بسمه تعالي
توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید
شرایط شرکت در استعلام بها
|
شماره: 10/95/ استعلام بها
اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.
باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 4971/95/10/ص مورخ 30/02/95 امورآبفای پارس آباد ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد در استعلام بهای شماره 10/95/استعلام بها با مشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.
1- موضوع استعلام: همسطح سازی دریچه های منهولهای فاضلاب شهر پارس آباد به تعداد 180 باب
2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:
همسطح سازی دریچه های منهولهای فاضلاب شهر پارس آباد به تعداد 180 باب مطابق برآورد پیوستی
3 - مبلغ برآوردكار: 000/900 / 98 ریال
4- مدت و محل اجراي كار: 6 ماه– محدوده شهر پارس آباد
5- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
6- دستگاه نظارت : امورآبفای پارس آباد – معاونت بهره برداری
7- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
8- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.
9- پيشنهادات قيمت تا یک ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .
10- قيمت اسناد ---- ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .
11- آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ 30/05/95 مي باشد.
12- آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا ساعت 14 مورخ 02/06/95 مي باشد.
13- نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - دفترحراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل ـ کدپستی 5619673395
14- پيمانکار ميبايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.
15- کارفرما مخير ميباشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .
16- تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.
17- کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.
18- کارفرما در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است. برندگان استعلام براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.
19- در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نمودهايد و هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مينمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصهگزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور ميباشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .
20- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.
21- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.
22- محل كميسيون استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل خواهد بود.
23- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است. بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.
24- قیمت پیشنهادی بر اساس برآورد ریالی پیوستی خواهد بود.
25- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... به عهده پیمانکار خواهد بود.
26- ماليات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات به عهده کارفرما ميباشد .
27- قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء مجاز در پاكت سربسته قرار داده شود.
28- از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصهگري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .
29- نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .
30- نحوه پرداخت پيشپرداخت طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/9/94 هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .
31- نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.
32- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ميباشد .
33- هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام ميباشد .
34- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری خود و صلاحیت ایمنی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.