جمعه, 10 فروردين 1403
مشخصات عمومی
ممیزی املاک و انشعابات آب و فاضلاب مشگین شهر
27/95/ استعلام بها
فراخوان محدود یک مرحله ای
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالي



 

توجه :  فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید.



شرایط شرکت در
استعلام بها

شماره: 27/95/ استعلام بها

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان برنامه و بودجه یا اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 15116/95/37/ص مورخ 18/08/95 امورآبفای مشگین شهر بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد در استعلام بهای شماره 27/95/استعلام بها با مشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.

1- موضوع استعلام:  ممیزی املاک و انشعابات آب و فاضلاب مشگین شهر

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:

ممیزی املاک و انشعابات آب و فاضلاب مشگین شهر

3 - مبلغ برآوردكار: 000/000 / 329 ریال

4- مدت اجراي كار: یکسال شمسی

5- محل اجراي كار: محدوده مشگین شهر

6- كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7- دستگاه نظارت : معاونت خدمات مشترکین و درآمد

8- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9- نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.

10- پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .

11- نشاني محل فروش اسناد استعلام بها پس از هماهنگي تلفني : www.abfa-ardabil.co.ir

12- اسناد استعلام بها (شامل شرایط استعلام بها +شرح خدمات + اسناد قرارداد )

13- آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ  03/09/95 مي باشد.

14ـ چنانچه پس ازخريد اسناد استعلام بها ، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ  09/09/95 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.

15ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 13/09/95 مي باشد.

16ـ نشاني محل تحويل اسناد:اردبيل، ميدان بسيج،جنب هتل دريا،دفتر حراست وامور محرمانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل  

17ـ اسناد ومدارك استعلام بها از سایت شرکت دریافت می گردد.

18ـ پيمانکار مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد استعلام بها ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت پیشنهادی قرار داده و ارائه نمايند.

19ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در استعلام بها مشارکت شرکت مذکور را در استعلام بها کن لم يکن نمايد .

20ـ تمام اسناد استعلام بها، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد استعلام بها درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

21- دستگاه مناقصه گزار در رد ياقبول هر  يك از پيشنهادها مختار است. برندگان استعلام بها براساس قانون برگزاری مناقصات و آئين نامه معاملات داخلی شرکت و ديگر مقررات و حسب نياز آنالیز بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.

22- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

23- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوطه رفتار شود.

24-  محل كميسيون استعلام بها: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  آب و فاضلاب اردبيل خواهد بود.

25- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.

26- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات وهزینه های مربوطه اعم از آگهی ها و ... به عهده پیمانکار خواهد بود .

27- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما مي­باشد

28- قيمت پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت قرار داده شود.

29- از نظر کميسيون استعلام بها ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 استعلام بها­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت بوده و داراي آناليز بها  مي­باشد .

30ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون استعلام بها مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

31- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران وضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ميباشد .

32 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام بها مي­باشد.

33 -پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده‌، تضمین های معتبر مطابق‌مقررات تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز ‌و ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید .   به پیشنهادهای فاقد سپرده‌، سپرده های مخدوش‌، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایرآن ترتیب اثر داده نخواهد شد .

34- حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه گشایش پیشنهادها مجاز می باشد.

35-مبانی و روش تعیین برنده مناقصه (مزایده‌) با ذکر "نحوه تاثیر گذاری ارزیابی فنی بازرگانی بر قیمت‌پیشنهادی‌"، در مواردی که مناسبترین پیشنهاد از طریق ارزیابی فنی بازرگانی و مالی پیشنهادها تعیین می‌شود .

36- در صورتی که برنده مناقصه (مزایده‌) حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود،سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده مناقصه (مزایده‌) معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه (مزایده‌)نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد ضبط خواهد شد .

37-شرکت در موارد موضوع جزء (ح‌) بند (1) و جزءهای (هـ) و   )و) بند (2)ماده 25- این آیین نامه و در مواردی که مناقصه گر (مزایده گر) مرتکب یکی از اعمال مندرج در بندهای ماده‌(1) تصویبنامه شماره .73377ت‌30374هـ مورخ  22/12/83 هیأت وزیران و اصلاحیه های بعدی آن‌شود، در رد پیشنهادات مرتبط مختار است‌.

38-قبولی در کمیته فنی بازرگانی نیز موجب سلب این‌اختیار نیست‌ .   شرکت در صورت رد هر یک از پیشنهادات‌، دلایل مربوط به رد پیشنهاد را مشخص و در سوابق شرکت برای مراجعات آتی نگهداری می نماید .

39-برنده مناقصه )مزایده‌) حق واگذاری‌تمام و یا بخشی از موضوع معامله را بدون موافقت کتبی شرکت به دیگری ندارد .

40-کالا، خدمت یا حقوق مورد معامله یا کار انجام شده طبق نمونه یا مشخصات مندرج در شرایط و اسناد مناقصه یا مزایده (قرارداد) میباشد.چنانچه برنده اول پس از ابلاغ کتبی در مهلتی که حداکثر هفت روز کاری برای طرف معامله داخلی و پانزده روز کاری برای طرف معامله مقیم خارج از کشور میباشد، منجر به انجام معامله یا انعقاد قرارداد نشود یا ضمانتنامه انجام تعهدات را ارائه ننماید سپرده وی بنفع شرکت ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد خواهد شد به مهلت های مذکور با توجه به مستند و مدلل و تصویب مدیرعامل میتواند تا دوبرابر افزایش یابد.درصورتی که نفر دوم مناقصه یا مزایده در مدت مقرر پس ازاعلام شرکت حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده او نیز یه نفع شرکت ضبط و مناقصه یا مزایده تجدید خواهد شد.

41-برنده مناقصه یا مزایده اقرار میکند به اینکه از مشخصات کالا، خدمت یا حقوق مورد معامله و مقتضیات محل تحویل کالا، خدمت یا حقوق مورد معامله اطلاع کامل دارد و هیچ امر مجهولی باقی نمانده است که بعداً مستند به جهل عنوان شود.

42- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه یا اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 


 

قوانین
1395/08/26
1395/09/06
1395/09/13
1395/09/14
1395/09/15
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
6.1.7.0
V6.1.7.0