصه برنده دوم نيز بلافاصله پس از تحويل تضمين انجام تعهدات نفر اول برگردانده خواهد شد.

18- محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت می باشد.

19- برآورد مقطوع است .

21- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم بر جمهوري اسلامي ايران اعم از بخشنامه­هاي سازمان تأمين اجتماعي و امور اقتصادي و دارائي و ... خواهد بود .

22- ماليات بر ارزش افزوده به عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) مي­باشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .

23- حقوق دولتي مورد تقاضاي دستگاههاي مسئوول دولتي طبق مفاد شرايط عمومي و خصوصي از صورت كاركردهاي پيمانكار كسر مي­شود.

 

 

                   مهر و امضاء مجاز مناقصه­گزار                                     مهرو امضاء مجاز مناقصه­گر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت

 

موضوع مناقصه: احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین

 

امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت در مناقصه ، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات فني ، نقشه هاي كلي وتفصيلي اجرايي ، فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي مناقصه و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه احداث دیوار پیش ساخته پیرامون تصفیه خانه فاضلاب نمین  و  پس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه :

1-     عمليات موضوع مناقصه فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك مناقصه پيمان به شرح زير انجام دهم.

مبلغ پيشنهادي ( به عدد )                                                            ريال

و ( به حروف )                                                                                                         ريال

2-     چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:

       الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت هفت روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.

        ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، ماشين آلات و تجهيزات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در   مدت مندرج در اسناد و مدارك مناقصه به اتمام برسانم.

       3- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.    

       4- اطلاع كامل دارم كه دستگاه مناقصه گزار الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

        5- تحت عنوان تضمين شركت در مناقصه و به منظور تعهد به امضا و مبادله پيمان و تسليم تضمين اجراي تعهد ، تضمين  دعوتنامه را به نفع كارفرما در پاكت «الف» تقديم داشته ام.

 

                  تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قوانین
1394/03/02
1394/03/09
1394/03/19
1394/03/20
1394/03/21
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/11 11:29
6.1.8.0
V6.1.8.0