چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
مشخصات عمومی
واگذاری بخشی از خدمات عمومی امورات اردبیل و مشگین شهر
11/95/ استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

       بسمه تعالي

شرایط شرکت در استعلام بها

 

 

 

توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید

 

شماره: 11/95/ استعلام بها

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 5157/95/10/ص مورخ 26/03/95 معاونت مالی و پشتیبانی، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما از آن شرکت برای استعلام بهای شماره 11/95 بامشخصات مشروحه زير دعوت به عمل می آورد .

 

1ـ موضوع استعلام بها : واگذاری بخشی از خدمات عمومی امورات اردبیل و مشگین شهر

 

2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : واگذاری بخشی از خدمات عمومی امورات اردبیل و مشگین شهر به صورت حجمی طبق اسناد  و شرایط استعلام بها و شرح خدمات پیوستی

3ـ محل اجراي كار :  امورات آبفای اردبیل  و مشگین شهر

4ـ مبلغ کل برآوردكار:  1،215،200،000 ريال  بر اساس شرح خدمات پیوستی

5ـ مدت اجراي كار: 12 ماه شمسي

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : معاونت مالی و پشتیبانی شرکت

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.

10ـ فیش واریزی بابت هزینه خرید اسناد به مبلغ 500.000 ریال(پانصد هزارریال)به حساب شماره 1329078384 بانک تجارت شعبه بسیج اردبيل ( اصل فیش واریزی داخل پاکت پیشنهادی گنجانده شده لذا عدم وجود فیش به منزله عدم بررسی قیمت پیشنهادی آن شرکت خواهد بود. )

11ـ پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .

12ـ نشاني محل فروش اسناد استعلام بها پس از هماهنگي تلفني : www.abfa-ardabil.co.ir

13ـ اسناد استعلام بها (شامل شرایط استعلام بها +شرح خدمات + اسناد قرارداد )

14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ  14/4/95 مي باشد.

15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد استعلام بها ، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ  19/04/95 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.

16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 22/4/95 مي باشد.

17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل  

18ـ اسناد ومدارك استعلام بها از سایت شرکت دریافت می گردد.

19ـ پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  وهنوز به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد استعلام بها ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.

 

20ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در استعلام بها مشارکت شرکت مذکور را در استعلام بها کن لم يکن نمايد .

21ـ تمام اسناد استعلام بها، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد استعلام بها درپاكت ب تسليم شود.

22- دستگاه  مناقصه گزار در رد ياقبول هر  يك از  پيشنهادها مختار  است. برندگان استعلام بها براساس

آئين نامه معاملات داخلی شرکت  و ديگر مقررات و حسب نياز آنالیز بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

23- پيشنهادهاي ارائه شده ، به شرطي مورد بررسي قرار مي­گيرند که اوراق و جدولهاي تجزيه بهاي پيشنهاد قيمت از سوي پيمانکاران را داشته باشند . ( الزامی می باشد .)

24-- چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با جدول ارائه شده  برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود.

25--  هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

26- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلتهاي مقرر، به اداره کار اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

27-  محل كميسيون استعلام بها: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  آب و فاضلاب اردبيل   خواهد بود.

28- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

29- برآورد از طرف معاونت مالی و پشتیبانی شرکت  انجام شده است .

30- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات وهزینه های مربوطه اعم از آگهی ها و ... به عهده پیمانکار خواهد بود .

31- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما مي­باشد

32- قيمت پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت قرار داده شود.

33- ـ از نظر کميسيون استعلام بها ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 استعلام بها­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت بوده و داراي آناليز بها  مي­باشد .

34 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون استعلام بها مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

35- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط اداره کار مي­باشد .

36 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام بها مي­باشد

قوانین
1395/04/10
1395/04/15
1395/04/22
1395/04/23
1395/04/24
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 13:56
6.1.8.0
V6.1.8.0