چهارشنبه, 29 فروردين 1403
مشخصات عمومی
انجام خدمات مربوط به شستشو و لایروبی منهولهای فاضلاب شهر اردبیل به مقدار 500 کیلومتر و نگهداری از ایستگاه پمپاژ پیله سحران
16/95/ استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالي

 

توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید



شرایط شرکت در استعلام بها

 

شماره: 16/95/ استعلام بها

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 8147/95/10/ص مورخ 05/05/95 امورآبفای اردبیل ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد در استعلام بهای شماره 16/95/استعلام بها با مشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.

1- موضوع استعلام:  انجام خدمات مربوط به شستشو و لایروبی منهولهای فاضلاب شهر اردبیل به مقدار 500 کیلومتر و نگهداری از ایستگاه پمپاژ پیله سحران

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:

مطابق برآورد پیوستی

3 - مبلغ برآوردكار: 000/000/950 ریال

4- مدت اجراي كار: 12 ماه

5- محل اجراي كار: شهر اردبیل

6- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7- دستگاه نظارت : امورآبفای اردبیل– معاونت بهره برداری

8- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.

10- فیش واریزی بابت هزینه خرید اسناد به مبلغ 500.000 ریال(پانصد هزارریال)به حساب شماره 1329078384 بانک تجارت شعبه بسیج اردبيل ( اصل فیش واریزی داخل پاکت پیشنهادی گنجانده شده لذا عدم وجود فیش به منزله عدم بررسی قیمت پیشنهادی آن شرکت خواهد بود. )

11- پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .

12ـ نشاني محل فروش اسناد استعلام بها پس از هماهنگي تلفني : www.abfa-ardabil.co.ir

13ـ اسناد استعلام بها (شامل شرایط استعلام بها +شرح خدمات + اسناد قرارداد )

14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ  11/05/95 مي باشد.

15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد استعلام بها ، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ  13/05/95 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.

16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 16/05/95 مي باشد.

17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ دفتر حراست وامور محرمانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل  

18ـ اسناد ومدارك استعلام بها از سایت شرکت دریافت می گردد.

19ـ پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد استعلام بها ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت پیشنهادی قرار داده و ارائه نمايند.

20ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در استعلام بها مشارکت شرکت مذکور را در استعلام بها کن لم يکن نمايد .

21ـ تمام اسناد استعلام بها، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد استعلام بها درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

22- دستگاه مناقصه گزار در رد ياقبول هر  يك از پيشنهادها مختار  است. برندگان استعلام بها براساس آئين نامه معاملات داخلی شرکت و ديگر مقررات و حسب نياز آنالیز بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

23- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

24- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوطه رفتار شود.

25-  محل كميسيون استعلام بها: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  آب و فاضلاب اردبيل خواهد بود.

26- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

27- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات وهزینه های مربوطه اعم از آگهی ها و ... به عهده پیمانکار خواهد بود .

28- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما مي­باشد

29- قيمت پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت قرار داده شود.

30- از نظر کميسيون استعلام بها ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 استعلام بها­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت بوده و داراي آناليز بها  مي­باشد .

31 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون استعلام بها مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

32- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران وضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ميباشد .

33 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام بها مي­باشد

34- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری خود و صلاحیت ایمنی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قوانین
1395/05/06
1395/05/12
1395/05/16
1395/05/17
1395/05/18
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/28 23:59
6.1.8.0
V6.1.8.0