جمعه, 31 فروردين 1403
مشخصات عمومی
مطالعه تامین آب در شرایط اضطراری شهرهای پارس آباد و مشکین شهر
استعلام بها شماره (38/95)
فراخوان محدود یک مرحله ای
دفتر قراردادها
مرحله تحويل اسناد

بسمه تعالی

توجه :  فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید.

 

دعوتنامه و شرایط استعلام بها شماره (38/95)

 

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار مشاوران دارای صلاحیت پدافند غیرعامل در زمینه فعالیتهای آب وفاضلاب ازسازمان پدافند غیر عامل کشور و وزارت نیرو قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 17900/95/10/ص مورخ 08/10/95 معاونت بهره برداری شرکت ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از آن شرکت محترم،  جهت شرکت دراستعلام بها شماره 38/95  بامشخصات مشروحه زیر دعوت به عمل می آورد.

1ـ موضوع استعلام بها: مطالعه تامین آب در شرایط اضطراری شهرهای پارس آباد و مشکین شهر

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار: مطالعه تامین آب در شرایط اضطراری شهرهای پارس آباد و مشکین شهر

3ـ محل اجراي كار : شهرهای پارس آباد و مشکین شهر

4ـ مبلغ برآوردكار:000/000/400 ریال  

5ـ مدت اجراي كار: 6 ماه

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : معاونت بهره برداری

8ـ دستگاه استعلام بها گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام استعلام بها: بصورت یک پاكتي سربسته و لاک و مهر شده با مهر و امضای مجاز شده، خواهد بود.

10ـ  مدت اعتبار پیشنهادها از آخرین مهلت تحویل اسناد 3 ماه می باشد.

11ـ پاکت حاوی اسناد زیر می باشد :( پاکت لفاف لاک و مهر شده )

الف - اسناد استعلام بها +شرایط استعلام بها +شرح خدمات انجام کار + تصویر صلاحیت ها+ تصویر اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه

 ب - قیمت پیشنهادی و آنالیز قیمت

12ـ آخرين مهلت براي ارائه پیشنهاد تا ساعت 14 مورخ 23/11/95 مي باشد.

13ـ زمان گشایش پیشنهادها در مورخ 24/11/95 مي باشد.

14ـ الف: نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا - شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل- دفتر حراست و امور محرمانه -کدپستی 5619673395

  15ـ استعلام بها گران  مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.

16ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از استعلام بها گران، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام بها کان لم يکن نمايد .

17ـ تمام اسناد ، ازجمله اين شرایط بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

18- کلیه پیشنهاد دهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بها را طبق اسناد پس از مهر و امضاهای مجاز در پاکتهای الف ، ب ، ج طبق بند 11 قرار داده سپس در یک پاکت لفاف سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند .

19- اختیارات کمیسیون :

به پیشنهاداتی که مشروط یا مبهم بوده و یا برگ شرایط شرکت در استعلام بها آن فاقد امضاهای مجازباشد و نیز خارج از موعد مقرر واصل شود ، همچنین تأیید مراجع ذیصلاح رانداشته باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .همچنین کمیسیون معاملات در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات ارائه شده مختار می باشد .

20-تضمین انجام تعهدات :

برنده استعلام بها باید ضمانت نامه بانکی یا سفته بانکی معادل 5% مبلغ قرارداد را به عنوان تضمین انجام تعهدات که تا سه ماه پس از پایان قرارداد معتبر بوده و قابل تمدید باشد را به کارفرما تسلیم نماید .

21- کارفرما در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختاراست.

22- در صورتي که مبلغ مورد استعلام بها  با در نظر گرفتن کارهاي شرکتی که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شرکتی تجاوز  ­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه استعلام بها­گزار اطلاع دهند . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرست هاي سازمان برنامه و بودجه حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .

23- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند، برابر ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

24- رفتار استعلام بها گران در پاسخ به شرایط استعلام بها، مشاركت در استعلام بها  و رعايت مهلت هاي مقرر، به مراجع ذیصلاح اعلام مي شود تا با استعلام بها گران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

25-  محل تشکیل جلسه كميسيون  استعلام بها : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل خواهد بود.

