دوشنبه, 19 خرداد 1404
مشخصات عمومی
حفاظت حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت
44/92
فراخوان
امور قراردادها
مرحله تحويل اسناد


آگهی فراخوان مناقصه شماره (44/92) ( یک مرحله ای ) (نوبت اول و دوم)

حفاظت،حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

 شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در نظر دارد به استناد آئین نامه های معاملات داخلی شرکت ، حفاظت،حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل­را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین  شرایط واگذار نماید.

1ـ نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار :  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل -اردبیل،میدان بسیج جنب هتل دریا

 تلفن:( 7717101 -0451 )

2ـ نام و نشانی دستگاه نظارت : دفتر حراست و امور محرمانه شرکت

3ـ موضوع مناقصه و برآورد ریالی: حفاظت،حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل   با برآورد ریالی (000/000/710/8)  ریال

4-اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی شرکت می باشد

5ـ محل انجام کار : استان اردبیل  

6ـ مدت انجام کار  : 12  ماه شمسی

7ـ تاریخ مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه : واجدین شرایط میتوانند در ساعت های اداری از تاریخ درج آگهی به مدت ده روز نسبت به خرید و دریافت اسناد مناقصه از سایت شرکت اقدام نمایند. 

8ـ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ) 100.000.000 ( ریال با اعتبار 3 ماه بصورت ضمانت نامه بانکی یا وجه واریز به حساب شماره 4729156424 بانک ملت شعبه بسیج اردبیل می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد .)

9ـ تاریخ مهلت و محل  تحویل اسناد مناقصه : مناقصه گران پس  از  دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا آخر وقت اداری 26/12/92 اسناد مربوطه را تکمیل ودر پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تحویل ورسید دریافت دارند. پیشنهادهای واصله در ساعت ) 10  ( مورخ  27/12/92 در کمیسیون  مناقصه  بازگشایی  خواهد  شد.  ضمنا" هزینه  درج آگهی ها بعهده برنده مناقصه می باشد.

10ـ جهت بازبینی آگهی به آدرس :  (Http://iets.mporg.ir ( و (http://tender.bazresi.ir   )

و(co.ir .www.abfa-ardabil )  و(http://tender.nww.co.ir )  مراجعه فرمایند.                                             

                                                                        

                                                        شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل




بسمه تعالي

شرایط مناقصه  شماره( 44/92  ) یک مرحله ای

به شرکت محترم :

اين فرم توسط امور قراردادهای شرکت تكميل و در اختیار پیمانکاران واجد صلاحیت قرار می گیرد.

باستناد فرم درخواست خرید خدمات شماره 24206/92/10/ص مورخ 29/11/92 دفتر حراست و امور محرمانه شرکت  ، بدينوسيله امور قراردادها  به نمايندگي از طرف کارفرما شرایط منا قصه   شماره 44/92  بامشخصات مشروحه زيرمی دارد:

1ـ موضوع مناقصه:حفاظت و حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت در کل استان

2- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار: حفاظت،حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت در سطح استان اردبیل

3ـ محل اجراي كار : شهرهای استان  اردبیل

4ـ مبلغ برآوردكار:000/000/710/8ریال

5ـ مدت اجراي كار: 365 روز از تاریخ 01/01/93 لغایت 29/12/93

6ـ كارفرما: شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

7ـ دستگاه نظارت : دفتر حراست و امور محرمانه

8ـ دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان اردبيل

9ـ نحوه انجام مناقصه: بصورت سه پاكتي سربسته و لاک و مهر شده با مهر و امضای مجاز شده، خواهد بود.

10ـ پيشنهادات قيمت تا سه ماه پس از ارائه معتبر خواهند بود .

11ـ پاکت ها حاوی اسناد زیر می باشد :( پاکت لفاف لاک و مهر شده )

پاکت الف : شامل سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ  100.000.000ریال به حساب شماره 4729156424  بانک ملت شعبه بسیج اردبیل یا ضمانت نامه بانکی معتبر  (در پاکت لاک و مهر شده )

پاکت ب: شامل اسناد مناقصه +دعوتنامه +شرح خدمات انجام کار +تصویر گواهینامه صلاحیت از وزارت نیرو در زمینه حفاظت فیزیکی +تصویر اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه (در پاکت لاک و مهر شده )

پاکت ج : شامل قیمت پیشنهادی و آنالیز قیمت  (در پاکت لاک و مهر شده )

12ـ آخرين مهلت براي ارائه پیشنهاد  تا آخر وقت اداری مورخ 26/12/92 مي باشد.

13ـ زمان گشایش پیشنهاد ها ساعت 10 صبح  مورخ 27/12/92 مي باشد.

