پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
فروش ساختمان اداری ستاد شرکت
( 7/94) (نوبت پنجم و ششم)
مزايده
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

آگهی فراخوان مزایده شماره ( 7/94) (نوبت پنجم و ششم)

فروش ساختمان اداری ستاد شرکت

 

شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آیین نامه های اجرائی قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه معاملات داخلی شرکت ، ساختمان اداری ستاد شرکت را از طریق فراخوان مزایده به فروش برساند .

1ـ نام و نشانی دستگاه مزایده گزار : شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل .اردبیل : میدان بسیج جنب هتل دریا تلفن:04533717101

2- موضوع مزایده : فروش ساختمان اداری ستاد شرکت(مساحت عرصه:55/1201 مترمربع و زیربنا:75/2617 مترمربع)

3- محل ساختمان: شهراردبیل- میدان بسیج جنب هتل دریا

4- شرایط و مدت تحویل:  معادل 60 درصد مبلغ فروش حداکثر ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ برنده مزایده اخذ خواهد شد و 40 درصد مبلغ فروش بعد از 15 ماه اخذ و سند مالکیت به نام خریدار انتقال و ساختمان تحویل داده خواهد شد.

5-تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد : واجدین شرایط میتوانند از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد ازwww.abfa-ardabil.co.ir   اقدام نمایند.

6- مبلغ تضمین شرکت در مزایده: (000/000/350 ریال (با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی در وجه شرکت یا واریز وجه به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل می باشد.( مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه شمسی می باشد .)

7- تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد : مزایده گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 31/06/94 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت های لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت 8:30  مورخ 01/07/94 در کمیسیون  مزایده  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمناً هزینه درج شش نوبت آگهی بعهده برنده مزایده می باشد.

8- جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir ) و                               (co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.

                                                                      

                                                                                         شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 

 

توجه : فایل PDF مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.

 

 

 

« شرایط مزایده شماره 7/94 »

ضمن تقدیر و تشکر از توجه به مزایده این شرکت شرایط مد نظربه شرح ذیل به اطلاع میرساند :

الف ) مورد مزایده : فروش ساختمان اداری ستاد شرکت (ششدانگ ملک در حال تفکیک ازسند مالکیت جزء ازپلاک ثبتی شماره 4587 واقع دربخش یک اردبیل،مساحت عرصه 55/1201 مترمربع واعیانی شامل زیرزمین،پیلوت (مورد استفاده اداری) ودوطبقه فوقانی و راه پله با اسکلت فلزی بمساحت 75/2617 مترمربع و دارای انشعاب برق و گاز میباشد.)

ب ) نظارت و بازرسی موضوع مزایده توسط معاونت مالی و پشتیبانی شرکت  انجام خواهد شد . جهت بازدید از تاریخ چاپ آگهی تا مورخه 25/06/94 با مراجعه به آدرس و هماهنگی با معاونت مالی و پشتیبانی شرکت اقدام نمایند.

پ) میزان سپرده شرکت در مزایده مبلغ 000/000/350 ریال که بصورت ضمانت نامه بانکی در وجه شرکت یا واریز وجه به حساب  شماره 4729156424 نزد بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل و اصل آن در پاکت (الف) ارسال گردد.

ج) اسناد مزایده شامل : شرایط مزایده تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی آدرس پستی دقیق و شماره تماس
د ) شرکت کنندگان می بایست تا آخر وقت اداری مورخ 31/06/94 پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این شرکت تحویل داده و رسید دریافت دارند .

ذ) جلسه مزایده ساعت 8:30  مورخ 01/07/ 94  برگزار خواهد شد و حضور نمایندگان معرفی شده شرکتها بلامانع می باشد .

ر) پیشنهادات حاوی پاکات که باید با مهر و امضاهای مجاز تحویل داده شوند (پاکت لفاف لاک و مهر شده) عبارتند از :

پاکت الف : سپرده شرکت در مزایده طبق بند «پ» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده).

پاکت ب : اسناد مزایده طبق بند «ج» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده ).

پاکت ج : قیمت پیشنهادی خریدار ( در پاکت لاک و مهر شده )

ط) سپرده برنده مزایده درصورت عدول از انجام تعهدات به نفع شرکت ضبط خواهد گردید و نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده شناخته خواهد گردید .

ظ) کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات مختار است .ضمن این که پاکت های ( لفاف + الف + ب + ج ) بدون لاک و مهر  بازگشایی نخواهد شد.

ک )  مالیات بر ارزش افزوده به عهده برنده مزایده می باشد .

ل) هزینه درج شش نوبت آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد به مبلغ حدود000/ 000 / 100 ریال و هزینه کارشناسان رسمی به مبلغ حدود 000/ 000 / 100 ریال (بابت قیمت گذاری) و سایر هزینه های مربوطه از جمله واگذاری و نقل و انتقال و عوارض و ..... به عهده برنده مزایده می باشد .

 

م) برنده مزایده موظف است معادل 60 درصد مبلغ فروش را حداکثر ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ برنده واریز و 40 درصد مبلغ فروش را بعد از 15 ماه واریز و سند مالکیت به نام خریدار انتقال و ساختمان تحویل داده خواهد شد.

 

ن) برنده مزایده موظف است ظرف مدت 15 روز از تاریخ ابلاغ برنده نسبت به واریز نقدی مبالغ مندرج در بندهای               (ک و ل ) را واریز نماید.

 

 

 

 

 

 

ی) آدرس و شماره تماس :

 

 

 

........................................................................................................................( بریده شود و به همراه جدول قیمت های پیشنهادی ضمیمه گردد. )

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت پیشنهادی :

اینجانب  ...................................... فرزند ............. به شماره شناسنامه ..........  صادره از ................  دارای کد ملی به شماره ........................... به آدرس......................................................................................................... شماره تماس...........................برای مزایده شماره 7/94

ردیف

شرح  مزایده

قیمت پایه کارشناسی      (به ریال)

مبلغ پیشنهادی

(به عدد )

مبلغ پیشنهادی

( به حروف)

1

فروش ساختمان اداری ستاد شرکت

000/875/841/59

 

 

 

 پیشنهاد می کنم .

نام و نام خانوادگی پیشنهاد کننده :

                                                                                                                                                   امضاء

 

 

 

 

 

 

قوانین
1394/06/05
1394/06/21
1394/06/31
1394/07/01
1394/07/02
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 17:41
6.1.8.0
V6.1.8.0