بسمه تعالي
شرایط شرکت در استعلام بها
|
توجه : فایل مربوط به اسناد استعلام بها مربوطه را از قسمت اسناد مناقصه(بالای همین صفحه )دانلود نمائید
شماره: 11/95/ استعلام بها
باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 5157/95/10/ص مورخ 26/03/95 معاونت مالی و پشتیبانی، بدينوسيله امور قراردادها به نمايندگي از طرف کارفرما از آن شرکت برای استعلام بهای شماره 11/95 بامشخصات مشروحه زير دعوت به عمل می آورد .
1ـ موضوع استعلام بها : واگذاری بخشی از خدمات عمومی امورات اردبیل و مشگین شهر
2ـ شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار : واگذاری بخشی از خدمات عمومی امورات اردبیل و مشگین شهر به صورت حجمی طبق اسناد و شرایط استعلام بها و شرح خدمات پیوستی
3ـ محل اجراي كار : امورات آبفای اردبیل و مشگین شهر
4ـ مبلغ کل برآوردكار: 1،215،200،000 ريال بر اساس شرح خدمات پیوستی
5ـ مدت اجراي كار: 12 ماه شمسي
6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
7ـ دستگاه نظارت : معاونت مالی و پشتیبانی شرکت
8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل
9ـ نحوه انجام استعلام بها: بصورت يک پاكتي سربسته با مهر و امضای مجاز ، خواهد بود.
10ـ فیش واریزی بابت هزینه خرید اسناد به مبلغ 500.000 ریال(پانصد هزارریال)به حساب شماره 1329078384 بانک تجارت شعبه بسیج اردبيل ( اصل فیش واریزی داخل پاکت پیشنهادی گنجانده شده لذا عدم وجود فیش به منزله عدم بررسی قیمت پیشنهادی آن شرکت خواهد بود. )
11ـ پيشنهادات قيمت تا 90 روز پس از ارائه معتبر خواهند بود .
12ـ نشاني محل فروش اسناد استعلام بها پس از هماهنگي تلفني : www.abfa-ardabil.co.ir
13ـ اسناد استعلام بها (شامل شرایط استعلام بها +شرح خدمات + اسناد قرارداد )
14ـ آخرين مهلت براي پرسش در مورد استعلام بها به صورت کتبي مورخ 14/4/95 مي باشد.
15ـ چنانچه پس ازخريد اسناد استعلام بها ، مايل به مشاركت درآن نيستيد، مراتب را تا آخر وقت اداري مورخ 19/04/95 به دستگاه مناقصه گزار اطلاع دهيد.
16ـ آخرين مهلت تسليم پيشنهادها تا پايان وقت اداري مورخ 22/4/95 مي باشد.
17ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب اردبيل
18ـ اسناد ومدارك استعلام بها از سایت شرکت دریافت می گردد.
19ـ پيمانکار ميبايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده وهنوز به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام نشده را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد استعلام بها ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.
20ـ کارفرما مخير ميباشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از پيمانکاران در استعلام بها مشارکت شرکت مذکور را در استعلام بها کن لم يکن نمايد .
21ـ تمام اسناد استعلام بها، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد استعلام بها درپاكت ب تسليم شود.
22- دستگاه مناقصه گزار در رد ياقبول هر يك از پيشنهادها مختار است. برندگان استعلام بها براساس
آئين نامه معاملات داخلی شرکت و ديگر مقررات و حسب نياز آنالیز بهاي ارائه شده توسط پيشنهاد دهنده، تعيين مي شوند.
23- پيشنهادهاي ارائه شده ، به شرطي مورد بررسي قرار ميگيرند که اوراق و جدولهاي تجزيه بهاي پيشنهاد قيمت از سوي پيمانکاران را داشته باشند . ( الزامی می باشد .)
24-- چنانچه مبلغ نهايي پيشنهاد پيمانکار منتخب، مندرج در برگ پيشنهاد قيمت با جدول ارائه شده برابر نباشد، پيشنهاد مذکور باطل واز ليست پيشنهاد ها حذف ميشود.
25-- هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند،طبق ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.
26- رفتار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در استعلام بها و رعايت مهلتهاي مقرر، به اداره کار اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.
27- محل كميسيون استعلام بها: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ آب و فاضلاب اردبيل خواهد بود.
28- محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد.
29- برآورد از طرف معاونت مالی و پشتیبانی شرکت انجام شده است .
30- کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات وهزینه های مربوطه اعم از آگهی ها و ... به عهده پیمانکار خواهد بود .
31- ماليات بر ارزش افزوده طبق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما ميباشد
32- قيمت پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته پس از مهر و امضاء در پاكت قرار داده شود.
33- ـ از نظر کميسيون استعلام بها ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 استعلام بهاگري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت بوده و داراي آناليز بها ميباشد .
34 ـ نحوه اعلام برنده استعلام بها از طرف کميسيون استعلام بها مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .
35- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط اداره کار ميباشد .
36 ـ هزينه تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از استعلام بها به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده استعلام بها ميباشد