آگهی فراخوان مزایده شماره ( 7/94) (نوبت پنجم و ششم)
فروش ساختمان اداری ستاد شرکت
شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آیین نامه های اجرائی قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه معاملات داخلی شرکت ، ساختمان اداری ستاد شرکت را از طریق فراخوان مزایده به فروش برساند .
1ـ نام و نشانی دستگاه مزایده گزار : شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل .اردبیل : میدان بسیج جنب هتل دریا تلفن:04533717101
2- موضوع مزایده : فروش ساختمان اداری ستاد شرکت(مساحت عرصه:55/1201 مترمربع و زیربنا:75/2617 مترمربع)
3- محل ساختمان: شهراردبیل- میدان بسیج جنب هتل دریا
4- شرایط و مدت تحویل: معادل 60 درصد مبلغ فروش حداکثر ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ برنده مزایده اخذ خواهد شد و 40 درصد مبلغ فروش بعد از 15 ماه اخذ و سند مالکیت به نام خریدار انتقال و ساختمان تحویل داده خواهد شد.
5-تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد : واجدین شرایط میتوانند از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به دریافت اسناد ازwww.abfa-ardabil.co.ir اقدام نمایند.
6- مبلغ تضمین شرکت در مزایده: (000/000/350 ریال (با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی در وجه شرکت یا واریز وجه به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل می باشد.( مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه شمسی می باشد .)
7- تاریخ مهلت و محل تحویل اسناد : مزایده گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 31/06/94 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت های لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت 8:30 مورخ 01/07/94 در کمیسیون مزایده بازگشایی خواهد شد. ضمناً هزینه درج شش نوبت آگهی بعهده برنده مزایده می باشد.
8- جهت بازبینی آگهی به آدرس : (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir ) و (co.ir .www.abfa-ardabil ) و(http://tender.nww.co.ir
) مراجعه فرمایند.
شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
توجه : فایل PDF مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.
« شرایط مزایده شماره 7/94 »
ضمن تقدیر و تشکر از توجه به مزایده این شرکت شرایط مد نظربه شرح ذیل به اطلاع میرساند :
الف ) مورد مزایده : فروش ساختمان اداری ستاد شرکت (ششدانگ ملک در حال تفکیک ازسند مالکیت جزء ازپلاک ثبتی شماره 4587 واقع دربخش یک اردبیل،مساحت عرصه 55/1201 مترمربع واعیانی شامل زیرزمین،پیلوت (مورد استفاده اداری) ودوطبقه فوقانی و راه پله با اسکلت فلزی بمساحت 75/2617 مترمربع و دارای انشعاب برق و گاز میباشد.)
ب ) نظارت و بازرسی موضوع مزایده توسط معاونت مالی و پشتیبانی شرکت انجام خواهد شد . جهت بازدید از تاریخ چاپ آگهی تا مورخه 25/06/94 با مراجعه به آدرس و هماهنگی با معاونت مالی و پشتیبانی شرکت اقدام نمایند.
پ) میزان سپرده شرکت در مزایده مبلغ 000/000/350 ریال که بصورت ضمانت نامه بانکی در وجه شرکت یا واریز وجه به حساب شماره 4729156424 نزد بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل و اصل آن در پاکت (الف) ارسال گردد.
ج) اسناد مزایده شامل : شرایط مزایده – تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی –آدرس پستی دقیق و شماره تماس
د ) شرکت کنندگان می بایست تا آخر وقت اداری مورخ 31/06/94 پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این شرکت تحویل داده و رسید دریافت دارند .
ذ) جلسه مزایده ساعت 8:30 مورخ 01/07/ 94 برگزار خواهد شد و حضور نمایندگان معرفی شده شرکتها بلامانع می باشد .
ر) پیشنهادات حاوی پاکات که باید با مهر و امضاهای مجاز تحویل داده شوند (پاکت لفاف لاک و مهر شده) عبارتند از :
پاکت الف : سپرده شرکت در مزایده طبق بند «پ» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده).
پاکت ب : اسناد مزایده طبق بند «ج» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده ).
پاکت ج : قیمت پیشنهادی خریدار ( در پاکت لاک و مهر شده )
ط) سپرده برنده مزایده درصورت عدول از انجام تعهدات به نفع شرکت ضبط خواهد گردید و نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده شناخته خواهد گردید .
ظ) کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات مختار است .ضمن این که پاکت های ( لفاف + الف + ب + ج ) بدون لاک و مهر بازگشایی نخواهد شد.
ک ) مالیات بر ارزش افزوده به عهده برنده مزایده می باشد .
ل) هزینه درج شش نوبت آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد به مبلغ حدود000/ 000 / 100 ریال و هزینه کارشناسان رسمی به مبلغ حدود 000/ 000 / 100 ریال (بابت قیمت گذاری) و سایر هزینه های مربوطه از جمله واگذاری و نقل و انتقال و عوارض و ..... به عهده برنده مزایده می باشد .
م) برنده مزایده موظف است معادل 60 درصد مبلغ فروش را حداکثر ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ برنده واریز و 40 درصد مبلغ فروش را بعد از 15 ماه واریز و سند مالکیت به نام خریدار انتقال و ساختمان تحویل داده خواهد شد.
ن) برنده مزایده موظف است ظرف مدت 15 روز از تاریخ ابلاغ برنده نسبت به واریز نقدی مبالغ مندرج در بندهای (ک و ل ) را واریز نماید.
ی) آدرس و شماره تماس :
........................................................................................................................( بریده شود و به همراه جدول قیمت های پیشنهادی ضمیمه گردد. )
قیمت پیشنهادی :
اینجانب ...................................... فرزند ............. به شماره شناسنامه .......... صادره از ................ دارای کد ملی به شماره ........................... به آدرس......................................................................................................... شماره تماس...........................برای مزایده شماره 7/94
ردیف
|
شرح مزایده
|
قیمت پایه کارشناسی (به ریال)
|
مبلغ پیشنهادی
(به عدد )
|
مبلغ پیشنهادی
( به حروف)
|
1
|
فروش ساختمان اداری ستاد شرکت
|
000/875/841/59
|
|
|
پیشنهاد می کنم .
نام و نام خانوادگی پیشنهاد کننده :
امضاء