جمعه, 10 فروردين 1403
مشخصات عمومی
واگذاري تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع (اتفاقات) شهرخلخال
35/94/استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالي

شرایط شركت دراستعلام بها


توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها را از قسمت اسناد مناقصه (بالای

همین صفحه )دانلود نمائید

 

 

شماره: 35/94/استعلام بها

تاريخ : 15/11/94

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و         برنامه ریزی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 18594/94/10/ص مورخ 29/09/94 شركت آب و فاضلاب استان اردبيل ، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد در استعلام بها  شماره 35/94  بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد. 

1ـ موضوع استعلام بها : واگذاري تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع (اتفاقات) شهرخلخال

2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : واگذاري تعمیرات و نگهداری شبکه توزیع (اتفاقات) شهرخلخال طبق برآورد پیوستی

3ـ محل ومدت اجراي كار:  : شهرخلخال - 12 ماه شمسي

4ـ مبلغ برآوردكار:  1.089.860.323 ریال براساس برآورد ریالی پیوستی

5- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

6- دستگاه نظارت : امور آبفای خلخال و معاونت بهره برداری شرکت

7- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

8- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.

9- پيشنهادات قيمت تا یک ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

10- آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها  به صورت کتبي مورخ 17/11/94 مي باشد.

11- آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا ساعت 14 مورخ 19/11/94 مي باشد.

12- نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - دفترحراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل ـ کدپستی 5619673395

13- پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.

14- کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .

15- تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

16- کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.

17- کارفرما  در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار  است. برندگان استعلام  براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

18- در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها  با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده­ايد و هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مي­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

19- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

20- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها  و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

21-  محل كميسيون  استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل خواهد بود.

22- محل تأمين اعتبار منابع داخلی  شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

23- برآورد بر اساس فهارس بهاي داخلی شرکت  است .

24- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس کسورات منابع داخلی شرکت محاسبه خواهد شد و به عهده پیمانکار می باشد .

25- ماليات بر ارزش افزوده به عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) مي­باشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .

26- قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت سربسته  قرار داده شود.

27-  از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .

 

 

28-  نحوه اعلام برنده استعلام بها  از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

29- نحوه پرداخت پيش­پرداخت طبق مصوبه شماره 42956/ت 28493 هـ  مورخ 11/8/82 اصلاحيه شماره 20071/ت 30980 /هـ مورخ 21/4/83  هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .

30- نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.

31- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مي­باشد .

32- هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام مي­باشد .

33- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری خود و صلاحیت ایمنی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

 

مهر و امضاء شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

مهر و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

تاريخ:

تاريخ:

قوانین
1394/11/15
1394/11/18
1394/11/19
1394/11/20
1394/11/21
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
6.1.7.0
V6.1.7.0