جمعه, 7 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
همسطح سازی دریچه های منهولهای فاضلاب شهر پارس آباد به تعداد 180 باب
10/95/ استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

 

بسمه تعالي

 

توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید

  

 

شرایط شرکت در استعلام بها

 

 

شماره: 10/95/ استعلام بها

 

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 4971/95/10/ص مورخ 30/02/95 امورآبفای پارس آباد ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد در استعلام بهای شماره 10/95/استعلام بها با مشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.

1- موضوع استعلام:  همسطح سازی دریچه های منهولهای فاضلاب شهر پارس آباد به تعداد 180 باب

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:

همسطح سازی دریچه های منهولهای فاضلاب شهر پارس آباد به تعداد 180 باب مطابق برآورد پیوستی

3 - مبلغ برآوردكار: 000/900 / 98 ریال

4- مدت و محل اجراي كار: 6 ماه  محدوده شهر پارس آباد

5- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

6- دستگاه نظارت : امورآبفای پارس آباد معاونت بهره برداری

7- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

8- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.

9- پيشنهادات قيمت تا یک ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

10- قيمت اسناد ---- ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .

11- آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها  به صورت کتبي مورخ 30/05/95 مي باشد.

12- آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا ساعت 14 مورخ 02/06/95 مي باشد.

13- نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - دفترحراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل ـ کدپستی 5619673395

 

 

 

14- پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.

15- کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .

16- تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

17- کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.

18- کارفرما  در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار  است. برندگان استعلام  براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

19- در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها  با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده­ايد و هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مي­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

20- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

21- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها  و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

22-  محل كميسيون  استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل خواهد بود.

23- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است. بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.  

24- قیمت پیشنهادی بر اساس برآورد ریالی پیوستی خواهد بود.

25- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... به عهده پیمانکار خواهد بود.

26- ماليات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات به عهده کارفرما مي­باشد .

27- قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت سربسته  قرار داده شود.

28-  از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .

 

 

29-  نحوه اعلام برنده استعلام بها  از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

30- نحوه پرداخت پيش­پرداخت طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 هـ  مورخ 22/9/94 هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .

31- نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.

32- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مي­باشد .

33- هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام مي­باشد .

34- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری خود و صلاحیت ایمنی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قوانین
1395/05/25
1395/05/28
1395/06/02
1395/06/03
1395/06/04
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 17:41
6.1.8.0
V6.1.8.0