14ـ نشاني محل تحويل اسناد: اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ کدپستی 5619673395- دبیرخانه   شرکت   آب و فاضلاب استان اردبيل ( رسید دریافت نمایند )

15ـ مناقصه گران  مي­بايست علاوه بر کارهاي در دست اجرا كارهايي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  را نيز در پيوست شماره 2 فرم خوداظهاري كه ضميمه اسناد ارائه مي شود درج و پس از امضاء در پاكت ب قرار داده و ارائه نمايند.

16ـ کارفرما مخير مي­باشد که در صورت احراز تناقص در اطلاعات ارائه شده توسط هر يک از مناقصه گران، مشارکت شرکت مذکور را در مناقصه کان لم يکن نمايد .

17ـ تمام اسناد ، ازجمله اين دعوتنامه بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد و همراه با اسناد درپاكت پیشنهادی تسليم شود.

18- کلیه پیشنهاد دهندگان موظف می باشند اسناد و مدارک مربوط به مناقصه را طبق اسناد پس از مهر و امضاهای مجاز در پاکتهای الف ، ب ، ج طبق بند 11 قرار داده سپس در یک پاکت لفاف سر بسته لاک و مهر شده قرار دهند .

19- اختیارات کمیسیون :

به پیشنهاداتی که فاقد سپرده و همچنین مشروط یا مبهم بوده و یا برگ شرایط شرکت در مناقصه آن فاقد امضاهای مجازباشد و نیز خارج از موعد مقرر واصل شود ، همچنین تأیید مراجع ذیصلاح رانداشته باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .همچنین کمیسیون معاملات در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات ارائه شده مختار می باشد .

20- ضبط سپرده :  

سپرده نفر اول و دوم برنده مناقصه تا ارائه ضمانت نامه حسن انجام تعهدات  توسط برنده مناقصه نزد این شرکت نگهداری خواهد شد وچنانچه برنده اول مناقصه ظرف مدت 15 روز از تاریخ ابلاغ نسبت به ارائه ضمانت نامه و امضاء قرارداد اقدام ننماید سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی به نفع شرکت ضبط می گردد و در این حال مراتب به برنده دوم مناقصه اعلام خواهد شد .

21-تضمین انجام تعهدات :

برنده مناقصه باید ضمانت نامه بانکی معادل 5% مبلغ قرارداد را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات که تا دو ماه پس از پایان قرارداد معتبر بوده و قابل تمدید باشد را به کارفرما تسلیم نماید .

22ـ کارفرما  در رد يا قبول هر  يك از  پيشنهادات مختار  است.

23ـ در صورتي که مبلغ مورد مناقصه  با در نظر گرفتن کارهاي شرکتی که اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده  ، از ظرفيت ارجاع کار و يا مقدار کار مجاز شرکتی تجاوز  ­نمايد مراتب را کتباً به دستگاه مناقصه­گزار اطلاع دهند . مشارکت در اين مناقصه موکول به تأييد دفتر مزبور مي­باشد در صورتيکه مراتب فوق را رعايت نکرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نماييد ، پيشنهاد شما از درجه اعتبار ساقط است .

24ـ هر گاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاد دهندگان باهم تباني كرده اند، برابر ماده 56 آئين نامه تشخيص صلاحيت پيمانکاران و نحوه ارجاع کار به پيمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.

25ـ رفتار مناقصه گران در پاسخ به دعوتنامه، مشاركت در مناقصه  و رعايت مهلت هاي مقرر، به مراجع ذیصلاح اعلام مي شود تا با مناقصه گران متخلف، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.

26ـ  محل تشکیل جلسه كميسيون  مناقصه : اردبيل ـ ميدان بسيج ـ جنب هتل دريا ـ  شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل   خواهد بود.

27ـ محل تأمين اعتبار منابع داخلی شرکت است و بیمه سهم کارفرما به آن تعلق نمی گیرد .

28ـ  کلیه کسورات قانوني متعلقه از جمله بيمه ، ماليات و ... بر اساس منابع داخلی شرکت می باشد  و به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

) مالیات بر ارزش افزوده طبق قانون و مقررات به عهده کارفرما می باشد .)

29ـ قيمتهاي پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت با حروف و عدد نوشته  پس از مهر و امضاء مجاز  در پاكت ج به صورت سربسته  قرار داده شود.

30 ـ از نظر کميسيون ، به استناد مفاد بند الف ماده 20 قانون برگزاري مناقصات به شماره 130890 مورخ 17/11/83 مناقصه­گري به عنوان برنده شناخته خواهد شد که قيمت پيشنهادي وي مناسبترين قيمت باشد .

31 ـ نحوه اعلام برنده منا قصه   از طرف کميسيون مطابق مفاد ماده 20 قانون برگزاري مناقصات مورخ 17/11/83 خواهد بود .

32ـ به این پیمان هیچ گونه پیش پرداختی شامل نخواهد شد .

