بسمه تعالي
توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها را از قسمت اسناد مناقصه (بالای
همین صفحه )دانلود نمائید
شماره: 1/95/استعلام بها
اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار مشاوران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار می گیرد.
باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 983/95/10/ص مورخ 24/01/95 معاونت بهره برداری شركت آب و فاضلاب استان اردبيل ، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از شما دعوت مي نمايد دراستعلام بهای شماره 1/95 بامشخصات مشروحه زيرشركت نماييد.
1ـموضوع استعلام: استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 50001 ISO
2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 50001 ISO بر اساس آخرین نسخه ایجاد شده در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
3ـ محل اجراي كار : مطابق ماده 2 اسناد ارزیابی پیوستی
4ـ مبلغ برآوردكار: سیصدو هفتاد میلیون ریال (370،000،000 ريال)
5ـ مدت اجراي كار: 12 ماه
6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
7ـ دستگاه نظارت : معاونت بهره برداری شرکت
8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
9ـ نحوه انجام استعلام بها: بصورت یک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.
10ـ پيشنهادات قيمت تا سه ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .
11ـ اسناداستعلام بها طبق دعوتنامه و شرایط استعلام و اسناد ارزیابی کیفی در اختیار مشاور دارای صلاحیت قرار می گیرد. لذا لازم است اسناد ارزیابی کیفی تکمیل و به همراه قیمت پیشنهادی در پاکت مجزا داخل یک پاکت لفاف لاک و مهرشده قرار گرفته و تحویل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت گردد.
نشاني و آدرس پایگاه : اردبیل میدان بسیج جنب هتل دریا امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تلفن 04533717101 www.abfa-ardabil.co.ir
12ـ قيمت اسناد ----ريال است كه مي بايست به حساب شماره ------در وجه -------- واريز گردد .
14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورداستعلام بها به صورت کتبي مورخ 06/02/95 مي باشد.
15ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 11/02/95 مي باشد.
16ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ کدپستی 5619673395- دفتر حراست وامور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل
17ـ مشاور ميبايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت قرار داده و ارائه نمايند.
18ـ کارفرما مخير ميباشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از مشاوران ، مشارکت شرکت مذکور را در استعلام کان لم يکن نمايد .
19ـ تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.
20ـ کلیه پيشنهاددهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به استعلام بهای موجود درپایگاه اطلاع رسانی شرکت را، پس از مهر و امضاهای مجاز در يک پاکت سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند.
21ـ کارفرما در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است. برندگان استعلام براساس قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 آئين نامه معاملات دولتي و ديگر مقررات و حسب نياز تجزيه بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.
22ـ در صورتي که مبلغ کار مورد استعلام بها با در نظر گرفتن کارهايي که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نمودهايد و هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شما تجاوز مينمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصهگزار و دفتر امور سازندگان و پيمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاع دهيد . مشارکت در اين استعلام بها موکول به تأييد دفتر مزبور ميباشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است و براي بار اول مشمول اخطار کتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تکرار تا يکسال از فهرستهاي سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حذف و از ارجاع کارها محروم خواهيد گرديد .
23ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت مشاوران و نحوه ارجاع کار به مشاوران با آنان رفتار خواهد شد.
24ـ رفتار مشاوران در پاسخ به استعلام، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلت هاي مقرر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام مي شود تا با مشاوران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.
25ـ محل كميسيون استعلام بها :اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـشرکت آب و فاضلاب استان اردبيلخواهد بود.
26ـ محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و مطابق معاملات داخلی شرکت عمل خواهد شد. لذا سهم بیمه کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.
27ـ برآورد بر اساس فهارس بهاي پايه نمی باشد .
28ـ کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس قوانين و مقررات حاکم بر جمهوري اسلامي ايران اعم از بخشنامههاي سازمان تأمين اجتماعي و امور اقتصادي و دارائي و ... به عهده مشاور خواهد بود.
29ـ ماليات بر ارزش افزوده به عهده مشاور ميباشد و طبق مقررات و قوانين مربوطه عمل خواهد شد .
30ـ قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء مجاز در پاكت سربسته قرار داده شود.
31 ـ از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصهگري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .
32 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .
33ـ نحوه پرداخت پيشپرداخت طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/9/94 هيات وزيران و بر اساس شرايط خصوصي پيمان موضوع بخشنامه شماره 842/54 ـ 1088/102 مورخ 3/3/78 عمل خواهد گرديد .
34ـ نحوه پرداخت تعديل آحادبها: تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه تعلق نمی گیرد.
35- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ميباشد .
40 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام ميباشد .
مهر و امضاء
شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
|
مهر و امضاي مجاز
پيشنهاد دهنده
|