پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۹:۳۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 41
  • کد خبر : ۵۲۶۹
جلسه بررسی مسائل و مشكلات حوزه آب وفاضلاب شهرستان خلخال با حضور مدیرعامل شركت آبفااستان اردبیل و معاون عمرانی فرماندار خلخال
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آبفا استان اردبیل در جلسه ای با معاون عمرانی فرماندار شهرستان خلخال مسائل مربوط به حوزه آب وفاضلاب این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اردبیل،مهندس مسعودخیرجو رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، در جلسه ای با حضور مهندس صادقی معاون عمرانی فرماندار شهرستان خلخال، آخرین وضعیت منابع آب و فاضلاب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.
در این جلسه معاون عمرانی فرماندار خلخال نیز ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، انتصاب بجا و شایسته مدیر عامل  شرکت آبفا استان را نیز تبریک  گفته و مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب این  شهرستان خلخال را مطرح کرد .

وی  ضمن اشاره به وجود پرت در شبکه آب شهرستان خلخال و روستاهای تحت پوشش گفت:  شبکه آب داخل شهر و روستاهای حوزه شهرستان خلخال وهمچنین خط انتقال این شهرستان نیاز به بررسی و اصلاح دارد.

ایشان روستای خوجین را یکی از روستاهای مهم برشمرد که به علت عدم تمایل روستائیان تحت پوشش قرار نگرفته، درخواست کرد این روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد. از دیگر مشکلاب حوزه آب شهرستان خود وجود ذخیره آب کمتر در سد بفرآجرد خلخال که علاوه بر تامین آب روستاهای پایین دست، بخشی از آب شرب شهرستان را نیز از آن تأمین می نماید بر شمرد.

معاون عمرانی فرماندار خلخال در بخش فاضلاب نیز ارتقاء مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب خلخال و حل مشکل شبکه فاضلاب مسکن ملی را درخواست کرد.

مهندس خیرجو رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان ضمن بحث و بررسی مشکلات در حوزه آب و فاضلاب در خصول حل مشکل آنها قول مساعد داد ویادآورد شد در صورت وجود تنش آبی در تابستان پیش رو    می توان با استفاه از ظرفیت چاههای موجود در آن شهرستان مشکلات را بر طرف نمود.

ایشان یکی از مشکلات اصلی خط انتقال آب را وجود معارض در مسیر شبکه انتقال آب برشمرد و درخواست رفع مشکلات از طریق برگزاری جلسهبا حضور فرماندار،  نماینده آبفا استان ، نماینده منتخب آن شهرستان  با مالک زمین مطرح کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان از وجو قرارداد شبکه آبرسانی بالغ بر 95 میلیارد تومان در حوزه آبرسانی منجمله 24 روستای محروم شهرستان خلخال خبر داد و گفت: جهت تامین اعتبار و بودجه شبکه آب و فاضلاب باید از طریق ایجاد ردیف بودجه در حوزه فاضلاب و استفاده از اعتبارات تنش آبی در حوزه آب با حمایت فرمانداری و مسئولین استانی و ملی ، مشکلات را حل نمود.

img_1602.jpgimg_1606.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/11 11:29
    6.1.8.0
    V6.1.8.0