33ـ تعدیل و مابه التفاوت به این پروژه  و پیمان تعلق نمی گیرد.

34- ساير شرايط تابع مقررات عمومي دولت جمهوري اسلامي ايران و ضوابط مراجع ذیصلاح  مي­باشد .

35 ـ هزينه  درج آگهی ها  و تکثير اسناد پيمان و قرارداد بعد از مناقصه  به تعداد حداکثر ده سري به عهده برنده مناقصه مي­باشد .

 

 

مهر و امضاء مجاز پیشنهاد دهنده                           

 

مهر و امضاي شرکت آب و فاضلاب استان

 

 

بسمه تعالی

 

تعهدنامه رعایت قانون مبارزه با پولشوئی:

 

اینجانب خانم/آقای/ شرکت                          به شماره ملی/ شناسه ملی                                    به نشانی

کدپستی                              تلفن             همراه

با توجه به قانون مبارزه با پولشوئی مصوب 02/11/86 مجلس شورای اسلامی و آئین نامه و دستورالعمل های اجرایی آن، بدین وسیله متعهد و ملتزم می شوم ضمن رعایت مواد قانون یادشده و مقررات مربوطه از هرگونه اقدامی که منجر به پولشوئی گردد ، خودداری نمایم.

  امضا و مهر شرکت

 

 

 

 

 

 

 

 

پيوست شماره 2 فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار

 

مطابق مفاد آيين نامه ارجاع كار در جهت رعايت ظرفيت اجرايي، امضاءكننده زير متعهد ميگردد درتاريخ           براي مشاركت در مناقصه پروژه   : حفاظت و حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت

كارهاي در دست اجرا و يا كارهايي كه اخيراً برنده شده است، به شرح زير ميباشد و با آگاهي از ظرفيتهاي اجرايي، پايه و رشته مربوط از نظر مبلغ و تعداد كار مجاز در دست اجرا، ظرقيت آماده بكار لازم براي شركت در مناقصه و عقد قرارداد پروژه مذكور را با مبلغ تعيين شده دارا ميباشد.

 

رديف

نام پروژه

رشته كار

نام دستگاه اجرايي طرف قرارداد

مبلغ قرارداد

مبلغ كاركرد قرارداد

ظرفيت پايه در رشته

مانده ظرفيت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه مراجع ذیصلاح ظرفيت آماده بكار مذكور را تاييد ننمايد، مسئوليت تاخير در اجراي پروژه بعهده پيمانكار بوده است و مطابق با دستورالعمل رسيدگي به تخلفات ناشي از عدم رعايت ضوابط ارجاع كار با اين شركت رفتار ميگردد.

 

 

تاريخ                                                                        امضاء مجاز و تعهد آور

 

 

 

اين برگ جزء لاينفك اسناد مناقصه بوده و بايد ضميمه برگ پيشنهاد قيمت ، به پيمانكار تحويل گردد و پس از تكميل شدن آن توسط پيمانكار پيشنهاددهنده ، در پاكات الف قبل از افتتاح پيشنهاد مورد بررسي قرار گرفته و بهمراه اسناد و مدارك مورد نياز به مراجع ذیصلاح ارسال گردد.

 

 

 

 

باسمه تعالي

تعهدنامه پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان

در معاملات دولتي مورخ 22/10/1337

مربوط به مناقصه: حفاظت و حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت

 

اين پيشنهاد دهنده با امضاء ذيل اين ورقه ، بدينوسيله تاييد مينمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور درقانون منع مداخله كارمندان دولت درمعاملات دولتي مصوب دي ماه 1337 نمي باشد و چنانچه خلاف اين موضوع به اثبات برسد ، كارفرما يا مناقصه گزار حق دارد كه پيشنهاد ارائه شده براي مناقصه فوق را مردود و تضمين شركت در مناقصه را ضبط نمايد.

همچنين قبول و تاييد ميگردد كه هرگاه اين پيشنهاد دهنده برنده مناقصه فوق تشخيص داده شود و بعنوان پيمانكار، پيمان مربوطه را امضاء نمايد و خلاف اظهارات فوق در خلال مدت پيمان ( تا تحويل موقت ) به اثبات برسد يا چنانچه افرادي را كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون فوق هستند در اين پيمان سهيم و ذينفع نمايد و يا قسمتي از كار را به آنها محول كند كارفرما حق خواهد داشت كه قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پيمانكار را ضبط و خسارات وارده در اثر فسخ پيمان و تاخير اجراي كار را از اموال او اخذ نمايد. تعيين ميزان خسارات وارده با تشخيص كارفرما ميباشد.

اين پيشنهاد دهنده متعهد مي شود چنانچه در حين اجراي پيمان به دليل تغييرات و يا انتصابات در دستگاه دولت مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع كارفرما برساند تا طبق مقررات به پيمان خاتمه داده ، بديهي است چنانچه اين پيشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها كارفرما حق دارد پيمان را فسخ نموده و ضمانتنامه هاي مربوطه را ضبط نمايد بلكه خسارات ناشي از فسخ پيمان و يا تاخير در اجراي كار را نيز بنا به تشخيص خود از اموال اين پيشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.

مضافاً اين پيشنهاد دهنده اعلام ميدارد كه بر مجازاتهاي مترتب بر متخلفين از قانون فوق آگاهي كامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازاتهاي مربوط مي باشد.

تاريخ :                                                             نام پيشنهاد دهنده :

نام و نام خانوادگي و سمت و امضاء صاحبان مجاز و تعهد آور و مهر پيشنهاد دهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگ پيشنهاد قيمت

موضوع مناقصه  : حفاظت و حراست و نگهبانی از تاسیسات و ساختمان های اداری شرکت

امضا كننده زير پس از بررسي و آگاهي كامل و پذيرش تعهد اجرا و مسئوليت در مورد مطالب و مندرجات دعوتنامه شركت درمناقصه، شرايط مناقصه ، شرايط خصوصي مناقصه و پيمان ، مشخصات کار ،  فهرست مقادير و قيمتهاي برآوردي كار ، تعهد نامه اجرا و قبول مقررات و اسناد و مدارك عمومي مناقصه و پيمان ، تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي و بطور كلي تمامي مدارك و اسناد مناقصه  مربوطه پس از بازديد كامل از محل كار و با اطلاع  كامل از جميع شرايط و عوامل موجود از لحاظ انجام كارهاي مورد مناقصه پيشنهاد مي نمايم كه : عمليات موضوع مناقصه  فوق را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارك پيمان به شرح زير انجام دهم.

مبلغ پيشنهادي ( به عدد )                               ريال و ( به حروف )                                                          ريال

1-     چنانچه اين پيشنهاد مورد قبول قرار گيرد و به عنوان برنده مناقصه انتخاب شوم ، تعهد مي نمايم كه:

الف ) اسناد و مدارك پيمان را بر اساس مراتب مندرج در اسناد و مدارك امضاء نموده وهمراه تضمين انجام تعهدات حداكثر ظرف مدت 15 روز از تاريخ ابلاغ بعنوان برنده مناقصه ( به استثناي روزها ي تعطيل ) تسليم نمايم.

ب ) ظرف مدت مقرر در پيمان ، نفرات وامکانات لازم را در محل كار مستقر ساخته و شروع بكار نمايم و كليه كارهاي موضوع پيمان را در مدت مندرج در اسناد و مدارك به اتمام برسانم.

2- تاييد مي نمايم كه كليه ضمائم اسناد و مدارك مناقصه جزء لاينفك اين پيشنهاد محسوب مي شود.

3- اطلاع كامل دارم كه کارفرما الزامي براي واگذاري كار به هر يك از پيشنهادها ندارد. .

تاريخ :                                                        نام و امضاي مجاز پيشنهاد دهنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

شرایط اختصاصی قرارداد

« موضوع حفاظت ، حراست و نگهبانی از اماکن و تأسیسات و ساختمان های اداری شرکت »

 

ماده 1 : تعاریف

برگزارکننده مناقصه : شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل که در این اسناد برگزارکننده مناقصه یا کارفرما نامیده     می شود .

مناقصه گران  : شرکتهایی که نام و علائم آن در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده و اهداف انجام امور خدماتی را دارند و صلاحیت کاری آنان در موارد مطروحه در این مناقصه توسط وزارت نیرو در زمینه حفاظت فیزیکی مورد تائید قرارگرفته ، و دارای حداقل سه سال سابقه کار در شرکتها و سازمانهای دولتی و عمومی میباشند در این اسناد مناقصه گران نامیده میشوند .

برنده مناقصه : شرکتی که در این مناقصه کمترین قیمت مناسب را پیشنهاد نماید پس از تأئید کمیسیون معاملات و مقامات ذیصلاح به عنوان برنده مناقصه شناخته  میشود .

پیمانکار : شرکتی که پس از برگزاری مناقصه به عنوان برنده شناخته شده و مبادرت به امضاء قرارداد می نماید . پیمانکار نامیده میشود .

طرح هماهنگ : دستورالعمل شماره 9149 مورخ 11/2/81 وزارت کار و امور اجتماعی مربوط به نحوه اجرای طرح هماهنگ طبقه بندی مشاغل کارگران مشمول قانون کار شرکتهای خدماتی ، پشتیبانی و تأمین نیروی انسانی در این اسناد طرح هماهنگ نامیده میشود .    

