بسمه تعالي
شرایط شرکت در استعلام بها
|
شماره: 18/95/ استعلام بها
اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.
باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 21905/94/10/ص مورخ 18/11/94 امورآبفای اردبیل ، و پیرو مناقصه شماره 33/94 بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد در استعلام بهای شماره 18/95/استعلام بها با مشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.
1- موضوع استعلام: اصلاح و توسعه شبکه آب و استانداردسازی انشعابات منطقه 3 شهرداری شهر اردبیل
2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:
اصلاح و توسعه شبکه آب به طول6570 متر و استانداردسازی انشعابات آب به تعداد 540 فقره مطابق برآورد پیوستی
3 - مبلغ برآوردكار: 548/047 / 769/1 ریال
4- مدت اجراي كار: 12 ماه
5- محل اجراي كار: شهراردبیل
6- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
7- دستگاه نظارت : امورآبفای اردبیل– معاونت مهندسی و توسعه
8- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
9- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.
10- فیش واریزی بابت هزینه خرید اسناد به مبلغ 500.000 ریال(پانصد هزارریال)به حساب شماره 1329078384 بانک تجارت شعبه بسیج اردبيل ( اصل فیش واریزی داخل پاکت پیشنهادی گنجانده شده لذا عدم وجود فیش به منزله عدم بررسی قیمت پیشنهادی آن شرکت خواهد بود.)
11- برنده استعلام بها موظف است نسبت به واریز هزینه درج چهار نوبت آگهی مناقصه شماره (33/94) به مبلغ14.880.000 ریال(چهارده میلیون و هشتصد و هشتاد هزار ریال) اقدام نماید .
12ـ پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .
13ـ نشاني محل فروش اسناد استعلام بها (شامل شرایط استعلام بها + شرح خدمات + اسناد قرارداد ) پس از هماهنگي تلفني : www.abfa-ardabil.co.ir
14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ 14/06/95 مي باشد.
15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد استعلام بها ، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ 17/06/95 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.
16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 20/06/95 مي باشد.
17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ دفتر حراست وامور محرمانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل
18ـ اسناد ومدارك استعلام بها از سایت شرکت دریافت می گردد.
19ـ پيمانکار ميبايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد استعلام بها ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت پیشنهادی قرار داده و ارائه نمايند.
20ـ کارفرما مخير ميباشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در استعلام بها مشارکت شرکت مذکور را در استعلام بها کن لم يکن نمايد .
21ـ تمام اسناد استعلام بها، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد استعلام بها درپاكت پیشنهادی تسليم شود.
22- دستگاه مناقصه گزار در رد ياقبول هر يك از پيشنهادها مختار است. برندگان استعلام بها براساس آئين نامه معاملات داخلی شرکت و ديگر مقررات و حسب نياز آنالیز بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.
23- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.
24- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوطه رفتار شود.
25- محل كميسيون استعلام بها: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ آب و فاضلاب اردبيل خواهد بود.
26- محل تأمين اعتبار منابع عمرانی شرکت است .
27- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات وهزینه های مربوطه اعم از آگهی ها و ... به عهده پیمانکار خواهد بود .
28- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما ميباشد
29- قيمت پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت قرار داده شود.
30- از نظر کميسيون استعلام بها ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 استعلام بهاگري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت بوده و داراي آناليز بها ميباشد .
31 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون استعلام بها مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .
32- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران وضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ميباشد .
33 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام بها ميباشد
34- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری خود و صلاحیت ایمنی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید