بسمه تعالي
توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها را از قسمت اسناد مناقصه (بالای
همین صفحه )دانلود نمائید
شماره: 2/95/استعلام بها
اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.
باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 1009/95/10/ص مورخ 25/01/95 معاونت مهندسی و توسعه ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد دراستعلام بهای شماره 2/95 بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.
1ـ موضوع مناقصه : احداث دیوار پیش ساخته ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرکهای رازی،کشاورزی و مسکن مهر پیرسحران اردبیل
2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار احداث دیوار پیش ساخته ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرکهای رازی،کشاورزی و مسکن مهر پیرسحران اردبیل طبق مشخصات و نقشه پیوستی در دانلود فایل
3ـ محل و مدت اجراي كار : محدوده شهراردبیل-2 ماه
4ـ مبلغ برآوردكار: 541.471.930 ريال
5- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
6- دستگاه نظارت : مهندسین مشاور مهاب قدس
7- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
8- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.
9-- پيشنهادات قيمت تا یکماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .
10- آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ 30/01/95 مي باشد.
11- آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا ساعت 14 مورخ 04/02/95 مي باشد.
12- نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - دفترحراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل ـ کدپستی 5619673395
13- پيمانکار ميبايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.
14- کارفرما مخير ميباشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .
15- تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.
16- کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.
17- کارفرما در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است. برندگان استعلام براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.
18- در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نمودهايد و هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مينمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصهگزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور ميباشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .
19- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.
20- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.
21- محل كميسيون استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل خواهد بود.
22- محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت است .
23- برآورد بر اساس فهرست بهاي ابنیه سال 95 است .
24- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس کسورات منابع داخلی شرکت محاسبه خواهد شد و به عهده پیمانکار می باشد .
25- ماليات بر ارزش افزوده به عهده گيرنده کالا و خدمات ( کارفرما ) ميباشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .
26- قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء مجاز در پاكت سربسته قرار داده شود.
27- از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصهگري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .
28- نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .
29- نحوه پرداخت پيشپرداخت طبق مصوبه شماره 42956/ت 28493 هـ مورخ 11/8/82 اصلاحيه شماره 20071/ت 30980 /هـ مورخ 21/4/83 هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .
30- نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.
31- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ميباشد .
32- هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام ميباشد .
33- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری خود و صلاحیت ایمنی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مهر و امضاء شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
|
مهر و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده
|
|
|
تاريخ:
|
تاريخ:
|