ماده 2  : موضوع مناقصه :

امور خدماتی شامل :

      1-2- انجام اقدامات فیزیکی ،حفاظت و حراست و نگهبانی از کلیه اماکن ، ساختمان های اداری ، اموال ، تأسیسات ، مخازن آب انبارها و لوازم و امکانات مرتبط موجود در امورات تابعه شرکت در شهرستانهای پارس آباد ، خلخال، اصلاندوز ، مشکین شهر ، بیله سوار ، گرمی ، نمین ،سرعین ، اردبیل و حومه طبق نظر ناظر. 

تبصره 1 :

لیست شرح وظایف خدمات و جدول آنالیز بهای پیشنهادی به عنوان جزء لاینفک اسناد مناقصه میباشد.

تبصره 2:

در تمام این قرارداد منظور از«ناظر» دفتر حراست و امور محرمانه کارفرما میباشد .

ماده 3 : شرایط نگهبانان

پیمانکاربایستی کارکنانی که جهت انجام خدمات موضوع ماده 1-2 بکار گرفته میشوند را از بین حائزین شرایط کد شغلی 1034 طرح هماهنگ انتخاب و حقوق و مزایای آنان را نیز مطابق حداقل مزد گروه چهار مندرج در گروههای شغلی طرح مذکور پرداخت نماید .

منظوراز حائزین شرایط نیروهایی هستند که :

1- دارای شرایط جسمانی متناسب باشغل نگهبانی مورد تأیید ناظر .

2-     آشنابه اصول نگهبانی از جمله ثبت وقایع ، انعکاس گزارشات کتبی و شفاهی به ناظر ، بررسی مدارک شناسایی افراد و ... باشند .

3-     دارای گواهی سلامت ازمراکز طب کار مورد وثوق مدیریت بهداری مؤسسه ( به هزینه پیمانکار )

4-     دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد از نیروی انتظامی باشند .

ماده 4 : مدت قرارداد :

مدت قرارداد از تاریخ 01/01/93 الی 29/12/93 به مدت یکسال شمسی میباشد .

ماده 5 : تعهدات پیمانکار

1-پیمانکار بایستی در طول مدت قرارداد کلیه حقوق و مزایای پرسنلی شامل عیدی، پاداش ، سنوات ، نوبت کاری ، جمعه کاری ، تعطیل کاری و ذخیره مرخصی را مطابق قانون کار محاسبه و پرداخت نموده و مستندات تسویه حساب با پرسنل را به نماینده کارفرما ارائه نماید .

2- پیمانکار بایستی سایر مزایا و اضافه کاری کارکنان خودرا مطابق دستمزد تعریف شده در گروههای شغلی محاسبه و پرداخت نماید .

3- پیمانکاربایستی به هزینه خود برای هر یک از کارکنان خود هر شش ماه یکبار لباس کار مناسب ( مصوب وزارت نیرو ) تجهیزات انفرادی مربوط به نگهبانی با نظر کارفرما در مدت قرارداد تهیه و تحویل آنان نماید .

4-هزینه ایاب و ذهاب نگهبانان به عهده پیمانکاربوده و کارفرما هیچگونه تعهدی در این خصوص نخواهدداشت .

 5-مناقصه گران در مناقصه پیشنهادات خود رابراساس مزد گروههای شغلی تعریف شده در بندهای فوق الذکر در سال جاری ( سال 92 ) طرح هماهنگ محاسبه نمایند بدیهی است چنانچه در سال آینده حداقل دستمزد گروههای شغلی مذکور توسط مراجع ذیصلاح افزایش یابد پیمانکارموظف است حقوق و مزایای پرسنل تحت سرپرستی خودرامطابق دستورالعمل وزارتکار و رفاه و اموراجتماعی و شورای عالی کار در سال 93 پرداخت نماید و کارفرما هیچگونه پرداخت اضافی در این خصوص نخواهدداشت .

6- کلیه پرداختهای قانونی از قبیل حقوق ، مزایا حق الزحمه ، و واریز کسورات قانونی لیستهای مربوط به بیمه و مالیات و سایر پرداخت های قانونی کارکنان مربوط توسط پیمانکارواریز و پس از تأیید کارکرد پیمانکار توسط ناظر و کنترل مستندات ارائه شده توسط امور مالی به پیمانکار پرداخت خواهد شد .

7- خسارات ناشی ازبروز آتش سوزی و سرقت و یا هرگونه خسارت دیگر به لوازم و وسایل و تأسیسات ( ناشی از قصور وسهل انگاری نگهبان ) این شرکت به عهده پیمانکار میباشد .

8- مسئولیت رعایت شئوونات اخلاقی نگهبانان بر عهده پیمانکار بوده و موظف است در این خصوص براساس نظرات نماینده کارفرما عمل نماید . در صورتیکه طرز رفتار و صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمانی و روانی و نحوه کارکارگر مورد تائید نماینده کارفرما نباشد پیمانکار موظف است پس از اعلام کتبی کارفرما ، سریعاً نسبت به تعویض آنها اقدام نماید و در نهایت پرسنل پیمانکار می باید مورد تأئید کارفرما باشند .

