توجه : فایل PDF مربوط به اسناد مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه (بالای همین صفحه )دانلود نمائید.
« شرایط مزایده شماره 14/94 »
ضمن تقدیر و تشکر از توجه آن مرکز به مزایده این شرکت شرایط مد نظربه شرح ذیل به اطلاع میرساند :
الف ) مورد مزایده : فروش اقلام ضایعاتی شرکت
ب ) نظارت و بازرسی موضوع مزایده توسط معاونت مالی و پشتیبانی شرکت انجام خواهد شد .
ج) میزان سپرده شرکت در مزایده مبلغ 000/000/100 ریال که بصورت واریز وجه به حساب شماره 4729156424 نزد بانک ملت شعبه میدان بسیج اردبیل و اصل آن در پاکت (الف) ارسال گردد.
د) اسناد مزایده شامل : شرایط مزایده – تصویر شناسنامه و کارت ملی –آدرس پستی دقیق و شماره تماس
ذ ) شرکت کنندگان می بایست تا آخر وقت اداری مورخ 17/06/94 پیشنهادهای خود را به دبیرخانه این شرکت تحویل داده و رسید دریافت دارند .
ر) جلسه مزایده ساعت 10:30 مورخ 18/06/ 94 برگزار خواهد شد و حضور نمایندگان معرفی شده بلامانع می باشد .
ز) پیشنهادات حاوی پاکات که باید با مهر و امضاهای مجاز تحویل داده شوند (پاکت لفاف لاک و مهر شده) عبارتند از :
پاکت الف : سپرده شرکت در مزایده طبق بند «ج» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده).
پاکت ب : اسناد مزایده طبق بند «د» شرایط مزایده (در پاکت لاک و مهر شده ).
پاکت ج : قیمت پیشنهادی خریدار ( در پاکت لاک و مهر شده )
ط) سپرده برنده مزایده درصورت عدول از انجام تعهدات به نفع شرکت ضبط خواهد گردید و نفر دوم در صورت احراز شرایط به عنوان برنده شناخته خواهد گردید .
ظ) کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات مختار است . ضمن این که پاکت های ( لفاف+ الف + ب+ ج ) بدون لاک و مهر بازگشایی نخواهد شد.
ع)کلیه ی هزینه های جانبی(اعم از حمل و بارگیری ، تخلیه ، باسکول،انتقال ، عوارض و غیره) به عهده برنده مزایده می باشد .
غ) قیمت پایه کارشناسی کل اقلام ضایعاتی مبلغ 000/600/486/1 ریال برآورد شده است.
ک ) مالیات بر ارزش افزوده به عهده برنده مزایده می باشد .
ل) هزینه درج آگهی مزایده و هزینه کارشناسان رسمی (بابت قیمت گذاری اقلام ) ، به عهده برنده مزایده می باشد .
م) برنده مزایده موظف است ظرف مدت پانزده روز نسبت به واریز نقدی مبلغ پیشنهادی و مبالغ مندرج در بند های ( ک و ل ) را واریز و نسبت به تحویل اقلام اقدام نماید.
هـ) آدرس و شماره تماس :
........................................................................................................................( بریده شود و به همراه قیمت های پیشنهادی ریز جدول اقلام ضمیمه گردد. )
قیمت پیشنهادی :
اینجانب ...................................... فرزند ............. به شماره شناسنامه .............. صادره از ..................... دارای کد ملی به شماره ........................... به آدرس.................................................................................. شماره تماس............................................. برای فروش اقلام ضایعاتی شرکت به پیوست جدول مزایده شماره 14/94
ردیف
|
شرح مزایده
|
وزن(کیلوگرم)
|
نام شهرستان
|
مبلغ پیشنهادی
(به عدد )
|
مبلغ پیشنهادی
( به حروف)
|
1
|
ضایعات آهنی و چدنی
|
81000
|
اردبیل
|
|
|
2
|
ضایعات آلومینیوم
|
1750
|
اردبیل
|
|
|
3
|
ضایعات پی وی سی و پلی اتیلن
|
3500
|
اردبیل
|
|
|
4
|
مخازن فولادی لاملا
|
24000
|
خلخال
|
|
|
5
|
ضایعات آهنی و چدنی
|
9000
|
خلخال
|
|
|
6
|
ضایعات پی وی سی و پلی اتیلن
|
800
|
خلخال
|
|
|
7
|
مخازن فیلتر شنی
|
30000
|
مشکین شهر
|
|
|
8
|
ضایعات آهنی و چدنی
|
6000
|
مشکین شهر
|
|
|
9
|
اتاق کمپرسی عقب نیسان
|
1300
|
مشکین شهر
|
|
|
10
|
مخزن هوایی بزرگ
|
16000
|
اصلاندوز
|
|
|
11
|
مخزن هوایی کوچک
|
8000
|
اصلاندوز
|
|
|
12
|
ضایعات آهنی شامل نرده ،تانکرها،اتاقک و لوازم یدکی اسقاطی
|
6000
|
پارس آباد
|
|
|
13
|
ضایعات لوله آهنی و داکتیل
|
5000
|
پارس آباد
|
|
|
14
|
ضایعات آهن آلات متفرقه
|
7000
|
پارس آباد
|
|
|
15
|
ضایعات پی وی سی و پلی اتیلن
|
3000
|
پارس آباد
|
|
|
پیشنهاد می کنم .
نام و نام خانوادگی پیشنهاد کننده :
امضاء