سه‌شنبه, 28 فروردين 1403
مشخصات عمومی
استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 50001 ISO
1/95/استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

            بسمه تعالي

شرایط شرکت دراستعلام بها

 

  


توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها را از قسمت اسناد مناقصه (بالای

همین صفحه )دانلود نمائید


 

 

 

شماره: 1/95/استعلام بها                                                                        

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار مشاوران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 983/95/10/ص مورخ 24/01/95 معاونت بهره برداری شركت آب و فاضلاب استان اردبيل ، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد دراستعلام بهای شماره 1/95 بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد. 

1ـموضوع استعلام:   استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 50001 ISO  

2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 50001 ISO  بر اساس آخرین نسخه ایجاد شده در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

3ـ محل اجراي كار : مطابق ماده 2 اسناد ارزیابی پیوستی

4ـ مبلغ برآوردكار: سیصدو هفتاد میلیون ریال (370،000،000 ريال)

5ـ مدت اجراي كار:  12 ماه 

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : معاونت بهره برداری شرکت

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام استعلام بها: بصورت یک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.

10ـ پيشنهادات قيمت تا سه ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

11ـ اسناداستعلام بها طبق دعوتنامه  و شرایط استعلام و اسناد ارزیابی کیفی در اختیار مشاور دارای  صلاحیت قرار می گیرد. لذا لازم است اسناد ارزیابی کیفی تکمیل و به همراه قیمت پیشنهادی در پاکت مجزا داخل یک پاکت لفاف لاک و مهرشده قرار گرفته و تحویل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت گردد.

نشاني و آدرس پایگاه : اردبیل میدان بسیج جنب هتل دریا امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تلفن 04533717101  www.abfa-ardabil.co.ir

12ـ قيمت اسناد ----ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .

14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورداستعلام بها  به صورت کتبي مورخ  06/02/95 مي باشد.

15ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 11/02/95 مي باشد.

 

 

16ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ کدپستی 5619673395- دفتر حراست وامور محرمانه  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل

 

 

17ـ مشاور مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.

18ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از مشاوران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .

 

19ـ تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

20ـ کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.

 

21ـ کارفرما در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار است. برندگان استعلام  براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

22ـ در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها  با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده­ايد و هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مي­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

23ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت مشاوران و نحوه ارجاع کار به مشاوران با آنان رفتار خواهد شد.

24ـ رفتار مشاوران در پاسخ به استعلام، مشاركت در استعلام بها  و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام مي شود تا با مشاوران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

25ـ  محل كميسيون  استعلام بها :اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـشرکت آب و فاضلاب استان اردبيلخواهد بود.

26ـ محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و مطابق معاملات داخلی شرکت عمل خواهد شد. لذا سهم بیمه کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

27ـ برآورد بر اساس فهارس بهاي پايه نمی باشد .

28ـ کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم بر جمهوري اسلامي ايران اعم از بخشنامه­هاي سازمان تأمين اجتماعي و امور اقتصادي و دارائي و ...  به عهده مشاور خواهد بود.

29ـ ماليات بر ارزش افزوده به عهده مشاور مي­باشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .

30ـ قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت سربسته  قرار داده شود.

31 ـ از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .

32 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها  از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

33ـ نحوه پرداخت پيش­پرداخت طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 هـ  مورخ 22/9/94 هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .

34ـ نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.

35- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مي­باشد .

40 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام مي­باشد .

مهر و امضاء

 شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

مهر و امضاي مجاز

 پيشنهاد دهنده



قوانین
1395/02/01
1395/02/07
1395/02/11
1395/02/12
1395/02/13
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/28 12:41
6.1.8.0
V6.1.8.0