9- رعایت مقررات ایمنی - بهداشتی و انضباط اداری ( فصل چهارم قانون کار ) برعهده پیمانکار و عوامل او بوده و در صورت بروز هر گونه خسارت به کارفرما یااشخاص ثالث در اثر عدم رعایت موارد تعیین شده در قانون مذکور مسئولیت آن برعهده پیمانکار بوده و کارفرما هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت . 

10-  مسئولیت و پاسخگوئی مستقیم و جبران خسارت هرگونه حادثه احتمالی که به دلیل مسامحه نگهبانان  و یا کوتاهی پیمانکار به علت در اختیار قرارندادن لوازم و وسایل ایمنی کار رخ دهد به عهده پیمانکار خواهد بود .

11- پیمانکار موظف است کارکنانی را به کار گمارد که دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند. 

12- پیمانکار موظف است کلیه مقررات قانون کار وتأمین اجتماعی و آئین نامه ها و دستورالعملهای ذیربط را رعایت نماید.

13- پیمانکار موظف است کلیه پرسنل خود را نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه نماید .

15- پیمانکار می بایست حقوق و مزایای پرسنل خود را از طریق سیستم بانکی به حساب کارکنان خود واریز و برای هر یک از آنان فیش حقوق و مزایا صادر و تحویل نماید .

( لازم به ذکراست پیمانکار بایستی توانایی پرداخت حداقل سه ماه حقوق و مزایای کارکنان خود راداشته حتی در صورتی که صورت وضعیت سه ماه قبل از طرف کارفرما پرداخت نشده باشد .)

16-پیمانکار موظف است نسبت به عقد قرارداد مطابق قانون کار با کارکنان خود اقدام و یک نسخه از آن را به کارفرما تحویل نماید.همچنین آموزشهای لازم برای نگهبانی را حداکثر ظرف پانزده روز بعد از شروع قرارداد به نگهبانان ارائه نماید .

17- پیمانکار موظف است نسبت به تعیین نماینده جهت حل و فصل مشکلات کارکنان خود و نظارت بر کار آنان در محل شرکت کارفرما اقدام و ساعات مشخص ( دو ساعت در روز ) جهت حضور نامبرده تعیین نماید .

18- پیمانکار و عوامل آن در طول مدت پیمان حق انجام هیچ گونه فعالیت کاری مرتبط با محیط تحت قرارداد خوداز قبیل پیمانکاری و... را ندارند

19- پیمانکار حق واگذاری موضوع پیمان را تحت هیچ عنوانی به اشخاص و یا طرف ثالث ندارند .

20- پیمانکار و عوامل آن موظف به رعایت کلیه قوانین ومقررات و اصول نظام هایجاریادارات و حافظ اسرار شرکت میباشند.

21-تکمیل فرم مبارزه باپولشویی توسط پیمانکار .

ماده 6: جرایم ومجازات

1-پیمانکار به جهت عدم اخلال در امور خدماتی و حفاظتی شرکت می بایست حداکثرتاآخر هر ماه نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود اقدام و یک نسخه ازلیست تأیید شده رابه ناظرکارفرما تحویل دهد، درغیر این صورت این شرکت پس ازپایان مهلت و اخطار 48 ساعته و عدم توجه پیمانکار راساً نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان پیمانکار اقدام و با احتساب 10% جریمه از اولین صورت وضعیت پیمانکار کسر خواهد نمود .

2-در صورتیکه نماینده کارفرما تشخیص دهد پیمانکار و عوامل پیمانکار در مواردی از انجام شرح وظایف تعریف شده در جداول آنالیز و شرح خدمات قصور ورزیده به ازای آن موارد تادو برابر قیمت اعلام شده در قرارداد ازصورتوضعیت پیمانکار کسر می گردد .

3-در صورتیکه کارکنان پیمانکار با مجوز کارفرما در مرخصی استحقاقی و یا به دلیل موجه در مرخصی استعلاجی باشند پیمانکار می بایست نسبت به تأمین نیروی انسانی جایگزین اقدام نماید درغیراین صورت کارفرما نسبت به کسردو برابر مدت مرخصی از صورت وضعیت پیمانکار اقدام خواهد نمود لیکن پیمانکار می بایست برابرقوانین مربوطه نسبت به پرداخت دستمزد سه روزاول مرخصی استعلاجی و دستمزد مرخصی استحقاقی به کارکنان خود اقدام نماید در سایر موارد نیزقانون کاررا رعایت نماید .

4-در صورتیکه پیمانکار درانجام کلیه تعهدات حداکثر تا یک هفته تأخیر داشته باشد یک درصد از کل مبلغ قرارداد به عنوان جریمه ازصورت وضعیت یاسایر مطالبات پیمانکاربه نفع کارفرما ضبط می گردد .

