پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
فروش اقلام ضایعاتی شرکت
( 14/94) (نوبت اول و دوم)
مزايده
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

 

بسمه تعالی

آگهی فراخوان مزایده شماره ( 14/94) (نوبت اول و دوم)

فروش اقلام ضایعاتی شرکت

 

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آیین نامه های اجرائی قانون برگزاری مناقصات وآئین نامه معاملات داخلی شرکت ، فروش اقلام ضایعاتی شرکت  را از طریق فراخوان مزایده به فروش برساند.

 

1ـ نام و نشانی دستگاه مزایده گزار : شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل .اردبیل : میدان بسیج جنب هتل دریا تلفن:04533717101

2- موضوع مزایده : فروش اقلام ضایعاتی شرکت 

3- محل تحویل اقلام : انبارهای امورات تابعه استان

4- مدت تحویل اقلام  : 15 روز

5-تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد : واجدین شرایط میتوانند از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد ازwww.abfa-ardabil.co.ir   اقدام نمایند.

6- مبلغ تضمین شرکت در مزایده :  100/000/000)ریال (بصورت واریز وجه به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل می باشد.( مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه شمسی می باشد .)

7- تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد : مزایده گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 17/06/94 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت های لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت 10:30  مورخ 18/06/94 در کمیسیون  مزایده  بازگشایی  خواهد  شد. ضمناً هزینه درج آگهی ها بعهده برنده مزایده می باشد.

8- جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir ) و                               (co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.

 

                                                                                         شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل 


 توجه : فایل PDF مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.


 

« شرایط مزایده شماره 14/94 »

ضمن تقدیر و تشکر از توجه آن مرکز به مزایده این شرکت شرایط مد نظربه شرح ذیل به اطلاع میرساند :

الف ) مورد مزایده : فروش اقلام ضایعاتی شرکت 

ب ) نظارت و بازرسی موضوع مزایده توسط معاونت مالی و پشتیبانی شرکت انجام خواهد شد .

ج) میزان سپرده شرکت در مزایده مبلغ 000/000/100 ریال که بصورت واریز وجه به حساب  شماره 4729156424 نزد بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل و اصل آن در پاکت (الف) ارسال گردد.

د) اسناد مزایده شامل : شرایط مزایده تصویر شناسنامه و کارت ملی آدرس پستی دقیق و شماره تماس  
ذ ) شرکت کنندگان می بایست تا آخر وقت اداری مورخ 17/06/94 پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این شرکت تحویل داده و رسید دریافت دارند .

ر) جلسه مزایده ساعت 10:30  مورخ 18/06/ 94 برگزار خواهد شد و حضور نمایندگان معرفی شده بلامانع می باشد .

ز) پیشنهادات حاوی پاکات که باید با مهر و امضاهای مجاز تحویل داده شوند (پاکت لفاف لاک و مهر شده) عبارتند از :

پاکت الف : سپرده شرکت در مزایده طبق بند «ج» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده).

پاکت ب : اسناد مزایده طبق بند «د» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده ).

پاکت ج : قیمت پیشنهادی خریدار ( در پاکت لاک و مهر شده )

ط) سپرده برنده مزایده درصورت عدول از انجام تعهدات به نفع شرکت ضبط خواهد گردید و نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده شناخته خواهد گردید .

ظ) کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات مختار است . ضمن این که پاکت های ( لفاف+ الف + ب+ ج )  بدون لاک و مهر  بازگشایی نخواهد شد.

ع)کلیه ی هزینه های جانبی(اعم از حمل و بارگیری ، تخلیه ، باسکول،انتقال ، عوارض و غیره) به عهده برنده مزایده می باشد .

غ) قیمت پایه کارشناسی کل اقلام ضایعاتی مبلغ 000/600/486/1 ریال برآورد شده است.

ک )  مالیات بر ارزش افزوده  به عهده برنده مزایده می باشد .

ل) هزینه درج آگهی مزایده و هزینه کارشناسان رسمی (بابت قیمت گذاری اقلام ) ، به عهده برنده مزایده می باشد .

م) برنده مزایده موظف است ظرف مدت پانزده روز نسبت به واریز نقدی مبلغ پیشنهادی و مبالغ مندرج در بند های ( ک و ل ) را واریز و نسبت به تحویل اقلام اقدام نماید.

 

 

 

هـ) آدرس و شماره تماس :

 

........................................................................................................................( بریده شود و به همراه قیمت های پیشنهادی ریز جدول اقلام  ضمیمه گردد. )

 

 

 

قیمت پیشنهادی :

اینجانب  ...................................... فرزند ............. به شماره شناسنامه ..............  صادره از .....................  دارای کد ملی به شماره ........................... به آدرس.................................................................................. شماره تماس.............................................         برای فروش اقلام ضایعاتی شرکت  به پیوست جدول  مزایده شماره  14/94

ردیف

شرح  مزایده

وزن(کیلوگرم)

نام شهرستان

مبلغ پیشنهادی

(به عدد )

مبلغ پیشنهادی

( به حروف)

1

ضایعات آهنی و چدنی

81000

اردبیل

 

 

2

ضایعات آلومینیوم

1750

اردبیل

 

 

3

ضایعات پی وی سی و پلی اتیلن

3500

اردبیل

 

 

4

مخازن فولادی لاملا

24000

خلخال

 

 

5

ضایعات آهنی و چدنی

9000

خلخال

 

 

6

ضایعات پی وی سی و پلی اتیلن

800

خلخال

 

 

7

مخازن فیلتر شنی

30000

مشکین شهر

 

 

8

ضایعات آهنی و چدنی

6000

مشکین شهر

 

 

9

اتاق کمپرسی عقب نیسان

1300

مشکین شهر

 

 

10

مخزن هوایی بزرگ

16000

اصلاندوز

 

 

11

مخزن هوایی کوچک

8000

اصلاندوز

 

 

12

ضایعات آهنی شامل نرده ،تانکرها،اتاقک و لوازم یدکی اسقاطی

6000

پارس آباد

 

 

13

ضایعات لوله آهنی و داکتیل

5000

پارس آباد

 

 

14

ضایعات آهن آلات متفرقه

7000

پارس آباد

 

 

15

ضایعات پی وی سی و پلی اتیلن

3000

پارس آباد

 

 

 

 پیشنهاد می کنم .

نام و نام خانوادگی پیشنهاد کننده :

                                                                                                                                                   امضاء


قوانین
1394/05/24
1394/06/07
1394/06/17
1394/06/18
1394/06/19
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 17:41
6.1.8.0
V6.1.8.0