26- محل تأمين اعتبار منابع داخلی( از محل فعالیت های بهره برداری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل) شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد .

27-  کلیه کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس منابع داخلی شرکت می باشد و به عهده برنده استعلام بها خواهد بود.

) مالیات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات به عهده کارفرما می باشد .)

28- قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت ج به صورت سربسته  قرار داده شود.

29- از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 استعلام بها­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي کمترین قيمت باشد .

30-  نحوه  اعلام  برنده  استعلام بها از طرف کميسيون  مطابق مفاد ماده 20  قانون برگزاري مناقصات  مورخ 17/11/83 خواهد بود .

31- به این پیمان هیچ گونه پیش پرداختی شامل نخواهد شد .

32- تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه  و پیمان تعلق نمی گیرد.

33- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط مراجع ذیصلاح  مي­باشد .

34 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام بها مي­باشد .

35-مبانی و روش تعیین برنده استعلام بها با ذکر "نحوه تاثیر گذاری ارزیابی فنی بازرگانی بر قیمت‌پیشنهادی‌"، در مواردی که مناسبترین پیشنهاد از طریق ارزیابی فنی بازرگانی و مالی پیشنهادها تعیین می‌شود .

36- در صورتی که برنده استعلام بها حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود،سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده استعلام بها معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم استعلام بها نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد ضبط خواهد شد .

37-شرکت در موارد موضوع جزء (ح‌) بند (1) و جزءهای (هـ) و )و) بند (2)ماده 25- این آیین نامه و در مواردی که مناقصه گر مرتکب یکی از اعمال مندرج در بندهای ماده‌(1) تصویبنامه شماره .73377ت‌30374هـ مورخ  22/12/83 هیأت وزیران و اصلاحیه های بعدی آن‌شود، در رد پیشنهادات مرتبط مختار است‌.

38-قبولی در کمیته فنی بازرگانی نیز موجب سلب این‌اختیار نیست‌ . شرکت در صورت رد هر یک از پیشنهادات‌، دلایل مربوط به رد پیشنهاد را مشخص و در سوابق شرکت برای مراجعات آتی نگهداری می نماید .

39-برنده استعلام بها حق واگذاری‌تمام و یا بخشی از موضوع معامله را بدون موافقت کتبی شرکت به دیگری ندارد .

40-کالا، خدمت یا حقوق مورد معامله یا کار انجام شده طبق نمونه یا مشخصات مندرج در شرایط و اسناد استعلام بها (قرارداد) میباشد.چنانچه برنده اول پس از ابلاغ کتبی در مهلتی که حداکثر هفت روز کاری برای طرف معامله داخلی و پانزده روز کاری برای طرف معامله مقیم خارج از کشور میباشد، منجر به انجام معامله یا انعقاد قرارداد نشود یا ضمانتنامه انجام تعهدات را ارائه ننماید سپرده وی بنفع شرکت ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد خواهد شد به مهلت های مذکور با توجه به مستند و مدلل و تصویب مدیرعامل میتواند تا دوبرابر افزایش یابد.درصورتی که نفر دوم استعلام بها در مدت مقرر پس ازاعلام شرکت حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده او نیز یه نفع شرکت ضبط و استعلام بها تجدید خواهد شد.

41-برنده استعلام بها اقرار میکند به اینکه از مشخصات کالا، خدمت یا حقوق مورد معامله و مقتضیات محل تحویل کالا، خدمت یا حقوق مورد معامله اطلاع کامل دارد و هیچ امر مجهولی باقی نمانده است که بعداً مستند به جهل عنوان شود.

42- شرکت کنندگان در استعلام بها مکلف هستند گواهینامه معتبر صلاحیت مشاوره­ای خود را (پدافند غیرعامل در زمینه فعالیتهای آب وفاضلاب ازسازمان پدافند غیر عامل کشور و وزارت نیرو) بهمراه اسناد ارائه نمایند. در غیر این صورت به قیمت پیشنهادی آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قوانین
1395/11/10
1395/11/17
1395/11/23
1395/11/24
1395/11/25
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/30 10:55
6.1.8.0
V6.1.8.0