5-در صورتیکه پیمانکاردرانجام کلیه تعهدات بیش از دوهفته تأخیر داشته باشد دودرصد از کل مبلغ به عنوان جریمه از صورت وضعیت یا سایر مطالبات پیمانکار بهنفع کارفرما ضبط خواهد شد وتشخیص موارد فوق برعهده نماینده کارفرمامی باشد.

 ماده 7: حل اختلاف فی ما بین :

در صورت بروز اختلاف در تغییر و تفسیر و یا طرز اجرای قرارداد بدواً موضوع اختلاف در کمیسیونی مرکب از نمایندگان مجاز و مختار طرفین قرارداد و یک نفر کارشناس مرضی الطرفین که کتباً معرفی خواهند شد مطرح و هر تصمیمی که کمیسیون مذکور به اتفاق آراء اتخاذ نماید ، برای طرفین نافذ و لازم الاجرا است .

ملاک برای داوری در خصوص اختلافات فی مابین مفاد ومندرجات قرارداد منعقده وشرایط عمومی پیمان سپس سایر قوانین و مقررات جاری مملکتی خواهدبود .

ماده 8 : مواردفسخ قرارداد:

در صورت تحقق هر یک از موارد ذیل کارفرمامی تواند بااخطار قبلی قرارداد رابصورت یکجانبه فسخ نماید :

1-در صورت ناتوانی پیمانکار و یاعدم اجرای مفاد قراردادتوسطوی و یا احراز اهمال و قصور طرف قرارداد دراجرای هریک ازتعهدات خود طبق نظر وتأیید ناظر ونماینده کارفرما

2-در صورتیکه معلوم شود پیمانکار مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب 1337 باشد .

3-در صورت احراز عدم توانایی فنی و مالی طرف قرارداد طبق نظر ناظر .

4-در صورت تأخیر درانجام تعهدات بیش از دو هفته کارفرما می تواند قراردادرایک جانبه فسخ نماید و کلیه تضامین پیمانکاربه نفع کارفرما ضبط خواهد شد .

5-در صورت واگذاری قرارداد به غیر .

تبصره در صورت تحقق هر یک از موارد فوق و فسخ قرارداد تضمین مأخوذه به نفع کارفرما ازبابت جبران خسارات وارده ضبط خواهدشد و پیمانکارحق هر گونه اعتراض راازخود سلب می نماید .

6-در صورتیکه کارفرما به هر دلیلی ادامه فعالیت باپیمانکار را موجب ضرر و زیان دستگاه بداند با اطلاع نماینده کارفرما مراتب فسخ قرارداد رابااخطار کتبی یک هفته قبل به پبمانکار ابلاغ می نماید و پیمانکار بدون هیچ گونه اعتراض و ادعایی موظف به پذیرش آن می باشد دراینصورت کلیه مطالبات پیمانکار براساس صورت وضعیتهای تأیید شده پرداخت و سپرده های اونیز با تأیید نماینده کارفرما مسترد خواهد شد و پیمانکار حق مراجعه به مراجع قضایی رادر این خصوص صراحتاً ار خود سلب می نماید .  

ماده 9 : شرایط عدم مسئولیت این شرکت

برنده مناقصه برای کلیه دعاوی و اختلافات احتمالی مربوط به نقض مقررات حقوقی و ثبت علائم تجاری و سایر حقوق مربوطه و مورد استفاده از این شرکت مسئول بوده و همچنین نسبت به کلیه دعاوی و مطالبات و اختلافات و خسارات و هزینه های مربوط به این قبیل موارد جبران خسارتهای این شرکت را تعهد و تقبل می نماید . کارفرما هیچگونه مسئولیتی در قبال مسائل اداری و استخدامی و ایاب و ذهاب و ... پرسنل تحت سرپرستی پیمانکار نداشته و کلیه آنها کارکنان پیمانکار محسوب میگردد .

 ماده 10 : منع مداخله در معاملات دولتی

شرکت کنندگان در مناقصه باید مشمول قانون منع مداخله در معاملات  دولتی مصوب سال 1337 نبوده و در صورتیکه به نحوی از انحاء مشمول مواد قانون مذکور شناخته شوند از هر جهت مسئول و جوابگو خواهند بود . ضمناً علاوه بر اقدامات قانونی نسبت به ضبط سپرده حسن انجام تعهدات وی اقدام خواهد شد .

ماده 11 : تغییرات مقادیر کار

کارفرما مجاز و مختار است به میزان 25 % از مبلغ قرارداد را افزایش یاکاهش  دهد لیکن تغییری در بهای واحد قرارداد به نفع پیمانکار صورت نخواهد گرفت .

