سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
  • الساعة : 00:00
  • التأریخ : 23/08/2014
  • عدد الزیارة : 500
  • رمز الخبر : 2521
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل :
معاون آب و آبفای وزیر نیرو ازتصفیه خانه فاضلاب شهر كوثربازدید كرد
معاون وزیر نیرو درآب و آبفا و هیأت همراه در معیت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ازعملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرکوثر بازدید کردند .

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل :

معاون آب و آبفای وزیر نیرو ازتصفیه خانه فاضلاب شهر کوثربازدید کرد

معاون وزیر نیرو درآب و آبفا و هیأت همراه در معیت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب استان اردبیل ازعملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرکوثر بازدید کردند .

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی مهندس عبدالحسین حسن زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت : طرح فاضلاب شهرکوثر با 25 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی بوده که 13 کیلومتر آن اجرا شده و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی درخصوص تصفیه خانه فاضلاب افزود : روش تصفیه فاضلاب با هوادهی گسترده با سلکتور آنوکسیک دارای تجهیزات آشغالگیر، دانه گیر، حوض آنوکسیک ، حوض هوادهی ، ته نشینی ، کلرزنی ، واحد برگشت لجن ، تغلیظ ، هضم و حذف لجن بوده که برای انتهای طرح دو مدول درنظر گرفته شده و در حال حاضر عملیات اجرایی مدول اول برای جمعیت 12 هزار و 300 نفر که سرانه فاضلاب آن 123 لیتربرای هرنفر در روز می باشد و با توجه به اعتبارات تخصیص یافته امیدواریم تا هفته دولت سال 94 به بهره برداری برسد .

وی اظهار داشت : برای طرح فاضلاب کوثر تاکنون بالغ بر 29 میلیارد و 547 میلیون ریال هزینه شده و اعتبار مورد نیاز جهت احداث مدول دوم تصفیه خانه  و تکمیل باقیمانده طرح 80 میلیارد ریال مورد نیاز می باشد .

درادامه مهندس میدانی معاون آب و آبفای وزارت نیرو ضمن تقدیر و تشکر ازاقدامات انجام شده تسریع دراجرای پروژه را خواستار شدند .                                                                                                                                                                                                          
 

الدرجة :  0 |  المجموع :  0

اللصوق

    آخر تجدید الموقع 1445/10/22 11:29
    6.1.8.0
    V6.1.8.0