ماده 12 : اطلاع شرکت کننده از آئین نامه معاملات کارفرما

شرکت در مناقصه به منزله پذیرفتن و اطلاع کامل شرکت کنندگان از کلیه قوانین و مقررات مربوطه و آئین نامه معاملات کارفرما خواهد بود .

ماده 13 : کسورات قانونی

کلیه کسورات قانونی مترتب برقرارداد از هرحیث طبق قوانین و مقررات موجود و یا قوانینی که در طی مدت قرارداد وضع خواهد شد به عهده پیمانکار بوده و کارفرما مجاز است مبالغی که از این بابت به پیمانکار مربوط می شود را رأساً و مستقیماً از صورتحساب ماهیانه کسر و به حساب سازمان های ذیربط واریز نمایند .ضمنا مالیات بر ارزش افزوده و عوارض مطابق قوانین و مقررات مربوطه به عهده کارفرما می باشد .

ماده 14: حضور در جلسه کمیسیون

حضور پیشنهاد دهندگان و یا نمایندگان مجاز آنان با ارائه معرفینامه  درکمیسیون مناقصه آزاد است .

ماده 15 : ساعات کاری

ساعات کار روزانه کارکنان پیمانکار که در امور مربوط به این قرارداد همکاری می نمایند طبق پیوست خواهد بود .

تبصره :

پیمانکار می بایستی نظارت دقیق  در ورود و خروج به موقع کارکنان خود در ساعات قید شده را داشته باشد و در صورت مشاهده موارد خلاف طبق نظر نماینده کارفرما و براساس تبصره 2 ماده 11 اقدام خواهد شد .

ماده 17: نحوه پرداخت

 کارفرما پس از کسر 10 % حسن انجام کار وکسورات قانونی مربوطه ، بهای انجام خدمات را براساس مبلغ تائید شده صورت وضعیت توسط ناظر  و پس از اطمینان در خصوص پرداخت دستمزد پرسنل مربوطه در وجه پیمانکار پرداخت می نماید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

آنالیز قیمت

نگهبانی ( برای یک نفر گروه 4 )

ضمیمه برگ پیشنهاد قیمت

 

شرح

قیمت (ریال )

 

 

 

دستمزد

 

 

 

 

مسکن

 

 

 

 

خواربار

 

 

 

 

بن

 

 

 

 

حق اولاد

 

 

 

 

سنوات

 

 

 

 

خرید مرخصی و جایگزین

 

 

 

 

آموزش

 

 

 

 

عیدی

 

 

 

 

نوبت کاری

 

 

 

 

اضافه کار

 

 

 

 

لباس

 

 

 

 

سودو هزینه های مدیریتی

 

 

 

 

بیمه

 

 

 

 

مالیات

 

 

 

 

جمع کل

 

 

 

 

 

وضعیت حفاظتی  شرکت در سال 1393

ردیف

شهرستان

محل مورد حفاظت

ساعت کاری

1

ستاد

ساختمان اداری

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

2

اردبیل

انبار و مخازن شورابیل

16 عصر الی 7 صبح

(روزهای تعطیل 24 ساعته)

3

اردبیل

تصفیه خانه آب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

4

اردبیل

پمپاژ و مخازن لیمیت ( شورابیل)

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

5

اردبیل

تصفیه خانه فاضلاب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

6

اردبیل

ساختمان اداری

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

7

اردبیل

 انبار و مخازن شورابیل

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

8

پارس آباد

انبار

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

9

گرمی

ایستگاه پمپاژ شماره 2

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

10

خلخال

ساختمان اداری

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

11

نمین

سه راهی پمپاژ

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

12

خلخال

تأسیسات آبرسانی 

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

13

نمین

ایستگاه پمپاژ قره چناق

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

14

گرمی

تصفیه خانه فاضلاب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

15

بیله سوار

تصفیه خانه آب

 روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

16

سرعین

اداره ، مهمانسراو تأسیسات

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

17

مشگین شهر

تصفیه خانه آب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

18

پارس آباد

مخازن آب

روزانه 12 ساعت

19

اردبیل

مخازن توحید و منطقه 2 اردبیل

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

20

سرعین

ورگه سران

ساعتهای اداری و 4 ساعت اضافه کاری در وقت اداری و روزهای تعطیل  

21

اصلاندوز

تصفیه خانه آب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

22

مشگین شهر

تصفیه خانه فاضلاب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

23

بیله سوار

ساختمان اداری

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

24

خلخال

تصفیه خانه فاضلاب

روزهای تعطیل و کاری 24 ساعته

 

 

 

 

 

 

قوانین
1392/12/04
1392/12/17
1392/12/26
1392/12/27
1392/12/28
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
اطلاعات تکمیلی اضافه
0
0
0

   
آخرین بروزرسانی سایت : 1404/03/18 17:37
6.1.8.0
V6.1.8.0